Tussen het Twitteren door.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:04 schreef xpompompomx het volgende:
Rusland is hier vast dolblij mee.
En heeft Wildersje niet wat beters te doen, zoals formeren?
Wilders wil helemaal niet in een kabinet. Die hoopt gewoon dat het klapt zodat hij weer lekker in de slachtofferrol kan kruipen en wijzen naar “links”. Hij wil geen verantwoordelijkheid want dan kan hij daar op afgerekend worden. Vanaf de zijkant roeptoeteren is veel makkelijkerquote:Op donderdag 25 april 2024 13:04 schreef xpompompomx het volgende:
Jij bent niet dolblij met onwelgevallige meningen?quote:Op donderdag 25 april 2024 13:04 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb geen probleem met andere meningen, waar ik wel een probleem mee heb is ondermijning van democratie.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij bent niet dolblij met onwelgevallige meningen?
Formatie ligt stil dus nee. Bron: het nieuws.
Aha, oproep tot verzet. Is er al aangifte gedaan door de communisten en linkse media?quote:Ze riepen op om in verzet te komen tegen massa-immigratie, tegen ‘de communisten’ en de ‘linkse media’. ,,We moeten vechten om om te zorgen dat onze familie samenblijft", zei Schlapp. ,,In Amerika noemen we dat mamma en pappa ‘bears’. We vechten voor onze families.
Dit gaat wel iets verder dan "onwelgevallige meningen"quote:Op donderdag 25 april 2024 13:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij bent niet dolblij met onwelgevallige meningen?
Formatie ligt stil dus nee. Bron: het nieuws.
Geert heeft natuurlijk een pittige mening over zo'n uitspraak. Of nu ineens niet?quote:Eva Vlaardingerbroek riep de aanwezigen op om ‘terug te vechten’ tegen ‘de elite’
Je mag wel aannemen dat men in boosrechtse conservatieve contreien zoals de PVV/BBB en hun aanhang meteen zal denken aan gewapend verzet. Bijzonder hypocriet dat ze dat nu ineens geen probleem vinden.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:23 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Aha, oproep tot verzet. Is er al aangifte gedaan door de communisten en linkse media?
Het wordt letterlijk genoemd dus hier lijkt me geen twijfel over mogelijk.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je mag wel aannemen dat men in boosrechtse conservatieve contreien zoals de PVV/BBB en hun aanhang meteen zal denken aan gewapend verzet. Bijzonder dat ze dat nu ineens geen probleem vinden.
Volgens mij riep een bekende politicus in de jaren '30 ook zoiets?quote:Op donderdag 25 april 2024 13:00 schreef tong80 het volgende:
Ze riepen op om in verzet te komen tegen massa-immigratie, tegen ‘de communisten’ en de ‘linkse media’. ,,We moeten vechten om om te zorgen dat onze familie samenblijft",
Daar is juist dat congres voor omdat de linkse elite de democratie ondermijntquote:Op donderdag 25 april 2024 13:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met andere meningen, waar ik wel een probleem mee heb is ondermijning van democratie.
Hmm ik kan even niet op de naam komenquote:Op donderdag 25 april 2024 13:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Volgens mij riep een bekende politicus in de jaren '30 ook zoiets?
Vast niet, dat zal bij jou afhangen namens welke mening dat gebeurt.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met andere meningen, waar ik wel een probleem mee heb is ondermijning van democratie.
Op welke manier heb je precies het idee dat er sprake is van een ondermijning van de democratie?quote:Op donderdag 25 april 2024 13:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Das nogal een boude aanname opa.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vast niet, dat zal bij jou afhangen namens welke mening dat gebeurt.
Welke democratie?quote:Op donderdag 25 april 2024 13:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, het was hier echt een hel voor 2000, waar waren we zonder al die cultuurverrijkingen, aanslagen, oproepen tot joodse genocide, eerwraak, toegenomen criminaliteit en daadwerkelijk racisme en discriminatie, daar moeten we niet naar terugverlangen, zo'n high trust societyquote:Op donderdag 25 april 2024 13:59 schreef PiyeReloaded het volgende:
CPAC congres
Maar 'woke' komt hier allerlei troep uit de VS brengen.
Deze mensen zijn globalisten. Open je ogen. Ze willen over de hele wereld het walgelijke conservatisme dat we hier tot voor 2000 terug in hun hok geschopt hadden verspreiden.
quote:Op donderdag 25 april 2024 14:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Op welke manier heb je precies het idee dat er sprake is van een ondermijning van de democratie?
Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:De Amerikaanse activist Jack Posobiec komt ook naar Boedepast. Hij wordt ook wel de ‘koning van fake news’ genoemd en zegt als doel te hebben ‘de democratie omver te werpen’. En de voormalige Amerikaanse presidentskandidaat namens de Republikeinen Rick Santorum is erbij,
Leer lezen.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het was hier echt een hel voor 2000, waar waren we zonder al die cultuurverrijkingen, aanslagen, oproepen tot joodse genocide, eerwraak, toegenomen criminaliteit en daadwerkelijk racisme en discriminatie, daar moeten we niet naar terugverlangen, zo'n high trust society.
Gooi jezelf weg.
Ik kan prima lezen, wat wou je dan beweren precies?quote:
Tja, voor velen van progressief links is dit schokkend, omdat het een groep mensen is met wie ze het niet eens zijn. En dus moeten daar allemaal termen voor worden gebruikt als 'radicaal', 'geradicaliseerd', 'democratie in gevaar', 'extremist' om het maar in een zo negatief mogelijk daglicht te kunnen plaatsen.quote:
Wilders heeft vorige week nog bewezen prima te kunnen multitasken. Zo kon hij een boze menigte opjutten terwijl hij bij het sterfbed van zijn moeder was en tijdens het regelen van haar begrafenis nog een hele lange onzinaangifte regelen. Oh en tussendoor de formatiepartners nog even uitschelden. En nog een beetje formeren.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:04 schreef xpompompomx het volgende:
Wilders heeft vorige week nog bewezen prima te kunnen multitasken. Zo kon hij een boze menigte opjutten terwijl hij bij het sterfbed van zijn moeder was en tijdens het regelen van haar begrafenis nog een hele lange onzinaangifte regelen. Oh en tussendoor de formatiepartners nog even uitschelden. En nog een beetje formeren.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:04 schreef xpompompomx het volgende:
Wilders heeft zelf ook al meerdere keren gezegd er "alles" aan te gaan doen om iets te voorkomen door de jaren heen. En we weten zeker dat hij mede inspiratie was om tientallen kinderen te vermoorden. Je zou verwachten dat hij met zo'n geschiedenis en met hoe hysterisch hij tegenwoordig is bij dit soort taal dat hij hier ver uit de buurt van zou blijven.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:23 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Aha, oproep tot verzet. Is er al aangifte gedaan door de communisten en linkse media?
Trump is niet eens aanwezig bij dit congres.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Hoe duidelijk wil je het hebben?
Trumpisten hebben op 6 jan 2020 al laten zien democratie zo lastig te vinden dat ze hebben gepoogd een coup te plegen, dus zulk volk mogen ze lekker aan de ander kant van de grote plas houden. Daarnaast hebben we Orban nog die ook zijn uiterste best doet de democratie in Hongarije af te breken.
Nee echt?!quote:Op donderdag 25 april 2024 14:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Trump is niet eens aanwezig bij dit congres.
Ja? Ik kan me niet herinneren je tekeer hebben zien gaan tegen de ondermijning van de democratie door een volgens jou meer juiste mening.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Das nogal een boude aanname opa.
Misschien kun je dan in het vervolg beter per dag een lijstje geven van topics en posts in die topics waar ik moet reageren.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja? Ik kan me niet herinneren je tekeer hebben zien gaan tegen de ondermijning van de democratie door een volgens jou meer juiste mening.
En als je dat wil voorkomen moet je zorgen dat je de zorgen bij die mensen wegneemt, dat je luistert, dat je uitlegt maar in plaats van zetten we ze weg... wat alleen voor verdere polarisatie zorgt.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:57 schreef egayalS het volgende:
Dit is het gedachtegoed waar bijna een kwart van Nederland op heeft gestemd en waar we dus onze regering aan zullen toevertrouwen![]()
[ x ]
[ x ]
Niet echt een statistiek ;quote:Op donderdag 25 april 2024 15:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb je hier ook statistieken bij Heatwave?
Ik weet wel dat migranten oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit. Maar ik wilde graag gegevens over hoe de criminaliteit sinds 2000 is toegenomen?quote:Op donderdag 25 april 2024 15:55 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Niet echt een statistiek ;
Overlast en criminaliteit door asielzoekers is, net als het aantal bewoners in de opvang, in 2022 toegenomen.
Okay dit gaat dan over asielzoekers , maar die zullen niet ineens in heilige boontjes veranderen nadat ze een verblijfsvergunning hebben gekregen.
Hier nog wat leesvoer
De oververtegenwoordiging van jongeren met een niet-westerse migratieachtergrond in de strafrechtketen is al lange tijd veel onder de aandacht. Het aantal verdachtenregistraties onder jongeren met dezelfde leeftijd en hetzelfde geslacht is vier (Surinaamse en Turkse herkomst), zes (Marokkaanse herkomst) en zeven (Antilliaanse herkomst) keer zo groot in vergelijking met jongeren zonder migratieachtergrond.
Die is zover ik weet wat afgenomen , neemt niet weg dat een klein percentage 'Nederlanders' met een migratieachtergrond oververtegenwoordigd is in criminaliteit.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik weet wel dat migranten oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit. Maar ik wilde graag wat gegevens over de toename van criminaliteit tussen 2000 en nu?
Correct. Maar het is voor velen makkelijker om alles gewoon als 'gevaarlijk' of 'fascisme' weg te zetten als je het er niet mee eens bent. Het is dat hier weer veel hysterische superlatieven worden gebruikt (wat je kunt verwachten op een congres als dit) maar met meer dan genoeg zaken heeft men wel degelijk een punt.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En als je dat wil voorkomen moet je zorgen dat je de zorgen bij die mensen wegneemt, dat je luistert, dat je uitlegt maar in plaats van zetten we ze weg... wat alleen voor verdere polarisatie zorgt.
Als we zo doorgaan stemt straks twee vijfde er op.
Als iemand echt geloofd dat de criminaliteit nu minder is dan 20 jaar geleden, of enkele jaren geleden. Dan werkt de propaganda uitmuntend.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:14 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die is zover ik weet wat afgenomen , neemt niet weg dat een klein percentage 'Nederlanders' met een migratieachtergrond oververtegenwoordigd is in criminaliteit.
Is niet alleen hier , maar ook bijvoorbeeld in Amerika , 13% van de bevolking daar is zwart , maar diezelfde 13% is wel verantwoordelijk voor 50% van de zware delicten.
I.P.V. er over te lullen , kunnen ze beter kijken wat je er tegen kan doen , zwaarder straffen helpt niet denk ik.
Maar de straffen mogen wel een stuk soberder , dus geen TV en telefoon in je cel , 1x per maand hooguit 30 minuten contact met een familielid met iemand van justitie erbij.
Misschien een voorbeeld nemen aan El Salvador
Vernietigd worden? Wow, dat is nogal ferme en duidelijke taal..quote:Op donderdag 25 april 2024 14:57 schreef egayalS het volgende:
Dit is het gedachtegoed waar bijna een kwart van Nederland op heeft gestemd en waar we dus onze regering aan zullen toevertrouwen![]()
[ x ]
[ x ]
We mogen denk ik wel aannemen dat Wilders meteen naar de politie is gerend nadat hij deze zinsneden gelezen had!quote:Op donderdag 25 april 2024 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vernietigd worden? Wow, dat is nogal ferme en duidelijke taal..
quote:Op donderdag 25 april 2024 13:00 schreef tong80 het volgende:
Ze riepen op om in verzet te komen tegen massa-immigratie, tegen ‘de communisten’ en de ‘linkse media’. ,,We moeten vechten om om te zorgen dat onze familie samenblijft", zei Schlapp. ,,In Amerika noemen we dat mamma en pappa ‘bears’. We vechten voor onze families. Ik zeg ook: trouw met een goede conservatief die van God houdt, blijf sterk, trek je niet terug!”
Bijbels welhaastquote:Op donderdag 25 april 2024 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vernietigd worden? Wow, dat is nogal ferme en duidelijke taal..
Nog altijd een betere levensstijl dan die van de progressieveling, kijkend naar de verdeling van depressies en andere mentale klachten.quote:
Nee, die bestaan voor christenen niet.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:43 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Nog altijd een betere levensstijl dan die van de progressieveling, kijkend naar de verdeling van depressies en andere mentale klachten.
Voor mij als aanschouwer is het natuurlijk wel grappig dat God net zo min bewezen blijft als het leeuwendeel van het lexicon dat onder de neus van de psychiater ligt.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee, die bestaan voor christenen niet.
Wat een achterlijke flauwekul. Als homo's en transgenders (of "progressievelingen" in jouw woorden) gewoon hun leven konden lijden was er niks aan de hand. De mentale klachten onder die groep worden vooral veroorzaakt doordat ze worden afgestoten door hun conservatieve omgeving (met name familie) en hun levensstijl in het algemeen wordt tegengewerkt door de overheid.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:43 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Nog altijd een betere levensstijl dan die van de progressieveling, kijkend naar de verdeling van depressies en andere mentale klachten.
Sinds wanneer zijn lhbt'ers een synoniem voor 'progressieveling'?quote:Op donderdag 25 april 2024 16:58 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wat een achterlijke flauwekul. Als homo's en transgenders (of "progressievelingen" in jouw woorden) gewoon hun leven konden lijden was er niks aan de hand. De mentale klachten onder die groep worden vooral veroorzaakt doordat ze worden afgestoten door hun conservatieve omgeving (met name familie) en hun levensstijl in het algemeen wordt tegengewerkt door de overheid.
Als die mening andere mensen in gevaar brengt, inderdaad ja.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vast niet, dat zal bij jou afhangen namens welke mening dat gebeurt.
Ja maar het zijn bezorgde burgers en durf ze eens racistisch te noemen.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:57 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
[ x ]
Er valt van alles af te dingen aan de claim, maar met die subgroep heeft het niet eens zoveel te maken.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:58 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wat een achterlijke flauwekul. Als homo's en transgenders (of "progressievelingen" in jouw woorden) gewoon hun leven konden lijden was er niks aan de hand. De mentale klachten onder die groep worden vooral veroorzaakt doordat ze worden afgestoten door hun conservatieve omgeving (met name familie) en hun levensstijl in het algemeen wordt tegengewerkt door de overheid.
Meningen brengen geen andere mensen in gevaar.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:27 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Als die mening andere mensen in gevaar brengt, inderdaad ja.
Het gevaar zijn autoriteiten die desinformatie verspreiden terwijl ze geloofd worden vanwege die autoriteit.quote:Dat geldt dus ook voor al die gevaarlijke wappie-onzin over vaccinaties, waardoor nu al ontelbaar veel babies en kinderen overlijden.
bEZorGdE bURgeRSquote:Op donderdag 25 april 2024 17:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja maar het zijn bezorgde burgers en durf ze eens racistisch te noemen.
Is dat zo ja?quote:Op donderdag 25 april 2024 18:05 schreef -XOR- het volgende:
Dit is toch dat congres met homo- en negervrije zones?
Ze zijn zo anti-woke dat ze safe-spaces nodig hebben om zich overal voor af te schermen.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:05 schreef -XOR- het volgende:
Lol wat een snowflakesquote:Op donderdag 25 april 2024 18:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ze zijn zo anti-woke dat ze safe-spaces nodig hebben om zich overal voor af te schermen.
Dat was in Polen meen ik.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:05 schreef -XOR- het volgende:
Nee, het zijn wappies die wappie-onzin verkopen en vaccinaties in deskrediet brengen.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Meningen brengen geen andere mensen in gevaar.
[..]
Het gevaar zijn autoriteiten die desinformatie verspreiden terwijl ze geloofd worden vanwege die autoriteit.
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op donderdag 25 april 2024 18:05 schreef -XOR- het volgende:
Het is gebleken dat Henk en Ingrid hun profeet nooit zullen afvallen. Ongeacht wat hij doet. Dus dan kan Wilders zich dit soort dingen veroorloven. Zelfs als Henk en Ingrid niet expliciet zijn deelname steunen. Ze zullen het hem niet kwalijk nemen, laat staan er consequenties aan verbinden.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:08 schreef xpompompomx het volgende:
Wel goed om te zien dat Wilders de formatie wel zo enorm belangrijk vindt dat hij deze even op pauze zet om bij deze uiterst twijfelachtige club te komen preken.
Henk&Ingrid hebben pech.
Het verbaast mij ergens wel dat dit soort groeperingen dan toch weer bij God uitkomen. Je zou toch denken dat zelfs voor conservatisten God ooit dood is en ook dood mag blijven.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:32 schreef herverwijderd het volgende:
Het schild van God?
Wat een taal.
Dat was in Polen. Heeft niks met Hongarije te maken. https://www.gld.nl/nieuws(...)nse-vriendschapsbandquote:Op donderdag 25 april 2024 18:11 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ik durf wel te wedden dat de doorsnee atheist christelijker is dan de twijfelachtige figuren die zich daar voordoen als conservatief en christelijk.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:14 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het verbaast mij ergens wel dat dit soort groeperingen dan toch weer bij God uitkomen. Je zou toch denken dat zelfs voor conservatisten God ooit dood is en ook dood mag blijven.
Interessant, zwarte Amerikanen zie je dus als een groep met een migratie-achtergrond? Maar heeft niet bijna iedere Amerikaan een migratie-achtergrond?quote:Op donderdag 25 april 2024 16:14 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die is zover ik weet wat afgenomen , neemt niet weg dat een klein percentage 'Nederlanders' met een migratieachtergrond oververtegenwoordigd is in criminaliteit.
Is niet alleen hier , maar ook bijvoorbeeld in Amerika , 13% van de bevolking daar is zwart , maar diezelfde 13% is wel verantwoordelijk voor 50% van de zware delicten.
I.P.V. er over te lullen , kunnen ze beter kijken wat je er tegen kan doen , zwaarder straffen helpt niet denk ik.
Maar de straffen mogen wel een stuk soberder , dus geen TV en telefoon in je cel , 1x per maand hooguit 30 minuten contact met een familielid met iemand van justitie erbij.
Misschien een voorbeeld nemen aan El Salvador
Heel verrassend weer dat jij zo'n extreemrechtse bijeenkomst wel kan waarderen…quote:Op donderdag 25 april 2024 18:06 schreef SpaceOddity het volgende:
Hoor die social media deugkipjes nu weer eens kakelen.
Wilders als atheďst schermt ook altijd met de joods/christelijke traditie. Niks nieuws dat politici misbruik maken van dingen zelfs als ze er niks van geloven.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:14 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het verbaast mij ergens wel dat dit soort groeperingen dan toch weer bij God uitkomen. Je zou toch denken dat zelfs voor conservatisten God ooit dood is en ook dood mag blijven.
Vermoedelijk. Het is wel jammer dat er op extreemrechts altijd zoveel van die vreemde figuren te vinden zijn die dan over het schild van god en meer van dat soort onzin moeten gaan praten. Want in veel van hun denkbeelden zit best wel een kern van waarheid. Ik vind bijvoorbeeld de FvD ook een interessante beweging met veel potentie, maar helaas lopen er ook veel mensen rond met rare complottheorieën, mensen met ideeën van 100 jaar geleden, homo- en transhaters etc.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik durf wel te wedden dat de doorsnee atheist christelijker is dan de twijfelachtige figuren die zich daar voordoen als conservatief en christelijk.
Eva had gewoon moeten zeggen dat ze er alles aan gaat doen.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Geert heeft natuurlijk een pittige mening over zo'n uitspraak. Of nu ineens niet?
Snowflake spacesquote:Op donderdag 25 april 2024 18:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ze zijn zo anti-woke dat ze safe-spaces nodig hebben om zich overal voor af te schermen.
Ze spreken uit naam van God. En Hij straft meteen, dus kijk maar uit!quote:Op donderdag 25 april 2024 18:14 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het is gewoon dat zij zelf en hun publiek geen mensen zijn die nadenken over dingen. Het klinkt goed, zo moet het zijn. Het gaat over de emotie. "Te vuur en te zwaard!"quote:Op donderdag 25 april 2024 18:19 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Vermoedelijk. Het is wel jammer dat er op extreemrechts altijd zoveel van die vreemde figuren te vinden zijn die dan over het schild van god en meer van dat soort onzin moeten gaan praten. Want in veel van hun denkbeelden zit best wel een kern van waarheid. Ik vind bijvoorbeeld de FvD ook een interessante beweging met veel potentie, maar helaas lopen er ook veel mensen rond met rare complottheorieën, mensen met ideeën van 100 jaar geleden, homo- en transhaters etc.
Soms is emotie ook prima. Ik merk bijv. dat ik boos word als ik zie dat er in Nederland geen huizen zijn en dat de asielinstroom maar doorgaat. Dat vind ik dan wel een goed argument om de grenzen dicht te willen. Een gebrek aan rationaliteit lijkt mij een groter probleem. Dus dat mensen denken dat er 5G-chips in de vaccins zitten ofzo ...quote:Op donderdag 25 april 2024 18:30 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Het is gewoon dat zij zelf en hun publiek geen mensen zijn die nadenken over dingen. Het klinkt goed, zo moet het zijn. Het gaat over de emotie. "Te vuur en te zwaard!"
Ah, jij gelooft niet in God, maar je gelooft er heilig in dat asielzoekers Het Grote Kwaad zijn. Dat komt op hetzelfde neer. Pure emotie, geen enkele logica.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:33 schreef TAmaru het volgende:
Soms is emotie ook prima. Ik merk bijv. dat ik boos word als ik zie dat er in Nederland geen huizen zijn en dat de asielinstroom maar doorgaat. Dat vind ik dan wel een goed argument om de grenzen dicht te willen. Een gebrek aan rationaliteit lijkt mij een groter probleem. Dus dat mensen denken dat er 5G-chips in de vaccins zitten ofzo ...
En Australie niet te vergeten. Alle aboriginals terug naar Aboriginalandquote:Op donderdag 25 april 2024 18:17 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Interessant, zwarte Amerikanen zie je dus als een groep met een migratie-achtergrond? Maar heeft niet bijna iedere Amerikaan een migratie-achtergrond?
Of wou je specifiek zeuren over mensen met een kleurtje?
Mijn schild en de betrouwequote:Op donderdag 25 april 2024 13:32 schreef herverwijderd het volgende:
Het schild van God?
Wat een taal.
Het interesseert me geen reet. Sowieso is de hele termologie wat betreft ("extreem/ultra") "rechts" een inhoudsloze grabbelbak geworden.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:19 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Heel verrassend weer dat jij zo'n extreemrechtse bijeenkomst wel kan waarderen…
Mensen die voor Poetin zijn vijfde colonne in Europa zijn kunnen dan inderdaad met recht juichen.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:59 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Het interesseert me geen reet. Sowieso is de hele termologie wat betreft ("extreem/ultra") "rechts" een inhoudsloze grabbelbak geworden.
Mocht de PVV nog groot blijven in de peilingen, of nog beter nóg meer stijgen, dan lach ik me wel helemaal de ballen uit mn broek.
Ah, je komt alweer meteen met een nazi-vergelijking, alleen maar omdat ik minder asielzoekers wil. Dat zijn dus twee heel verschillende dingen. De instroom willen verlagen betekent niet dat je ook iets hebt tegen mensen die hier al zijn. En zelfs al had ik daar iets tegen, dan is vergassen weer een ander uiterste. Nee, ik wil voorkomen dat ze hier komen.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:46 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ah, jij gelooft niet in God, maar je gelooft er heilig in dat asielzoekers Het Grote Kwaad zijn. Dat komt op hetzelfde neer. Pure emotie, geen enkele logica.
Grenzen dicht, maar niet voor ons. Geen huizen voor hun, maar wel voor ons. Ook is al het werk voor ons. Enzovoorts. Je maakt er dan misdadigers van, die je als nette burger gewoon kunt behandelen als ongedierte.
En op die manier moeten ze wel gaan stelen om in leven te blijven.
Als we dan uiteindelijk al die asielzoekers en andere ongewenste buitenlanders allemaal in een gaskamer stoppen, wordt het er hier nog steeds niet beter op. Ok, er zijn dan wel veel meer huizen beschikbaar, omdat veel burgers ondertussen zo snel mogelijk hier vertrokken zijn.
https://www.ewtn.lc/nieuw(...)ncregister-evavlaar/quote:Op donderdag 25 april 2024 18:14 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Exact door mensen zoals jou is de PVV zo groot gewordenquote:Op donderdag 25 april 2024 18:46 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Minder asielzoekers? Vuige nazi! Hurrrdurrr bruinhemden & gaskamers
quote:Op donderdag 25 april 2024 19:09 schreef nostra het volgende:
[..]
https://www.ewtn.lc/nieuw(...)ncregister-evavlaar/
Ik kan me niet anders voorstellen dan dat ze alle mannen op dat congres wel een keer heeft gehad, maar dat is het grote voordeel van het katholieke geloof natuurlijk. Keertje sorry zeggen en God is weer je dawg.quote:
Maar welk probleem los je daarmee op?quote:Op donderdag 25 april 2024 19:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ah, je komt alweer meteen met een nazi-vergelijking, alleen maar omdat ik minder asielzoekers wil. Dat zijn dus twee heel verschillende dingen. De instroom willen verlagen betekent niet dat je ook iets hebt tegen mensen die hier al zijn. En zelfs al had ik daar iets tegen, dan is vergassen weer een ander uiterste. Nee, ik wil voorkomen dat ze hier komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |