Tsja, dat was de enige die ik echt wel een medaillekans gaf als die zich zou plaatsen, daarmee jammer voor het toernooi.quote:Op zondag 23 juni 2024 01:08 schreef heywoodu het volgende:
Garland heeft zijn enkel geblesseerd in de warmup voor het polsstokhoogspringen, einde tienkamp en olympische droom
Als het goed is waren de regels vrij simpel: bij een gelijke tijd (ik neem aan in honderdsten, anders moet je de ranglijst niet in honderdsten opmaken) telt de tijd die als eerste neer is gezet. Dat was die van TTO.quote:Op zondag 23 juni 2024 09:26 schreef franklop het volgende:
Landen hebben tot en met 30 juni de tijd om een snellere tijd te lopen. Voor Nederland was dit het laatste meetmoment. Als de tijden van Nederland en Trinidad en Tobago aan het einde van de maand nog altijd hetzelfde zijn, wordt naar de duizendsten gekeken. Al is de vraag of de duizendsten bij Trinidad en Tobago bekend zijn.
Klopt dit deel over de 4x100 mannen?
Dan o'Brien toen toch ook zoiets ?quote:Op zondag 23 juni 2024 01:08 schreef heywoodu het volgende:
Garland heeft zijn enkel geblesseerd in de warmup voor het polsstokhoogspringen, einde tienkamp en olympische droom
Even opgezocht: geblesseerd tijdens de trials in 1988, geblesseerd voorafgaand aan de trials in 2000 en ook geblesseerd richting 2004. Maar tussendoor wél olympisch goud in 1996quote:
Na 88 wilde Samaranche volgens mij de regels aanpassen doordat O'Brien de aanvangshoogte niet haalde.quote:Op zondag 23 juni 2024 11:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even opgezocht: geblesseerd tijdens de trials in 1988, geblesseerd voorafgaand aan de trials in 2000 en ook geblesseerd richting 2004. Maar tussendoor wél olympisch goud in 1996
Wordt een lang rijtje.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:42 schreef heywoodu het volgende:
Ook geen hinkstapspringster Alexandra Nacheva op de Spelen, 4e op het EK, nu haar enkel geblesseerd.
Zondequote:Op zondag 23 juni 2024 22:23 schreef H.Vviv het volgende:
[ x ]
Dus zeker geen Nederland op de 4x100 meter.
Je hebt wel een paar dames die soms random ineens leveren in Amerika, maar Hall verslaan moeten ze wel voor uithalenquote:Op zondag 23 juni 2024 19:44 schreef heywoodu het volgende:
Anna Hall begint met een matige 13.34 op de horden, maar het verschil met de rest zou ruimschoots groot genoeg moeten zijn voor een klein slippertje hier en daar.
Hij maakt er 44.4244.59 van in de semis.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Quincy Wilson loopt 44,6 in de voorrondes van de trials in Amerika, 16 jaar.
Wereldkampioene van 2022. Ook Janee Kassanavoid, brons en zilver op de vorige twee WK's, haalt het niet. Drama in het kogelslingeren, jeetje.quote:Op maandag 24 juni 2024 03:33 schreef wimderon het volgende:
3x ongeldig voor Brooke Anderson bij de trials.
En einde tijdperk voor de mannen van Leo Beenhakker.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:23 schreef H.Vviv het volgende:
[ x ]
Eerlijk is eerlijk, ik ben wel blij dat het nog een extra kans is om Tebogo te zien lopen in Parijs.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:23 schreef H.Vviv het volgende:
[ x ]
De volgende: Patryk Dobek, in Tokyo verrassend brons op de 800m, haakt wegens gezondheidsproblemen af.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 05:38 schreef heywoodu het volgende:
Sta je dan in de kwalificatieronde, met je wereldtitel.
[ afbeelding ]
BOBBIE KERSEEDquote:Op dinsdag 25 juni 2024 06:53 schreef TheArt het volgende:
Mu gevallen in de finale van de 800 en kan haar titel dus niet verdedigen
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 06:53 schreef TheArt het volgende:
Mu gevallen in de finale van de 800 en kan haar titel dus niet verdedigen
Op zich wel te begrijpen, in haar normale vorm is 'op safe' eigenlijk gewoon een weggegooide (ha!) kans, want dan is het bereiken van de finale al moeilijk. Ze moest wel drie keer vol gooien en hopen dat er één goed zou gaan, maar ja, helaas.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 06:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet gewoon in ieder geval 1x op safe gooien, dan heb je een resultaat zou je zeggen.
Tsja, lijkt me wel dat je liever die wereldtitel hebt dan Olympische kwalificatie als dat toch al best lastig is. Drie jaar geleden ook al 3x fout.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 05:38 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Maar als je de wereldtitel hebt, ga je toch wel een beetje mentaal stuk als je het jaar erna de Spelen niet eens haalt, denk ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, lijkt me wel dat je liever die wereldtitel hebt dan Olympische kwalificatie als dat toch al best lastig is. Drie jaar geleden ook al 3x fout.
Hadden ze maar sneller moeten lopen.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:23 schreef H.Vviv het volgende:
[ x ]
Voor als je even doet alsof je uit de VS komt, haar tweede en derde worp....die kwamen gewoon op de hardloopbaan terecht, totáál uit de richting ook echtquote:Op dinsdag 25 juni 2024 05:38 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:23 schreef H.Vviv het volgende:
[ x ]
Ah, vandaar dat ik de tweet niet in mijn post kreegquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:05 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zie dat de tweet ondertussen alweer is verwijderd.
Daar is de nodige onduidelijkheid over inmiddels, World Athletics gaf Nederland namelijk toch op de 16e plek.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef Starflyer het volgende:
Ik dacht dat Nederland zich sowieso niet geplaatst had?
Streep erdoor. Blessa.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Bovendien raakte ze laatst ook nog geblesseerd. Benieuwd of ze zich überhaupt kwalificeert.
Mamona doet toch niet mee?quote:Op donderdag 27 juni 2024 07:59 schreef Szura het volgende:
Alles wordt klaargezet voor een droomplan van DAT ASS @:deebee
Shacarri trash ging wel hard op de trials, maar voorlopig een droomplan jaquote:Op donderdag 27 juni 2024 07:59 schreef Szura het volgende:
Alles wordt klaargezet voor een droomplan van DAT ASS @:deebee
Een valpartij lijkt me ook nog tot de mogelijheden behoren...quote:Op donderdag 27 juni 2024 09:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Altijd leverende Amerikaanse trials
Mooi dat Bob K. gedwarsboomd wordt. Nu nog McL-L met een positieve test.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |