Nee, dan krijg je weer een matige inzending zoals na corona.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:44 schreef gbm het volgende:
Mits hij niks strafbaars heeft gedaan..... Joost, 100%
Gordonquote:Op zondag 12 mei 2024 02:08 schreef Cilantro het volgende:
Geen clown Klein meer. Doe maar iemand die wel kan zingen.
Oude mensen(tussen haakjes) doen het toch niet zo lekker op het esf.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:13 schreef sp3c het volgende:
Ruth!
altijd Ruth![]()
ieder jaar Ruth
zeker nu gewoon Ruth
Ik denk dat het aantal artiesten dat prima zou willen nog steeds genoeg is om niet alleen het podium, maar ook gewoon alle stoelen in Ahoy te vullenquote:Op zondag 12 mei 2024 08:14 schreef Em31 het volgende:
Welke Nederlandse artiest heeft hier nou ook zin in na zo’n grote shitshow? En de Nederlandse delegatie moet ineens weer normaal doen tegen iedereen die hierbij betrokken was?
Maar je bent als artiest alsnog onderdeel van een delegatie die dit beleefd heeft met de EBU. En de delegatie is woest en dat zal de EBU ook wel niet pikken.quote:Op zondag 12 mei 2024 08:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal artiesten dat prima zou willen nog steeds genoeg is om niet alleen het podium, maar ook gewoon alle stoelen in Ahoy te vullen![]()
Maar we moeten volgend jaar uiteraard niet meedoen.
Ja, maar dat geeft ook weer extra aandacht. En wie wil niet in het middelpunt van de aandacht voor miljoenen kijkers. Maar goed, sowieso eerst kijken of we er wel bij zijn inderdaadquote:Op zondag 12 mei 2024 08:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar je bent als artiest alsnog onderdeel van een delegatie die dit beleefd heeft met de EBU. En de delegatie is woest en dat zal de EBU ook wel niet pikken.
Maar goed het is eerst afwachten wat hier allemaal uit gaat komen.
ÖSTERDAHL OUT!quote:Op zondag 12 mei 2024 08:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar dat geeft ook weer extra aandacht. En wie wil niet in het middelpunt van de aandacht voor miljoenen kijkers. Maar goed, sowieso eerst kijken of we er wel bij zijn inderdaad
Ik hoop ook dat geen artiest dit wil, maar er zullen altijd artiesten zijn die dit willen proberen om bekend te worden.quote:Op zondag 12 mei 2024 08:14 schreef Em31 het volgende:
Welke Nederlandse artiest heeft hier nou ook zin in na zo’n grote shitshow? En de Nederlandse delegatie moet ineens weer normaal doen tegen iedereen die hierbij betrokken was?
Mia lijkt me hier naief genoeg voor.quote:Op zondag 12 mei 2024 08:14 schreef Em31 het volgende:
Welke Nederlandse artiest heeft hier nou ook zin in na zo'n grote shitshow? En de Nederlandse delegatie moet ineens weer normaal doen tegen iedereen die hierbij betrokken was?
Die is tegenwoordig zangdocent. Vanuit het principe: ik kan je in ieder geval vertellen hoe je niet moet zingen.quote:
Volendam, alsjeblieft niet zeg.quote:
Dan moet 'ie er onder enorme druk een minstens even catchy en kansrijk liedje uit zien te persen.quote:Op zondag 12 mei 2024 09:40 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk zou Joost een wildcard nu moeten hebben voor de finale volgend jaar, want van dit jaar is hem dat volledig onterecht afgepakt
Gewoon een of andere liedje over tegenslagen overkomen, I will survive, na regen komt zonneskin, Luctor et Emergo en dat soort shit maar zonder heel direct de pijlen op het festival te richtenquote:Op zondag 12 mei 2024 09:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dan moet 'ie er onder enorme druk een minstens even catchy en kansrijk liedje uit zien te persen.
Uitdaging.
Nou nog even en ze hoeven geen halve finales meer te houden johquote:Op zondag 12 mei 2024 09:07 schreef Electric_Eye het volgende:
Ik hoop dat we gewoon de rug rechten en gewoon niet gaan. Niemand zal ons missen ben ik bang maar je maakt in ieder geval een statement.
Prima toch?quote:Op zondag 12 mei 2024 14:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou nog even en ze hoeven geen halve finales meer te houden joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |