Een type als Herman van Veen kan misschien wel zo'n sprookjesliedje zingen als waar Portugal een paar jaar terug mee won?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:14 schreef Momo het volgende:
Nee, laten we gewoon muziek sturen die nu relevant is, niet iets van 30-50 jaar geleden.
Wow, indrukwekkend!quote:Op donderdag 25 april 2024 21:24 schreef Greys het volgende:
Herman heeft al 200 optredens voor de komende jaren in z'n agenda staan in diverse landen als je z'n speellijst bekijkt. Die heeft daar helemaal geen tijd voor en heeft het echt niet nodig.
Tot en met 6 december 2025 zit ie al helemaal vol qua agenda.quote:
Echt altijd zo indrukwekkend wat doe man doet, al decennia lang. Bizar getalenteerd.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot en met 6 december 2025 zit ie al helemaal vol qua agenda.
https://hermanvanveen.com/speellijst-2/
Nou ja, hij heeft wel het soort originaliteit dat kan scoren. Dus misschien kan hij aangespoord worden een liedje voor iemand anders te schrijven.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot en met 6 december 2025 zit ie al helemaal vol qua agenda.
https://hermanvanveen.com/speellijst-2/
Als iemand er 1 wil aanmaken, graag hoorquote:Op donderdag 25 april 2024 22:12 schreef Greys het volgende:
Misschien ook handig om het 'wat sturen we volgend jaar' in een apart topic te doen zoals elk jaar.
Onze inzending van dit jaar heeft muziek van 30 jaar oud ..............quote:Op donderdag 25 april 2024 21:14 schreef Momo het volgende:
Nee, laten we gewoon muziek sturen die nu relevant is, niet iets van 30-50 jaar geleden.
Kan @Fred_B niet weer zo'n pareltje maken zoals vorig jaar?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:12 schreef Greys het volgende:
Misschien ook handig om het 'wat sturen we volgend jaar' in een apart topic te doen zoals elk jaar.
ESF / Wie moet er naar het ESF 2025 namens NL?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Als iemand er 1 wil aanmaken, graag hoor
Oh ik heb net een hele saaie maar heus wel functionele aangemaakt even snel.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kan @:Fred_B niet weer zo'n pareltje maken zoals vorig jaar?
Maar wel muziek die nu een revival aan het beleven is. In nationale finales zaten ook veel 90s achtige nummers met eurodance invloeden. Een ding a dong net als 50 jaar geleden zou nu niet werken, misschien wel een een nieuw jasje eventueel.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:19 schreef Rob310 het volgende:
[..]
Onze inzending van dit jaar heeft muziek van 30 jaar oud ..............
Dit is perfect zoquote:Op donderdag 25 april 2024 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik heb net een hele saaie maar heus wel functionele aangemaakt even snel.Als Fred een nieuwe wil maken heb ik er nul moeite mee als we die gebruiken en de mijne laten sluiten hoor. Kijk maar! Dit was meer zodat we daar verder kunnen over Herman van Veen enzo.
Nee, functionaliteit boven alles uiteraard. We zullen ons er zeer serieus gedragen.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik heb net een hele saaie maar heus wel functionele aangemaakt even snel.Als Fred een nieuwe wil maken heb ik er nul moeite mee als we die gebruiken en de mijne laten sluiten hoor. Kijk maar! Dit was meer zodat we daar verder kunnen over Herman van Veen enzo.
Hij noemde zichzelf in een interview ooit de best functionerende junk van Nederland (of iets van die strekking) dus ik denk niet dat hij dat heel erg vindt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:26 schreef Dave het volgende:
Aran die op 538 even zegt dat Gover overal maar dingen stoned roept
Daarom praat hij zo lijzig! Ik dacht dat hij slechthorend was oid.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij noemde zichzelf in een interview ooit de best functionerende junk van Nederland (of iets van die strekking) dus ik denk niet dat hij dat heel erg vindt.
Dat beetje lijzige praten heeft hij naar mijn weten altijd al wel gedaan. Tenminste, sinds hij op tv komt want verder ken ik hem niet van daarvoor ofzo. En geen idee hoe het inmiddels is qua stoned of drugs hoor, misschien wel niets meer. Maar aangezien hij zichzelf ooit zo noemde in een interview heeft hij er denk ik weinig problemen mee als mensen dat denken of zeggen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daarom praat hij zo lijzig! Ik dacht dat hij slechthorend was oid.
Ik vind dat juist vreselijkquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:21 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind Gover altijd zo lekker articuleren. Je verstaat elk woord wat hij zegt.
Ik erger mij beetje aan hem maar dat heb ik altijd al gedaan.quote:
Ja! Ik hou er ook van.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:21 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind Gover altijd zo lekker articuleren. Je verstaat elk woord wat hij zegt.
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:23 schreef d_elise het volgende:
Ik houd niet van zijn cabaret, maar als zichzelf in interviews of in het Perfecte Plaatje bijvoorbeeld, vind ik hem wel heel leuk. Wat me sowieso opvalt aan Joost en z'n vrienden is dat het je humor niet kan zijn, maar dat het stuk voor stuk hele lieve en positieve mensen zijn. En zulke mensen zie ik 100 keer liever dan van die zure of arrogante bn'ers. Team Joost heeft een enorme gunfactor, hoop dat ze een fantastische tijd gaan hebben in Malmö!
Ik denk dat Gover een beetje stottert. Dat kun je voorkomen door heel duidelijk te ar-ti-cu-le-ren.quote:
Ieder jaar weten ze weer te verrassen daar in de Jordaan. Zo leuk dit!quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:17 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/ericunen/status/1783797613071941914
Ik dacht wie is die vrouw achter Joost, voordat ik snapte wat het wasquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:17 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Luktelk 34quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:02 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die even zin hebben in verbazing en ergernis... De uitslag van de Eurojury is nu bezig elk kwartier in dat topic. Luktelk werd er zojuist 34e.
...
...
Hier zitten we dus:
ESF / [2024] Eurojury #1
En vandaag ook over de 40 miljoen streams.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:15 schreef Nashipeer het volgende:
De videoclip heeft nu meer dan 300K likes
Yes! Dat kan niet missen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
En vandaag ook over de 40 miljoen streams.
Wow, wat tof weer.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:17 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahahaquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:17 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |