Mathieu van der Poel is altijd op zijn best in een witte broek.quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:53 schreef d_elise het volgende:
Was al nooit fan van mannen met witte broeken en deze beelden veranderen die mening niet 😬
Ja eigenlijk was dat vorige nog beter of dat rode vest. Dit is toch ook wat piraterig.quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:54 schreef Funhouse het volgende:
Ik vind de combinatie haar + outfit een beetje slordig ogen
Nouja we hebben ook wel eens gezien dat compleet iets anders doen op het ESF podium. Maar vaak hebben ze er al een nationale finale mee gewonnen dus om dan compleet afscheid te nemen is ook weer ietsquote:Op zaterdag 27 april 2024 16:55 schreef Em31 het volgende:
Dat is het ‘nadeel’ aan nationale finales, we wisten al wat de staging zou worden dus je bent minder verrast nu. Zelfde met Litouwen bijvoorbeeld.
Nee dat is ook logisch, maar soms krijgt het nu een boost omdat we verrast worden en dat heb je dan nu even niet. Maar de meeste mensen thuis hebben daar geen idee van natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja we hebben ook wel eens gezien dat compleet iets anders doen op het ESF podium. Maar vaak hebben ze er al een nationale finale mee gewonnen dus om dan compleet afscheid te nemen is ook weer iets
Laatste met al die witte rook is wel gaafquote:Op zaterdag 27 april 2024 16:58 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Gallerij: https://eurovision.tv/gal(...)-dim-first-rehearsal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht echt een hele tijd dat dit kansloos zou zijn voor de finale, maar komt volgens mij makkelijk goed.quote:
Ik denk dat Oekraine ook erg goed uit ziet op de foto'squote:Op zaterdag 27 april 2024 17:02 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Voor mij zijn Ierland en Servie de winnaars van vandaag
Zeker! En eerlijk gezegd persoonlijk vind ik Polen ook goed eruit zien. Maar wilde niet bijna ieder land noemenquote:Op zaterdag 27 april 2024 17:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat Oekraine ook erg goed uit ziet op de foto's
Mooie foto’s dit.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:15 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo te zien wel echt veel effecten
Ik vind echt helemaal niks bijzonder aan deze act van Baby Lasagna. Doe mij dan maar Bambie Thug.quote:
Die van Litouwen was perfect zo. Maar Kroatie oogde erg rommelig dus daar wel wat werk aan de winkel.quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:55 schreef Em31 het volgende:
Dat is het ‘nadeel’ aan nationale finales, we wisten al wat de staging zou worden dus je bent minder verrast nu. Zelfde met Litouwen bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |