SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Fipo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet al iemand die op deze TT afkomt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paulquote:Op donderdag 25 april 2024 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik weet al iemand die op deze TT afkomt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Spekkie.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Precies volgens de planning de taken af om 15 uur
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Jij hebt natuurlijk uberspannende hobby'squote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Enorm, maar niet iedere post hier is een reactie op jou. Zo had mijn post totaal niets met jou te maken.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk uberspannende hobby's
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2024 15:09:27 ]![]()
Weet ik.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Enorm, maar niet iedere post hier is een reactie op jou.
Ik was eigenlijk benieuwd wat je als hobby hadTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: