SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere delen van de reeks:
ESF / [2024] Rehearsals #1
Eerste halve finale:
27 april
28 april
IJsland, Slovenië, Finland, Moldavië, Azerbeidzjan, Australië, Portugal en Luxemburg
[ Bericht 5% gewijzigd door Momo op 28-04-2024 13:21:28 ]
Oekraïne heeft het altijd zo goed voor elkaar.quote:Op zaterdag 27 april 2024 15:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Benieuwd hoe dit werkt
Hier verder
ESF / [2024] Rehearsals #2
quote:Staging-wise, LUNA is revealed on stage from between two huge neon chess rooks that roll across the stage. She’s wearing a shiny PVC-esque red cape with huge pointy shoulders (Joost Klein, the bar has been set). The cape is removed to reveal a long white dress with red horns – never thought we’d be adding ‘lethal shoulders’ to the costume themes this year, but every Eurovision is a new adventure.
LUNA also has three faceless backing dancers in black, white and red respectively, and there’s a great moment when she lies on the LED floor and appears to ride a red horse. Huge sci-fi chess vibe, and a very clever piece of visual theatre.
Oh godquote:Op zaterdag 27 april 2024 15:18 schreef Funhouse het volgende:
Luna werkt met de staging director van Engeland 2021, dus de gigantische trompetten zijn vervangen door gigantische schaakstukken
quote:🔥 PYRO UPDATE: In the final run-through - there's are big firework jets all round the stage in the final chorus.
quote:15:30 CEST: Rehearsal 7: 🇭🇷 Croatia – Baby Lasagna – Rim Tim Tagi Dim
Time for our last rehearsal of the day (how time flies when you’re having fun) - Croatia are wrapping things up - starting soon! Also we will at some point work out how to remove the picture of Silia Kapsis at the bottom of this megathread, but in the meantime we are very aware that this is not a picture of Baby Lasagna
OK, here we go! After Let 3 set a high bar for memorable performances in Liverpool last year (underpants, anyone?), this year singer-songwriter Marko Puri¨ić, aka Baby Lasagna, has seized the baton with Rim Tim Tagi Dim - a unique blend of rock, folk, techno and angry violins that tells a story about leaving home to find better opportunities.
Staging wise, the set-up is similar to when Baby Lasagna swept the board at Dora 2024 – elements of traditional dancing, Baby Lasagna in giant frilly sleeves, great use of the whole stage. BUT the whole performance has been polished up for Malmö, from the dance routine to the herd of neon farm animals on the LED wall. Dancing neon cats make an appearance right at the end – surely this will have some pyro? We’ll meow back as soon as we know…
dit gaat echt zo mooi overkomenquote:Op zaterdag 27 april 2024 15:40 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Oekraine foto's op instagram: https://www.instagram.com/p/C6RFKCciCgZ
[ afbeelding ]
Oekraine doet dat altijd goed hoorquote:Op zaterdag 27 april 2024 16:02 schreef Em31 het volgende:
Die foto’s kunnen natuurlijk wel vertekenen, maar damn wat ziet dit er mooi uit.
[ afbeelding ]
quote:🔥 PYRO UPDATE: Big smoke jets during the violins, then fire jets in each chorus and cracker fireworks before the techno bridge. By FAR the biggest pyro display of the day - who will it be tomorrow?
De kijkert is straks helemaal in de war. Dezelfde meneer zagen ze eerder bij Litouwen en niet veel later bij Kroatië.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:05 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Fijn dat ze al op een stokje zitten dan
Een staging out of the embers.quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:11 schreef Em31 het volgende:
Ik vind Polen niet echt goed overkomen zovraag me af wat daar allemaal gaat gebeuren.
Hallo op rechts.quote:Op zaterdag 27 april 2024 15:16 schreef Funhouse het volgende:
Kaleen neemt 4 dansers mee:
[ afbeelding ]
Op de dating apps zijn ze dat vaak allebei tegelijkquote:Op zaterdag 27 april 2024 16:08 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
De mannen zijn óf gezichtloos, óf shirtloos.
quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:15 schreef NailQueen het volgende:
Straks komt Luna nog met effecten aan zetten
Nou, opvallen wel, maar ergens ben ik toch bang dat het tegenvalt. Té rommelig, te hoog WTF-gehalte. Dinsdag wordt rete spannend iig.quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:15 schreef DevK het volgende:
Als ik al deze mooie stagings zie, ben ik bang dat Nederland niet gaat opvallen ofzo, vooral omdat onze vorige stagings.... niet het beste was. 😅
Maar ik vertrouw Joost, Stefano Keizers en het team met hun lange voorbereiding en ik weet zeker dat ze alles goed in hebben gepland.
#trusttheprocess
Ik kan me niet eens een beetje voorstellen wat ze gaan doen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:18 schreef grazz het volgende:
[..]
Nou, opvallen wel, maar ergens ben ik toch bang dat het tegenvalt. Té rommelig, te hoog WTF-gehalte. Dinsdag wordt rete spannend iig.
Mathieu van der Poel is altijd op zijn best in een witte broek.quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:53 schreef d_elise het volgende:
Was al nooit fan van mannen met witte broeken en deze beelden veranderen die mening niet 😬
Ja eigenlijk was dat vorige nog beter of dat rode vest. Dit is toch ook wat piraterig.quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:54 schreef Funhouse het volgende:
Ik vind de combinatie haar + outfit een beetje slordig ogen
Nouja we hebben ook wel eens gezien dat compleet iets anders doen op het ESF podium. Maar vaak hebben ze er al een nationale finale mee gewonnen dus om dan compleet afscheid te nemen is ook weer ietsquote:Op zaterdag 27 april 2024 16:55 schreef Em31 het volgende:
Dat is het ‘nadeel’ aan nationale finales, we wisten al wat de staging zou worden dus je bent minder verrast nu. Zelfde met Litouwen bijvoorbeeld.
Nee dat is ook logisch, maar soms krijgt het nu een boost omdat we verrast worden en dat heb je dan nu even niet. Maar de meeste mensen thuis hebben daar geen idee van natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja we hebben ook wel eens gezien dat compleet iets anders doen op het ESF podium. Maar vaak hebben ze er al een nationale finale mee gewonnen dus om dan compleet afscheid te nemen is ook weer iets
Laatste met al die witte rook is wel gaafquote:Op zaterdag 27 april 2024 16:58 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Gallerij: https://eurovision.tv/gal(...)-dim-first-rehearsal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht echt een hele tijd dat dit kansloos zou zijn voor de finale, maar komt volgens mij makkelijk goed.quote:
Ik denk dat Oekraine ook erg goed uit ziet op de foto'squote:Op zaterdag 27 april 2024 17:02 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Voor mij zijn Ierland en Servie de winnaars van vandaag
Zeker! En eerlijk gezegd persoonlijk vind ik Polen ook goed eruit zien. Maar wilde niet bijna ieder land noemenquote:Op zaterdag 27 april 2024 17:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat Oekraine ook erg goed uit ziet op de foto's
Mooie foto’s dit.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:15 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo te zien wel echt veel effecten
Ik vind echt helemaal niks bijzonder aan deze act van Baby Lasagna. Doe mij dan maar Bambie Thug.quote:
Die van Litouwen was perfect zo. Maar Kroatie oogde erg rommelig dus daar wel wat werk aan de winkel.quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:55 schreef Em31 het volgende:
Dat is het ‘nadeel’ aan nationale finales, we wisten al wat de staging zou worden dus je bent minder verrast nu. Zelfde met Litouwen bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |