In mijn omgeving is er niemand die het opgezegd heeft, wat nu?quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn omgeving is er echt niemand die nog Viaplay heeft. En dat waren er echt een hoop in het eerste jaar.
Sowieso ben ik aangewezen op streamen aangezien ik geen TV abo meer heb.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had ook liever op tv gehad hoor, maar dat streamen zal alleen maar toenemen en praat voor jezelf met je heel F1 kijkend Nederland.
Ik heb het een kans gegeven, een heel jaar. Ik vond het verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Niet geliefd bij mensen die het nooit een kans hebben gegeven en die nu stampvoeten blijven volhouden dat het niks is. Die kan ik niet serieus nemen.
ERG mooi. Viaplaygoden.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:37 schreef franklop het volgende:
Tot en met 2029 nu bevestigdtoetertjes.
[ x ]
Het is gewoon lachwekkend dat we het anno 2023 met een streampje van 6000kbit moeten doen, en dat streampje is niet eens de hoofdaanbieder, want Viaplay is maar 5000kbit. En ook nog een partij die langzaam een flinke monopolie begint te ontwikkelen, net als Sky in meerdere landen. Ik heb altijd geroepen dat we blij mogen zijn dat we hier geen Sky hebben, maar dit is niet veel beter.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar dat hoeft ook niet.
Dat wil alleen niet zeggen dat er daarom niemand meer is die er tevreden mee is.
Zoveel mensen zoveel wensen, zoveel meningen.
Het is al een stuk beter dan in het begin en op mijn tv ziet het er goed uit. Geen 4k, maar ik kan alles goed scherp zien.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is feitelijk onjuist, vraag iedereen met verstand (of gewoon ogen) om de beeldkwaliteit te vergelijken met F1TV en de YT samenvattingen en ze lachen je keihard uit om deze bewering.
Laten we beginnen dat het inmiddels anno 2024 is, je dus in het verleden leeftquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is gewoon lachwekkend dat we het anno 2023 met een streampje van 6000kbit moeten doen, en dat streampje is niet eens de hoofdaanbieder, want Viaplay is maar 5000kbit. En ook nog een partij die langzaam een flinke monopolie begint te ontwikkelen, net als Sky in meerdere landen. Ik heb altijd geroepen dat we blij mogen zijn dat we hier geen Sky hebben, maar dit is niet veel beter.
En hoeveel mensen zijn dat? Een klein groepje niche. Ik ben dik tevreden, voor mij is het beeld haarscherp. Ik denk dat je een beetje teveel in je eigen omgeving gelooft en dat ziet als het hele land.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is feitelijk onjuist, vraag iedereen met verstand (of gewoon ogen) om de beeldkwaliteit te vergelijken met F1TV en de YT samenvattingen en ze lachen je keihard uit om deze bewering.
Ik met m'n dikke vingersquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Laten we beginnen dat het inmiddels anno 2024 is, je dus in het verleden leeft
en dat voor veel mensen die 5000 en 6000 op hun TV toestel of laptop geen enkele bezwaar is.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:39 schreef Nizno het volgende:
Is sowieso maar goed dat het niet naar Ziggo toe is gegaan
hadden we ineens Sneijder gehad die wat over autootjes moest gaan babbelen
Wesley Sneijder en Theo Janssen gaan aan de slag voor [url=https://ziggo.nl]Ziggo Sport. [/url]
Ze moeten wat, nu ze de F1 niet terugkrijgenquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:39 schreef Nizno het volgende:
Wesley Sneijder en Theo Janssen gaan aan de slag voor [url=https://ziggo.nl]Ziggo Sport. [/url]
Benieuwd of ze daar nog door gaan met dat schijtlollige racecafe, de focus zullen ze meer op voetbal gaan leggen neem ik aan.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:39 schreef Nizno het volgende:
Al het Europees is daar te zien toch vanaf komend seizoen? Plus de competities die ze daar hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Benieuwd of ze daar nog door gaan met dat schijtlollige racecafe, de focus zullen ze meer op voetbal gaan leggen neem ik aan.
dat het voor jou een bezwaar is...quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik met m'n dikke vingers
5000kbit is de aanbevolen bitrate van 720p. Dat is niet eens HD, voor 1080p is de ondergrens 6000. Ik vind F1TV al matig, en dat is een veel beter beeld plus een hogere bitrate. En dan is F1 geen voetbal waar je makkelijk weg kan komen met een lage bitrate.
Maar dan is er toch helemaal geen probleem?quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De hardste schreeuwers ja, feit is dat er hele volksstammen zijn die je niet hoort die stilletjes naar F1TV zijn gegaan en dat het merendeel van de Viaplayfans hier vooral lacht om wat jij zegt.
F1TV is nou ook niet bepaald een geweldig visitekaartje wat beeldkwaliteit betreft. Het is in tegenstelling tot Viaplay scherp, maar daar houdt het ook meteen op.quote:
Dat ben ik dan wel met je eensquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:39 schreef Nizno het volgende:
Ja klopt alles van UEFA , verder serieA La Liga en Ligue1 meen ik, dus ik ga het niet opzeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Al het Europees is daar te zien toch vanaf komend seizoen? Plus de competities die ze daar hebben.
Dan is Max al gestopt en gaat Ziggo niet meer bieden.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:37 schreef franklop het volgende:
Tot en met 2029 nu bevestigdtoetertjes.
[ x ]
Dan is Olav 100.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dan is Max al gestopt en gaat Ziggo niet meer bieden.
Wat een geluk dat ViaPlay zich niet alleen op de Nederlandse markt richt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dan is Max al gestopt en gaat Ziggo niet meer bieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |