SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De routes:
Feyenoord begon in de bekercampagne met een thuiswedstrijd in de tweede ronde tegen Utrecht
Vervolgens won het glansrijk en overtuigend van PSV in, wederom, een thuiswedstrijd
In de kwartfinale werd AZ aan de zegekar gebonden. In een thuiswedstrijd, ter info.
En in de halve finale werd de lastigste tegenstander van allemaal, FC Groningen, verschalkt. Thuis.
NEC had het aanzienlijk makkelijker in de route naar de Kuip al stroomden zij een ronde eerder in wegens het gebrek aan Europees voetbal in het Nijmeegse. In de eerste ronde werd Roda JC verslagen met maarliefst 5-3 in de Goffert
De duels bleven doelpuntrijk want in de tweede rond werd GVVV (uit Veenendaal, dat kent u alleen van een treinstation) verslagen met 1-6
š„ HEERLIJKE goals in een DOELPUNTENFESTIJN, maar liefst 7ļøā£ goals! | Samenvatting G.V.V.V. - N.E.C.
In de achtste finale werd in de Goffert Go Ahead Eagles verslagen door een absolute wereldgoal van één of andere Jap die nu alweer elders zijn geluk aan het beproeven is
š šššš! ABSOLUTE WERELDGOAL van Sai van Wermeskerken š± | Samenvatting N.E.C. - Go Ahead Eagles
In de kwartfinale werd ADO Den @Haags overtuigend verslagen
Waarna in de halve finale Cambuur Leeuwarden in de verlenging werd verslagen.
Feyenoord - NEC was één keer eerder het decor van de KNVB-bekerfinale, in 1994. NEC dat toen uitkwam in de eerste divisie verloor met 2-1.
uiterst links ziet u de huidig trainer van SC Heerenveen. NEC-speler 'Gelderland' heeft erg veel moeite om de bal te controleren
Feyenoord kan a.s. zondag de veertiende KNVB-beker in de clubhistorie winnen. NEC heeft een lege prijzenkast, wel staan zij voor de vijfde keer ooit in de bekerfinale, de vorige vier gingen allemaal verloren.
Hier verder
What can change the nature of a man?
Waardeloze keepertquote:Op zondag 21 april 2024 19:41 schreef trein2000 het volgende:
Die Cillessen staat er ook nooit als het echt moet hč?
Wat heeft Ajax hiermee te makenquote:Op zondag 21 april 2024 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
En gespeeld. Erg jammer, dit gun je die vreselijke tokkies niet. En naast Ajax ook de Feyenoord-supporters niet.
Ziedendquote:Op zondag 21 april 2024 19:42 schreef PSVCL het volgende:
Knap hoor in eigen huis. Zelfs de eigen goaltune wordt afgespeeld haha
Heeft met Messi getraindquote:Op zondag 21 april 2024 19:41 schreef trein2000 het volgende:
Die Cillessen staat er ook nooit als het echt moet hč?
Alles.quote:
Ja dat is gunstig voor Ajaxquote:Op zondag 21 april 2024 19:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax hiermee te makenOf is winst Feyenoord gunstig voor Ajax?
quote:Op zondag 21 april 2024 19:43 schreef ISVV het volgende:
Ik heb net alvast ontbeten, dan kan ik morgen wat langer blijven liggen.
Dat vond ik inderdaad ook wel een beetje apart.quote:Op zondag 21 april 2024 19:42 schreef PSVCL het volgende:
Knap hoor in eigen huis. Zelfs de eigen goaltune wordt afgespeeld haha
"Als iemand met vliegangst die met zichtbare tegenzin naar de gate sjokt"quote:Op zondag 21 april 2024 19:44 schreef ISVV het volgende:
Jasper gaat als een zak aardappelen naar de grond.
Matige keeper met een nog matigere mentaliteit.quote:Op zondag 21 april 2024 19:44 schreef ISVV het volgende:
Jasper gaat als een zak aardappelen naar de grond.
Oke dat gun ik ze niet.quote:Op zondag 21 april 2024 19:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alles.
Winst van Feyenoord geeft ze waarschijnlijk Europees voetbal. (Zonder playoffs)
Dat is toch altijd zo?quote:Op zondag 21 april 2024 19:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad ook wel een beetje apart.
Als NEC scoort wordt hun tune afgespeeld. Wat is er zo vreemd?quote:Op zondag 21 april 2024 19:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad ook wel een beetje apart.
De goaltunes bij vorige bekerfinales staan me eerlijkgezegd niet meer zo bij.quote:
klinkt redelijk.quote:Op zondag 21 april 2024 19:46 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als NEC scoort wordt hun tune afgespeeld. Wat is er zo vreemd?
De meeste clubs hebben geen goaltunesquote:Op zondag 21 april 2024 19:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De goaltunes bij vorige bekerfinales staan me eerlijkgezegd niet meer zo bij.
Laten we hopen dat we dat proefondervindelijk kunnen vaststellenquote:Op zondag 21 april 2024 19:46 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als NEC scoort wordt hun tune afgespeeld. Wat is er zo vreemd?
quote:Op zondag 21 april 2024 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord is wel echt een kutclub zodra ze voor staan
Gewoon een ontzettende lul de behanger.quote:Op zondag 21 april 2024 19:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Cil is ook zo’n tragikomisch figuur.
Net zo hoog IQ als die Feyenoord supporters die hun fakkel op het spandoek gooien.quote:Op zondag 21 april 2024 19:53 schreef Zorro het volgende:
Minteh is niet het slimste jongetje van de klas he
Ik zwaaide naar de tv jaquote:Op zondag 21 april 2024 19:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Gaan die kneuzen op de tribune nu ook zo als een debiel staan zwaaien?
Ik probeerde het nog enigzins vriendelijk te zeggen.quote:
Iddquote:
Verrassendquote:Op zondag 21 april 2024 19:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
In het Feyenoordtopic vinden ze beide overtredingen geen kaart
Misschien is dat ook wel zo, dat maakt deze klap extra zwaar!quote:Op zondag 21 april 2024 19:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom loopt Minteh rond alsof net verteld is dat zijn hond is overleden?
We hebben net al vastgesteld dat Feyenoord supporters de domste supporters van de eredivisie zijn. Jouw observatie bewijst dat nogmaals.quote:Op zondag 21 april 2024 19:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
In het Feyenoordtopic vinden ze beide overtredingen geen kaart
Tjah, maar dit is NECquote:Op zondag 21 april 2024 19:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een beetje ploeg slacht dit Feyenoord.
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 21 april 2024 19:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We hebben net al vastgesteld dat Feyenoord supporters de domste supporters van de eredivisie zijn. Jouw observatie bewijst dat nogmaals.
te dom om te poepen die mintehquote:Op zondag 21 april 2024 19:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom loopt Minteh rond alsof net verteld is dat zijn hond is overleden?
Het is ook licht. Maar een lichte overtreding is ook een overtredingquote:Op zondag 21 april 2024 19:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Feyenoorders vinden het licht, je verwacht het niet.
Deze mod weet.quote:Op zondag 21 april 2024 19:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is ook licht. Maar een lichte overtreding is ook een overtreding
quote:Op zondag 21 april 2024 19:59 schreef trein2000 het volgende:
Natuurlijk. Nu is de keeper weer geblesseerd m. Vervelend smerig ploegje dat Feyenoord.
Een lichte overtreding is geen geel, en zeker geen tweede keer geel binnen een minuut.quote:Op zondag 21 april 2024 19:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is ook licht. Maar een lichte overtreding is ook een overtreding
Wat kinderachtig.quote:Op zondag 21 april 2024 20:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik was eigenlijk ontzettend voor een NEC-bekerwinst, maar als jullie gaan klagen dat een team zijn best doet om de overwinning te consolideren ga ik ernstig twijfelen.
Dat is onzin.quote:Op zondag 21 april 2024 20:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een lichte overtreding is geen geel, en zeker geen tweede keer geel binnen een minuut.
quote:Op zondag 21 april 2024 20:01 schreef PotjeSambal het volgende:
Ueda is niet slecht, scoort alleen nooit.
Ik zal dat nooit gaan begrijpen denk ik.quote:Op zondag 21 april 2024 20:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Altijd mooi van die verdedigers die na zo'n kans dan wild 'heej' gaan roepen
Het deel na de komma mag niet meewegen natuurlijk.quote:Op zondag 21 april 2024 20:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een lichte overtreding is geen geel, en zeker geen tweede keer geel binnen een minuut.
Dit is natuurlijk niet licht. Gewoon vol op enkel.quote:Op zondag 21 april 2024 20:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik kom graag in opstand wanneer mensen boos worden als er niet volgens de juiste weg gevoetbald wordt.quote:
Dank je daarvoor dan!quote:Op zondag 21 april 2024 20:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou sinds ik zei dat ze de mat op moesten vreten zit er wel wat meer pit in.
Rustig blijven meissie.quote:Op zondag 21 april 2024 20:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik begin nu zelfs tegen de tv te schreeuwen.
6quote:Op zondag 21 april 2024 20:08 schreef Wotte het volgende:
Pakweg een twintigtal minuten verlengen lijkt me.
Meid, ga koken.quote:Op zondag 21 april 2024 20:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik begin nu zelfs tegen de tv te schreeuwen.
Ja ik merk dat de wedstrijd interessanter wordt, aangezien ik fanatieker wordtquote:
Nergens voor nodig. Over tien minuten heb je dat onbenullige bekertje.quote:Op zondag 21 april 2024 20:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik merk dat de wedstrijd interessanter wordt, aangezien ik fanatieker wordt
Ja maar vanaf welk moment precies...quote:Op zondag 21 april 2024 20:08 schreef Zorro het volgende:
Heeft die tijd stilgestaan bij alle oponthoud?
Ik ben op zich voor heen van beide ploegen.quote:Op zondag 21 april 2024 20:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Over tien minuten heb je dat onbenullige bekertje.
Even wachten nog maat.quote:Op zondag 21 april 2024 20:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als het een spelletje van voorzetten wordt, is het spel gespeeld.
Gefeliciteerd @:Slobeend en @:hhh38.
8, knvb maffia.quote:Op zondag 21 april 2024 20:10 schreef PotjeSambal het volgende:
10 minuten blessuretijd minimaal denk ik.
Ik vermoed dat dit wel kloptquote:
Sheringham & Solksjaer approve.quote:Op zondag 21 april 2024 20:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nec speelt alsof het nog alle tijd heeft
Kan nogquote:Op zondag 21 april 2024 20:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Jezus man
Met tien man had je dit toch moeten recht kunnen trekken
Jamaar ze zijn met 11quote:Op zondag 21 april 2024 20:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Jezus man
Met tien man had je dit toch moeten recht kunnen trekken
Met deze inzet nietquote:
Ik bedoelde tegenquote:
MASHquote:
ET lijkt meer op een theatershowquote:
Matigquote:Op zondag 21 april 2024 20:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoe kunnen we deze invalbeurt van Sontje Hansen samenvatten?
Tot drie keer toequote:
Echt mokerdomme speler idd.quote:Op zondag 21 april 2024 20:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat een geweldige invalbeurt van die #2 ook.
Hoofdprijzed allen.quote:
NEC speelde als het NL11tal?quote:Op zondag 21 april 2024 20:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
NEC speelde als een typisch Nederlands elftal.
Ja allebei de doeken zijn sneu.quote:Op zondag 21 april 2024 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een triest doek van Feyenoord zegNotabene van iemand die zo ongeveer heel z’n leven in Amsterdam heeft gewoond
Kakkerlakken
Was een leuke pot vond ik, zeker na de rode prent.quote:Op zondag 21 april 2024 20:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
NEC zoals verwacht gewoon niet goed genoeg.
Wat stond erop? Was ff pissenquote:Op zondag 21 april 2024 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een triest doek van Feyenoord zegNotabene van iemand die zo ongeveer heel z’n leven in Amsterdam heeft gewoond
Kakkerlakken
Van wie dan?quote:Op zondag 21 april 2024 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
Kakkerlakken
Druistig, teveel willen voetballen en daarna verzanden in wanhopige voorzetten.quote:Op zondag 21 april 2024 20:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
NEC speelde als het NL11tal?
TyPiScH NeDeRlAnDs
Net als voor de wedstrijd iets sneus over de dromen van NECquote:
Hele wedstrijd stond er NOG EFFE WACHTEN op een doek in de hoek.quote:
niks mis mee toch? tenzij er een hele erge ziekte erop stond ofzoquote:Op zondag 21 april 2024 20:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Net als voor de wedstrijd iets sneus over de dromen van NEC
Mag ik het sneu vinden dat je niet iets tofs over je eigen clubje er op zet, maar iets tegen de supporters van je tegenstander?quote:Op zondag 21 april 2024 20:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
niks mis mee toch? tenzij er een hele erge ziekte erop stond ofzo
Regi Blinker, de beste analist allertijden.quote:Op zondag 21 april 2024 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Uit alle ex-Feyenoorders mag Regi Blinkert de beker uitreiken.
Dat werkte ook heel goed in de Arena inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2024 20:25 schreef Näsenbar het volgende:
Jammer dat wangedrag door de fans beloond wordt met een beker. Als je ploeg dreigt te verliezen steek je wat vuurwerk af en dan krijg je een pauze om een tactische bespreking te houden.
Het moment van het vuurtje kwam ietwat beter uit voor NEC. Die hebben er geen kut van gebakken na rust, los van wat momentjes na het cadeautje van Serdar.quote:Op zondag 21 april 2024 20:25 schreef Näsenbar het volgende:
Jammer dat wangedrag door de fans beloond wordt met een beker. Als je ploeg dreigt te verliezen steek je wat vuurwerk af en dan krijg je een pauze om een tactische bespreking te houden.
Timber draait een top seizoen, is een toffe kerel.quote:Op zondag 21 april 2024 20:26 schreef RamboDirk het volgende:
Goed ventje die Timber. Geen straattaal, normale volzinnen. Prima
ik geniet toch meer van de interviews van Brobbeyquote:Op zondag 21 april 2024 20:26 schreef RamboDirk het volgende:
Goed ventje die Timber. Geen straattaal, normale volzinnen. Prima
Ik moest lachen. Om dat doek en nu nog een keer om jouw piswoeste reactie.quote:Op zondag 21 april 2024 20:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hele wedstrijd stond er NOG EFFE WACHTEN op een doek in de hoek.
En toen durfden ze in minuut 97 het grote doek uit te rollen:
Zo gaat dat met die dromelarij, het is ook zo weer voorbij (en dan het hoofd van Andre van Duin)
Ik denk dat ik dit doek nog wel triester vind als het ‘PSV Aidshoven’ doek van Ajax van een paar jaar geleden. Absolute treurnis.
Ook te boeken als entertainer . Komt altijd opdagenquote:Op zondag 21 april 2024 20:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Regi Blinker, de beste analist allertijden.
De ongekroonde koning van de cirkelredenering.quote:Op zondag 21 april 2024 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook te boeken als entertainer . Komt altijd opdagen
Nadat het stil was gelegd in de eerste helft heeft Feyenoord de kans gehad om alles om te gooien. Daarvoor was NEC de bovenliggende partij.quote:Op zondag 21 april 2024 20:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het moment van het vuurtje kwam ietwat beter uit voor NEC. Die hebben er geen kut van gebakken na rust, los van wat momentjes na het cadeautje van Serdar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |