Neequote:
Zou bij mij werken ook nogquote:
Ik heb geen kelder.quote:
De middelbare school is al 8 jaar geleden voor mij en ik weet het ook nog steedsquote:Op maandag 22 april 2024 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
jawel en dat is belangrijke want je gebruikt dit niet. heb dit geleerd btw. maar baal ervan dat ik niet nu nog uit zo simpel sommetje kom
Oei, chocolade en mede!quote:
ja mijn idee, naja nu geen zin meer in, maar ik weet nl dat ik dit kan wel. dus ga hem nog eens na. hahaha. dikke lul. ik weet dit maar miste iets, ga je wel vragen als ik niet snap btw.quote:Op maandag 22 april 2024 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon uittekenen en bij iedere stap 2 weerstanden samen voegen (of parallel of in serie).
Ik kom in je keuken wonenquote:Op maandag 22 april 2024 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was vorige week in de aanbieding.
Als je al onthoud dat in serie de stroom gelijk is en paralel de spanning dan kom je al een heel eind.quote:Op maandag 22 april 2024 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja mijn idee, naja nu geen zin meer in, maar ik weet nl dat ik dit kan wel. dus ga hem nog eens na. hahaha. dikke lul. ik weet dit maar miste iets, ga je wel vragen als ik niet snap btw.
jammer dan lukt het nietquote:
Heb je wel iedere 3,14 minuten kut naar je buuf geroepen?quote:
Hee, jij kan de vraag van @kree vast zo beantwoorden!quote:
Pas je op voor mijn parkiet?quote:
circulairgemetengeroepen?quote:Op maandag 22 april 2024 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je wel iedere 3,14 minuten kut naar je buuf geroepen?
En anders gewoon geregeld even in serie en paralel stroom op je tepels zetten, dan heb je meteen een opfris cursusquote:Op maandag 22 april 2024 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je al onthoud dat in serie de stroom gelijk is en paralel de spanning dan kom je al een heel eind.
nee die weet ik wel, geen zorgen anders zou het erg zijn, maar dit soort schema reken je nl na opleiding nooit meer uit bijna.quote:Op maandag 22 april 2024 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je al onthoud dat in serie de stroom gelijk is en paralel de spanning dan kom je al een heel eind.
Maar volgens mij houd die er niet van als andere aan zijn voorraad chocola komenquote:
Niemand toch?quote:Op maandag 22 april 2024 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar volgens mij houd die er niet van als andere aan zijn voorraad chocola komen
Op een huis, tuin en keuken niveau elektro techniek en andere technische vaardigheden op een basis niveau onder de knie hebben ben ik met je eens.quote:Op maandag 22 april 2024 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
nee die weet ik wel, geen zorgen anders zou het erg zijn, maar dit soort schema reken je nl na opleiding nooit meer uit bijna.
Dus goed, hahaha Elektro is best gecompliceerd en met veel richtingen, dus doe je meer dingen die je weet, maar ben het zo eens dat iedereen dit eigenlijk zou moeten kunnen wel? hoewel niet nodig, want andere belangrijker.
De weerstand berekenen van een spoel waar een wisselspanning doorheen gaat. Daar was ik goed in op school. Dat hoef je mij nu echt niet meer te vragen.quote:Op maandag 22 april 2024 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
nee die weet ik wel, geen zorgen anders zou het erg zijn, maar dit soort schema reken je nl na opleiding nooit meer uit bijna.
Dus goed, hahaha Elektro is best gecompliceerd en met veel richtingen, dus doe je meer dingen die je weet, maar ben het zo eens dat iedereen dit eigenlijk zou moeten kunnen wel? hoewel niet nodig, want andere belangrijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |