Yep, en vervolgens gaan huilen als mensen iets terug doen.quote:Op zondag 21 april 2024 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje zoals een KOZP-aanhanger die een manneke in een Sinterklaaspakkie ziet?
Seks en etenquote:Op zondag 21 april 2024 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het jou of je soort in leven kan houden of kan laten reproduceren!
quote:Op zondag 21 april 2024 19:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, en vervolgens gaan huilen als mensen iets terug doen.
An sich Ben Ik niet bang om met Amsterdam of Ajax spul rond te lopen in 010 hoor. Mijn zoons wonen daar in een pleeggezin en ik draag regelmatig Iamsterdam kleding om hen te plagen.quote:Op zondag 21 april 2024 19:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik geef je 5 minuten. Ik heb daar ooit eens een volwassen vent een jochie van 5 zien bedreigen omdat ie een ajax-sjaaltje omhad.
Niet bang zijn of verstandig zijn...quote:Op zondag 21 april 2024 19:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
An sich Ben Ik niet bang om met Amsterdam of Ajax spul rond te lopen in 010 hoor. Mijn zoons wonen daar in een pleeggezin en ik draag regelmatig Iamsterdam kleding om hen te plagen.
Alleen tijdens corona droeg ik een mondkapje met Amsterdam erop, en toen werd ik op het station bedreigd door een drietal negroïde mannen die dachten dat ik hen op de foto zette ipv het Stations bord van het Station om pleegmoeder te laten weten dat ik in de buurt was
Goed punt.quote:
Hij had zijn dag nietquote:Op zondag 21 april 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
Het is bijna 20.00 en een eendagsvliegje zag het leven niet meer zitten en heeft zelfmoord gepleegd in mijn wijn.
Had nog een aar uurtjes gewacht en je was vanzelf de pijp uit gegaan, idioot!
Zal jou eens spuitenquote:
Suïcidaal.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |