Die in afrika reageren ook nog, maar om nou te zeggen dat het goed met ze gaatquote:Op donderdag 25 april 2024 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij heeft net nog gereageerd, dus zo erg zal het niet gesteld zijn
Oh.. Wazzup?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik roep nu even niet woohoo (tenminste als het een uitroep van blijdschap is).
Van welke meet is dit de samenvatting?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Shi weggejaagd..
Aio beledigt...
Marc denkt dat het slecht gaat...
Pullup is overboord gesprongen...
Deisyy touched en goes...
Domni kijkt verward..
Hahaha hardop!quote:Op donderdag 25 april 2024 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van welke meet is dit de samenvatting?
Niet die van a.s. weekend.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
< Knuffelt je zwaar onfatsoenlijkquote:Op donderdag 25 april 2024 22:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ach gewoon eventjes chagrijnig, opstapeling van wat dingetjes, maar komt wel weer goed hoor.
Sterktequote:Op donderdag 25 april 2024 22:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ach gewoon eventjes chagrijnig, opstapeling van wat dingetjes, maar komt wel weer goed hoor.
Geen, want ik ben daar nooitquote:Op donderdag 25 april 2024 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Knuffelt je zwaar onfatsoenlijk
quote:
Gaatut niet goed?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik roep nu even niet woohoo (tenminste als het een uitroep van blijdschap is).
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon blij dat ze vertrekt?
Ja jaquote:Op donderdag 25 april 2024 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Was grapje... In mijn hoofd klonk het goed
Ahquote:Op donderdag 25 april 2024 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Was grapje... In mijn hoofd klonk het goed
"Beledigt" in relatie tot ik je lapo gekaapt heb, vond dat ik best wat tijd gegeven hadquote:Op donderdag 25 april 2024 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah![]()
In combinatie met je "Aoibhin beledigt" opmerking was ik even bang dat ik onaardig was vanavond, wat dan heel onbewust moet zijn geweest
Ohhhhh jeeetje ik heb nu pas door dat ik de lapo hadquote:Op donderdag 25 april 2024 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Beledigt" in relatie tot ik je lapo gekaapt heb, vond dat ik best wat tijd gegeven had
All good
Eensch... en soms is het andersom!quote:Op donderdag 25 april 2024 22:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoi. Das het leuke he, je bent ergens op afstand maar ook heel dichtbij
Welkom terugquote:
Ja hoorquote:
Je bedoelt zaterdag?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoorMorgenavond met Domni over een rommelmarkt lopen
In Utrecht beginnen we al op vrijdagavond/nachtquote:
Met de rommelmarkt of met koningsnacht?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In Utrecht beginnen we al op vrijdagavond/nacht
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met de rommelmarkt of met koningsnacht?
Vrijmarktquote:Op donderdag 25 april 2024 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met de rommelmarkt of met koningsnacht?
Ahah!quote:
< Leest zijn ondersub...quote:Op donderdag 25 april 2024 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah!
Ik heb nooit zoveel met konings dag gehad, kom uit een niet zo heel koningsgezinde regio van NL van origine
Kan er maar 2 zijn, A'dam of Oost-Grunnquote:Op donderdag 25 april 2024 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah!
Ik heb nooit zoveel met konings dag gehad, kom uit een niet zo heel koningsgezinde regio van NL van origine
3 !quote:Op donderdag 25 april 2024 23:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan er maar 2 zijn, A'dam of Oost-Grunn
Die koning zelf boeit me ook niet zo, ik vind vooral die markt leukquote:Op donderdag 25 april 2024 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah!
Ik ben meer van het Konijnlijke huisquote:Op donderdag 25 april 2024 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Leest zijn ondersub...
Ik heb er niks op tegen, maar heb er ook niet veel mee. Maar kom niet uit die regio'squote:Op donderdag 25 april 2024 23:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Verhip ...Ik zag die K nietquote:Op donderdag 25 april 2024 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben meer van het Konijnlijke huis![]()
2 x raaak en nu ?quote:Op donderdag 25 april 2024 23:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Inside joke op mijn username vanuit een andere SCquote:Op donderdag 25 april 2024 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verhip ...Ik zag die K niet![]()
Ik heb prins pils en Beatrix gezien op de dam toen Alex net koning was geworden vanaf grote afstand met een flinke katerquote:Op donderdag 25 april 2024 23:13 schreef chufi het volgende:
Heb volgens mij Wilhelmina nog ooit eens toe gezwaaid
...Knikt ..quote:Op donderdag 25 april 2024 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inside joke op mijn username vanuit een andere SC
Ik heb Maxima een keer vrij dichtbij meegemaakt.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb prins pils en Beatrix gezien op de dam toen Alex net koning was geworden vanaf grote afstand met een flinke kater
Mijn nicht kent haar ...quote:Op donderdag 25 april 2024 23:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb Maxima een keer vrij dichtbij meegemaakt.
Geen idee om eerlijk te zijn .. maar natuurilk wel ergens ver onder het stofquote:Op donderdag 25 april 2024 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bestaat jouw topic nog 'chufi kent iedereen'?
Achja iemand moet het doen in de stralende afwezigheid van Koenquote:
ja dus weer door dan ?quote:Op donderdag 25 april 2024 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja iemand moet het doen in de stralende afwezigheid van Koen
Ik steun deze motiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |