Ik kan mijn muis wel een weekendje bij jou laten logeren. Die houd ervan om andermans voorraad chocola in record tempo leeg te vretenquote:
quote:Op maandag 22 april 2024 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, chocolade en mede!
Ik ben wel veilig gelukkig
Ik vul wel aanquote:Op maandag 22 april 2024 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar volgens mij houd die er niet van als andere aan zijn voorraad chocola komen
Ze zijn nu niet meer in de aanbieding.quote:
Maakt niet uitquote:Op maandag 22 april 2024 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zijn nu niet meer in de aanbieding.
Dat was toch inductantie is gelijk aan frequintie x zelfinductie van de spoel?quote:Op maandag 22 april 2024 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De weerstand berekenen van een spoel waar een wisselspanning doorheen gaat. Daar was ik goed in op school. Dat hoef je mij nu echt niet meer te vragen.
Alleen als je een vinger in je poepert steekt.quote:Op maandag 22 april 2024 23:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was toch inductantie is gelijk aan frequintie x zelfinductie van de spoel?
Hahahhahahahahahahhaaquote:Op maandag 22 april 2024 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je wel iedere 3,14 minuten kut naar je buuf geroepen?
mede helpt ookquote:Op maandag 22 april 2024 23:13 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Die berekeningen doen me![]()
Owja, dat was jouw afstudeer opdrachtquote:Op maandag 22 april 2024 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen als je een vinger in je poepert steekt.
Hier heb ik toevallig vandaag een lesbrief over geschreven voor mijn leerlingen.quote:Op maandag 22 april 2024 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou de vraag deze dus blijkbaar
opdracht 6
[ link | afbeelding ]
mjah eens, nu kom ik niet zoveel meer in huis installaties, maar wat ik maar wil zeggen, je kunt die dingen zelf doen wss. maaaaaaaaaar. ik kan heel veel keren tellen dat het werkt maar neit ok is veiligheid.quote:Op maandag 22 april 2024 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op een huis, tuin en keuken niveau elektro techniek en andere technische vaardigheden op een basis niveau onder de knie hebben ben ik met je eens.
In de zin dat het handig is als je zelf een stop contact of schakelaar kunt vervangen of kapotte tegels kunt vervangen en zulks.
Doet je holletje nog steeds pijn?quote:Op maandag 22 april 2024 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, dat was jouw afstudeer opdracht
nou leg hem ff uit als je wat hebt? want die zou mijn stagiair waarderenquote:Op maandag 22 april 2024 23:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hier heb ik toevallig vandaag een lesbrief over geschreven voor mijn leerlingen.
No Joke.
Pijnquote:Op maandag 22 april 2024 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doet je holletje nog steeds pijn?
Zal ik even pen en papier pakken en de opdracht uitwerken om te kijken of de antwoorden überhaupt kloppen?quote:Op maandag 22 april 2024 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
nou leg hem ff uit als je wat hebt? want die zou mijn stagiair waarderen
Gehehe en verder vertel?
Vergeet de stand vd maan en zon niet die beinvloeden weer de aardstralen waar Jomanda gevoelig voor was.quote:Op maandag 22 april 2024 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
Naar de spoel kijken terwijl je drie maal je vinger omdraait in je hol en de sterkte van de hout geur aan de vinger gedeeld door de viscositeit van de substantie bepaald de weerstand ervan
Dus het gaat al beter.quote:Op maandag 22 april 2024 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pijn![]()
Ik loop al bijna 2 maanden op krukken
nou als je wil en zin hebt????quote:Op maandag 22 april 2024 23:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zal ik even pen en papier pakken en de opdracht uitwerken om te kijken of de antwoorden überhaupt kloppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |