Mijn vader kon dat vroeger in 1 secondequote:
wie zal haar leemte vullenquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:20 schreef Aberkullie het volgende:
Het sinterklaasjournaal zal nooit meer hetzelfde zijn.
Is nu ook feitelijk incorrect, ze doet het waarschijnlijk immers niet zelf..quote:
In het bericht staat dat dit de enige oplossing is omdat andere behandelingen helaas niet hebben gewerkt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:06 schreef Momo het volgende:
Jeetje dan moet de hele neus eraf, ze kunnen geen plekje weghalen? (Al zou je natuurlijk geen risico willen lopen dat het terug komt)
Zie post #10quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:06 schreef Momo het volgende:
Jeetje dan moet de hele neus eraf, ze kunnen geen plekje weghalen? (Al zou je natuurlijk geen risico willen lopen dat het terug komt)
Inderdaad, zeg dan: Dieuwertje Blok heeft neuskanker - amputatie onvermijdelijkquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is nu ook feitelijk incorrect, ze doet het waarschijnlijk immers niet zelf..
Ja, Eva Eikhout.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:14 schreef DrDentz het volgende:
Waarom stoppen met Sinterklaasjournaal? Mensen met neusprotheses mogen er ook zijn, is ook diversiteit. Ik zie ook steeds een presentatrice zonder armen en benen op tv.
Ik had meteen Anne-Mar Zwart in m'n hoofd, al zit die bij de EO. Maar volgens mij is die best populair bij kinderen, en ze heeft een handige leeftijd (geen piepkuiken meer, maar jong genoeg om nog lang mee te kunnen).quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:27 schreef Forumtijger het volgende:
Allereerst, vreselijk nieuws.
Ik wens haar heel veel sterkte, en hoop dat ze er sterk uitkomt, ook emotioneel. Misschien dat ze toch wel weer het Sinterklaasjournaal gaan presenteren, maar zo niet, wie zou het dan kunnen/moeten worden? Ikzelf zat te denken aan bv Annette Barlo of Martine Sandifort, maar misschien heeft iemand nog andere suggesties?
het gaat denk ik ook meer om haar gevoel er over.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:14 schreef DrDentz het volgende:
Waarom stoppen met Sinterklaasjournaal? Mensen met neusprotheses mogen er ook zijn, is ook diversiteit. Ik zie ook steeds een presentatrice zonder armen en benen op tv.
Sylvana Simons en Akwasi?quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:27 schreef Forumtijger het volgende:
Ik wens haar heel veel sterkte, en hoop dat ze er sterk uitkomt, ook emotioneel. Misschien dat ze toch wel weer het Sinterklaasjournaal gaan presenteren, maar zo niet, wie zou het dan kunnen/moeten worden? Ikzelf zat te denken aan bv Annette Barlo of Martine Sandifort, maar misschien heeft iemand nog andere suggesties?
Els krijgt elk half jaar een nieuwe neus en niemand die het zietquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:42 schreef Kanaroe het volgende:
Wat sneu voor Dieuwertje, lijkt me heel erg om zulk nieuws te verwerken.
Ik vraag me wel meteen af hoe een neusprothese eruit ziet, gemaakt wordt en geplaatst wordt in een gezicht![]()
En ik hoop dat ze er in de december gewoon weer is met het Sinterklaasjournaal, iconisch programma mede dankzij Dieuwertje
quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:42 schreef Kanaroe het volgende:
Ik vraag me wel meteen af hoe een neusprothese eruit ziet, gemaakt wordt en geplaatst wordt in een gezicht![]()
En ik hoop dat ze er in de december gewoon weer is met het Sinterklaasjournaal, iconisch programma mede dankzij Dieuwertje
Michael Jackson had ook een neusprothese in zijn latere jaren, kost wat moeite om deze eruit te laten zien als 'echt', dus vandaar vaak met mondkapje op in het openbaar of pleisters eroverheen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:42 schreef Kanaroe het volgende:
Goh, dat ziet er verbazingwekkend netjes en echt uit, hopelijk kan dit voor Dieuwertje ook zo mooi gemaakt wordenquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:45 schreef maily het volgende:
[..]
Els krijgt elk half jaar een nieuwe neus en niemand die het ziet
Is dat echt waar? Was zijn minineus eraf gevallen ofzo?quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Michael Jackson had ook een neusprothese in zijn latere jaren, kost wat moeite om deze eruit te laten zien als 'echt', dus vandaar vaak met mondkapje op in het openbaar of pleisters eroverheen.
Hopelijk komt het voor ons Dieuwertje ook goedquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:45 schreef maily het volgende:
[..]
Wauw, wat een ontroerend en mooi filmpjequote:
Je bent me voor. Zag dit artikel ook zojuist.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:45 schreef maily het volgende:
[..]
Zeker! En dan is zij ook nog BN-er ....quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Je bent me voor. Zag dit artikel ook zojuist.
Volgens mij zie je er weinig van, als je het niet weet! Ook als ik google op afbeeldingen, zie ik resultaten waarbij je er bijna niets van ziet dat het een prothese is.
Maar ik snap Diewertje wel, het is toch een heel gedoe, zo midden op je gezicht.
Heel veel sterkte gewenst voor haar.
Inderdaad ten eerste een pijnlijk bericht, in alle opzichten. Voor haarzelf en haar omgeving.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:27 schreef Forumtijger het volgende:
Ik wens haar heel veel sterkte, en hoop dat ze er sterk uitkomt, ook emotioneel. Misschien dat ze toch wel weer het Sinterklaasjournaal gaat presenteren, maar zo niet, wie zou het dan kunnen/moeten worden? Ikzelf zat te denken aan bv Annette Barlo of Martine Sandifort, maar misschien heeft iemand nog andere suggesties?
Was afgestorven door teveel plastische chirurgie blijkbaar, bij de autopsie was zijn prothese wegquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Is dat echt waar? Was zijn minineus eraf gevallen ofzo?
Tjeee, heftig zegquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Was afgestorven door teveel plastische chirurgie blijkbaar, bij de autopsie was zijn prothese weg
https://www.mirror.co.uk/(...)ng-jar-fake-23235508
Ja, en omdat iedereen het weet, gaat iedereen juist daarnaar kijken en horen ze niet wat ze te vertellen heeft. Dat maakt je heel onzeker.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:59 schreef maily het volgende:
[..]
Zeker! En dan is zij ook nog BN-er ....
Ik dacht meteen aan Kim-Lian van der Meij, om dezelfde redenen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:28 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik had meteen Anne-Mar Zwart in m'n hoofd, al zit die bij de EO. Maar volgens mij is die best populair bij kinderen, en ze heeft een handige leeftijd (geen piepkuiken meer, maar jong genoeg om nog lang mee te kunnen).
Kim-Lian woont in Zweden. Die wordt het sowieso niet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan Kim-Lian van der Meij, om dezelfde redenen.
Zo, dat is knap staaltje werk.quote:
Je spreekt uit eigen ervaring?quote:
Jerry Airfryerquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:18 schreef Forumtijger het volgende:
Laten we er anders even een poll aan wagen:
[poll=7121]
Anders, namelijk publieke omroep + sinterklaasjournaal opheffen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:18 schreef Forumtijger het volgende:
[poll=7121]
Zo gaat dat, le roi est mort, vive le roi.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Deze vrouw heeft een paar uur geleden meegedeeld dat ze ziek is en we zijn alweer met vervanging bezig
Ja, dit jaquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:45 schreef spierbal het volgende:
Wat lijkt mij dat een naar gevoel. Een operatiekamer ingaan wetende dat je terug komt zonder neus en je aanzicht totaal veranderd is.
Angela Schijf alwaysquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:18 schreef Forumtijger het volgende:
[poll=7121]
Krijg je blijkbaar neuskanker vanquote:Op vrijdag 26 april 2024 08:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dat is toch die vrouw die tegen zwarte piet is?
Mijn opa ook. RIP opa.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:05 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Mijn vader kon dat vroeger in 1 seconde
Ik heb het wel eens een tijdje moeten doen na een operatie en het viel me mee. Je kunt het gelukkig van tevoren oefenen en er aan wennen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:31 schreef roos94 het volgende:
Waar ik vooral aan denk, wat naar als je alleen nog door je mond kan ademen.
Anders , nl Joost Prinsen (aka Erik Engerd).quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:18 schreef Forumtijger het volgende:
[poll=7121]
Het Sinterklaasjournaal wacht op niemand.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Deze vrouw heeft een paar uur geleden meegedeeld dat ze ziek is en we zijn alweer met vervanging bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welneequote:Op vrijdag 26 april 2024 14:27 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Denk wel dat we voor het eerst in jaren(?) als heel Nederland verenigd zijn in het klote gevoel dat dit nieuws ons geeft, tenminste, dat neem ik aan.
Hier misschien, maar op X kun je de bingokaart er al bij pakken.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:27 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Denk wel dat we voor het eerst in jaren(?) als heel Nederland verenigd zijn in het klote gevoel dat dit nieuws ons geeft, tenminste, dat neem ik aan.
Inderdaad. Dan heb je meteen een stuk minder medelijden ofniet? /squote:Op vrijdag 26 april 2024 08:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dat is toch die vrouw die tegen zwarte piet is?
quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:27 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Gotland is geen gevangenis. Ze is ongeveer 20 weken per jaar in NL, las ik in een interview.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Kim-Lian woont in Zweden. Die wordt het sowieso niet.
Was dat die doos die moeders van school verweet dat hun kinderen niet bij haar dochtertje op haar verjaardagsfeestje mochten komen?quote:
Nou ja, veel mensen lukt het wel.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:52 schreef Cherni het volgende:
Triest. Het is sowieso al een hele opgave kanker te overleven. Veel sterkte
Ik mis Rachel Rosier in dit lijstje, de verslaggeefster ter plekke in het Sinterklaasjournaal, ze doet het altijd primaquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:18 schreef Forumtijger het volgende:
[poll=7121]
Kloptquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan heb je meteen een stuk minder medelijden ofniet? /s
Is Chemi meervoud van Chemo ?quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:52 schreef Cherni het volgende:
Triest. Het is sowieso al een hele opgave kanker te overleven. Veel sterkte
Je hebt niks te willen. Het is geen overleven en je hebt niet gewonnen als je bent genezen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:15 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Nou ja, veel mensen lukt het wel.
Weliswaar met een lading fysiek slopende medicijnen en ander ongemak.
quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:39 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]
Man, man, man hier grappen over gaan maken![]()
dan ben je echt geen knip voor de neus waard hoor
quote:
Je hebt ook niet verloren als je dood gaat. Dan is het gelijkspel.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt niks te willen. Het is geen overleven en je hebt niet gewonnen als je bent genezen.
Sterkte.quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:11 schreef Cherni het volgende:
[..]Nee het zijn alle eerste letters van al mijn kinderen, mijn partner en mijzelf. Neemt niet weg dat ik zelf chemo en immunotherapie behandelingen krijg op dit moment. Heb inmiddels wel wat ervaring met kanker. Maar ik ben vrij nuchter en het is zoals het is. Het gaat uitstekend en mogelijk ben ik een medisch wonder en kan ik alsnog herstellen van longkanker fase 4.
Nu is Dieuwertje iets ouder dan ik. Maar ik vond haar altijd wel tof. In de jaren 80 had ze een jongeren programma waar ik wel naar keek.
Huhuhu Zwarte Puet zu pakku allus van ons af.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dieuwertje wil toch van zwarte piet af? hoop dan dat ze niet terugkomt. wijsneus
in 2009 had je dat kozp gejank nog nietquote:Op maandag 12 augustus 2024 12:59 schreef Document1 het volgende:
[..]
Huhuhu Zwarte Puet zu pakku allus van ons af.![]()
Hallo 2009 wil z’n onderwerp terug.
Getver Merel.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:32 schreef Radegast het volgende:
Merel Westrik presenteert dit jaar het Sinterklaasjournaal, Dieuwertje hoopt in 2025 weer terug te zijn.
Oehquote:Op maandag 12 augustus 2024 12:32 schreef Radegast het volgende:
Merel Westrik presenteert dit jaar het Sinterklaasjournaal, Dieuwertje hoopt in 2025 weer terug te zijn.
Eindelijk weer eens een normale en empathische reactie in dit topic.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat afschuwelijk dit... het arme mens
Als ze dit weer gaat doen, zal het vreemd/wrang voelen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:40 schreef King_Merc het volgende:
Merel valt met de neus in de boter..
quote:
Voor ons jammer misschien ja.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:09 schreef mitt het volgende:
Wat een treurig nieuws.
Dat ze ook helemaal niet meer terugkeert is geen goed teken.
Zo veel mensen waar je op het internet je pijlen op kan richten, en dan kies je Dieuwertje Blok.quote:
Cru? Ik hoop dat zijn baas dit ziet en hij de zak krijgt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben wel voor Zwarte Piet maar zo'n opmerking vind ik cru.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |