Die in afrika reageren ook nog, maar om nou te zeggen dat het goed met ze gaatquote:Op donderdag 25 april 2024 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij heeft net nog gereageerd, dus zo erg zal het niet gesteld zijn
Oh.. Wazzup?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik roep nu even niet woohoo (tenminste als het een uitroep van blijdschap is).
Van welke meet is dit de samenvatting?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Shi weggejaagd..
Aio beledigt...
Marc denkt dat het slecht gaat...
Pullup is overboord gesprongen...
Deisyy touched en goes...
Domni kijkt verward..
Hahaha hardop!quote:Op donderdag 25 april 2024 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van welke meet is dit de samenvatting?
Niet die van a.s. weekend.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
< Knuffelt je zwaar onfatsoenlijkquote:Op donderdag 25 april 2024 22:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ach gewoon eventjes chagrijnig, opstapeling van wat dingetjes, maar komt wel weer goed hoor.
Sterktequote:Op donderdag 25 april 2024 22:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ach gewoon eventjes chagrijnig, opstapeling van wat dingetjes, maar komt wel weer goed hoor.
Geen, want ik ben daar nooitquote:Op donderdag 25 april 2024 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Knuffelt je zwaar onfatsoenlijk
quote:
Gaatut niet goed?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik roep nu even niet woohoo (tenminste als het een uitroep van blijdschap is).
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon blij dat ze vertrekt?
Ja jaquote:Op donderdag 25 april 2024 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Was grapje... In mijn hoofd klonk het goed
Ahquote:Op donderdag 25 april 2024 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Was grapje... In mijn hoofd klonk het goed
"Beledigt" in relatie tot ik je lapo gekaapt heb, vond dat ik best wat tijd gegeven hadquote:Op donderdag 25 april 2024 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah![]()
In combinatie met je "Aoibhin beledigt" opmerking was ik even bang dat ik onaardig was vanavond, wat dan heel onbewust moet zijn geweest
Ohhhhh jeeetje ik heb nu pas door dat ik de lapo hadquote:Op donderdag 25 april 2024 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Beledigt" in relatie tot ik je lapo gekaapt heb, vond dat ik best wat tijd gegeven had
All good
Eensch... en soms is het andersom!quote:Op donderdag 25 april 2024 22:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoi. Das het leuke he, je bent ergens op afstand maar ook heel dichtbij
Welkom terugquote:
Ja hoorquote:
Je bedoelt zaterdag?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoorMorgenavond met Domni over een rommelmarkt lopen
In Utrecht beginnen we al op vrijdagavond/nachtquote:
Met de rommelmarkt of met koningsnacht?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In Utrecht beginnen we al op vrijdagavond/nacht
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met de rommelmarkt of met koningsnacht?
Vrijmarktquote:Op donderdag 25 april 2024 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met de rommelmarkt of met koningsnacht?
Ahah!quote:
< Leest zijn ondersub...quote:Op donderdag 25 april 2024 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah!
Ik heb nooit zoveel met konings dag gehad, kom uit een niet zo heel koningsgezinde regio van NL van origine
Kan er maar 2 zijn, A'dam of Oost-Grunnquote:Op donderdag 25 april 2024 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah!
Ik heb nooit zoveel met konings dag gehad, kom uit een niet zo heel koningsgezinde regio van NL van origine
3 !quote:Op donderdag 25 april 2024 23:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan er maar 2 zijn, A'dam of Oost-Grunn
Die koning zelf boeit me ook niet zo, ik vind vooral die markt leukquote:Op donderdag 25 april 2024 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah!
Ik ben meer van het Konijnlijke huisquote:Op donderdag 25 april 2024 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Leest zijn ondersub...
Ik heb er niks op tegen, maar heb er ook niet veel mee. Maar kom niet uit die regio'squote:Op donderdag 25 april 2024 23:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Verhip ...Ik zag die K nietquote:Op donderdag 25 april 2024 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben meer van het Konijnlijke huis![]()
2 x raaak en nu ?quote:Op donderdag 25 april 2024 23:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Inside joke op mijn username vanuit een andere SCquote:Op donderdag 25 april 2024 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verhip ...Ik zag die K niet![]()
Ik heb prins pils en Beatrix gezien op de dam toen Alex net koning was geworden vanaf grote afstand met een flinke katerquote:Op donderdag 25 april 2024 23:13 schreef chufi het volgende:
Heb volgens mij Wilhelmina nog ooit eens toe gezwaaid
...Knikt ..quote:Op donderdag 25 april 2024 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inside joke op mijn username vanuit een andere SC
Ik heb Maxima een keer vrij dichtbij meegemaakt.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb prins pils en Beatrix gezien op de dam toen Alex net koning was geworden vanaf grote afstand met een flinke kater
Mijn nicht kent haar ...quote:Op donderdag 25 april 2024 23:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb Maxima een keer vrij dichtbij meegemaakt.
Geen idee om eerlijk te zijn .. maar natuurilk wel ergens ver onder het stofquote:Op donderdag 25 april 2024 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bestaat jouw topic nog 'chufi kent iedereen'?
Achja iemand moet het doen in de stralende afwezigheid van Koenquote:
ja dus weer door dan ?quote:Op donderdag 25 april 2024 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja iemand moet het doen in de stralende afwezigheid van Koen
Ik steun deze motiequote:
Misschien kent @mario390 iemand die Niki Lauda heeft gekend en die kende Enzo Ferrari dan weerquote:Op vrijdag 26 april 2024 00:31 schreef chufi het volgende:
Oh ja en ik ken @:Mario390 die kent oostenrijk en een hoop anderen
Als er iemand in post waarschijnlijk wel..... zo eens in het jaarquote:Op donderdag 25 april 2024 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bestaat jouw topic nog 'chufi kent iedereen'?
Ik kende de Coronels al zei ik eerder ... de oudste danquote:Op vrijdag 26 april 2024 01:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien kent @:mario390 iemand die Niki Lauda heeft gekend en die kende Enzo Ferrari dan weer
Een van die Coronel broeders heeft volgens mij ooit wel in een Alfa gereden en aangezien dat merk ook personeel in zijn rangen heeft gehad dat bij of voor Ferrari heeft gewerkt lijkt het me niet onaannemelijk dat je via je die weg Enzo kent binnen 5 connecties.quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kende de Coronels al zei ik eerder ... de oudste dan
Uhuhu ... slaan ,Schoppen etc is sowieso fout, daar heb ik geen ezelsbruggetje voor nodigquote:
Wel eens een boete voor gehad toen ik m'n ov kaart vergeten was. Dat kon je wel terugvragenquote:
Maar dat noem ik niet zwartrijdenquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:31 schreef engine het volgende:
[..]
Wel eens een boete voor gehad toen ik m'n ov kaart vergeten was. Dat kon je wel terugvragen
Dacht ik ook even een stoer verhaal te hebbenquote:
Whoopsquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dacht ik ook even een stoer verhaal te hebben
Ik heb weleens gehad dat dacht dat ik bij NS had ingecheckt, weg geld op dat momentquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik stapte laatst met mijn moeder op de trein in Naarden-Bussum. We hadden nog nét een trein gehaald, zaten net, trein reed weg en we realiseerden ons ineens "SHIT VERGETEN IN TE CHECKEN".
Conducteur aangesproken en die heeft er verder geen werk van gemaakt, waar we geluk mee hadden. De volgende keren zal ik er zeker alerter op zijn.
Oh dat is ook altijd uitkijken inderdaad, ook bij een overstap van de een naar de andere.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehad dat dacht dat ik bij NS had ingecheckt, weg geld op dat moment
Daar ben ik in het verleden te vaak mee in de fout gegaanquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is ook altijd uitkijken inderdaad, ook bij een overstap van de een naar de andere.
Ik heb ook weleens zwartgereden, dat was in mijn punkperiodequote:Op vrijdag 26 april 2024 11:10 schreef Deisyy het volgende:
In mijn jeugd noemden we het 'piepen' wanneer je de tram of metro nam en er niet voor betaalde.
*oma vertelt
Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan, gelukkig piepte ik bijna nooit, want engquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens zwartgereden, dat was in mijn punkperiodeIk was alleen zo dom om het goede adres te geven toen ik werd gepakt
Dat was een flinke boete uiteindelijk
![]()
Maar goed toen was ik 18 en heel dom bezig blijkt wel
Je piepte van angst.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan, gelukkig piepte ik bijna nooit, want eng
Ja dat was ook echt niets voor mijquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan, gelukkig piepte ik bijna nooit, want eng
Echt, ik was/ben een doetje.quote:
Zo ging mijn zoon voor de eerste keer in de metro, hij zou met zijn zus naar de stad gaan, heel spannend natuurlijk. Vooral omdat zij vergat te stempelen (toen waren er nog strippenkaarten) en ze inderdaad gecontroleerd werden, ze kwamen weg met een waarschuwing, maar hij piepte poepte zeven kleurenquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat was ook echt niets voor mij![]()
Nooit meer gedaan, dus het heeft wel gewerkt
De strippenkaartquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo ging mijn zoon voor de eerste keer in de metro, hij zou met zijn zus naar de stad gaan, heel spannend natuurlijk. Vooral omdat zij vergat te stempelen (toen waren er nog strippenkaarten) en ze inderdaad gecontroleerd werden, ze kwamen weg met een waarschuwing, maar hij piepte poepte zeven kleuren
Echtquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De strippenkaartDat is idd heel lang geleden
Ik kan me nog de tijd herinneren dat ik van de roze (kinderstrippenkaart) naar de blauwe (volwassen strippenkaart) mocht en dat heel leuk vondquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De strippenkaartDat is idd heel lang geleden
Kinderen konden bij de NS sowieso gratis (of voor heel weinig reizen) met de Railrunner?) daar heb ik heel veel gebruik van gemaakt en met mijn zoon heb ik daar ook wel wat mee gesjoemeld toen hij er net buiten viel qua leeftijd. Uiteindelijk voelde dat ook niet goed meer.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt
Ik zit het nog eens na te kijken, maar de strippenkaart werd tot 2011 gebruikt, en toen waren zelfs mijn zoon en dochter te jong om alleen met de metro te gaan, dus ze was niet vergeten te stempelen, maar een kaartje te kopen
Twee kleuren iddquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan me nog de tijd herinneren dat ik van de roze (kinderstrippenkaart) naar de blauwe (volwassen strippenkaart) mocht en dat heel leuk vond
Tegen de tijd dat ze 16 worden willen ze zich niet meer voordoen als 11quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kinderen konden bij de NS sowieso gratis (of voor heel weinig reizen) met de Railrunner?) daar heb ik heel veel gebruik van gemaakt en met mijn zoon heb ik daar ook wel wat mee gesjoemeld toen hij er net buiten viel qua leeftijd. Uiteindelijk voelde dat ook niet goed meer.
Misschien wel 66quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:43 schreef pullup het volgende:
Ik was altijd Koen de Koning uit de Kerkstraat 34 Edam als ik gesnapt werd.
Net als de helft van mijn klas, die Koen heeft nog een boel openstaande zwartrijder boetes te gaan
Terwijl je dan meer moest gaan betalenquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan me nog de tijd herinneren dat ik van de roze (kinderstrippenkaart) naar de blauwe (volwassen strippenkaart) mocht en dat heel leuk vond
Dat is ook wel heel veel ouderquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze 16 worden willen ze zich niet meer voordoen als 11
quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:43 schreef pullup het volgende:
Net als de helft van mijn klas, die Koen heeft nog een boel openstaande zwartrijder boetes te gaan
Aaahhh herkenbaar dusquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:43 schreef pullup het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde afgelopen week op de radio dat er een man was aangehouden die meer dan een miljoen aan boetes open had staan, dus ik vroeg me af hoe dat kon, maar dat zal Koen de Koning geweest zijn
Dat was wel kut jaquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:49 schreef Domnivoor het volgende:
Wat raar was met strippenkaarten:
Met de bus naar de universiteit was voor mij 3 strippen. Als ik naar de volgende bushalte liep, was de reis korter maar dan werd het 5 strippen.
Dat had te maken met zonegrenzen.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde afgelopen week op de radio dat er een man was aangehouden die meer dan een miljoen aan boetes open had staan, dus ik vroeg me af hoe dat kon, maar dat zal Koen de Koning geweest zijn
quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:43 schreef pullup het volgende:
Je maakte me nieuwsgierig.. Die Belg? 6,2 miljoenquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Misschien moest ie er wel voor naar Sweet Lake City vluchtenquote:
Ja die, dan hebben die Belgen toch wel al eerder een paar steken laten vallenquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je maakte me nieuwsgierig.. Die Belg? 6,2 miljoen![]()
![]()
Er staat helaas niet bij waarom.
Dat liet ik toch mijn ouders doenquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl je dan meer moest gaan betalen
Hij schijnt veroordeeld te zijn in 2016 voor fraude en witwassen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die, dan hebben die Belgen toch wel al eerder een paar steken laten vallen
Kleine pullup kwam uit de kleine Kerkstraat en grote pullup uit de grote.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:55 schreef Domnivoor het volgende:
Edam heeft geen Kerkstraat. Maar Volendam, wat ernaast ligt, wel.
Edit: Edam heeft wel een Grote Kerkstraat en een Kleine Kerkstraat.
Ze maken er geen haast meequote:Op vrijdag 26 april 2024 12:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij schijnt veroordeeld te zijn in 206 voor fraude en witwassen.
Het bedrag klopt en de FOD gaat het innen....
Ook 4 jaar cel, die heeft hij uitgezeten..quote:
Bedankt voor de info, nu ben ik helemaal op de hoogte.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij schijnt veroordeeld te zijn in 2016 voor fraude en witwassen.
Het bedrag klopt en de FOD gaat het innen....
Wat ga je met deze info doen?quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, nu ben ik helemaal op de hoogte.
Zekerquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:55 schreef Domnivoor het volgende:
Edam heeft geen Kerkstraat. Maar Volendam, wat ernaast ligt, wel.
Edit: Edam heeft wel een Grote Kerkstraat en een Kleine Kerkstraat.
Gooi het gewoon weg... neemt alleen maar ruimte inquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opslaan op de afdeling Onzinnige Info
Ik heb de gewoonte om onzinnige info op te slaan en belangrijke dingen te vergeten.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gooi het gewoon weg... neemt alleen maar ruimte in![]()
Ik was gewoon benieuwd.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de gewoonte om onzinnige info op te slaan en belangrijke dingen te vergeten.
Klinkt dat niet herkenbaar?
Op de vrijmarkt verkopenquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gooi het gewoon weg... neemt alleen maar ruimte in![]()
Ik was gewoon benieuwd.
Zo kwam het in ieder geval niet op mij over, het kwam over als iemand die me een goede nachtrust gunde, wetende dat ik die wel kon gebruiken :quote:Op donderdag 25 april 2024 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah![]()
In combinatie met je "Aoibhin beledigt" opmerking was ik even bang dat ik onaardig was vanavond, wat dan heel onbewust moet zijn geweest
Ik doe meequote:
yayquote:
Duurt lang voor iemand haar komt helpenquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
je bent gewaarschuwd, die lieve diertjes ...........
https://www.bild.de/news/(...)5b27b265cd67b43d0b74
Het ziet er zo lekker uit toen ik aan het werk was, maar ik was zo teleurgesteld toen ik naar buiten staptequote:Op vrijdag 26 april 2024 16:39 schreef Prisha het volgende:
waar is de zon, waar is de warmte. Ik zit hier onder een fleece kleed, het is koud
Temp is niet zo hoog, en het waait ook nog eens. Brrrr.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ziet er zo lekker uit toen ik aan het werk was, maar ik was zo teleurgesteld toen ik naar buiten stapte
Inderdaad, het zou ook wel fijn zijn als het morgen toch een beetje leuk weer is, dat mensen een beetje uit hun holletje kunnen kruipen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Temp is niet zo hoog, en het waait ook nog eens. Brrrr.
Vanaf morgen wordt het beter, zoals voorspeldquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zou heel fijn zijn, maar ik verwacht niet al te best weer...hopelijk valt het mee.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, het zou ook wel fijn zijn als het morgen toch een beetje leuk weer is, dat mensen een beetje uit hun holletje kunnen kruipen.
Dat zou fijn zijnquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanaf morgen wordt het beter, zoals voorspeld
Hier vond ik het al minder koud dan de afgelopen dagen.
WKN / Koningsdag statistisch kouder dan Koninginnedagquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zou heel fijn zijn, maar ik verwacht niet al te best weer...hopelijk valt het mee.
Waar zijn die koninginnedagen gebleven dat het 23+ graden was
Leefde Piet Paulusma nog maar, toen waren er veel betere lentesquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanaf morgen wordt het beter, zoals voorspeld
Hier vond ik het al minder koud dan de afgelopen dagen.
die had ik ook gelezen netquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:57 schreef maily het volgende:
[..]
WKN / Koningsdag statistisch kouder dan Koninginnedag
Dom mens denk ikquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
je bent gewaarschuwd, die lieve diertjes ...........
https://www.bild.de/news/(...)5b27b265cd67b43d0b74
Het waait echt altijd te hard lijkt het welquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
I hear you calling me at nightquote:
Morgen mag je nog maar 1 stuk kopen...quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:09 schreef pullup het volgende:
Moest me echt langs wat bier muren worstelen in de straat appieDe helft van het assortiment is zuipen nu
Morgen ligt iedereen voor Pampusquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen mag je nog maar 1 stuk kopen...
Ziet er lekker uit.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Pompoen, met @:Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Ja Spanje ... Spain is Differentquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:32 schreef pullup het volgende:
Van de regen in de drup daar Chufi, het lijkt Ajax wel
https://nos.nl/artikel/25(...)-spaanse-voetbalbond
Ja zag het voorbij komen .. zal eens zoeken naar dat onrustig vosjequote:Op vrijdag 26 april 2024 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit die Maxima serie te kijken... best grappig zover
Hee, bij ajax is nu alles goed hequote:Op vrijdag 26 april 2024 19:32 schreef pullup het volgende:
Van de regen in de drup daar Chufi, het lijkt Ajax wel
https://nos.nl/artikel/25(...)-spaanse-voetbalbond
Spaanse bond is idd nog wel ff erger... wat een corrupt zooitje is dat .... alleen wie en wat das een jarenlange job om uit te zoeken... Maar die Rochas nu opeens presi ... vaag ... net zoals die nationale supercopa die ze dan uitbaten in Saoedi Arabia ... voor miljoenen en waar dus Pique en en vele andere kopstukken verantwoordelijk voor zijn ...quote:
Is dat niet heel spanje dat in de basis corrupt is?quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Spaanse bond is idd nog wel ff erger... wat een corrupt zooitje is dat .... alleen wie en wat das een jarenlange job om uit te zoeken... Maar die Rochas nu opeens presi ... vaag ... net zoals die nationale supercopa die ze dan uitbaten in Saoedi Arabia ... voor miljoenen en waar dus Pique en en vele andere kopstukken verantwoordelijk voor zijn ...
Nee nu overdrijf je het weer een beetje met je vooroordelenquote:Op vrijdag 26 april 2024 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat niet heel spanje dat in de basis corrupt is?
Valt nog iets mee ja, al zijn ze wel licht groenquote:Op vrijdag 26 april 2024 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nu overdrijf je het weer een beetje met je vooroordelen
quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt nog iets mee ja, al zijn ze wel licht groen
https://tradingeconomics.(...)dex?continent=europe
Kan het zo snel niet vindenquote:Op vrijdag 26 april 2024 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]Hebben ze die index ook per provincie ?
Deze bestaat al lang, hoe ze het meten weet ik niet, ga het nu ook niet uitzoekenquote:Op vrijdag 26 april 2024 22:09 schreef chufi het volgende:
Weer zo'n staatje waarvan ik denk ... hoe hebben we dit gemeten
Ik had die saus dan wel ff willen zien!@quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Pompoen, met @:Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Wel verschrikkelijk nieuws voor haar. Bij "jammer" denk ik meer aan ajax uit bij heerenveen of zo..quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:48 schreef chufi het volgende:
oh ja .. vinden we het ook jammer voor Dieuwertje ?
Wat lul je weer uit je nek. Je vraagt wat "we" vinden van een bepaalde situatie. Ik vind daar wat van, maar alleen niet op de manier hoe jij dat aandraagt. Da's alles, zeikstraal.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:22 schreef chufi het volgende:
Heb ik eerder al gedaan ... maar goed jij zeikt altijd alleen maar post af , misschien eens kijken bij jezelf om te beginnen dan ..
quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:30 schreef chufi het volgende:
Is goed Sly... Ik had het over een persoon, jij begint over iets compleets andersLekker NBA kijken vanacht
Waarom zouden we dat niet vinden?quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:48 schreef chufi het volgende:
oh ja .. vinden we het ook jammer voor Dieuwertje ?
Volg het amper dit jaar, zou ook niet weten welke het zijn ...quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:33 schreef chufi het volgende:
Geen idee welke dat zijn .. Marcb help eens
Marcusquote:Op vrijdag 26 april 2024 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volg het amper dit jaar, zou ook niet weten welke het zijn ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hi! Mooi!quote:
Wel een leuke wedstrijd?quote:Op zaterdag 27 april 2024 00:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hi! Mooi!
Alles oke, thnks.
Zit nu Milwaukee Bucks uit bij de Pacers te kijken. Antetokounmpo geblesseerd en Lillard blesseert zich net een inuut terug. Bijna einde 1e kwart.
Wil je een link in den dm?
Beetje rommelig. Pacers dik voor.quote:Op zaterdag 27 april 2024 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel een leuke wedstrijd?
Espn zendt hem gewoon uit, dus hoeft niet thx.
Moeten de Bucks toch beter hun best gaan doen. Al is dat moeilijk zonder Antekodinges.quote:Op zaterdag 27 april 2024 00:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Beetje rommelig. Pacers dik voor.
Ah, oké, da's wel liev v ESPN. commentaar daar (ESPN NL) is echt matig tot slecht, hoor graag de Amerikaanse verslaggevers (niet allemaal btw:).
Eerste kwart is afgelopen.
Wordt meestal pas spannend in de tweede helft van alle partijen (het derde kwart).
Ja, alhoewel thuisvoordeel wel redelijk bepalend is, zeker in de playoffs. Ongeacht de geblesseerden bij de Bucks blijft het daarom moeilijk.quote:Op zaterdag 27 april 2024 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeten de Bucks toch beter hun best gaan doen. Al is dat moeilijk zonder Antekodinges.
Dan is een andere uitzender zoeken beter ja, ik let vaak niet zo op het commentaar.
Dan nog, gewoon winnen moeten zequote:Op zaterdag 27 april 2024 00:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, alhoewel thuisvoordeel wel redelijk bepalend is, zeker in de playoffs. Ongeacht de geblesseerden bij de Bucks blijft het daarom moeilijk.
Antekodingest heeft eigenlijk een andere naam. Biografie is zeker interessant om te lezen. Nigeriaanse ouders met drie zoons, grote armoede in een zwaar racistisch Athene.
Aardig artikel, moest ff zoekuh:
“Giannis, Thanasis, Kostas and Alex [his brothers] were all born in Greece, but as children of Nigerian immigrants they were never recognized as Greeks. Nothing was ever steady, certain. They faced evictions, moved from place to place,” Jim Owczarzki wrote at OnMilwaukee.com. “They had survived together as a family, the boys selling sunglasses, hats and bags on the street. Veronica babysat, Charles worked as a handyman. Once Giannis and Thanasis picked up basketball, they shared the same shoes.”
It’s worth mentioning at this juncture that not every sentient being on the planet has fallen madly in love with Antetokounmpo. Right after he was drafted, the leader of the Greek far-right party Golden Dawn said, “If you give a chimpanzee in the zoo a banana and a flag, is he Greek?”
https://www.theguardian.c(...)possible-not-to-love
Ik had altijd standaard een envelop bij me met postzegel, adres en afzender erop. Toen had je nog geen legitimatieplicht en als ze je controleerden vroegen ze of je iets bij je had met je naam erop. Dan liet ik die envelop zien en zei dat ik 'm nog op de bus moest doen en dat de afzender mijn naam en adres waren. Werkte altijd. Je moest alleen wel af en toe die envelop vervangen omdat het er gekreukeld uit ging zien na een tijdje.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo ging mijn zoon voor de eerste keer in de metro, hij zou met zijn zus naar de stad gaan, heel spannend natuurlijk. Vooral omdat zij vergat te stempelen (toen waren er nog strippenkaarten) en ze inderdaad gecontroleerd werden, ze kwamen weg met een waarschuwing, maar hij piepte poepte zeven kleuren
Morguh Nijn, hier schijnt de zon, voor zolang het duurtquote:Op zaterdag 27 april 2024 07:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allemaal, wat een treurig takkeweer![]()
We willen met de kleinkinderen naar de kermis en zo... Nou, lekker dan.
quote:Op zaterdag 27 april 2024 07:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allemaal, wat een treurig takkeweer![]()
We willen met de kleinkinderen naar de kermis en zo... Nou, lekker dan.
Hier zeikregen. Ik ben al drie dagen om 4 uur 's ochtends begonnen om die vergadering af te krijgen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Nijn, hier schijnt de zon, voor zolang het duurt
Zo dan was je optijd er bij die ochtendequote:Op zaterdag 27 april 2024 08:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier zeikregen. Ik ben al drie dagen om 4 uur 's ochtends begonnen om die vergadering af te krijgen.
Arme kindjes. Hier in de speeltuin is altijd vrijmarkt. Die kinderen kunnen echt niet op dat gras zitten nu. Zo sneu.
Ik denk dat ie gaat opstijgenquote:Op zaterdag 27 april 2024 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gaat 'ie opstijgen, of is 'ie net geland.
Volgens buienradar is het zowat droog nu in Den Haag en blijft het voorlopig ook zo.quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier zeikregen. Ik ben al drie dagen om 4 uur 's ochtends begonnen om die vergadering af te krijgen.
Arme kindjes. Hier in de speeltuin is altijd vrijmarkt. Die kinderen kunnen echt niet op dat gras zitten nu. Zo sneu.
De thermometer beweert hier 8 graden.quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:28 schreef Prisha het volgende:
Hier is het zowaar droog. Maar het is koud. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens buienradar is het zowat droog nu in Den Haag en blijft het voorlopig ook zo.
samequote:Op zaterdag 27 april 2024 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De thermometer beweert hier 8 graden.
Wordt het ooit nog zomerquote:Op zaterdag 27 april 2024 08:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Dan storten ze alles hier in de tuin.
Ik zit ook echt met het licht aan te werken, zo somber is het.
Het zou na 12 uur droog worden...
O dat weet je niet? Er hangt een enorme bui van 100m2 exact boven jouw huis. Die moet eerst even leeg zijn voordat het verder trekt.quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Dan storten ze alles hier in de tuin.
Ik zit ook echt met het licht aan te werken, zo somber is het.
Het zou na 12 uur droog worden...
Het is de vraag. Er is wel heel veel regen gevallen afgelopen half jaar. Elke keer als je naar buiten keek leek het net weer te zijn gaan regenen.quote:
Denk idd dat het wel goed zit met het aanvullen van dat watertekort na die droge zomers van paar jaar geleden. Veel regen. Maar het is gewoon zo focking koud.quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is de vraag. Er is wel heel veel regen gevallen afgelopen half jaar. Elke keer als je naar buiten keek leek het net weer te zijn gaan regenen.
Het is nog vroegquote:Op zaterdag 27 april 2024 08:36 schreef pullup het volgende:
Het is hier nu droog, zo maar eens een rondje op de vrijmarkt doen, het ziet er nog echt rustig uit
Zo ook nuquote:Op zaterdag 27 april 2024 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is de vraag. Er is wel heel veel regen gevallen afgelopen half jaar. Elke keer als je naar buiten keek leek het net weer te zijn gaan regenen.
Ja ik heb uitgeslapen, vind het al heel laat nuquote:
Samequote:Op zaterdag 27 april 2024 08:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik heb uitgeslapen, vind het al heel laat nu
In een andere subforum welquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dat weet je niet? Er hangt een enorme bui van 100m2 exact boven jouw huis. Die moet eerst even leeg zijn voordat het verder trekt.
Komt vast omdat je hoog scoortquote:Op zaterdag 27 april 2024 08:39 schreef pullup het volgende:
Even wat mogelijke plannen gemaakt voor mijn F1 team volgende week. Ik neem het wat serieuzer dan voorgaande jaren
hier zijn we ook weer oranje. Bizarquote:Op zaterdag 27 april 2024 08:46 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan toch niet per subforum verschillen?
Dat helpt welquote:
als je een refresh doet welquote:
Je bent weer zwartquote:Op zaterdag 27 april 2024 08:52 schreef D. het volgende:
[..]
Even op de laptop nu, nu ben ik wel oranje
That's the spiritquote:Op zaterdag 27 april 2024 08:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat helpt wel![]()
Zal binnenkort alsnog wel instorten
Bij mij ookquote:
Ik ben de hele tijd op de laptop. Als ik refresh doe, dan is het oranje. En de nieuwe posts die dan verschijnen zijn zwart.quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:52 schreef D. het volgende:
[..]
Even op de laptop nu, nu ben ik wel oranje
Op mobiel niet, maar weet niet meer of dat voorgaande jaren ook zo wasquote:Op zaterdag 27 april 2024 08:55 schreef Deisyy het volgende:
Nieuwe posts komen zwart binnen, maar na een refresh zijn ze oranje
En bij jou is alleen het woord moderator oranje.quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:55 schreef Deisyy het volgende:
Nieuwe posts komen zwart binnen, maar na een refresh zijn ze oranje
Misschien kan je even een jaar terug lezenquote:Op zaterdag 27 april 2024 08:56 schreef D. het volgende:
[..]
Op mobiel niet, maar weet niet meer of dat voorgaande jaren ook zo was
Vind ik ook wel mooi, past mooi bij mijn oorbellen vandaagquote:Op zaterdag 27 april 2024 08:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En bij jou is alleen het woord moderator oranje.
[ afbeelding ]
Is altijd zo.quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:56 schreef D. het volgende:
[..]
Op mobiel niet, maar weet niet meer of dat voorgaande jaren ook zo was
en daarna springt oranje naar linksquote:Op zaterdag 27 april 2024 08:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En bij jou is alleen het woord moderator oranje.
[ afbeelding ]
Dat duurt me dan wel 2 of 3 wekenquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan je even een jaar terug lezen
quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook wel mooi, past mooi bij mijn oorbellen vandaag
quote:
quote:Op donderdag 27 april 2023 09:05 schreef Deisyy het volgende:
Net was mijn naam nog zwart en mijn tag oranje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |