Hamilton is ook niet actueel meer de afgelopen 3 jaar. Slotje kan er wel op nu.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:24 schreef FireFox1 het volgende:
OP is niet echt actueel meer. Ik mis gegevens van de afgelopen 3 jaar.
De hardcore fan is er niet meer hè...quote:Op woensdag 24 april 2024 14:24 schreef FireFox1 het volgende:
OP is niet echt actueel meer. Ik mis gegevens van de afgelopen 3 jaar.
Ik twijfelde ook maar omdat het geen enkele keer veranderd is maar laten staan.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:57 schreef Sally het volgende:
[..]
De hardcore fan is er niet meer hè...![]()
Je kan nog zo veel geld hebben, zo goed en knap als Hamilton zal Max nooit worden. Ook swagger level gaat hij nooit halen.quote:Op zondag 28 april 2024 19:39 schreef SiGNe het volgende:
Als de deal doorgaat is Verstappen de nieuwe GOAT, in elk geval qua salaris.. 150 miljoen per jaar zou Mercedes willen bieden.
Daar moest Hamilton 3 jaar voor werken.
https://www.gpfans.com/nl(...)in-f1-aan-te-bieden/
Met die schamele 41 miljoen euro per jaar is het ook niet vol te houden bij Red Bull natuurlijk ondanks dat hij de beste auto heeft.quote:Op zondag 28 april 2024 19:39 schreef SiGNe het volgende:
Als de deal doorgaat is Verstappen de nieuwe GOAT, in elk geval qua salaris.. 150 miljoen per jaar zou Mercedes willen bieden.
Daar moest Hamilton 3 jaar voor werken.
https://www.gpfans.com/nl(...)in-f1-aan-te-bieden/
Goed ?quote:Op zondag 28 april 2024 19:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je kan nog zo veel geld hebben, zo goed en knap als Hamilton zal Max nooit worden. Ook swagger level gaat hij nooit halen.
Joh, lekker negeren, post hier normaal nooit, hooguit in VBL, obvious trollquote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:29 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
Goed ?
Lewis heeft aardig wat skill issues de laatste paar jaar nu ze opeens geen voorsprong meer hebben op de rest wbt power ....
Zo is dit topic toch ook ooit gestart?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:32 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Joh, lekker negeren, post hier normaal nooit, hooguit in VBL, obvious troll
We hebben altijd nog die andere troll die hier rondhangtquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zo is dit topic toch ook ooit gestart?
Sinds Klaaswetalles weg is is het een beetje saai geworden
Is dat niet dezelfde maar dan met een van de vele andere accounts?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:23 schreef tripel7 het volgende:
[..]
We hebben altijd nog die andere troll die hier rondhangt
Prachtige site is dat hequote:Op zondag 19 mei 2024 16:52 schreef beantherio het volgende:
TT klopt nu ook statistisch niet meer. Verstappen heeft een hoger win-percentage.![]()
https://www.statsf1.com/e(...)victoire/nombre.aspx
Nee man hij is vegan.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:50 schreef SiGNe het volgende:
Voor de liefhebbers:
Ik dacht alleen dat Lewis vegetariër was maar goed, ik dacht dat hij ook bij Mercedes zou blijven.
hij zegt ook ergens iets als "waarom neem je niet van deze vegan wings, dan red je een hoop kippen"quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:50 schreef SiGNe het volgende:
Voor de liefhebbers:
Ik dacht alleen dat Lewis vegetariër was maar goed, ik dacht dat hij ook bij Mercedes zou blijven.
Ah ok, toch vega kip dus.. ik had niet het hele filmpje gekeken, geskipt tot het eindquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:55 schreef Tokus het volgende:
[..]
hij zegt ook ergens iets als "waarom neem je niet van deze vegan wings, dan red je een hoop kippen"
ik heb 'm ook niet helemaal gekeken, want zo interessant waren zijn antwoorden niet. maar ergens ving ik dit nog wel op.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ah ok, toch vega kip dus.. ik had niet het hele filmpje gekeken, geskipt tot het eind
Ik vond het ergens al raar dat hij echte kip zat te eten.
Nog niet volquote:
Welk akkefietje?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:50 schreef Tarado het volgende:
Dat voorvleugel akkefietje met George in Monaco maakt het toch moeilijk om Lewis sympathiek te vinden, hij is misschien geen nicht maar wel net zo vals.
Er was voor Monaco maar 1 nieuwe voorvleugel beschikbaar en Lewis wilde die niet omdat de auto toch al onberekenbaar was en hij dan misschien weer moeite met de afstelling zou hebben, maar achteraf zei hij dat hij 2 tiende miste omdat ze de nieuwe voorvleugel aan George hadden gegeven.quote:
De overwinningen in de eerste jaren van Mercedes kan je ook bij afvragen of dat eerlijk was.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:34 schreef hoatzin het volgende:
Cijfermatig is hij tot nu de GOAT inderdaad.
Je kunt ter discussie stellen of die eerste wereldtitel eerlijk was. Of het verlies daarvan in 2021.
Echt goede vragen kreeg hij niet helaas.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:08 schreef Troel het volgende:
Ik zag toevallig pas het filmpje van Lewis die vegan kippenvleugels at met heel veel hotsauce en daar kwam hij zowaar sympatiek over!
Misschien dat ie daarom wel sympathiek over kwamquote:Op woensdag 5 juni 2024 15:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Echt goede vragen kreeg hij niet helaas.
Bij zo'n show horen ook pittige vragen vind ik.
Het is ook gewoon wel een sympathieke vent, het is alleen verwend een nest dat in zijn eigen mythe is gaan geloven en daardoor wat nare trekjes heeft ontwikkeld.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:08 schreef Troel het volgende:
Ik zag toevallig pas het filmpje van Lewis die vegan kippenvleugels at met heel veel hotsauce en daar kwam hij zowaar sympatiek over!
Als Hamilton gewoon het seizoen uitrijdt zonder overwinningen dan daalt zijn winpercentage ook onder dat van Schumacher.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:52 schreef beantherio het volgende:
TT klopt nu ook statistisch niet meer. Verstappen heeft een hoger win-percentage.![]()
https://www.statsf1.com/e(...)victoire/nombre.aspx
200 pk is wel heel erg veel.... Waar baseer je dit op?quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De overwinningen in de eerste jaren van Mercedes kan je ook bij afvragen of dat eerlijk was.
Zelfs Toto heeft erover gezegd dat ze de motor toen niet vol open schroevden omdat ze bang waren dat de motor illegaal bevonden zou worden.
Als er ook maar een concurrent in de buurt van de pit window kwam ging party mode aan, hadden ze tot 200PK meer vermogen dan de rest.
Het was een 1000PK motor die ze maar 80% gebruikten, houd je dus 20% of 200PK over.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:41 schreef hoatzin het volgende:
[..]
200 pk is wel heel erg veel.... Waar baseer je dit op?
Heb je daar een bron van?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het was een 1000PK motor die ze maar 80% gebruikten, houd je dus 20% of 200PK over.
Dat wordt flink zoeken, is alweer lang geleden...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |