Die in afrika reageren ook nog, maar om nou te zeggen dat het goed met ze gaatquote:Op donderdag 25 april 2024 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij heeft net nog gereageerd, dus zo erg zal het niet gesteld zijn
Oh.. Wazzup?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik roep nu even niet woohoo (tenminste als het een uitroep van blijdschap is).
Van welke meet is dit de samenvatting?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Shi weggejaagd..
Aio beledigt...
Marc denkt dat het slecht gaat...
Pullup is overboord gesprongen...
Deisyy touched en goes...
Domni kijkt verward..
Hahaha hardop!quote:Op donderdag 25 april 2024 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van welke meet is dit de samenvatting?
Niet die van a.s. weekend.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
< Knuffelt je zwaar onfatsoenlijkquote:Op donderdag 25 april 2024 22:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ach gewoon eventjes chagrijnig, opstapeling van wat dingetjes, maar komt wel weer goed hoor.
Sterktequote:Op donderdag 25 april 2024 22:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ach gewoon eventjes chagrijnig, opstapeling van wat dingetjes, maar komt wel weer goed hoor.
Geen, want ik ben daar nooitquote:Op donderdag 25 april 2024 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Knuffelt je zwaar onfatsoenlijk
quote:
Gaatut niet goed?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik roep nu even niet woohoo (tenminste als het een uitroep van blijdschap is).
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |