SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door De_Kraam op 21-04-2024 21:55:37 ]Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Ik dacht dat Ajax die plek kreeg maar dat klopt dus niet?quote:Op zondag 21 april 2024 20:43 schreef ashardalan het volgende:
Toch leuk dat AZ (of iig plek 4), aldus Jan Joost, de EL plek krijgt
FF nagekeken & zakt idd een plekje. Gaat dus naar plek 5. En die is alles, behalve zeker, voor ajax. Hopen dus dat NEC alsnog Europa in magquote:Op zondag 21 april 2024 20:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ajax die plek kreeg maar dat klopt dus niet?
Of krijgen zij dan voorronde Conference League tegen FC DritaGoden?
Ueda is een ketchupfles die volgend seizoen tot een totale explosie gaat komen na een seizoen lang schudden.quote:Op zondag 21 april 2024 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs Arne is ook verbaasd, op basis van wat hij ziet, dat Ueda die bal niet binnen schiet.
Dit gaat dus een grandioos succes worden
‘Hij weet het goed verborgen te houden’quote:Op zondag 21 april 2024 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs Arne is ook verbaasd, op basis van wat hij ziet, dat Ueda die bal niet binnen schiet.
Dit gaat dus een grandioos succes worden
Jij hebt duidelijk, in al die euforie, niet op gelet.quote:Op zondag 21 april 2024 20:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat Ueda zo'n balletje naast schiet kan een keer gebeuren, ik vind het verontrustender hoe hij continu achter die bal aan sjokte in die blessuretijd in plaats van druk te geven.
Ik vind het echt zo'n verschrikkelijke voetballer.quote:Op zondag 21 april 2024 20:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat Ueda zo'n balletje naast schiet kan een keer gebeuren, ik vind het verontrustender hoe hij continu achter die bal aan sjokte in die blessuretijd in plaats van druk te geven.
Op het laatste moment wel een heel goede drukactiequote:Op zondag 21 april 2024 20:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar hij staat zo goed buitenspelquote:Op zondag 21 april 2024 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo'n verschrikkelijke voetballer.
Hij doet echt niets, en dan ook écht niets.
Dit ja. Laatste 5min hervond hij dan wel weer een beetje energie, maar het zag er toch 15min lang heel triest uit.quote:Op zondag 21 april 2024 20:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Das waar jaquote:Op zondag 21 april 2024 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op het laatste moment wel een heel goede drukactie
Ueda is een bijzondere jongen. Maar als het zo’n killer is (en dat zijn enige kwaliteit is) moet die bal gewoon hangen.
Vergeet niet dat lipje er effe af te trekken voordat je gaat schudden.quote:Op zondag 21 april 2024 20:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ueda is een ketchupfles die volgend seizoen tot een totale explosie gaat komen na een seizoen lang schudden.
Dit ja, zaten echt genoeg momenten bij dat als hij enigszins gesprint had de opbouw van NEC verstoord had kunnen worden.quote:Op zondag 21 april 2024 21:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit ja. Laatste 5min hervond hij dan wel weer een beetje energie, maar het zag er toch 15min lang heel triest uit.
Bedankt voor de reminder hè lul, ik had hem succesvol verdrongen.quote:Op zondag 21 april 2024 20:57 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Die 2020 finale is ons ook afgepakt.
Precies wat we er van tevoren van verwachtten toch?quote:
Zo ziet het er wel uit, ja.quote:Op zondag 21 april 2024 21:09 schreef bbuddybb het volgende:
Santi bij Hans.
Ik heb het gevoel dat ie in huilen wil uitbarsten.
Wappie.quote:Op zondag 21 april 2024 21:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder hè lul, ik had hem succesvol verdrongen.
Gefeliciteerd zonnestraaltje kameraadje.quote:
Gefeliciteerd maatjequote:Op zondag 21 april 2024 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd zonnestraaltje kameraadje.
zijn laatste acties waren prima inderdaad. daarvoor had hij zijn plek kunnen verdienen en die liet hij liggen.quote:Op zondag 21 april 2024 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda briljant in de laatste minuten.
Maar al die hoerentyfus haters hier zien dat niet
Dan weten wij al wie over 15 jaar deze beker gaat uitreiken.quote:Op zondag 21 april 2024 21:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Ondertussen heeft Bart Nieuwkoop nu al 3x de KNVB-beker gewonnen.
Stengs was wel mijn grootste ergenis.quote:Op zondag 21 april 2024 21:32 schreef Pleun2011 het volgende:
De opluchting dat die pot wordt gewonnen overheerst maar deze wedstrijd heeft weer aangetoond dat een paar aankopen er vrij weinig van kunnen. Wat zorgde die Ueda weer voor een ergernis..schele kut Jap.
Jij snapt er echt geen klote vanquote:Op zondag 21 april 2024 21:32 schreef Pleun2011 het volgende:
De opluchting dat die pot wordt gewonnen overheerst maar deze wedstrijd heeft weer aangetoond dat een paar aankopen er vrij weinig van kunnen. Wat zorgde die Ueda weer voor een ergernis..schele kut Jap.
dat is er nog altijd 1 minder dan blinkerquote:Op zondag 21 april 2024 21:25 schreef TweedeKlum het volgende:
De helft van het team was vandaag vrij matig, maar aankopen zoals Zerrouki en Ueda laten dit seizoen helaas te vaak zien weinig toe te voegen. Volgend seizoen mochten Gimenez en Wieffer vertrekken (die laatste lijkt me onhoudbaar) moeten daar echt vervangers voor komen.quote:Op zondag 21 april 2024 21:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Die was ook heel matig vandaag ja. In de eerste helft was sowieso het hele middenveld matig. Tweede helft was Timber wel weer aan het schroeienquote:Op zondag 21 april 2024 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stengs was wel mijn grootste ergenis.
quote:Op zondag 21 april 2024 21:18 schreef CR7 het volgende:
Gimenez laatste 10 wedstrijden 3 goals en 2 assists. Zo dramatisch is het ook weer niet.
Dit dachten we vorig seizoen ook allemaal en toen bleef hij ook.quote:Op zondag 21 april 2024 22:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Als ik de woorden van Arne Slot op de persconferentie goed interpreteer dan is hij komende zomer vertrokken als de juiste club zich aandient.
Klopt, maar hij zei nu ongeveer letterlijk dat hij “gezien de prijzen die hij al heeft gewonnen” wel zou willen vertrekken als de juiste club zich aandient (uit de premier league bijvoorbeeld).quote:Op zondag 21 april 2024 22:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit dachten we vorig seizoen ook allemaal en toen bleef hij ook.
Wat zeg je nu werkelijk in deze post?quote:Op zondag 21 april 2024 22:06 schreef Alpha0 het volgende:
Heel leuk hoor, die beker, maar als je meer bekers dan landstitels hebt doe je iets niet goed als top club zijnde, en die kant gaat het wel op zo.
Idd Barcelona wat een kutclub. Hebben gewoon meer Copa del Reys dan La Ligas.quote:Op zondag 21 april 2024 22:06 schreef Alpha0 het volgende:
Heel leuk hoor, die beker, maar als je meer bekers dan landstitels hebt doe je iets niet goed als top club zijnde, en die kant gaat het wel op zo.
Ik denk dat we na jaren van wanbeleid en vrienden van clubjes heel blij mogen zijn dat we na zo’n kutwedstrijd een beker omhoog kunnen houden. Ik weet nog dat we playoffs niet eens veilig konden stellen tegen fakin Vitesse in 2014 of zo.quote:Op zondag 21 april 2024 22:06 schreef Alpha0 het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2024 21:25 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:GLADIATOR BART
Cupfighter van het decennium!
Hoe vaak hebben we dit al gehoordquote:Op zondag 21 april 2024 22:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Als ik de woorden van Arne Slot op de persconferentie goed interpreteer dan is hij komende zomer vertrokken als de juiste club zich aandient.
Dit is echt zo gigantisch kortzichtig.quote:Op zondag 21 april 2024 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
De helft van het team was vandaag vrij matig, maar aankopen zoals Zerrouki en Ueda laten dit seizoen helaas te vaak zien weinig toe te voegen. Volgend seizoen mochten Gimenez en Wieffer vertrekken (die laatste lijkt me onhoudbaar) moeten daar echt vervangers voor komen.
Arne wikt en weegt echt ieder woord 20x.quote:Op zondag 21 april 2024 22:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit is dus nog geen 4 jaar geleden…quote:
quote:Op zondag 21 april 2024 22:22 schreef De_Pel het volgende:
Best aardig, mijn telefoon vond het ineens nodig om een oud topic te openen, kwam specifiek bij deze post uit, geen idee waarom:
[..]Jaar eerder hadden we volgens Krabbendam een selectie van 20 miljoen euro. Laat ook wel weer zien hou snel het kan gaan. Ook hoe snel het straks weer kut met peren kan zijn helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is dus nog geen 4 jaar geleden…
Dat Feyenoord meer landstitels moet pakken.quote:Op zondag 21 april 2024 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat zeg je nu werkelijk in deze post?
quote:Op zondag 21 april 2024 22:22 schreef De_Pel het volgende:
Best aardig, mijn telefoon vond het ineens nodig om een oud topic te openen, kwam specifiek bij deze post uit, geen idee waarom:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is dus nog geen 4 jaar geleden…
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Ja of minder bekers.quote:Op zondag 21 april 2024 22:28 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Dat Feyenoord meer landstitels moet pakken.
Jij houdt je vast aan hoop. Dat mag. Op basis van het voetbal is daar echter geen enkele aanleiding toe. Situatie met Timber is ook totaal onvergelijkbaar.quote:Op zondag 21 april 2024 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is echt zo gigantisch kortzichtig.
Niveautje Timber kan er geen klote van #2022
Best wel veel dure twijfelgevallen straks met Bullaude, Ueda, Zerrouki en Lingr. Tel daarbij de spelers op die een mooie transfer gaan (of willen gaan) maken. Wordt een drukke zomer voor de Don.quote:Op zondag 21 april 2024 22:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij houdt je vast aan hoop. Dat mag. Op basis van het voetbal is daar echter geen enkele aanleiding toe. Situatie met Timber is ook totaal onvergelijkbaar.
Lingr (lol)
Van Pelle had ook niemand iets verwacht, 14x de aankoopprijs en Dick Advocaat heeft er het maximale uitgeperst (als een sinaasappel)quote:Op zondag 21 april 2024 22:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij houdt je vast aan hoop. Dat mag. Op basis van het voetbal is daar echter geen enkele aanleiding toe. Situatie met Timber is ook totaal onvergelijkbaar.
Lingr (lol)
Het was vandaag gewoon ontzettend matig. Het probleem waar je al het hele seizoen tegenaan loopt, tegenstanders die niet Ajax zijn kunnen vrij eenvoudig anticiperen op ons spel en dan missen we kwaliteit in de 1 op 1 om wedstrijden (simpel) te winnen. Vaak win je dan alsnog maar in deze Eredivisie kreeg je helaas weinig ruimte om een keer een baaldagje te hebben. Ook de verdienste van PSV.quote:Op zondag 21 april 2024 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
De helft van het team was vandaag vrij matig, maar aankopen zoals Zerrouki en Ueda laten dit seizoen helaas te vaak zien weinig toe te voegen. Volgend seizoen mochten Gimenez en Wieffer vertrekken (die laatste lijkt me onhoudbaar) moeten daar echt vervangers voor komen.
Tegenwoordig voor fans reden genoeg om de fontein in te springen. genant.Als je geen kampioen wordt is het winnen van de beker voor een topclub eigenlijk niet meer dan een doekje voor het bloeden.quote:Op zondag 21 april 2024 23:32 schreef DonRaja het volgende:
Kutwedstrijd, dennenappel binnen en over tot de orde van de dag.
Leuk!quote:Op zondag 21 april 2024 22:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]!
Wachten op het volgende magazine:
[..]
Zeker, huldiging in het centrum alleen bij Kampioenschappen.quote:Op zondag 21 april 2024 23:32 schreef DonRaja het volgende:
Kutwedstrijd, dennenappel binnen en over tot de orde van de dag.
KNFBquote:Op maandag 22 april 2024 08:06 schreef Symphonic het volgende:
Die Minteh had dubbel rood moeten hebben, de viespeuk.
Een voor zijn uiterst smering overtreding en daarna een voor zijn uiterst schandalige gedrag.
Twee keer geen gele kaartquote:Op maandag 22 april 2024 08:06 schreef Symphonic het volgende:
Die Minteh had dubbel rood moeten hebben, de viespeuk.
Een voor zijn uiterst smering overtreding en daarna een voor zijn uiterst schandalige gedrag.
Mwah, die tweede kon je geven, die eerste sloeg echt nergens op.quote:Op maandag 22 april 2024 08:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee keer geen gele kaart
Wel weer gelachen gisteren
Ik vond het juist andersom.quote:Op maandag 22 april 2024 08:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, die tweede kon je geven, die eerste sloeg echt nergens op.
Hoe is het met je poot?quote:Op maandag 22 april 2024 08:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee keer geen gele kaart
Wel weer gelachen gisteren
Leuk gevonden dat doek, maar beter op zijn plaats geweest als Feyenoord overtuigend had gewonnen.quote:
Daar was al weken aanloop voor, Nijmegen hing ermee vol, dan ga je dat vast nalaten omdat je ‘niet overtuigend genoeg wint’quote:Op maandag 22 april 2024 08:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Leuk gevonden dat doek, maar beter op zijn plaats geweest als Feyenoord overtuigend had gewonnen.
Een beetje zelfspot lukt blijkbaar ook al niet meer bij mensen. Zo ziedend, zo over hun theewater.quote:Op maandag 22 april 2024 08:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar was al weken aanloop voor, Nijmegen hing ermee vol, dan ga je dat vast nalaten omdat je ‘niet overtuigend genoeg wint’
Je mist een paar minuten, het is watquote:Op maandag 22 april 2024 08:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou alleen woedend worden als ik dat spandoek voor mijn ogen kreeg te hangen. Mis je al het feestgebeuren op het veld vlak na het eindsignaal omdat er wat gasten een harde plasser van een spandoekje krijgen.
Had je filmpje gezien, ondertussen heel NIjmegen volgeplakt met andre van duin hahaquote:Op maandag 22 april 2024 08:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar was al weken aanloop voor, Nijmegen hing ermee vol, dan ga je dat vast nalaten omdat je ‘niet overtuigend genoeg wint’
Dat krijgt nog wel een leuk slot over een paar weken in Nijmegenquote:Op maandag 22 april 2024 09:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Had je filmpje gezien, ondertussen heel NIjmegen volgeplakt met andre van duin haha
Jij houdt normaal je ogen 90 minuten gebrand op het veld? Geen blik op je mobiel, geen vlucht naar het toilet?quote:
Genot gisteren na de afgekeurde 0-1quote:Op maandag 22 april 2024 09:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wel heel mooi dat Cillessen niet won gisteren. Prima zo. Had alleen liever gehad dat hij wat vaker had moeten vissen in het net.
Wat een lul is dat joh.
Het gebeurt bij hem niet 'een keer' maar bijna altijd. 2 goals in een heel seizoen.. wat een beroerde aankoop is dit geweest.quote:Op zondag 21 april 2024 20:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat Ueda zo'n balletje naast schiet kan een keer gebeuren
In een spannende wedstrijd is dat toch niet zo gek? Thuis is het anders.quote:Op maandag 22 april 2024 09:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij houdt normaal je ogen 90 minuten gebrand op het veld? Geen blik op je mobiel, geen vlucht naar het toilet?
Bijna net zoveel als Santi in een half seizoen.quote:Op maandag 22 april 2024 09:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het gebeurt bij hem niet 'een keer' maar bijna altijd. 2 goals in een heel seizoen.. wat een beroerde aankoop is dit geweest.
Die heeft iets meer credits..30 goals in 1 kalenderjaar zie ik die Japanner niet maken.quote:Op maandag 22 april 2024 09:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bijna net zoveel als Santi in een half seizoen.
Nouja, ik bezoek al een tijdje geen wedstrijd meer, maar ja, ik was altijd vrij gefocust op de wedstrijd ja. Vooral zo'n moment van feestvreugde vind ik juist prachtig om te zien, dan hou ik niet zo van doekjes voor je ogen. Net als dat ik niet van interviews hou tijdens die momenten.quote:Op maandag 22 april 2024 09:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij houdt normaal je ogen 90 minuten gebrand op het veld? Geen blik op je mobiel, geen vlucht naar het toilet?
Hopelijk horen we Trauner straks bij de huldiging weer maat.quote:Op maandag 22 april 2024 09:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, ik bezoek al een tijdje geen wedstrijd meer, maar ja, ik was altijd vrij gefocust op de wedstrijd ja. Vooral zo'n moment van feestvreugde vind ik juist prachtig om te zien, dan hou ik niet zo van doekjes voor je ogen. Net als dat ik niet van interviews hou tijdens die momenten.
Gister ook, Geertruida gaat op de achtergrond helemaal los, moet Timber een plichtmatig interviewtje doen met Hans Kraay. Laat die jongens toch lekker feesten op die momenten.
Oja er is straks een huldiging.quote:Op maandag 22 april 2024 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk horen we Trauner straks bij de huldiging weer maat.
OVAL WAA JIJ KAAT
Laat er eens een Harvard analyse op los. Een beetje vragen stellen kan iedereen, maar we rekenen nu net op JOU voor de antwoorden.quote:Op maandag 22 april 2024 09:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Het vreemde is dat in de eerste helft van het seizoen Santi constant in posities kwam om te scoren
wat is er gebeurd dat hij niet meer in die posities komt
gisteren toen hij eruit ging kreeg Ueda ineens wel zo een balletje waaruit makkelijk gescoord kon worden
ligt het aan Santi of zijn medespelers
Ligt het aan de speelwijze
ligt het aan zijn medespelers die santi niet meer zoeken
Het kan niet zo zijn dat hij tot aan de winterstop aan de lopende band scoorde mede doordat er ook veel ballen op hem gespeeld worden dat hij er ineens niets meer van kan
ik denk dat als je zelfs haalland erin had gezet hij ook maar 3 had gescoord
er komen gewoon geen bruikbare ballen voor de spits of heel weinig
Echt hé. Het hele seizoen heeft Klaas alle antwoorden panklaar liggen en nu gaat het orakel vragen stellen.quote:Op maandag 22 april 2024 09:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Laat er eens een Harvard analyse op los. Een beetje vragen stellen kan iedereen, maar we rekenen nu net op JOU voor de antwoorden.
Het ding is, als Ueda er inkomt zijn de vleugelspelers inmiddels ook vervangen, heb je een hele andere dynamiek. Igor en Jankuba gaan vaak voor eigen succes of komen niet met een voorzet. Dat maakt deze spelers ook weer goed, maar zo komt er weinig bij Santi. Maar ervoor kon Santi nog wel eens zichzelf vrijspelen met een handige beweging en dat lukt hem ook niet meer. En zoals hij bijvoorbeeld die goal in de Arena maakte, zo vol overtuiging, ja dat lukt hem ook niet meer zo vanuit het niets.quote:Op maandag 22 april 2024 09:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Het vreemde is dat in de eerste helft van het seizoen Santi constant in posities kwam om te scoren
wat is er gebeurd dat hij niet meer in die posities komt
gisteren toen hij eruit ging kreeg Ueda ineens wel zo een balletje waaruit makkelijk gescoord kon worden
ligt het aan Santi of zijn medespelers
Ligt het aan de speelwijze
ligt het aan zijn medespelers die santi niet meer zoeken
Het kan niet zo zijn dat hij tot aan de winterstop aan de lopende band scoorde mede doordat er ook veel ballen op hem gespeeld worden dat hij er ineens niets meer van kan
ik denk dat als je zelfs haalland erin had gezet hij ook maar 3 had gescoord
er komen gewoon geen bruikbare ballen voor de spits of heel weinig
Ieder zijn pleziertje maat.quote:Op maandag 22 april 2024 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Volwassen mannen die naar een huldiging gaan. Ik blijf het een bijzonder fenomeen vinden.
Mooie was dat die hele actie echt heel goed was. Maar om dan vanaf daar de bal niet ietsje, maar een meter naast de schieten kan echt, ja, niet.quote:Op maandag 22 april 2024 09:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het gebeurt bij hem niet 'een keer' maar bijna altijd. 2 goals in een heel seizoen.. wat een beroerde aankoop is dit geweest.
Dan zie je dat hij geen 'Tor-instinkt' heeft. Hij keek niet waar het doel was en had ook geen enkel gevoel voor de juiste richtingquote:Op maandag 22 april 2024 09:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mooie was dat die hele actie echt heel goed was. Maar om dan vanaf daar de bal niet ietsje, maar een meter naast de schieten kan echt, ja, niet.
Mensen die boos zijn over een plagerijtje via een spandoek hebben doorgaans een micropenis.quote:Op maandag 22 april 2024 08:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een beetje zelfspot lukt blijkbaar ook al niet meer bij mensen. Zo ziedend, zo over hun theewater.
Gisteren op stadhuisplein had ik een stel mannen van 40 achter me staan die een hele suikerpot hebben leeg staan snuiven, 3 van de 5 hebben het eindsignaal dan ook niet gehaald. Vind ik zo'n huldiging kijken nog lekker onschuldig.quote:Op maandag 22 april 2024 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Volwassen mannen die naar een huldiging gaan. Ik blijf het een bijzonder fenomeen vinden.
Ik heb een pittigere mening over mensen die naar het stadhuisplein gaan dan over mensen die naar de huldiging gaanquote:Op maandag 22 april 2024 10:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gisteren op stadhuisplein had ik een stel mannen van 40 achter me staan die een hele suikerpot hebben leeg staan snuiven, 3 van de 5 hebben het eindsignaal dan ook niet gehaald. Vind ik zo'n huldiging kijken nog lekker onschuldig.
Sowieso een huldiging voor zo’n bekertje hoeft ook niet per sé. Maar goed, ieder zijn ding inderdaad. Prijsje is binnen en tweede plek officieus ook, dus op naar volgend seizoen.quote:Op maandag 22 april 2024 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Was dan ook niet mijn idee om daar heen te gaan.quote:Op maandag 22 april 2024 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een pittigere mening over mensen die naar het stadhuisplein gaan dan over mensen die naar de huldiging gaan
Stadhuisplein zit ook vreselijk vol met opgefokt volk wat puur komt om rotzooi te trappen.quote:Op maandag 22 april 2024 10:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gisteren op stadhuisplein had ik een stel mannen van 40 achter me staan die een hele suikerpot hebben leeg staan snuiven, 3 van de 5 hebben het eindsignaal dan ook niet gehaald. Vind ik zo'n huldiging kijken nog lekker onschuldig.
Die chinees kan er echt niks van, 9 miljoen wegquote:Op maandag 22 april 2024 09:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het was sowieso een aanfluiting. Het is echt wachten op flinke problemen met grote spandoeken en fakkels. Het is niet dat iedereen in het stadion goed nadenkt over wat ie doet. Maar dat zal vast een onpopulaire mening zijn,quote:Op maandag 22 april 2024 10:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stadhuisplein zit ook vreselijk vol met opgefokt volk wat puur komt om rotzooi te trappen.
Ik vond het gisteren ook in het stadion niet best. Veel vechtpartijen vlak voor de wedstrijd omdat mensen niet op hun normale stoeltje konden zitten. Grootste deel gedraagt zich gewoon, maar ook een paar zwarte capuchons die zich opzichtig misdroegen. Ik ga maar niet meer aan de gele zijde zitten
In 2016 snapte ik het nog wel, toen hadden we al lang niets meer gewonnen. In 2018 had ik om één of andere reden ook meer met die beker ondanks dat we toen ook het jaar ervoor kampioen waren geworden. Misschien omdat het tegen AZ was.quote:Op maandag 22 april 2024 10:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Sowieso een huldiging voor zo’n bekertje hoeft ook niet per sé. Maar goed, ieder zijn ding inderdaad. Prijsje is binnen en tweede plek officieus ook, dus op naar volgend seizoen.
Klein clubje mensen maar aan die livestream te zien.quote:Op maandag 22 april 2024 10:30 schreef hhh38 het volgende:
Maar er zijn vast mensen die het leuk vinden.
Ja klopt, hoop capuchonnetjes daar ben na de wedstrijd ook gauw weggegaan daar.quote:Op maandag 22 april 2024 10:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stadhuisplein zit ook vreselijk vol met opgefokt volk wat puur komt om rotzooi te trappen.
Ik vond het gisteren ook in het stadion niet best. Veel vechtpartijen vlak voor de wedstrijd omdat mensen niet op hun normale stoeltje konden zitten. Grootste deel gedraagt zich gewoon, maar ook een paar zwarte capuchons die zich opzichtig misdroegen. Ik ga maar niet meer aan de gele zijde zitten
Toen stond het daar ook lang niet zo vol hoor, alleen het deel recht voor het stadhuis was toen gevuld.quote:Op maandag 22 april 2024 10:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In 2016 snapte ik het nog wel, toen hadden we al lang niets meer gewonnen. In 2018 had ik om één of andere reden ook meer met die beker ondanks dat we toen ook het jaar ervoor kampioen waren geworden. Misschien omdat het tegen AZ was.
Nu was het meer een formaliteit, dan voelt zo'n huldiging ook een beetje overdreven. Maar er zijn vast mensen die het leuk vinden.
Ik denk dat er dan een nieuwe trainer wordt aangesteldquote:Op maandag 22 april 2024 10:43 schreef alopio het volgende:
Kunnen we trouwens Arne zijn paspoort niet innemen. Als je zo’n man nou eens jaren vast kan houden. Is een utopie natuurlijk maar het zou wel genot zijn als je nog 5 jaar Arne hebt als trainer (behalve voor @:pistolero )
Ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren als Arne vertrekt, dat gaat de grootste uitdaging voor de club worden.
Is wel een beetje lastig met CL wedstrijden, en als je naar friesland moet natuurlijkquote:Op maandag 22 april 2024 10:43 schreef alopio het volgende:
Kunnen we trouwens Arne zijn paspoort niet innemen. Als je zo’n man nou eens jaren vast kan houden. Is een utopie natuurlijk maar het zou wel genot zijn als je nog 5 jaar Arne hebt als trainer (behalve voor @:pistolero )
Ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren als Arne vertrekt, dat gaat de grootste uitdaging voor de club worden.
Salty.quote:Op maandag 22 april 2024 10:58 schreef Solispolar het volgende:
Komt er nu ook een huldiging voor de 2de plek? En een DVD voor het feit dat Feyenoord een beker won? Verder natuurlijk terecht gewonnen, goed dat jullie het seizoen op deze manier toch nog wat kleur hebben kunnen geven.
Tegenwoordig vaker wel dan geen verlof bij zo'n TBS-kliniek.quote:Op maandag 22 april 2024 10:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die hebben geluk dat ze vrij konden krijgen vandaag
Idd.quote:Op maandag 22 april 2024 11:10 schreef Maver24 het volgende:
Aah ze zijn via de erasmusbrug gegaan. Beter
Mwah, het zal wel protocol zijn geweest maar met dat brandje was heel weinig aan de hand, vooral bijzonder hoe lang het heeft geduurd om te blussen want het risico op onrust na een staking is er wel degelijk. En je vraagt je vooral af hoe de aanpak gaat zijn als er een serieuze vlam vat en er paniek ontstaat.quote:Op maandag 22 april 2024 10:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het was sowieso een aanfluiting. Het is echt wachten op flinke problemen met grote spandoeken en fakkels. Het is niet dat iedereen in het stadion goed nadenkt over wat ie doet. Maar dat zal vast een onpopulaire mening zijn,
De bekende steward die er al in 2004 rondliep, en nu kaal isquote:Op maandag 22 april 2024 10:25 schreef XSbig het volgende:
Desalniettemin wel gelachen toen er in het begin één steward aan kwam rennen met twee emmertjes water.
Dat zei hij vorig seizoen ook maar toen bleek dat uiteindelijk ook een zwaardere opgave dan gedacht.quote:Op maandag 22 april 2024 11:33 schreef Maver24 het volgende:
Te kloese zegt dus dat er wel degelijk mogelijkheden zijn om spelers te halen aan de bovenkant. Top
Buitenlandse spelers denken wat lul je nouquote:Op maandag 22 april 2024 11:42 schreef zoekeenleven het volgende:
Abu doet hetzelfde praatje als vorig jaar
Dat werd vorig jaar helemaal niet gezegd. Toen was het verhaal "we moeten eerst verkopen en kunnen niet alles herinvesteren".quote:Op maandag 22 april 2024 11:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zei hij vorig seizoen ook maar toen bleek dat uiteindelijk ook een zwaardere opgave dan gedacht.
Maar als we weer net zo goed inkopen als de voorgaande jaren dan staat er volgend seizoen wederom een prima elftal. Ik schat in dat 80% van de aankopen toch prima versterkingen blijken te zijn tot nu toe.
Tijdperk Rogier Meijer!quote:Op maandag 22 april 2024 10:43 schreef alopio het volgende:
Volgens mij heeft hij wel iets gezegd als dat er eindelijk gekeken kon worden naar een enkele speler hier en daar die Feyenoord misschien aan de bovenkant zou kunnen versterken maar dat dit zeker geen eenvoudige opgave zou worden, of woorden van gelijke strekking. Maar kan natuurlijk goed zijn dat ik het me niet goed herinner.quote:Op maandag 22 april 2024 11:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat werd vorig jaar helemaal niet gezegd. Toen was het verhaal "we moeten eerst verkopen en kunnen niet alles herinvesteren".
Laten we hopen dat Feyenoord al bezig is met een lcv en een rechtsbuiten, in de huidige samenstelling minus Geertruida die eigenlijk 100% zeker vertrekt zijn dat de posities waarop je sowieso moet versterken. De rest hangt af van wat er vertrekt en welke jeugdspelers en momenteel verhuurde spelers er op dit moment aanhaken.quote:Op maandag 22 april 2024 11:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat werd vorig jaar helemaal niet gezegd. Toen was het verhaal "we moeten eerst verkopen en kunnen niet alles herinvesteren".
Gaat er ook wel een beetje van af hangen hoe er komend EK gepresteerd gaat worden natuurlijk. Na zo'n toernooi is het meestal wel de tijd dat spelers een stap gaan maken.quote:Op maandag 22 april 2024 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Feyenoord al bezig is met een lcv en een rechtsbuiten, in de huidige samenstelling minus Geertruida die eigenlijk 100% zeker vertrekt zijn dat de posities waarop je sowieso moet versterken. De rest hangt af van wat er vertrekt en welke jeugdspelers en momenteel verhuurde spelers er op dit moment aanhaken.
Wieffer en Gimenez hebben een contract tot en met 2027, Hancko tot 2028. Feyenoord hoeft dus niet te verkopen en kan ontzettend hoog in de boom zitten.quote:Op maandag 22 april 2024 11:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gaat er ook wel een beetje van af hangen hoe er komend EK gepresteerd gaat worden natuurlijk. Na zo'n toernooi is het meestal wel de tijd dat spelers een stap gaan maken.
Gewoon zonder trainer doen. Altijd de eerstequote:Op maandag 22 april 2024 10:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan een nieuwe trainer wordt aangesteld
Doet het prima. Maar goed dat deed Mario ook bij NEC. Maar komt prima over en een goede spelopvatting.quote:
Dat was na afloop ook een stuk gezelliger dan deze dooie bendequote:Op maandag 22 april 2024 12:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Op dit soort moment mis ik toch wel de 99 huldiging met Cock van der Palm & Willy Batenburg
Ja.quote:Op maandag 22 april 2024 13:07 schreef hhh38 het volgende:
Wat is nou de verwachting voor de blessure van Wieffer? Paar weken? Weg EK? Tot en met begin volgend seizoen?
Kan aardig wat effect hebben op z'n transferkansen.
quote:Op maandag 22 april 2024 13:07 schreef hhh38 het volgende:
Wat is nou de verwachting voor de blessure van Wieffer? Paar weken? Weg EK? Tot en met begin volgend seizoen?
Kan aardig wat effect hebben op z'n transferkansen.
quote:Vervolgens vertelt de middenvelder in gesprek met ESPN over het ontstaan en de mogelijke ernst van zijn blessure. "Afgelopen week had ik een klein momentje en heb ik de rest van de week binnen getraind. Toen heb ik het vrijdag nog geprobeerd, maar schoot het er opnieuw in. Ik weet nog niet hoe erg het is. Ik heb deze week een MRI, dus dan gaan we het zien. Deze week hoop ik meer te weten en dan ga ik mijn best doen om snel weer terug te zijn."
MintehGodquote:Minteh via Newcastle terug naar Feyenoord
Feyenoord gaat er alles aan doen om Yankuba Minteh voor nog een seizoen te huren. Daarover heeft de bekerwinnaar al gesprekken gevoerd met Newcastle United, de club bij wie de snelle buitenspeler onder contract staat. Minteh zelf ziet nog een jaar Feyenoord ook zitten.
Wel is het de bedoeling dat Minteh zich komende zomer meldt bij The Magpies voor een trainingskamp in Azië. De Engelsen krijgen op die manier de kans hun speler van dichtbij te zien en mee te maken. Daarna is het de bedoeling dat Minteh terugkeert in De Kuip, om nog een jaar in de Eredivisie en de Champions League te spelen.
Newcastle United is zeer te spreken over de ontwikkeling van Minteh in Rotterdam. De Gambiaan veroverde snel een basisplaats en is dit seizoen tot nu toe goed voor tien doelpunten en assists. 'Het is een prima deal gebleken', zegt Feyenoords algemeen en technisch directeur Dennis te Kloese. 'We hebben goed contact met Newcastle en beide partijen zijn blij over hoe het is gegaan. Iedereen ziet nu dat het voor dat soort clubs een goede constructie kan zijn zulke spelers eerst een jaar te verhuren.'
Jammer als hij eerst mee naar Azië moet met Newcastle. Maar zou lekker zijn als hij nog een jaar blijft.quote:
Als je daar maar wel zekerheid over krijgt lijkt me dat geen probleemquote:Op maandag 22 april 2024 14:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Jammer als hij eerst mee naar Azië moet met Newcastle. Maar zou lekker zijn als hij nog een jaar blijft.
Hopelijk doet newcastle geen aangiftequote:Op maandag 22 april 2024 14:06 schreef Caland het volgende:
Feyenoord gaat er alles aan doen om Yankuba Minteh voor nog een seizoen te huren.
Als je voor die trip de zekerheid al hebt is het een klein detail inderdaad.quote:Op maandag 22 april 2024 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je daar maar wel zekerheid over krijgt lijkt me dat geen probleem
Ach, en toch, je hebt 4 teams uit de top 7 verslagen, waar de voor ons verreweg makkelijkste tegenstander dit jaar (Ajax) niet bij zit. Dan is het best een mooie prestatie. Vind het wel prima dat het niet op de goalsingel is, die bewaren we voor de titel en eventuele Europese successen.quote:Op maandag 22 april 2024 10:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In 2016 snapte ik het nog wel, toen hadden we al lang niets meer gewonnen. In 2018 had ik om één of andere reden ook meer met die beker ondanks dat we toen ook het jaar ervoor kampioen waren geworden. Misschien omdat het tegen AZ was.
Nu was het meer een formaliteit, dan voelt zo'n huldiging ook een beetje overdreven. Maar er zijn vast mensen die het leuk vinden.
Mooiste zou zijn als je gewoon nog geen eerste keeper aanwijst en ze de concurrentie open met elkaar aandurven. Is degene die verliest volgend seizoen lekker de bekerkeepert. Zal wel een utopie zijn, snap van beiden wel dat ze geen zin hebben om te banken.quote:Op maandag 22 april 2024 11:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat was Wellenreuther gisteren trouwens goed hé.
Wat mij betreft wordt hij volgend seizoen gewoon 1e keeper hoor.
Ben best benieuwd eerlijk gezegd naar die Meijert. Al zal hij - als Slot niet snel weggaat - vast naar AZ gaan.quote:
quote:Op maandag 22 april 2024 13:02 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]
Publiek opzwepende Oostenrijker op een plein genot.
Ja, het kan zomaar een keer gebeuren dat je met dat spandoek staat en dat ie vlam vat door een idioot met fakkel.quote:Op maandag 22 april 2024 11:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, het zal wel protocol zijn geweest maar met dat brandje was heel weinig aan de hand, vooral bijzonder hoe lang het heeft geduurd om te blussen want het risico op onrust na een staking is er wel degelijk. En je vraagt je vooral af hoe de aanpak gaat zijn als er een serieuze vlam vat en er paniek ontstaat.
Die dingen zijn normaal gesproken goed geïmpregneerd, behalve als je op een hele stapel stof een brandende fakkel gooit blijkbaarquote:Op maandag 22 april 2024 15:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, het kan zomaar een keer gebeuren dat je met dat spandoek staat en dat ie vlam vat door een idioot met fakkel.
Aboutaleb snapt het weer eens niet.quote:Op maandag 22 april 2024 15:57 schreef H.FR het volgende:
Volgens Abou worden die fakkels via de intieme delen binnengesmokkeld. Wat je allemaal doet voor een beetje vuurwerk zeg.
Verrassend. Gewoon niet goed gefouilleerd of via mensen bij de club had ik altijd gedacht.quote:
Oh je gelooft dat echt van Aboutaleb?quote:Op maandag 22 april 2024 15:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Verrassend. Gewoon niet goed gefouilleerd of via mensen bij de club had ik altijd gedacht.
Het leek me al sterk. Maar ik dacht het hier even te toetsen bij mensen die het wel snappen. En gezien hoe je normaal gefouilleerd wordt zou inbrengen ook niet echt voor de hand liggend zijn inderdaad.quote:Op maandag 22 april 2024 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh je gelooft dat echt van Aboutaleb?
Zo’n fakkeltje kan gewoon in je boxer en zo zijn er nog talloze opties, er is echt niemand die dat anaal of vaginaal inbrengt.
Never forget die ene keer dat ik met m'n pa naar het stadion ging en hij net in de tuin had geklust. Gigantische schroevendraaier even in z'n jaszak gestopt om later om te bergen, maar vergeten en per ongeluk meegenomen naar het stadion. Bij het fouilleren niet opgevallen dat ie dat ding bij zich hadquote:Op maandag 22 april 2024 16:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het leek me al sterk. Maar ik dacht het hier even te toetsen bij mensen die het wel snappen. En gezien hoe je normaal gefouilleerd wordt zou inbrengen ook niet echt voor de hand liggend zijn inderdaad.
Gelachen.quote:Op maandag 22 april 2024 15:57 schreef H.FR het volgende:
Volgens Abou worden die fakkels via de intieme delen binnengesmokkeld. Wat je allemaal doet voor een beetje vuurwerk zeg.
32cm zo'n rakker
https://www.fakkelshop.nl/products/solas-fakkel-elios-standaard
Is ook een vereiste vanuit de club dacht ik? Zelfs bij de kleinere spandoeken.quote:Op maandag 22 april 2024 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die dingen zijn normaal gesproken goed geïmpregneerd, behalve als je op een hele stapel stof een brandende fakkel gooit blijkbaar
Combinatie Minteh / Santi is wel heel matig. Waarschijnlijk blijft Santi niet dus gaat dat geen probleem zijn maar ook voor een andere spits is het een heel frustrerende speler.quote:
Minteh vind ik juist wel wat overzicht hebben voor een ren je rot spelerquote:Op maandag 22 april 2024 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Combinatie Minteh / Santi is wel heel matig. Waarschijnlijk blijft Santi niet dus gaat dat geen probleem zijn maar ook voor een andere spits is het een heel frustrerende speler.
Tegenwoordig wel een stuk beter inderdaad, maar ik kan nog steeds vies boos worden over zijn keuzes bij Atletico-uit.quote:Op maandag 22 april 2024 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Minteh vind ik juist wel wat overzicht hebben voor een ren je rot speler
quote:Op maandag 22 april 2024 15:57 schreef H.FR het volgende:
32cm zo'n rakker
quote:Op maandag 22 april 2024 16:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel een stuk beter inderdaad, maar ik kan nog steeds vies boos worden over zijn keuzes bij Atletico-uit.
Als Arne blijft en nog een seizoen met Minteh aan de slag kan gaat die dat overzicht er ook wel inkrijgen hoor. Je ziet de enorme leercurve die Minteh al heeft doorgemaakt dit jaar.quote:Op maandag 22 april 2024 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Combinatie Minteh / Santi is wel heel matig. Waarschijnlijk blijft Santi niet dus gaat dat geen probleem zijn maar ook voor een andere spits is het een heel frustrerende speler.
Dat spandoek is hopelijk niet op die manier binnengekomen.quote:Op maandag 22 april 2024 15:57 schreef H.FR het volgende:
32cm zo'n rakker
Maar klaas, hij is gisteren in de fik gevlogenquote:Op maandag 22 april 2024 17:09 schreef klaasweetalles het volgende:
als zo een grote spandoek in de fik vliegt dan heb je echt een ramp in de kuip....
na dat geintje van gisteren zal er wel goed over nagedacht worden of dat nog een keer kan
Niet op wedstrijddagenquote:Op maandag 22 april 2024 16:31 schreef zoekeenleven het volgende:
Jullie stoppen die fakkels niet in jullie anus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Vooral in het maken en voortzetten van zijn eigen acties. Het is vrij frustrerend hoe vaak hij Santi compleet overslaat in de opbouw of afronding. Daar ligt zijn belangrijkste verbeterpunt.quote:Op maandag 22 april 2024 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Minteh vind ik juist wel wat overzicht hebben voor een ren je rot speler
Vooral als ie buitenom gaat, dan legt ie echt veel te vaak niet terug. Z’n voorzetten als ie naar binnen kapt zijn best goed.quote:Op maandag 22 april 2024 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral in het maken en voortzetten van zijn eigen acties. Het is vrij frustrerend hoe vaak hij Santi compleet overslaat in de opbouw of afronding. Daar ligt zijn belangrijkste verbeterpunt.
Je vraagt je af waarom het in andere landen dan wel gewoon kan. Overal grote doeken.quote:Op maandag 22 april 2024 17:09 schreef klaasweetalles het volgende:
als zo een grote spandoek in de fik vliegt dan heb je echt een ramp in de kuip....
na dat geintje van gisteren zal er wel goed over nagedacht worden of dat nog een keer kan
ja so whatquote:Op maandag 22 april 2024 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom het in andere landen dan wel gewoon kan. Overal grote doeken.
Ja jij zegt ‘of het nog een keer kan’.quote:Op maandag 22 april 2024 19:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja so what
in het feyenoord stadion gaan die grote doeken ook altijd goed
behalve gisteren en zo kan het overal wel een keer fout gaan
Als hij buitenom gaat tikt hij de ballen ook wel iets te vaak te ver voor zich uit. Ik vind hem wel een stuk beter geworden. Het is wel een typische buitenspeler dat als hij z’n dag niet heeft er ook helemaal niks lukt. Dan kun je hem er ook maar beter na 45min vanaf halen. Gelukkig zijn die dagen er steeds minder, maar in het begin was dat schering en inslag.quote:Op maandag 22 april 2024 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooral als ie buitenom gaat, dan legt ie echt veel te vaak niet terug. Z’n voorzetten als ie naar binnen kapt zijn best goed.
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Hij is qua drukzetten eigenlijk altijd je beste aanvaller en heb inmiddels ook wel het gevoel dat hij altijd een wedstrijd kan beslissen. Dat was in het begin wel minder ja, maar eigenlijk vind ik hem tegenwoordig iedere wedstrijd nuttig (in tegenstelling tot Paixao)quote:Op maandag 22 april 2024 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Als hij buitenom gaat tikt hij de ballen ook wel iets te vaak te ver voor zich uit. Ik vind hem wel een stuk beter geworden. Het is wel een typische buitenspeler dat als hij z’n dag niet heeft er ook helemaal niks lukt. Dan kun je hem er ook maar beter na 45min vanaf halen. Gelukkig zijn die dagen er steeds minder, maar in het begin was dat schering en inslag.
Alireza: "Lekker man!"quote:Op maandag 22 april 2024 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C6CTmV7MV3Y/?igsh=aXdkdmhxYWNybHU5
NAAR VOOR
NAAR ACHTEREN
NAAR LINKS
NAAR RECHTS
@:dombohetolifantje1
De competitie is wat mij betreft gewoon klaar, de laatste potjes zijn een soort oefenprogrammaquote:Op maandag 22 april 2024 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijkbaar mogen we donderdag alweer.
Ik noteer vast 0 punten
Mooie kans voor de jongens die nog ksns maken op een EK-selectie.quote:Op maandag 22 april 2024 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
De competitie is wat mij betreft gewoon klaar, de laatste potjes zijn een soort oefenprogramma
quote:Op maandag 22 april 2024 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
We kunnnen gewoon nog kampioen worden
psv kan zomaar 4 wedstrijden verliezen
de wedstrijd is pas gespeeld als er negentig minuten voorbij zijn
Klaasgodquote:Op maandag 22 april 2024 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
We kunnnen gewoon nog kampioen worden
psv kan zomaar 4 wedstrijden verliezen
de wedstrijd is pas gespeeld als er negentig minuten voorbij zijn
Dat gevoel heb ik echt al een maand of 2. en het duurt nog teringlang tot volgend seizoenquote:Op maandag 22 april 2024 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
De competitie is wat mij betreft gewoon klaar, de laatste potjes zijn een soort oefenprogramma
Ben wel benieuwd naar Van Sas, Read en Slory.quote:Op maandag 22 april 2024 21:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik echt al een maand of 2. en het duurt nog teringlang tot volgend seizoen
Wat mij betreft laat Arend nog lekker ff flink wat jeugdspelers minuten maken (met name tegen NEC).
Tijd om Minteh (en Milambo, Sauer, Read en Slory) de komende weken in de basis te zetten bij O21, promotie naar de Tweede Divisie is binnen handbereik en veel belangrijker dan wat minuutjes maken in die nikszeggende resterende wedstrijdjes in de Eredivisie.quote:Op maandag 22 april 2024 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kan hij daar spelers van het veld schoppen.quote:Op maandag 22 april 2024 21:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tijd om Minteh (en Milambo en Sauer) de komende weken in de basis te zetten bij O21, promotie naar de Tweede Divisie is binnen handbereik daar en veel belangrijker dan die nikszeggende wedstrijdjes in de Eredivisie.
Kan Ivanusec ook weer een paar wedstrijdjes in de basis op het oog op het EK.
Het was mij al helemaal ontgaan dat er een midweeks programma was deze week.quote:Op maandag 22 april 2024 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijkbaar mogen we donderdag alweer.
Ik noteer vast 0 punten
En dan graag de 2e plek vieren als het kampioenschap. Kan ons het verrottenquote:Op maandag 22 april 2024 23:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Gewoon gelijk spelen tegen de Eagles. Het puntje pakken dat officieel nog nodig is voor plek 2 en PSV kampioen maken terwijl ze zelf niet spelen vind ik (hoe kinderachtig het ook is van mezelf) eigenlijk ook wel grappig.
Prima scenarioquote:Op maandag 22 april 2024 23:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Gewoon gelijk spelen tegen de Eagles. Het puntje pakken dat officieel nog nodig is voor plek 2 en PSV kampioen maken terwijl ze zelf niet spelen vind ik (hoe kinderachtig het ook is van mezelf) eigenlijk ook wel grappig.
PSV is gewoon kampioen bij winst in Heerenveen.quote:Op maandag 22 april 2024 23:23 schreef Irritatie100 het volgende:
M.u.v. Van Sas eens. En hoe staat Zechiel er onderhand voor?quote:Op maandag 22 april 2024 21:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar Van Sas, Read en Slory.
En Milambo en Sauer als basisspelers.
Ja, waarom zou dat zijn? Toch niet ivm koningsdag? Er wordt ook met Pasen gespeeld.quote:Op maandag 22 april 2024 23:11 schreef Scrummie het volgende:
Wat dom, dat midweekse programma. Is toch geen reden toe?
Paashaas vraagt natuurlijk net zoveel politiecapaciteitquote:Op dinsdag 23 april 2024 06:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, waarom zou dat zijn? Toch niet ivm koningsdag? Er wordt ook met Pasen gespeeld.
quote:Op maandag 22 april 2024 21:21 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik zou bijna hopen dat PSV gewoon alles wint en we niet echt nog kampioen worden, ik wil niet leven in een wereld waarin Klaas gelijk heeft
quote:Op maandag 22 april 2024 21:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik echt al een maand of 2. en het duurt nog teringlang tot volgend seizoen
Wat mij betreft laat Arend nog lekker ff flink wat jeugdspelers minuten maken (met name tegen NEC).
quote:Op maandag 22 april 2024 21:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar Van Sas, Read en Slory.
En Milambo en Sauer als basisspelers.
quote:Op maandag 22 april 2024 21:52 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het was mij al helemaal ontgaan dat er een midweeks programma was deze week.
Ik denk ook dat we niet gaan winnen van GAE. Zij hebben nog alles om voor te spelen en wij moeten nog 1 punt halen in vier wedstrijden.
quote:Op maandag 22 april 2024 23:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Alemaal flauwekulquote:Op dinsdag 23 april 2024 00:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
M.u.v. Van Sas eens. En hoe staat Zechiel er onderhand voor?
Apart. Ik zie namelijk graag een doortastende analyse van Klaas tegemoet.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:11 schreef zoekeenleven het volgende:
https://gemeenteraad.rott(...)35-adf2-8e73361f5501
Voor de geïnteresseerden, klaas deze mag jij overslaan
hij zei duidelijk dat ik moest overslaanquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Apart. Ik zie namelijk graag een doortastende analyse van Klaas tegemoet.
Arne die moet blijven, oh oh oohooh.quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:47 schreef H.FR het volgende:
Arne de hoogste odds voor de plek bij Liverpool
https://www.fr12.nl/nieuw(...)ij-zijn-bed-niet-uit
Het is zaterdag koningsdag lieverd.quote:Op maandag 22 april 2024 23:11 schreef Scrummie het volgende:
Wat dom, dat midweekse programma. Is toch geen reden toe?
Heel FOK! is gewoon wat in de war aangezien men ook op die dag niet naar buiten gaat.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is zaterdag koningsdag lieverd.
Ik doe niet mee aan die onzin.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is zaterdag koningsdag lieverd.
Mooie club maar niet eenvoudig om daar in te stappen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:47 schreef H.FR het volgende:
Arne de hoogste odds voor de plek bij Liverpool
https://www.fr12.nl/nieuw(...)ij-zijn-bed-niet-uit
Misschien moet ik dan toch maar op die gesloten afdeling van jou komen werken...quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij zei duidelijk dat ik moest overslaan
en ik ben bang voor hem ....dus ik sla over
Beter dat ie bij Heerenveen faalt dan bij onsquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb grote twijfels of dit een succes gaat worden.
Wel een heen en weer gereis van Heerenveen naar Rotterdam.quote:
volgens mij zou het gewoon een logische stap als hij de nieuwe trainer van feyenoord zou wordenquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Beter dat ie bij Heerenveen faalt dan bij ons
Het is wel een grote stap ineens, die Youth League is eigenlijk de enige noemenswaardige ervaring.
35quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En hoeveel voor Hancko, die hij uiteraard mee gaat nemen.
waarom...? vreemde snuiter die niet bij feyenoord pastquote:
Minstens ¤50m. Dat is eigenlijk het enige voordeel van Slot die naar een rijke PL club gaat, hij gaat z'n favorieten halen en daar heel veel geld voor over hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En hoeveel voor Hancko, die hij uiteraard mee gaat nemen.
Er gaat echt geen enkele Engelse topclub nog een Nederlander halen dus voor Liverpool hoeven jullie niet te vrezen.quote:
Gewoon weer het salaris verdubbelen en contract verlengenquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:51 schreef Pistolero het volgende:
Hopelijk is het snel rond, want ik heb helemaal geen zin in weer een zomer lang hysterische media en transferwatchers over de toekomst van Slot. En Arne die elke vraag erover ontwijkt en precies niks zegt is ook erg vermoeiend.
En nu kan je nog belachelijke bedragen vragen, over een jaar niet.
Hancko Geertruida Wieffer en Timber allemaal mee met slot.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Minstens ¤50m. Dat is eigenlijk het enige voordeel van Slot die naar een rijke PL club gaat, hij gaat z'n favorieten halen en daar heel veel geld voor over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |