Als backup voor een miljoen of achtien zie ik ze dat inderdaad nog wel doen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 00:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geertruida is door zijn jaar contract en zijn multifunctionaliteit een no-brainer. Eerste die je meeneemt. Hij hoeft niet in de basis he.
Dat denk ik ook. Benieuwd wie. McKenna was mijn eerste keuze, maar na het potje van Leeds zojuist valt die wel af denk ikquote:Op vrijdag 26 april 2024 23:48 schreef Wotte het volgende:
Ik gok op een buitenlandse trainer als opvolger. Denk dat er in het Nederlandse trainersgilde niet echt eentje is die direct voor de hand ligt.
Op twee na duurste trainers transfer ooit een matige deal noemen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:49 schreef F.M.D. het volgende:
Te Kloese had zich wel wat harder mogen opstellen. Dit is een matige deal en Feyenoord wordt flink teruggeworpen. Psv gaat onbedreigd heersen de komende jaren.
Als ze dan toch bij een van de usual suspects uitkomen zet ik mijn geld op van Bronckhorst.quote:Op zaterdag 27 april 2024 00:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Benieuwd wie. McKenna was mijn eerste keuze, maar na het potje van Leeds zojuist valt die wel af denk ik
Idd, nu krijgen we weer de magere jarenquote:Op zaterdag 27 april 2024 01:01 schreef Hathor het volgende:
Ik ben er eigenlijk een beetje teleurgesteld in, deze coach drukte echt zijn stempel op het elftal.
Tuurlijk is het niet genoeg. Maar voor een trainer ga je gewoon niet veel meer krijgen. Uiteindelijk hebben we al een jaar langer kunnen genieten van hem. Een paar miljoen meer of minder maakt voor het eindresultaat helemaal niks uit. Iemand zoals Slot ga je gewoon niet vinden.quote:Op zaterdag 27 april 2024 07:01 schreef H.FR het volgende:
We zullen zien of 15mln voor 4 belangrijke stafleden voldoende is. Als we geen CL halen komend jaar dan was het niet genoeg, want met Arne is dat een zekerheidje.
Op eigen verzoek.quote:Op zondag 26 juli 2020 18:17 schreef Haringkop het volgende:
In Summerville zie ik ook echt niets. Gevalletje Cabral wmb, hopelijk zie ik het fout. Quote deze dan maar.
quote:Op donderdag 17 december 2020 13:52 schreef Caland het volgende:
Oja het pareltje Summerville. Zit feitelijk niet eens bij een team in de jeugdopleiding van Leeds
En toch is het een matig bedrag.quote:Op zaterdag 27 april 2024 00:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Op twee na duurste trainers transfer ooit een matige deal noemen.
Groen-wit kraagje.quote:
Achteraf gezien heeft hij gratis gewerkt voor Feyenoord en als je dan ziet wat hij opgeleverd heeft aan CL inkomsten en meerwaarde spelers toch wel een hele goeie samenwerking gebleken.quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En toch is het een matig bedrag.
Zó goed is Oh Arne.
(Maar meer viel er niet uit te halen)
Mooi, die zien ze dus niet als topkandidaatquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:32 schreef Kerftminister het volgende:
Pusic volgens Derksen topkandidaat. Dat zie ik wel zitten.
Voor Arne is geen bedrag hoog genoeg natuurlijk. Maar ik vertrouw erop dat als de nieuwe trainer er een teringzooi van maakt John de Wolf wel even met Arne gaat facetimen om te vertellen hoe het moet.quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En toch is het een matig bedrag.
Zó goed is Oh Arne.
(Maar meer viel er niet uit te halen)
Derksenquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:32 schreef Kerftminister het volgende:
Pusic volgens Derksen topkandidaat. Dat zie ik wel zitten.
Arne heeft een heel belangrijke rol gespeeld. Alhoewel ik er van overtuigd ben dat we met het voorwerk wat Arnesen heeft gedaan en de in potentie prima spelers die er in 20/21 al waren, sowieso wel waren opgekrabbeld. Maar niet in dit tempo.quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Achteraf gezien heeft hij gratis gewerkt voor Feyenoord en als je dan ziet wat hij opgeleverd heeft aan CL inkomsten en meerwaarde spelers toch wel een hele goeie samenwerking gebleken.
Een nieuwe trainer wil toch ook zijn eigen staf weer. De Wolf die blijft voor wat cultuur dingetjes (al vind ik dat altijd een beetje onzin maar goed).quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat slot ook heel de technische staf meeneemt en dat feyenoord het allemaal goed vind....dat is behoorlijk dom
Stiekem is John gewoon het mastermind achter dit Feyenoord en niet Arne.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een nieuwe trainer wil toch ook zijn eigen staf weer. De Wolf die blijft voor wat cultuur dingetjes (al vind ik dat altijd een beetje onzin maar goed).
Zolang de overige staf maar blijft, medisch vooral.
Het hoofd van het fitheidslab gaat ook meequote:Op zaterdag 27 april 2024 10:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een nieuwe trainer wil toch ook zijn eigen staf weer. De Wolf die blijft voor wat cultuur dingetjes (al vind ik dat altijd een beetje onzin maar goed).
Zolang de overige staf maar blijft, medisch vooral.
Oh.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hoofd van het fitheidslab gaat ook mee
Is dat die Ruben Peeters?quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 27 april 2024 10:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is dat die Ruben Peeters?
Gelukkig blijft 'die Belg' met bril wel.
Ik was altijd in de veronderstelling dat Egger dat was.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens LinkedIn zijn ze allebei 'head of performance'.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik was altijd in de veronderstelling dat Egger dat was.
Hopelijk blijft door zijn aanblijven wel voldoende kennis hierover in huis.
Stijn Vandenbroucke(onze Belgische vriend met de bril) is het hoofd van de Medische- & Performance staff, niet Ruben Peeters. Die laatste is 'slechts' Head of Performance, dat is precies dezelfde functie als LeighGod.quote:
StijnGodquote:Op zaterdag 27 april 2024 10:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stijn Vandenbroucke(onze Belgische vriend met de bril) is het hoofd van de Medische- & Performance staff, niet Ruben Peeters. Die laatste is 'slechts' Head of Performance, dat is precies dezelfde functie als LeighGod.
Valt allemaal wel mee.
Ook dat nog.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Drama queenquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Slot gaat Hansco ook halen....
je beste speler
SLOT SLOOPT FEYENOORD
Gaan we nog kampioen worden @klaasweetallesquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:13 schreef klaasweetalles het volgende:
je beste speler
SLOT SLOOPT FEYENOORD
Neem je medicamenten even in klaasjequote:Op zaterdag 27 april 2024 11:13 schreef klaasweetalles het volgende:
je beste speler
SLOT SLOOPT FEYENOORD
Er moet eigenlijk ook een TD komen want Slot had in de structuur een hele belangrijke rol. Nu blijft Te Kloese over als voetbalman die alles alleen beslist zonder tegenwind. Dit is niet zoals een topclub geleid moet worden.quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat slot ook heel de technische staf meeneemt en dat feyenoord het allemaal goed vind....dat is behoorlijk dom
nu begint feyenoord echt weer op nul bijna
ben benieuwd hoeveel liverpool betaalt hiervoor
moet wel een bedrag tussen de 15 - 20 miljoen zijn
Dit is helemaal niet waar, waar blijft die mythe dat Te Kloese alles in zijn eentje doet toch vandaag komen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:47 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Er moet eigenlijk ook een TD komen want Slot had in de structuur een hele belangrijke rol. Nu blijft Te Kloese over als voetbalman die alles alleen beslist zonder tegenwind. Dit is niet zoals een topclub geleid moet worden.
Hij blijft op 2 prijzen steken terwijl Gio er 5 heeft gewonnen met feyenoordquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Nog 3 potjes en dan zit de Slotfase erop, wij hebben het meegemaakt mensen, vertel het je kleinkinderen.![]()
![]()
Mompelt iets met ZKAquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet waar, waar blijft die mythe dat Te Kloese alles in zijn eentje doet toch vandaag komen.
Happel niet op 1quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij blijft op 2 prijzen steken terwijl Gio er 5 heeft gewonnen met feyenoord
Voor een echte legende verklaring had hij nog 2 jaar bij feyenoord moeten blijven
Gio blijft gewoon de nummer 1
Van Hanegem/wim Jansen zet ik op 2 omdat zij een belangrijkere rol hebben gehad bij Feyenoord in de jaren negentig
Slot zet ik dan op 3 samen met ernst Happel hoewel van Marwijk ook wel op 3 kan...
Klopt dat die namen ook belangrijker zijn geweest dan slot in de geschiedenis van Feyenoordquote:Op zaterdag 27 april 2024 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Happel niet op 1![]()
En zeker nooit van Wiel Coerver gehoord ?
[ afbeelding ]
Daarom deze man op 1. Misschien wel op 1 wereldwijd.....quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Klopt dat die namen ook belangrijker zijn geweest dan slot in de geschiedenis van Feyenoord
Slot wordt nú overdreven groot gemaakt door iedereen
Hij wordt pas een grotere trainer als hij het bij Liverpool ook kan waarmaken
Slot IS de Messias. Over een aantal jaar hebben we het over het voetbal tijdperk voor Slot en het tijdperk na Slot.quote:
De persoonlijkheidscultus die er rond Slot is ontstaan de afgelopen 3 jaar is gigantisch eng, eng, eng.quote:
Hoe zou dat komen, denk je?quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De persoonlijkheidscultus die er rond Slot is ontstaan de afgelopen 3 jaar is gigantisch eng, eng, eng.
Maar niemand was het de afgelopen jaren met me eens.
Gek genoeg zou ik Erik wel een goede matcht vinden met Feyenoord.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Erik ten Hag is wel een optie, Feyenoord is natuurlijk een stap omhoog.
Zeg jij het maar.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe zou dat komen, denk je?
Dat eiland nemen we niet serieus.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:08 schreef tong80 het volgende:
Ze hebben Cruijff binnengehaald zegt-ie. Vergelijkingen met van Basten....etc. Martin Keown zit te schuddebuiken....."You've convinced me.'
De mogelijkheid bestaat dat je al die tijd aan de verkeerde kant van het gelijk hebt gestaan.quote:
Haha mooie deze. Hoewel Summetville er van de week niks van bakte..quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:13 schreef De_Pel het volgende:
FF een klein beetje terug gelezen;
[..]
Op eigen verzoek.
Altijd leuk die cognitieve dissonantie als spelers weggaan maar er dus toch niets van kunnenzs
[..]
Johan Cruijff is de beste trainer allertijdenquote:Op zaterdag 27 april 2024 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom deze man op 1. Misschien wel op 1 wereldwijd.....
Ernst Franz Hermann Happel (Wenen, 29 november 1925 – Innsbruck, 14 november 1992) was een Oostenrijks voetballer en voetbaltrainer. Als speler verdedigde hij meer dan tien jaar lang de kleuren van Rapid Wien, waarmee hij in 1951 de Centropa Cup won. Hij werd in totaal ook eenenvijftig keer geselecteerd voor de nationale ploeg van Oostenrijk. Als trainer stond Happel bekend als een succestrainer. Hij won met Feyenoord en HSV de Europacup I, met Feyenoord de wereldbeker voor clubteams en bereikte met Oranje de finale van het WK 1978. Met Club Brugge won hij drie landstitels op rij en verloor hij twee keer een Europese finale.
Happel was de eerste trainer die met twee verschillende clubs de Europacup I wist te winnen. Dit record werd later geëvenaard door Ottmar Hitzfeld, Jupp Heynckes, José Mourinho, Josep Guardiola en Carlo Ancelotti. Daarnaast behoort Happel tot de zes trainers die in vier verschillende landen kampioen werden. De andere trainers zijn José Mourinho, Giovanni Trapattoni, Tomislav Ivić, Carlo Ancelotti en Eric Gerets.
[ afbeelding ]
Nu praat je echt onzin, dat alle fans, media, stafleden en spelers lof spreken over Slot en dat de prestaties geweldig zijn geweest is gewoon heel weinig bewijs, als Pistolero iets anders zegt.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De mogelijkheid bestaat dat je al die tijd aan de verkeerde kant van het gelijk hebt gestaan.
Het was een Nederlands/Engelse verslaggever met een verbinding vanuit Nederland. Een Feijenoordwatcher. Ben naam kwijt.quote:
Fijn dat je het eindelijk snapt.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu praat je echt onzin, dat alle fans, media, stafleden en spelers lof spreken over Slot en dat de prestaties geweldig zijn geweest is gewoon heel weinig bewijs, als Pistolero iets anders zegt.
Beetje rare vergelijking dan, Slot kon niet voetballen maar wel trainen. Van Basten was precies andersom.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was een Nederlands/Engelse verslaggever met een verbinding vanuit Nederland. Een Feijenoordwatcher. Ben naam kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |