In het bericht staat dat dit de enige oplossing is omdat andere behandelingen helaas niet hebben gewerkt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:06 schreef Momo het volgende:
Jeetje dan moet de hele neus eraf, ze kunnen geen plekje weghalen? (Al zou je natuurlijk geen risico willen lopen dat het terug komt)
Zie post #10quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:06 schreef Momo het volgende:
Jeetje dan moet de hele neus eraf, ze kunnen geen plekje weghalen? (Al zou je natuurlijk geen risico willen lopen dat het terug komt)
Inderdaad, zeg dan: Dieuwertje Blok heeft neuskanker - amputatie onvermijdelijkquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is nu ook feitelijk incorrect, ze doet het waarschijnlijk immers niet zelf..
Ja, Eva Eikhout.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:14 schreef DrDentz het volgende:
Waarom stoppen met Sinterklaasjournaal? Mensen met neusprotheses mogen er ook zijn, is ook diversiteit. Ik zie ook steeds een presentatrice zonder armen en benen op tv.
Ik had meteen Anne-Mar Zwart in m'n hoofd, al zit die bij de EO. Maar volgens mij is die best populair bij kinderen, en ze heeft een handige leeftijd (geen piepkuiken meer, maar jong genoeg om nog lang mee te kunnen).quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:27 schreef Forumtijger het volgende:
Allereerst, vreselijk nieuws.
Ik wens haar heel veel sterkte, en hoop dat ze er sterk uitkomt, ook emotioneel. Misschien dat ze toch wel weer het Sinterklaasjournaal gaan presenteren, maar zo niet, wie zou het dan kunnen/moeten worden? Ikzelf zat te denken aan bv Annette Barlo of Martine Sandifort, maar misschien heeft iemand nog andere suggesties?
het gaat denk ik ook meer om haar gevoel er over.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:14 schreef DrDentz het volgende:
Waarom stoppen met Sinterklaasjournaal? Mensen met neusprotheses mogen er ook zijn, is ook diversiteit. Ik zie ook steeds een presentatrice zonder armen en benen op tv.
Sylvana Simons en Akwasi?quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:27 schreef Forumtijger het volgende:
Allereerst, vreselijk nieuws.
Ik wens haar heel veel sterkte, en hoop dat ze er sterk uitkomt, ook emotioneel. Misschien dat ze toch wel weer het Sinterklaasjournaal gaan presenteren, maar zo niet, wie zou het dan kunnen/moeten worden? Ikzelf zat te denken aan bv Annette Barlo of Martine Sandifort, maar misschien heeft iemand nog andere suggesties?
Els krijgt elk half jaar een nieuwe neus en niemand die het zietquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:42 schreef Kanaroe het volgende:
Wat sneu voor Dieuwertje, lijkt me heel erg om zulk nieuws te verwerken.
Ik vraag me wel meteen af hoe een neusprothese eruit ziet, gemaakt wordt en geplaatst wordt in een gezicht![]()
En ik hoop dat ze er in de december gewoon weer is met het Sinterklaasjournaal, iconisch programma mede dankzij Dieuwertje
quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:42 schreef Kanaroe het volgende:
Ik vraag me wel meteen af hoe een neusprothese eruit ziet, gemaakt wordt en geplaatst wordt in een gezicht![]()
En ik hoop dat ze er in de december gewoon weer is met het Sinterklaasjournaal, iconisch programma mede dankzij Dieuwertje
Michael Jackson had ook een neusprothese in zijn latere jaren, kost wat moeite om deze eruit te laten zien als 'echt', dus vandaar vaak met mondkapje op in het openbaar of pleisters eroverheen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:42 schreef Kanaroe het volgende:
Goh, dat ziet er verbazingwekkend netjes en echt uit, hopelijk kan dit voor Dieuwertje ook zo mooi gemaakt wordenquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:45 schreef maily het volgende:
[..]
Els krijgt elk half jaar een nieuwe neus en niemand die het ziet
Is dat echt waar? Was zijn minineus eraf gevallen ofzo?quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Michael Jackson had ook een neusprothese in zijn latere jaren, kost wat moeite om deze eruit te laten zien als 'echt', dus vandaar vaak met mondkapje op in het openbaar of pleisters eroverheen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |