Die in afrika reageren ook nog, maar om nou te zeggen dat het goed met ze gaatquote:Op donderdag 25 april 2024 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij heeft net nog gereageerd, dus zo erg zal het niet gesteld zijn
Oh.. Wazzup?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik roep nu even niet woohoo (tenminste als het een uitroep van blijdschap is).
Van welke meet is dit de samenvatting?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Shi weggejaagd..
Aio beledigt...
Marc denkt dat het slecht gaat...
Pullup is overboord gesprongen...
Deisyy touched en goes...
Domni kijkt verward..
Hahaha hardop!quote:Op donderdag 25 april 2024 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van welke meet is dit de samenvatting?
Niet die van a.s. weekend.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
< Knuffelt je zwaar onfatsoenlijkquote:Op donderdag 25 april 2024 22:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ach gewoon eventjes chagrijnig, opstapeling van wat dingetjes, maar komt wel weer goed hoor.
Sterktequote:Op donderdag 25 april 2024 22:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ach gewoon eventjes chagrijnig, opstapeling van wat dingetjes, maar komt wel weer goed hoor.
Geen, want ik ben daar nooitquote:Op donderdag 25 april 2024 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Knuffelt je zwaar onfatsoenlijk
quote:
Gaatut niet goed?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik roep nu even niet woohoo (tenminste als het een uitroep van blijdschap is).
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon blij dat ze vertrekt?
Ja jaquote:Op donderdag 25 april 2024 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Was grapje... In mijn hoofd klonk het goed
Ahquote:Op donderdag 25 april 2024 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Was grapje... In mijn hoofd klonk het goed
"Beledigt" in relatie tot ik je lapo gekaapt heb, vond dat ik best wat tijd gegeven hadquote:Op donderdag 25 april 2024 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah![]()
In combinatie met je "Aoibhin beledigt" opmerking was ik even bang dat ik onaardig was vanavond, wat dan heel onbewust moet zijn geweest
Ohhhhh jeeetje ik heb nu pas door dat ik de lapo hadquote:Op donderdag 25 april 2024 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Beledigt" in relatie tot ik je lapo gekaapt heb, vond dat ik best wat tijd gegeven had
All good
Eensch... en soms is het andersom!quote:Op donderdag 25 april 2024 22:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoi. Das het leuke he, je bent ergens op afstand maar ook heel dichtbij
Welkom terugquote:
Ja hoorquote:
Je bedoelt zaterdag?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoorMorgenavond met Domni over een rommelmarkt lopen
In Utrecht beginnen we al op vrijdagavond/nachtquote:
Met de rommelmarkt of met koningsnacht?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In Utrecht beginnen we al op vrijdagavond/nacht
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met de rommelmarkt of met koningsnacht?
Vrijmarktquote:Op donderdag 25 april 2024 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met de rommelmarkt of met koningsnacht?
Ahah!quote:
< Leest zijn ondersub...quote:Op donderdag 25 april 2024 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah!
Ik heb nooit zoveel met konings dag gehad, kom uit een niet zo heel koningsgezinde regio van NL van origine
Kan er maar 2 zijn, A'dam of Oost-Grunnquote:Op donderdag 25 april 2024 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah!
Ik heb nooit zoveel met konings dag gehad, kom uit een niet zo heel koningsgezinde regio van NL van origine
3 !quote:Op donderdag 25 april 2024 23:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan er maar 2 zijn, A'dam of Oost-Grunn
Die koning zelf boeit me ook niet zo, ik vind vooral die markt leukquote:Op donderdag 25 april 2024 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah!
Ik ben meer van het Konijnlijke huisquote:Op donderdag 25 april 2024 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Leest zijn ondersub...
Ik heb er niks op tegen, maar heb er ook niet veel mee. Maar kom niet uit die regio'squote:Op donderdag 25 april 2024 23:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Verhip ...Ik zag die K nietquote:Op donderdag 25 april 2024 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben meer van het Konijnlijke huis![]()
2 x raaak en nu ?quote:Op donderdag 25 april 2024 23:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Inside joke op mijn username vanuit een andere SCquote:Op donderdag 25 april 2024 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verhip ...Ik zag die K niet![]()
Ik heb prins pils en Beatrix gezien op de dam toen Alex net koning was geworden vanaf grote afstand met een flinke katerquote:Op donderdag 25 april 2024 23:13 schreef chufi het volgende:
Heb volgens mij Wilhelmina nog ooit eens toe gezwaaid
...Knikt ..quote:Op donderdag 25 april 2024 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inside joke op mijn username vanuit een andere SC
Ik heb Maxima een keer vrij dichtbij meegemaakt.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb prins pils en Beatrix gezien op de dam toen Alex net koning was geworden vanaf grote afstand met een flinke kater
Mijn nicht kent haar ...quote:Op donderdag 25 april 2024 23:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb Maxima een keer vrij dichtbij meegemaakt.
Geen idee om eerlijk te zijn .. maar natuurilk wel ergens ver onder het stofquote:Op donderdag 25 april 2024 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bestaat jouw topic nog 'chufi kent iedereen'?
Achja iemand moet het doen in de stralende afwezigheid van Koenquote:
ja dus weer door dan ?quote:Op donderdag 25 april 2024 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja iemand moet het doen in de stralende afwezigheid van Koen
Ik steun deze motiequote:
Misschien kent @mario390 iemand die Niki Lauda heeft gekend en die kende Enzo Ferrari dan weerquote:Op vrijdag 26 april 2024 00:31 schreef chufi het volgende:
Oh ja en ik ken @:Mario390 die kent oostenrijk en een hoop anderen
Als er iemand in post waarschijnlijk wel..... zo eens in het jaarquote:Op donderdag 25 april 2024 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bestaat jouw topic nog 'chufi kent iedereen'?
Ik kende de Coronels al zei ik eerder ... de oudste danquote:Op vrijdag 26 april 2024 01:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien kent @:mario390 iemand die Niki Lauda heeft gekend en die kende Enzo Ferrari dan weer
Een van die Coronel broeders heeft volgens mij ooit wel in een Alfa gereden en aangezien dat merk ook personeel in zijn rangen heeft gehad dat bij of voor Ferrari heeft gewerkt lijkt het me niet onaannemelijk dat je via je die weg Enzo kent binnen 5 connecties.quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kende de Coronels al zei ik eerder ... de oudste dan
Uhuhu ... slaan ,Schoppen etc is sowieso fout, daar heb ik geen ezelsbruggetje voor nodigquote:
Wel eens een boete voor gehad toen ik m'n ov kaart vergeten was. Dat kon je wel terugvragenquote:
Maar dat noem ik niet zwartrijdenquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:31 schreef engine het volgende:
[..]
Wel eens een boete voor gehad toen ik m'n ov kaart vergeten was. Dat kon je wel terugvragen
Dacht ik ook even een stoer verhaal te hebbenquote:
Whoopsquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dacht ik ook even een stoer verhaal te hebben
Ik heb weleens gehad dat dacht dat ik bij NS had ingecheckt, weg geld op dat momentquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik stapte laatst met mijn moeder op de trein in Naarden-Bussum. We hadden nog nét een trein gehaald, zaten net, trein reed weg en we realiseerden ons ineens "SHIT VERGETEN IN TE CHECKEN".
Conducteur aangesproken en die heeft er verder geen werk van gemaakt, waar we geluk mee hadden. De volgende keren zal ik er zeker alerter op zijn.
Oh dat is ook altijd uitkijken inderdaad, ook bij een overstap van de een naar de andere.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehad dat dacht dat ik bij NS had ingecheckt, weg geld op dat moment
Daar ben ik in het verleden te vaak mee in de fout gegaanquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is ook altijd uitkijken inderdaad, ook bij een overstap van de een naar de andere.
Ik heb ook weleens zwartgereden, dat was in mijn punkperiodequote:Op vrijdag 26 april 2024 11:10 schreef Deisyy het volgende:
In mijn jeugd noemden we het 'piepen' wanneer je de tram of metro nam en er niet voor betaalde.
*oma vertelt
Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan, gelukkig piepte ik bijna nooit, want engquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens zwartgereden, dat was in mijn punkperiodeIk was alleen zo dom om het goede adres te geven toen ik werd gepakt
Dat was een flinke boete uiteindelijk
![]()
Maar goed toen was ik 18 en heel dom bezig blijkt wel
Je piepte van angst.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan, gelukkig piepte ik bijna nooit, want eng
Ja dat was ook echt niets voor mijquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan, gelukkig piepte ik bijna nooit, want eng
Echt, ik was/ben een doetje.quote:
Zo ging mijn zoon voor de eerste keer in de metro, hij zou met zijn zus naar de stad gaan, heel spannend natuurlijk. Vooral omdat zij vergat te stempelen (toen waren er nog strippenkaarten) en ze inderdaad gecontroleerd werden, ze kwamen weg met een waarschuwing, maar hij piepte poepte zeven kleurenquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat was ook echt niets voor mij![]()
Nooit meer gedaan, dus het heeft wel gewerkt
De strippenkaartquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo ging mijn zoon voor de eerste keer in de metro, hij zou met zijn zus naar de stad gaan, heel spannend natuurlijk. Vooral omdat zij vergat te stempelen (toen waren er nog strippenkaarten) en ze inderdaad gecontroleerd werden, ze kwamen weg met een waarschuwing, maar hij piepte poepte zeven kleuren
Echtquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De strippenkaartDat is idd heel lang geleden
Ik kan me nog de tijd herinneren dat ik van de roze (kinderstrippenkaart) naar de blauwe (volwassen strippenkaart) mocht en dat heel leuk vondquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De strippenkaartDat is idd heel lang geleden
Kinderen konden bij de NS sowieso gratis (of voor heel weinig reizen) met de Railrunner?) daar heb ik heel veel gebruik van gemaakt en met mijn zoon heb ik daar ook wel wat mee gesjoemeld toen hij er net buiten viel qua leeftijd. Uiteindelijk voelde dat ook niet goed meer.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt
Ik zit het nog eens na te kijken, maar de strippenkaart werd tot 2011 gebruikt, en toen waren zelfs mijn zoon en dochter te jong om alleen met de metro te gaan, dus ze was niet vergeten te stempelen, maar een kaartje te kopen
Twee kleuren iddquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan me nog de tijd herinneren dat ik van de roze (kinderstrippenkaart) naar de blauwe (volwassen strippenkaart) mocht en dat heel leuk vond
Tegen de tijd dat ze 16 worden willen ze zich niet meer voordoen als 11quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kinderen konden bij de NS sowieso gratis (of voor heel weinig reizen) met de Railrunner?) daar heb ik heel veel gebruik van gemaakt en met mijn zoon heb ik daar ook wel wat mee gesjoemeld toen hij er net buiten viel qua leeftijd. Uiteindelijk voelde dat ook niet goed meer.
Misschien wel 66quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:43 schreef pullup het volgende:
Ik was altijd Koen de Koning uit de Kerkstraat 34 Edam als ik gesnapt werd.
Net als de helft van mijn klas, die Koen heeft nog een boel openstaande zwartrijder boetes te gaan
Terwijl je dan meer moest gaan betalenquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan me nog de tijd herinneren dat ik van de roze (kinderstrippenkaart) naar de blauwe (volwassen strippenkaart) mocht en dat heel leuk vond
Dat is ook wel heel veel ouderquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze 16 worden willen ze zich niet meer voordoen als 11
quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:43 schreef pullup het volgende:
Net als de helft van mijn klas, die Koen heeft nog een boel openstaande zwartrijder boetes te gaan
Aaahhh herkenbaar dusquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:43 schreef pullup het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde afgelopen week op de radio dat er een man was aangehouden die meer dan een miljoen aan boetes open had staan, dus ik vroeg me af hoe dat kon, maar dat zal Koen de Koning geweest zijn
Dat was wel kut jaquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:49 schreef Domnivoor het volgende:
Wat raar was met strippenkaarten:
Met de bus naar de universiteit was voor mij 3 strippen. Als ik naar de volgende bushalte liep, was de reis korter maar dan werd het 5 strippen.
Dat had te maken met zonegrenzen.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde afgelopen week op de radio dat er een man was aangehouden die meer dan een miljoen aan boetes open had staan, dus ik vroeg me af hoe dat kon, maar dat zal Koen de Koning geweest zijn
quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:43 schreef pullup het volgende:
Je maakte me nieuwsgierig.. Die Belg? 6,2 miljoenquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Misschien moest ie er wel voor naar Sweet Lake City vluchtenquote:
Ja die, dan hebben die Belgen toch wel al eerder een paar steken laten vallenquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je maakte me nieuwsgierig.. Die Belg? 6,2 miljoen![]()
![]()
Er staat helaas niet bij waarom.
Dat liet ik toch mijn ouders doenquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl je dan meer moest gaan betalen
Hij schijnt veroordeeld te zijn in 2016 voor fraude en witwassen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die, dan hebben die Belgen toch wel al eerder een paar steken laten vallen
Kleine pullup kwam uit de kleine Kerkstraat en grote pullup uit de grote.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:55 schreef Domnivoor het volgende:
Edam heeft geen Kerkstraat. Maar Volendam, wat ernaast ligt, wel.
Edit: Edam heeft wel een Grote Kerkstraat en een Kleine Kerkstraat.
Ze maken er geen haast meequote:Op vrijdag 26 april 2024 12:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij schijnt veroordeeld te zijn in 206 voor fraude en witwassen.
Het bedrag klopt en de FOD gaat het innen....
Ook 4 jaar cel, die heeft hij uitgezeten..quote:
Bedankt voor de info, nu ben ik helemaal op de hoogte.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij schijnt veroordeeld te zijn in 2016 voor fraude en witwassen.
Het bedrag klopt en de FOD gaat het innen....
Wat ga je met deze info doen?quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, nu ben ik helemaal op de hoogte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |