Ik sluit nog steeds niet uit dat we haar straks gewoon weer helemaal niet gaan zienquote:Op vrijdag 14 juni 2024 07:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, 400 vlak slaat ze over en ze doet alleen de horden
https://www.ad.nl/olympis(...)ter-horden~afb623c1/
Stukje Foodcoach app.quote:Op zondag 9 juni 2024 23:18 schreef Nober het volgende:
Functioneel eten met Lieke Klaver
[..]
https://nos.nl/video/2523(...)-7-met-voeding-bezig
Wat is dan nut van nationale limiet? Of alleen handig als veld aangevuld wordt met wereldranglijst wat nog niet onder internationale limiet heeft gelopen?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:53 schreef Faraday01 het volgende:
Nillessen loopt in Turku met 3.34.32 de nationale limiet op de 1500 meter. Is nog niet voldoende voor de internationale limiet (3.33 50).
Volgens het document van de IAAF wordt de helft van de startplaatsen toegewezen op basis van de internationale limiet en de andere helft op basis van de wereldranglijst. Hoe dat precies werkt als er te veel atleten de limiet lopen weet ik niet, maar zal niet veel uitmaken als je aan vult op basis van de wereldranglijstquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat is dan nut van nationale limiet? Of alleen handig als veld aangevuld wordt met wereldranglijst wat nog niet onder internationale limiet heeft gelopen?
quote:Hordeloopster Nadine Visser heeft bij de Paavo Nurmi Games in Finland haar eigen Nederlandse record op de 100 meter horden geëvenaard. De 29-jarige atlete kwam in Turku tot een tijd van 12,51, een tijd die ze drie jaar geleden in Zürich ook had gelopen.
Knap, en een teken dat ze goed bezig is, maar lijkt me ergens ook wel balen dat je niet ff 0,01 seconde sneller looptquote:
9.83, koekoek.quote:
Femke loopt de 200m en Cathalijne Peeters won de 400 horden.quote:
Nette afstand. Paar meter meer en je doet internationaal meequote:Op zondag 30 juni 2024 12:57 schreef Jason22 het volgende:
We hebben er een nieuwe speerwerptopper erbij!![]()
[ x ]
35 cm meer en je hebt een Nederlands record.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nette afstand. Paar meter meer en je doet internationaal mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |