SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Fipo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet al iemand die op deze TT afkomt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paulquote:Op donderdag 25 april 2024 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik weet al iemand die op deze TT afkomt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Spekkie.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Precies volgens de planning de taken af om 15 uur
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Jij hebt natuurlijk uberspannende hobby'squote:Trotste mama van Ambar
Enorm, maar niet iedere post hier is een reactie op jou. Zo had mijn post totaal niets met jou te maken.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk uberspannende hobby's
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2024 15:09:27 ]![]()
Weet ik.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Enorm, maar niet iedere post hier is een reactie op jou.
Ik was eigenlijk benieuwd wat je als hobby hadTrotste mama van Ambar
Ja hoor. Denk ikquote:Op donderdag 25 april 2024 15:09 schreef Speklap3000 het volgende:
Wordt er hier nog een beetje gebolkt?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
En daarnaast zijn jullie allemaal NPC's in mijn leven
Trotste mama van Ambar
Prima“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey! You're finally awake.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarnaast zijn jullie allemaal NPC's in mijn levenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op donderdag 25 april 2024 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarnaast zijn jullie allemaal NPC's in mijn levenwil je met sommige characters niet even spelen? Of zijn die nog in ontwikkeling?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
En woke.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SelfieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 25 april 2024 15:23 schreef Lovely het volgende:
SelfieStaat je goed dat wollen vest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 25 april 2024 15:23 schreef Lovely het volgende:
SelfieWas je lam geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lammetjespap.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even een spektakel eten zometeenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat je wat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wat het niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het was een mooi huisje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat klinkt positief.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tof!quote:
Maar... wel met die slechte isolatie toch? Of energielabel dus.
Wat nu als je uitgekozen wordt, ga je het dan toch nemen?
Met de kans op hoge energiekosten?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Energiekosten zijn alleen hoog als je de verwarming aanzet.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Tof!
Maar... wel met die slechte isolatie toch? Of energielabel dus.
Wat nu als je uitgekozen wordt, ga je het dan toch nemen?
Met de kans op hoge energiekosten?
Geen verwarming geen kosten
Trotste mama van Ambar
Dat ik daar nou niet eerder op ben gekomen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Da's waar. En koken hoef je ook niet natuurlijk.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Energiekosten zijn alleen hoog als je de verwarming aanzet.
Geen verwarming geen kostenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Druk op de doneer knop zodat ik geld heb om nog meer van dit soort tips te makenquote:Op donderdag 25 april 2024 16:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
koop mijn online cursus voor meer tipsTrotste mama van Ambar
Was ook zo'n BN'er die als bespaartip aanraadde om je tweede koelkast uit te zetten en je jacuzzi niet te gebruikenUw ADH vitamine Worst
En geen 4 keer per jaar op vakantie maar 3 keer?quote:Op donderdag 25 april 2024 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
Was ook zo'n BN'er die als bespaartip aanraadde om je tweede koelkast uit te zetten en je jacuzzi niet te gebruiken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee ging expliciet over energiebesparingquote:Op donderdag 25 april 2024 16:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En geen 4 keer per jaar op vakantie maar 3 keer?Uw ADH vitamine Worst
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je kan ook geld besparen door niet in je prive jet boodschappen te gaan doen in dubaiquote:Op donderdag 25 april 2024 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
Was ook zo'n BN'er die als bespaartip aanraadde om je tweede koelkast uit te zetten en je jacuzzi niet te gebruikenTrotste mama van Ambar
Ik noteer deze tip eventjesquote:Op donderdag 25 april 2024 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
Was ook zo'n BN'er die als bespaartip aanraadde om je tweede koelkast uit te zetten en je jacuzzi niet te gebruiken![]()
bolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hey ToT.quote:![]()
Zijn dit NPC `s?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In tegenstelling tot jullie. Jullie makke schaapjes.Trotste mama van Ambar
quote:Hee man!
Ja volgens mij waren deze van The Sims?
Heb ik gemaakt toen er hier veel over dat spel geluld werd.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Laatst heeft er iemand nog mijn fluit bespeeld, komt wel dichtbij zoquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ok Basquote:Op donderdag 25 april 2024 16:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatst heeft er iemand nog mijn fluit bespeeld, komt wel dichtbij zoUw ADH vitamine Worst
Hoeveel miljoen heb je die persoon betaalt?quote:Op donderdag 25 april 2024 16:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatst heeft er iemand nog mijn fluit bespeeld, komt wel dichtbij zoTrotste mama van Ambar
Die bespeeld een heeel andere fluit die aanzienlijk kleiner isquote:
Precies 0,00 miljoenquote:Op donderdag 25 april 2024 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoeveel miljoen heb je die persoon betaalt?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hey Dot.quote:
HerRabbit.quote:![]()
Heb je de boel hier een beetje in het gareel weten te houden tijdens mijn stralende afwezigheid?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Uwe Konijnigheid werd wel gemist hoor.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je de boel hier een beetje in het gareel weten te houden tijdens mijn stralende afwezigheid?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij? Dat moest ik natuurlijk weer doen.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je de boel hier een beetje in het gareel weten te houden tijdens mijn stralende afwezigheid?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Maar je was er niet.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij? Dat moest ik natuurlijk weer doen.
Wist ik welquote:Op donderdag 25 april 2024 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uwe Konijnigheid werd wel gemist hoor.
FF is aangesteld als 3e in commando voor het geval dat jij even weg bentquote:Op donderdag 25 april 2024 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij? Dat moest ik natuurlijk weer doen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat kan ik beter niet doenquote:Op donderdag 25 april 2024 17:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Morgen blijf ik denk ik ook gewoon thuisUw ADH vitamine Worst
Ik heb eerlijk gezegd helemaal geen vakantiegevoel met dit pleurisweerUw ADH vitamine Worst
Ja verstuurt automatisch ditquote:Op donderdag 25 april 2024 17:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij vertrekt morgen?
Staat de OOO al aan?
Uw ADH vitamine Worst
Nee, jij moet dit weekend over de BOLK gaan prediken in Berlijnquote:![]()
quote:Op donderdag 25 april 2024 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja verstuurt automatisch dit
Wel lekker duidelijk
En misschien ook wel de AH?quote:Op donderdag 25 april 2024 17:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de beter geassorteerde Jumbo
En de bierenspeciaalzaak!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Zal daar eens kijken dan..quote:Op donderdag 25 april 2024 17:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de beter geassorteerde Jumbo"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik stel me hem altijd voor als een 72-jarige zure man die boos achter de geraniums zit te klagen dat de mussen voor zijn raam te veel lawaai makenquote:![]()
Allemaal vrolijke labelsquote:Op donderdag 25 april 2024 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Mijn AH heeft wel deze:
[ afbeelding ]![]()
![]()
vast, maar zag het bij de jumboquote:Op donderdag 25 april 2024 17:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En misschien ook wel de AH?
En de bierenspeciaalzaak!Uw ADH vitamine Worst
Ja, die speciaalbieren moeten toch iets doen om op te vallen in het woud der speciaalbierenquote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op donderdag 25 april 2024 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
behalve morgen is het elke dag 20+ graden met zon![]()
![]()
Heerlijk in je korte broek in de zon saufenquote:Op donderdag 25 april 2024 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
behalve morgen is het elke dag 20+ graden met zon![]()
Die ken ik niet, plus heeft ook wel wat van die aparte blik biertjesquote:Op donderdag 25 april 2024 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Mijn AH heeft wel deze:
[ afbeelding ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
mag het ook zonder broek?quote:Op donderdag 25 april 2024 17:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heerlijk in je korte broek in de zon saufen
Uw ADH vitamine Worst
Hallo Mijquote:Op donderdag 25 april 2024 17:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hallo,
Dit is een bolk.
Met vriendelijke groet,
Mij
Een bolk terug
Joejoe"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is wel fijn.. wat ga je allemaal doen in Berlijn?quote:Op donderdag 25 april 2024 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
behalve morgen is het elke dag 20+ graden met zon"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
weet nietquote:Op donderdag 25 april 2024 17:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel fijn.. wat ga je allemaal doen in Berlijn?Uw ADH vitamine Worst
Ik weet niet of men al zo modern en progressief is in Berlijn om dat aan te kunnenquote:
Zonder broek op het terras in de zon bier saufen!quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Gewoon het hele weekend lang lauwe schultenbrau klappen en geile sau naar iedereen roepenquote:
juist wel met hun freikorperkulturquote:Op donderdag 25 april 2024 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of men al zo modern en progressief is in Berlijn om dat aan te kunnenUw ADH vitamine Worst
ja gewoon die bekende dingen bekijken en beetje worst eten en saufenquote:Op donderdag 25 april 2024 17:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat zie wel zodra je daar bent enzUw ADH vitamine Worst
In dat geval gewoon helemaal naakt gaan! Scheelt ook weer sjouwen als je geen kleding hoeft mee te nemenquote:Op donderdag 25 april 2024 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
juist wel met hun freikorperkultur
Nein! Altijd witte sportsokken en badslippers dragen als je naakt bier gaat drinken bij een terras.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval gewoon helemaal naakt gaan! Scheelt ook weer sjouwen als je geen kleding hoeft mee te nemen![]()
Ach komt wel weer, ook weinig nieuwe topics.. behalve weer chinees spam topics
Ik heb deze
Heb nog zo'n 20 doosjes verschillende soorten wereldgerechten in de kast staan, probeer er af en toe wat van op te maken.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Het is al jaren steeds verder aan het afnemen.quote:
Een zinkend schip die het desondanks nog steeds vol blijft houden.
En de posts die je nog tegenkomt zijn steeds vaker lemmings en overige bagger.![]()
Dat zijn er nogal wat..quote:Op donderdag 25 april 2024 17:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb deze [ afbeelding ]
Heb nog zo'n 20 doosjes verschillende soorten wereldgerechten in de kast staan, probeer er af en toe wat van op te maken.
Ja, van uit die boodschappenpakketten en tijdje geleden waren ze een euro per stuk, toen kon ik me natuurlijk ook niet inhoudenquote:
Koopje iddquote:Op donderdag 25 april 2024 17:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, van uit die boodschappenpakketten en tijdje geleden waren ze een euro per stuk, toen kon ik me natuurlijk ook niet inhouden![]()
Alleen even verse dingen voor zo'n pakket halen koken maar
Ja en ik vind ze ook eigenlijk allemaal wel lekker.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Koopje idd![]()
Ik ben niet zo'n fijnproever haha.
En het scheelt weer nadenken over wat te eten.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Bij de plus hier in het dorp zitten ze vaker in de togoodtogo pakketten van 5 euroquote:Op donderdag 25 april 2024 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Koopje idd![]()
Ik haal ze ook wel eens of die pakjes van honig..quote:Op donderdag 25 april 2024 18:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en ik vind ze ook eigenlijk allemaal wel lekker.
Ik ben niet zo'n fijnproever haha.
En het scheelt weer nadenken over wat te eten."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Daar zitten sowieso wel fijne producten vaak bij van wat ik hoor en leesquote:Op donderdag 25 april 2024 18:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij de plus hier in het dorp zitten ze vaker in de togoodtogo pakketten van 5 euro"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En kut naar de buuv roepen.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zonder broek op het terras in de zon bier saufen!Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
De Plus heeft vaak mooie pakketten.Hebben we hier niet.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij de plus hier in het dorp zitten ze vaker in de togoodtogo pakketten van 5 euro“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Orzo zelf nooit gegeten en die beef ook nietquote:Op donderdag 25 april 2024 18:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Alleen dan wordt het weer kiezen voor welk pakket ik ga
[ link | afbeelding ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 25 april 2024 18:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Weer is mijn eerste pannekoek geluktdat is hoogst uitzonderlijk!
De keuze is reuze.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Alleen dan wordt het weer kiezen voor welk pakket ik ga
[ link | afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, krijg je vaak redelijk goede dingen bij de meeste winkels. Vind het jammer dat de Lidl er uit is gegaan, die hadden altijd mega groente pakketten van 5 euro bij tgtgquote:Op donderdag 25 april 2024 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar zitten sowieso wel fijne producten vaak bij van wat ik hoor en leesOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je zou er bijna iedere avond keuze stress van krijgenquote:
Maar dat heb je ook als je gewoon puur kookt!quote:Op donderdag 25 april 2024 18:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zou er bijna iedere avond keuze stress van krijgenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik gooi 2 keer 6“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon jezelf afvragen "waar heb ik nu zin in" en dan gaan maken wat er als eerste in je opkomt.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dat heb je ook als je gewoon puur kookt!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja alleen heb ik nu wat meer inspiratiebronnen, anders eet ik vaak hetzelfde.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon jezelf afvragen "waar heb ik nu zin in" en dan gaan maken wat er als eerste in je opkomt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Echt he, hoevaak ik wel geen uren in de supermarkt heb gelopen omdat ik niet kon kiezen wat te kokenquote:Op donderdag 25 april 2024 18:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dat heb je ook als je gewoon puur kookt!![]()
Keuzestress.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Echt he, hoevaak ik wel geen uren in de supermarkt heb gelopen omdat ik niet kon kiezen wat te koken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vroeger was het makkelijk, aten ze volgens mij gewoon elke dag aardappels vlees en groente"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Sterker nog elke dag had zijn standaard maaltijd
Trotste mama van Ambar
AGVtje.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
Vroeger was het makkelijk, aten ze volgens mij gewoon elke dag aardappels vlees en groente
Ik kende wel iemand die aten elke week hetzelfde..lijkt mij maar niksquote:Op donderdag 25 april 2024 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Sterker nog elke dag had zijn standaard maaltijd"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Alleen woensdag en vrijdag dacht ik.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Sterker nog elke dag had zijn standaard maaltijdActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Pasta is sowieso lekker en kan je ook veel in variërenquote:Op donderdag 25 april 2024 18:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik eet meer pasta dan aardappels"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ken ik ook wel,Moet daar wel om lachen.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik kende wel iemand die aten elke week hetzelfde..lijkt mij maar niks“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet pas wat ik ga eten als ik de winkel uit kom.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wat eet een badeendje zoal?quote:Op donderdag 25 april 2024 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik weet pas wat ik ga eten als ik de winkel uit kom.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet dat altijd wanneer ik kook muis wel wat te zeiken heeft om te zeiken
Herkenbaar,Soul is ook een lastige eter.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
Ik weet dat altijd wanneer ik kook muis wel wat te zeiken heeft om te zeiken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar ik zin in heb, er zijn ook weinig dingen die ik niet lust.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Zo was het idd wel bij ons thuis.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ma t/m vrijdag avg en dan zaterdag pannenkoeken/poffertjes of bami/nasi/tjaptjoi of pasta. En op zondag soep of saaie "buitenlandse" maaltijd zie zaterdagTrotste mama van Ambar
Ik had een blouse besteld. Maar het staat mij niet. De kleuren zijn te flets en te koelTrotste mama van Ambar
quote:
Zondag was patatdag bij ons vroeger. Voor de rest was het variabel.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Past prima bij je.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een blouse besteld. Maar het staat mij niet. De kleuren zijn te flets en te koel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Jammer dat je geen frietdag hadquote:Op donderdag 25 april 2024 18:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Zondag was patatdag bij ons vroeger. Voor de rest was het variabel.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat mocht ook alleen in het weekendquote:Trotste mama van Ambar
Bij ons ook.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Zondag was patatdag bij ons vroeger. Voor de rest was het variabel.
Van wie?quote:Op donderdag 25 april 2024 18:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat mocht ook alleen in het weekendI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
@FreshFruit wit wit staat mij niet. Gebroken wit of crème staat mij veel beter.Trotste mama van Ambar
Bij mij blauw, rood en zwart en donkergroenquote:Op donderdag 25 april 2024 18:35 schreef ieniminimuis het volgende:
@:freshfruit wit wit staat mij niet. Gebroken wit of crème staat mij veel beter."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Was ook maar een geintje.Je weet zelf heel goed wat je wel of niet staat.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:35 schreef ieniminimuis het volgende:
@:freshfruit wit wit staat mij niet. Gebroken wit of crème staat mij veel beter.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb nu wel een mooie vest/jasje gekocht in beige/gebrokenwit
Voor de rest zijn het vooral zachte iets warmere tinten en donker groen. Maar dan weer niet naaldboomgroen want dat is te blauwquote:Op donderdag 25 april 2024 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bij mij blauw, rood en zwart en donkergroenTrotste mama van Ambar
Nietusquote:I'm surrounded by morons!
Jij kan alles aan, je wordt er toch niet knapper op.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ook maar een geintje.Je weet zelf heel goed wat je wel of niet staat.
Auw.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij kan alles aan, je wordt er toch niet knapper op.
32,99quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb 2 bijna identieke lappen stof. De ene is mintgroen dat meer naar blauw neigt en de andere is mintgroen dat meer groen is.
De eerste staat mij minder want te blauw en te koel. De groene staat mij beter.Trotste mama van Ambar
Slechte jeugd dusquote:
I'm surrounded by morons!
dacht dat dat meer een vrouwending wasquote:Op donderdag 25 april 2024 18:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Echt he, hoevaak ik wel geen uren in de supermarkt heb gelopen omdat ik niet kon kiezen wat te koken![]()
![]()
jij dus ook
Smile, it's free therapy.![]()
Echt wel.quote:
Vroegah was alles makkelijkerquote:Op donderdag 25 april 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
Vroeger was het makkelijk, aten ze volgens mij gewoon elke dag aardappels vlees en groente![]()
volgende keer bord weg pakkenquote:Op donderdag 25 april 2024 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
Ik weet dat altijd wanneer ik kook muis wel wat te zeiken heeft om te zeiken
Dat is nostalgie dat spreekt. Vroeger was het leven niet makkelijker ofzoTrotste mama van Ambar
Vroeger had je ook veel minder keus.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Toen de lucht nog schoon en de sex nog vies was.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze kleur en pasteltinten staan me echt niet.quote:
En de rest is ook discutabel
Alleen zwart is altijd goed 🖤I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Fußball kijkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zwart haar?quote:Op donderdag 25 april 2024 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze kleur en pasteltinten staan me echt niet.
Alleen zwart is altijd goed 🖤Trotste mama van Ambar
wij hadden pastadag op vrijdag en op woensdag verse frietdagquote:Op donderdag 25 april 2024 18:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Zondag was patatdag bij ons vroeger. Voor de rest was het variabel.Smile, it's free therapy.![]()
picquote:Op donderdag 25 april 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
Heb nu wel een mooie vest/jasje gekocht in beige/gebrokenwit![]()
![]()
Staat er lang doos.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kan nu ookquote:Op donderdag 25 april 2024 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen de lucht nog schoon en de sex nog vies was.![]()
Ik? Nee dat nog net niet, donkerbruin.quote:
Mijn vader heeft wel zwart haar! Naja inmiddels zit er redelijk wat grijs tussen, maar ja, de goede man is ook al 80 jaar, dan mag dat wel.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Schone lucht?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mij wel maar te lichte kleur normaal gesproken ook niet maar met een blauwe t-shirt er onder welquote:Op donderdag 25 april 2024 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze kleur en pasteltinten staan me echt niet.
Alleen zwart is altijd goed 🖤
Dan kan zwart welquote:Op donderdag 25 april 2024 18:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik? Nee dat nog net niet, donkerbruin.
Mijn vader heeft wel zwart haar! Naja inmiddels zit er redelijk wat grijs tussen, maar ja, de goede man is ook al 80 jaar, dan mag dat wel.![]()
Er zijn veel te veel mensen die zwart dragen waarbij het eigenlijk niet staatTrotste mama van Ambar
Beter hierquote:Op donderdag 25 april 2024 18:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sja.. ik heb het al vaker gezegd
hiero komen wonen![]()
![]()
![]()
Leuk als je van overstromingen houdt.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hiero komen wonen
Ik vind dat altijd lastig te zien, van lila en soortgelijke pastelkleurtjes zie ik wel dat het niet zo goed staat, maar verder weet ik het eigen niet. Heb wel eens overwogen zo'n welke kleur past bij je workshop te doen, maar straks mag ik dan geen zwart meer dragenquote:Op donderdag 25 april 2024 18:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan kan zwart wel![]()
Er zijn veel te veel mensen die zwart dragen waarbij het eigenlijk niet staat
Mensen die zichzelf een beetje kunnen kleden, kiezen vaak wel kleuren uit die hun passen.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd lastig te zien, van lila en soortgelijke pastelkleurtjes zie ik wel dat het niet zo goed staat, maar verder weet ik het eigen niet. Heb wel eens overwogen zo'n welke kleur past bij je workshop te doen, maar straks mag ik dan geen zwart meer dragen
Heel toevallig voor mij zijn de kleuren die ik het mooiste vind ook de kleuren die mij staan.
En ik heb wel van die kleur paletten bekeken om er ongeveer achter te komen wat bij mij zou staan.Trotste mama van Ambar
Ik ga even garen zoeken om mijn broek in elkaar te vloekenTrotste mama van Ambar
Wil je erover praten?quote:I'm surrounded by morons!
Wat is waar van Aboutalebs verhaal? Is het inderdaad een bekende smokkelmethode of een slecht excuus voor een gebrekkige controle bij de Kuip? En is het mogelijk om zo'n fakkel met een lengte van 20 centimeter in je anus of vagina te verstoppen? Rijnmond doet een poging op deze vragen een antwoord te krijgen.Uw ADH vitamine Worst
Waarom gebeurd het dan vooral daar?quote:Op donderdag 25 april 2024 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is waar van Aboutalebs verhaal? Is het inderdaad een bekende smokkelmethode of een slecht excuus voor een gebrekkige controle bij de Kuip? En is het mogelijk om zo'n fakkel met een lengte van 20 centimeter in je anus of vagina te verstoppen? Rijnmond doet een poging op deze vragen een antwoord te krijgen.![]()
Ik hoop gewoon dat mn moeder het me een beetje goed aangeleerd heeftquote:Op donderdag 25 april 2024 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf een beetje kunnen kleden, kiezen vaak wel kleuren uit die hun passen.
Heel toevallig voor mij zijn de kleuren die ik het mooiste vind ook de kleuren die mij staan.
En ik heb wel van die kleur paletten bekeken om er ongeveer achter te komen wat bij mij zou staan.
Nee Aboutaleb beweert hetquote:Op donderdag 25 april 2024 18:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom gebeurd het dan vooral daar?Uw ADH vitamine Worst
Misschien kunnen ze bij Siswet informeren. Denk dat 20cm niet echt een uitdaging is...quote:Op donderdag 25 april 2024 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is waar van Aboutalebs verhaal? Is het inderdaad een bekende smokkelmethode of een slecht excuus voor een gebrekkige controle bij de Kuip? En is het mogelijk om zo'n fakkel met een lengte van 20 centimeter in je anus of vagina te verstoppen? Rijnmond doet een poging op deze vragen een antwoord te krijgen.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
heb gekeken naar 'hier' daar is het kouder dan hierquote:![]()
zit nog in de twijfel fase
quote:Op donderdag 25 april 2024 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk als je van overstromingen houdt.niet waar ik woon
Maar hier kun je wel mensen verstaanquote:Op donderdag 25 april 2024 18:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb gekeken naar 'hier' daar is het kouder dan hier![]()
zit nog in de twijfel fase![]()
![]()
dragen waar jij je lekker in voelt en wat jij leuk vindtquote:Op donderdag 25 april 2024 18:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd lastig te zien, van lila en soortgelijke pastelkleurtjes zie ik wel dat het niet zo goed staat, maar verder weet ik het eigen niet. Heb wel eens overwogen zo'n welke kleur past bij je workshop te doen, maar straks mag ik dan geen zwart meer dragen
Volgens mij woon jij hier in de buurt.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb gekeken naar 'hier' daar is het kouder dan hier![]()
zit nog in de twijfel faseI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Krijg nou wat, een dyson luchtfilter achter het geheime deurtje van ASOT studioUw ADH vitamine Worst
Ook niet met mij?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
gaan ze het proberen erin te proppen ook?quote:Op donderdag 25 april 2024 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is waar van Aboutalebs verhaal? Is het inderdaad een bekende smokkelmethode of een slecht excuus voor een gebrekkige controle bij de Kuip? En is het mogelijk om zo'n fakkel met een lengte van 20 centimeter in je anus of vagina te verstoppen? Rijnmond doet een poging op deze vragen een antwoord te krijgen.
quote:Op donderdag 25 april 2024 18:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze bij Siswet informeren. Denk dat 20cm niet echt een uitdaging is...deze vrouw weet
DAT klopt!quote:Op donderdag 25 april 2024 18:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar hier kun je wel mensen verstaanSmile, it's free therapy.![]()
Volgens mij woon JIJ hiero in de buurtquote:Op donderdag 25 april 2024 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij woon jij hier in de buurt.![]()
![]()
Ik weet nog niet zo goed hoeveel jij aan kanquote:
Maar daar regent hetvook wel..quote:Op donderdag 25 april 2024 18:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hiero komen wonen![]()
![]()
Dat zou zo maar kunnen!quote:Op donderdag 25 april 2024 19:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Volgens mij woon JIJ hiero in de buurt![]()
Mooi stukje Nederland wel
Ja. Tijd voor wijn gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: