Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah dat is dan wel weer fijnquote:Op zondag 21 april 2024 18:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,probeer het dan even rustig te duiden.Als in;wat gebeurde er,en meestal met een glimlach en een goed gevoel.![]()
![]()
Informatie over drollen, bonkjes en sliertjes je avondeten laten verpesten
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb thee gehadDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik vanmiddag bij een lezingquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nadorst zeker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is ben van mening dat NEC gaat scorenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Plantjesquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hey vuurwerkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
NEC gaat niet scoren lmao, die kunnen niet scoren lolquote:Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Lijkt me zaaigoed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb 2 uur geleden nog thee op. En over 1,5 uur zal ik weer een kop thee nemen.
Thee is de levenTrotste mama van Ambar
Toch al 2 mooie kansen gehad.quote:Op zondag 21 april 2024 18:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
NEC gaat niet scoren lmao, die kunnen niet scoren lolOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb nu aardbeienplantjes en een soort hennatattoo maar dan niet van henna maar van een plant die hier gewoon groeitquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
FakkelsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Was nec vak.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt boete is dan voor nec.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja want daarvoor was er niksquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lees maar even terug.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja eigenlijk wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oja. Ik schrok alquote:Op zondag 21 april 2024 18:20 schreef SwJ het volgende:
[..]
Iets met nazi's, kut, mongolen en esf. Geloof ik.![]()
![]()
Stinkende gouwe?quote:Op zondag 21 april 2024 18:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nu aardbeienplantjes en een soort hennatattoo maar dan niet van henna maar van een plant die hier gewoon groeitTrotste mama van Ambar
Meestal ligt die zooi toch al vantevoren in het stadion .quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan ze ook geen moment alleen laten.quote:Op zondag 21 april 2024 18:21 schreef SwJ het volgende:
[..]
Kan niet meer. Die posts heb ik verwijderd.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Jasper lekker bezigOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja smokkelen idk hoe ze het doen.quote:Op zondag 21 april 2024 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meestal ligt die zooi toch al vantevoren in het stadion .They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb weer wat gemistquote:Op zondag 21 april 2024 18:20 schreef SwJ het volgende:
[..]
Iets met nazi's, kut, mongolen en esf. Geloof ik.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Of vrouwlief stopt het ergens waar niet gefouilleerd mag worden...quote:Op zondag 21 april 2024 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meestal ligt die zooi toch al vantevoren in het stadion .![]()
Jaquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Niks gezien en weer doorDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik laat de popcorn nog even dichtDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hele fakkel in der poesquote:Op zondag 21 april 2024 18:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Of vrouwlief stopt het ergens waar niet gefouilleerd mag worden...
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wil wel wat starten als je zin in popcorn hebt.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Is wel een fikse uitdagingquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Schat,geef me die fakkel nu maar.quote:
Nee Henk,nog even niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met trilfunctiequote:Op zondag 21 april 2024 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schat,geef me die fakkel nu maar.
Nee Henk,nog even niet.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lolquote:Op zondag 21 april 2024 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee Henk,nog even niet.![]()
![]()
Daar kan je toch geen fakkel bewaren gekkie. Dan wordt die helemaal nat.quote:Op zondag 21 april 2024 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee Henk,nog even niet.
Condoom er omheen.quote:Op zondag 21 april 2024 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar kan je toch geen fakkel bewaren gekkie. Dan wordt die helemaal nat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In een condoom verpakken.quote:Op zondag 21 april 2024 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar kan je toch geen fakkel bewaren gekkie. Dan wordt die helemaal nat.
Amateur dat je dit niet weetOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Deze man weetquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Okquote:Op zondag 21 april 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.fit.nl/recept/franse-aardappelschotel♡♡♡♡![]()
Hij heeft ervaring.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik wil steeds harder dat NEC wint
Al is het alleen maar om die Feyenoord supporters die echt alleen maar kunnen zeiken over alle spelers van "de tegenpartij".
Hoe je eens gewoon bezig met je eigen club johOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mijn eten is op.
Het was lekkahhhOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Goede bekomst.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moet nog koffieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb koffieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Strongkong hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ristretto is lekkerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heer Bally.Heb je een Happy meal op?quote:
Jaaaaa, zit leuk speelgoed bijquote:Op zondag 21 april 2024 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Bally.Heb je een Happy meal op?![]()
![]()
![]()
Nec heeft zo een trommel josti mee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En ze zei meneer tegen je?quote:
Je hoort het nu.quote:
Zijn bepaalde clubs die dat doen twente sowieso ook en nog een paar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat had ik vaak bij kroegen,en dat is niet positief.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook hoor hierquote:Op zondag 21 april 2024 18:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat had ik vaak bij kroegen,en dat is niet positief.
Maar ben best rustig en gezellig.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik ben druk en gezellig.quote:Op zondag 21 april 2024 18:48 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ook hoor hier
Maar ben best rustig en gezellig.
Druk welquote:soms
Kan ik wel gebruiken,iemand die rustig en verstandig is.quote:Op zondag 21 april 2024 18:50 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Met veel bier op staat mijn bek niet stil ook.
Maar over algemeen... Mwah“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog geen drank op eet smakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lekker ite.quote:
kipsate en groentesoep
Ik maak mij echt nergens druk om ook nogquote:Op zondag 21 april 2024 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ik wel gebruiken,iemand die rustig en verstandig is.![]()
![]()
Mensen buitenspel was er gewoonOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Tot later.quote:
![]()
quote:Op zondag 21 april 2024 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ik wel gebruiken,iemand die rustig en verstandig is.
quote:Jullie gaan met Bally mee?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ScheetjesparadeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Eindelijk.quote:
Ik ga met niemand mee en meld mij zelden tot nooit af als ik gaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tweede helftThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoeft ook niet,dat is meestal rond 22:30 en dan kijk je nog even Hart van Nederland.quote:Op zondag 21 april 2024 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga met niemand mee en meld mij zelden tot nooit af als ik ga
Bijna weer gestart jaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Moet ik nu alweer langs komen?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nu even niet mijn beste.Haar skattie is er.quote:Op zondag 21 april 2024 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik nu alweer langs komen?
Wij gaan bier drinken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben nog aan het eten.
Proost Amy.quote:
Kommetje soep staat nog te wachtenquote:Op zondag 21 april 2024 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik nu alweer langs komen?![]()
![]()
Die is nu koud.quote:
Is Gazpacho,dat hoort zo.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vaak ben ik al van te voren weg.quote:Op zondag 21 april 2024 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoeft ook niet,dat is meestal rond 22:30 en dan kijk je nog even Hart van Nederland.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je niet zo lang wachten met ophalenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent nooit echt weg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BalluhhhOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Van hier welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is echt heel lekker.Zal het een keer voor je maken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lief zegquote:Op zondag 21 april 2024 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is echt heel lekker.Zal het een keer voor je maken.![]()
![]()
Brand in de kuipThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Proberen ze welquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zal jou opwarmen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wel heftigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik heb van iemand gehoord die daar werkte, dat iemand van dat bedrijf op nogal onvriendelijke wijze weg was gestuurd toen hij de blussers moest inspecteren!quote:![]()
![]()
Toch even voetbal kijken, gezellig sfeertje zie ik
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ramptoeristquote:Op zondag 21 april 2024 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Toch even voetbal kijken, gezellig sfeertje zie ik
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Zelfs hiervoor ga ik geen voetbal op zetten hier hoor!quote:Op zondag 21 april 2024 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Toch even voetbal kijken, gezellig sfeertje zie ik![]()
![]()
Wat danquote:Op zondag 21 april 2024 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb van iemand gehoord die daar werkte, dat iemand van dat bedrijf op nogal onvriendelijke wijze weg was gestuurd toen hij de blussers moest inspecteren!![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2024 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat busje kwam met dit logo er op aanrijden!
[ afbeelding ]
♡♡♡♡![]()
Nee, ik denk ook dat ik zo weer Fallout ga kijken.quote:Op zondag 21 april 2024 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs hiervoor ga ik geen voetbal op zetten hier hoor!Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ik heb hier weer een hyperactieve koter in huis, dat is entertainment genoeg!quote:Op zondag 21 april 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik denk ook dat ik zo weer Fallout ga kijken.En als het lawaai te veel wordt, zet ik de koptelefoon op en ga ik Youtube filmpjes kijken van mijn favoriete kanalen.
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oehquote:
Goal
R.I.P DTS.![]()
Misschien willen ze een nieuw stadion?quote:Op zondag 21 april 2024 19:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3 zet even je eigen stadion in de fik______!
Dat is in enschedequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
20 miljonairs die een opgeblazen varken in elkaars netje moeten proberen te trappen, en 2 anderen die ieders in hun eigen netje staan om dat tegen te houden.quote:Nuttig!!!
![]()
![]()
Nee hier posten is lekker nuttigquote:Op zondag 21 april 2024 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
20 miljonairs die een opgeblazen varken in elkaars netje moeten proberen te trappen, en 2 anderen die ieders in hun eigen netje staan om dat tegen te houden.Nuttig!!!
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:![]()
![]()
Handig dat je er ook bij verteld wat je doet 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk dat ik binnenkort de boel maar eens goed op stelten ga zetten in de kuip tijdens een wedstrijd tussen feyenooit en Ajax. Als Rotterdamse kan ik me prima in een thuisvak begeven en daarvandaan herrie kan schoppen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zin in bierOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zondag 21 april 2024 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
20 miljonairs die een opgeblazen varken in elkaars netje moeten proberen te trappen, en 2 anderen die ieders in hun eigen netje staan om dat tegen te houden.Nuttig!!!
♡♡♡♡![]()
Dat zou wel een extra dimensie aan het spel gevenquote:
Je bent welkom.quote:
Ik geef je 5 minuten. Ik heb daar ooit eens een volwassen vent een jochie van 5 zien bedreigen omdat ie een ajax-sjaaltje omhad.quote:Op zondag 21 april 2024 19:46 schreef DJMO het volgende:
Denk dat ik binnenkort de boel maar eens goed op stelten ga zetten in de kuip tijdens een wedstrijd tussen feyenooit en Ajax. Als Rotterdamse kan ik me prima in een thuisvak begeven en daarvandaan herrie kan schoppen![]()
Ik ben eten met Nick nietquote:Op zondag 21 april 2024 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Handig dat je er ook bij verteld wat je doet 😉je had het recept al, dus dat moet voldoende zijn icm de plaatjes
Beetje zoals een KOZP-aanhanger die een manneke in een Sinterklaaspakkie ziet?quote:Op zondag 21 april 2024 19:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik geef je 5 minuten. Ik heb daar ooit eens een volwassen vent een jochie van 5 zien bedreigen omdat ie een ajax-sjaaltje omhad.![]()
Oeh dat is wel beetje domme blunderquote:Op zondag 21 april 2024 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat busje kwam met dit logo er op aanrijden!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Yep, en vervolgens gaan huilen als mensen iets terug doen.quote:Op zondag 21 april 2024 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje zoals een KOZP-aanhanger die een manneke in een Sinterklaaspakkie ziet?![]()
Seks en etenquote:Op zondag 21 april 2024 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het jou of je soort in leven kan houden of kan laten reproduceren!![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2024 19:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, en vervolgens gaan huilen als mensen iets terug doen.Echt he!
![]()
![]()
An sich Ben Ik niet bang om met Amsterdam of Ajax spul rond te lopen in 010 hoor. Mijn zoons wonen daar in een pleeggezin en ik draag regelmatig Iamsterdam kleding om hen te plagen.quote:Op zondag 21 april 2024 19:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik geef je 5 minuten. Ik heb daar ooit eens een volwassen vent een jochie van 5 zien bedreigen omdat ie een ajax-sjaaltje omhad.
Alleen tijdens corona droeg ik een mondkapje met Amsterdam erop, en toen werd ik op het station bedreigd door een drietal negroïde mannen die dachten dat ik hen op de foto zette ipv het Stations bord van het Station om pleegmoeder te laten weten dat ik in de buurt was
Mensen die zich druk maken over voetbal
Niet bang zijn of verstandig zijn...quote:Op zondag 21 april 2024 19:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
An sich Ben Ik niet bang om met Amsterdam of Ajax spul rond te lopen in 010 hoor. Mijn zoons wonen daar in een pleeggezin en ik draag regelmatig Iamsterdam kleding om hen te plagen.
Alleen tijdens corona droeg ik een mondkapje met Amsterdam erop, en toen werd ik op het station bedreigd door een drietal negroïde mannen die dachten dat ik hen op de foto zette ipv het Stations bord van het Station om pleegmoeder te laten weten dat ik in de buurt was![]()
Goed punt.quote:
Nog beter: mensen
Het is bijna 20.00 en een eendagsvliegje zag het leven niet meer zitten en heeft zelfmoord gepleegd in mijn wijn.
Had nog een aar uurtjes gewacht en je was vanzelf de pijp uit gegaan, idioot!![]()
Hij had zijn dag nietquote:Op zondag 21 april 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
Het is bijna 20.00 en een eendagsvliegje zag het leven niet meer zitten en heeft zelfmoord gepleegd in mijn wijn.
Had nog een aar uurtjes gewacht en je was vanzelf de pijp uit gegaan, idioot!![]()
Zal jou eens spuitenquote:
Suïcidaal.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Arme mintehThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel heftige finale zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar het halve stadion is inmiddels zowat afgefikt met al die kakkerlakken op het veld, maar ze blijven doorspelen?![]()
quote:Op zondag 21 april 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Stomende, snoeiharde, kletsnatte, schokkende Rummikub?
Ik wilde ook Rummikub zeggen!Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Bijv of mens erger je niet of een stevig potje dammenquote:Op zondag 21 april 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Stomende, snoeiharde, kletsnatte, schokkende Rummikub?![]()
![]()
Ja met dammen heb je tenminste 2 lekkere stukken boven op elkaar liggen als je het goed doet!quote:Op zondag 21 april 2024 20:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bijv of mens erger je niet of een stevig potje dammen![]()
![]()
Mja, ik speel het dan ook dagelijks (wel online RummyFight)quote:Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Eerder kleinquote:
En dan keihard roepen Schaakmat!!quote:Op zondag 21 april 2024 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja met dammen heb je tenminste 2 lekkere stukken boven op elkaar liggen als je het goed doet!![]()
Zonde manquote:Op zondag 21 april 2024 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]Snel, spoel de coke door; de Wout is er!
![]()
![]()
Snel haal meer coke want Wouter is er.quote:Op zondag 21 april 2024 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]Snel, spoel de coke door; de Wout is er!
![]()
Sauvignon genotquote:Op zondag 21 april 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
Kolere, pro tip; drink geen Cabernet Sauvignon na Merlot!![]()
Ballen verdorieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja maar nu ff afmakenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jullie meuren lekker uit je mond nu met al die knoflook 😉quote:Op zondag 21 april 2024 19:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben eten met Nick nietje had het recept al, dus dat moet voldoende zijn icm de plaatjes
Regen nuThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja 2 keer scoren in 6 minuten moet lukken omOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Of verlenging.quote:Op zondag 21 april 2024 20:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja 2 keer scoren in 6 minuten moet lukken om![]()
Preciesquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: