Misschien willen ze een nieuw stadion?quote:Op zondag 21 april 2024 19:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3 zet even je eigen stadion in de fik______!
Dat is in enschedequote:
20 miljonairs die een opgeblazen varken in elkaars netje moeten proberen te trappen, en 2 anderen die ieders in hun eigen netje staan om dat tegen te houden.quote:
Nee hier posten is lekker nuttigquote:Op zondag 21 april 2024 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
20 miljonairs die een opgeblazen varken in elkaars netje moeten proberen te trappen, en 2 anderen die ieders in hun eigen netje staan om dat tegen te houden.Nuttig!!!
quote:
Handig dat je er ook bij verteld wat je doet 😉quote:
quote:Op zondag 21 april 2024 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
20 miljonairs die een opgeblazen varken in elkaars netje moeten proberen te trappen, en 2 anderen die ieders in hun eigen netje staan om dat tegen te houden.Nuttig!!!
Dat zou wel een extra dimensie aan het spel gevenquote:
Je bent welkom.quote:
Ik geef je 5 minuten. Ik heb daar ooit eens een volwassen vent een jochie van 5 zien bedreigen omdat ie een ajax-sjaaltje omhad.quote:Op zondag 21 april 2024 19:46 schreef DJMO het volgende:
Denk dat ik binnenkort de boel maar eens goed op stelten ga zetten in de kuip tijdens een wedstrijd tussen feyenooit en Ajax. Als Rotterdamse kan ik me prima in een thuisvak begeven en daarvandaan herrie kan schoppen
Ik ben eten met Nick nietquote:Op zondag 21 april 2024 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Handig dat je er ook bij verteld wat je doet 😉
Beetje zoals een KOZP-aanhanger die een manneke in een Sinterklaaspakkie ziet?quote:Op zondag 21 april 2024 19:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik geef je 5 minuten. Ik heb daar ooit eens een volwassen vent een jochie van 5 zien bedreigen omdat ie een ajax-sjaaltje omhad.
Oeh dat is wel beetje domme blunderquote:Op zondag 21 april 2024 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat busje kwam met dit logo er op aanrijden!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |