SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2024 21:39:53 ]![]()
Nou zeg.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ja dat zal best.quote:
Moet je dan heel het weekend daar "last" van hebben?
Niemand die je daarbij kan helpen?![]()
Ik had een andere TT, maar deze is beter.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Echt!quote:
Ik had (tegen de officiële verkeersregels in) Mini-ToT op de terugweg van oma op de passagiersstoel neergezet omdat hij zich op de heenweg helemaal de tering verveelde.
Duidelijk gezegd dat hij nergens aan mocht komen omdat dat gevaarlijk zou zijn.Mormel zat me op een gegeven moment ruim een kwartier lang te bedelven onder de kusjes!
![]()
Tyf op, ik ben aan het rijden, gek!!!![]()
![]()
Het is geen weekendquote:Op woensdag 17 april 2024 21:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat zal best.
Moet je dan heel het weekend daar "last" van hebben?
Niemand die je daarbij kan helpen?![]()
Nee niemand om te helpenTrust nobody![]()
ToTGod, is god gewoon een verbastering van ToT?
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Alle Chuck Norris-grappen zijn @ToT -feitenquote:Op woensdag 17 april 2024 21:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Alle Chuck Norris-grappen zijn eigenlijk op @:tot gebaseerdmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nou balen dan.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is geen weekend![]()
Nee niemand om te helpen
Sterkte.![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
ToTGod, is god gewoon een verbastering van ToT?![]()
![]()
Ik heb een parkiet waar hij mee kan knuffelen.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt!
Ik had (tegen de officiële verkeersregels in) Mini-ToT op de terugweg van oma op de passagiersstoel neergezet omdat hij zich op de heenweg helemaal de tering verveelde.
Duidelijk gezegd dat hij nergens aan mocht komen omdat dat gevaarlijk zou zijn.Mormel zat me op een gegeven moment ruim een kwartier lang te bedelven onder de kusjes!
![]()
Tyf op, ik ben aan het rijden, gek!!!
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Deze man kent de waarheidquote:Op woensdag 17 april 2024 21:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Alle Chuck Norris-grappen zijn @:tot -feiten![]()
Dan ga je ook niet even aan de kant?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt!
![]()
Tyf op, ik ben aan het rijden, gek!!!![]()
![]()
Ik hoop dat-ie titanium botjes heeft?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een parkiet waar hij mee kan knuffelen.![]()
![]()
Haha hij deed het wel voorzichtig, mijn rechter schouder, arm en hand.quote:Maar toen heb ik hem wel gecorrigeerd hoor.
![]()
![]()
Met een vuistslag?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha hij deed het wel voorzichtig, mijn rechter schouder, arm en hand.Maar toen heb ik hem wel gecorrigeerd hoor.
Hoe oud is miniToT?
Het klinkt alsof hij vanavond heel laat naar bed gegaan is voor zn leeftijd
Ik doe nooit iets vandaag, wat niet ook morgen kan
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Wij mannen begrijpen dat.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:46 schreef Speklap3000 het volgende:
Hij is 5 en hij gaat altijd om 20.30 naar bed omdat hij anders al weer om 5.00 naast ons bed staat!quote:Op woensdag 17 april 2024 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoe oud is miniToT?
Het klinkt alsof hij vanavond heel laat naar bed gegaan is voor zn leeftijd![]()
![]()
Ik heb thee
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Een wijs man zei ooit:quote:Op woensdag 17 april 2024 21:46 schreef Speklap3000 het volgende:
"Stel niet uit
tot de dag van morgen
wat ook
overmorgen kan!"Kan zo op een tegeltje!
![]()
Maar maar...quote:Op woensdag 17 april 2024 21:46 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik weet niet of ik dit kan waarderen
kaneeltheequote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
nog 2 slokjes Theequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ow, ja dan snap ik het wel!quote:Op woensdag 17 april 2024 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is 5 en hij gaat altijd om 20.30 naar bed omdat hij anders al weer om 5.00 naast ons bed staat!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Thee is warmDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mijn moeder zei; Doe vandaag wat je morgen niet kan doen.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit:
"Stel niet uit
tot de dag van morgen
wat ook
overmorgen kan!"Kan zo op een tegeltje!
Zonder schuimDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Doe vandaag niet wat je kan uitstellen tot morgenquote:Op woensdag 17 april 2024 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder zei; Doe vandaag wat je morgen niet kan doen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Geen asbest hierquote:Op woensdag 17 april 2024 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Als drakin zou je daar geen moeite mee moeten hebben!![]()
Slokdarm van asbest enzo!
Bolk ik die draak weer eens
Mijn moeder was een stuk wijzer dan jij.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Doe vandaag niet wat je kan uitstellen tot morgen
Toch best een gevoelige maag voor een draak
Mijn moeder is vandaag 92 geworden trouwens.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder was een stuk wijzer dan jij.![]()
![]()
Dat noem je wijs?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder was een stuk wijzer dan jij.
Van wie?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:54 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind dat ik wel tanden kan gaan poetsen![]()
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder is vandaag 92 geworden trouwens.
Voor de dingen die je wel wil doen wel ja!quote:Op woensdag 17 april 2024 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder was een stuk wijzer dan jij.
Niet dat je leuke dingen uitstelt en vervolgens erachter komt dat je het te lang hebt uitgesteld en het niet meer kan.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Je moeder? Zij kreeg jou dan wel heel laatquote:Op woensdag 17 april 2024 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder is vandaag 92 geworden trouwens.
Feli!quote:Op woensdag 17 april 2024 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder is vandaag 92 geworden trouwens.Trust nobody![]()
Wow! Mooie leeftijd! Felies!quote:Op woensdag 17 april 2024 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder is vandaag 92 geworden trouwens.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moeder? Zij kreeg jou dan wel heel laat![]()
Ja ze was eerst een non, en die mogen niet ondeugend zijn he!![]()
![]()
Gefeliciteerd dan, een respectabele leeftijd!quote:Op woensdag 17 april 2024 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder is vandaag 92 geworden trouwens.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Thanks!quote:Op woensdag 17 april 2024 21:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan, een respectabele leeftijd!
Ze wil haar vader inhalen die 96 is geworden.![]()
![]()
Nondeugend is hun uitvinding toch?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja ze was eerst een non, en die mogen niet ondeugend zijn he!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Oeh, groot feest dan!quote:Op woensdag 17 april 2024 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!
Ja en ikzelf ga dit jaar Abraham zien!
En jij bent ook best oud vader geworden danquote:Op woensdag 17 april 2024 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!
Ja en ikzelf ga dit jaar Abraham zien!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja ze was eerst een non, en die mogen niet ondeugend zijn he!Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
De nozems zijn bij haar uit de buurt gebleven.
Een fijn en liefdevol feest is belangrijker dan grootquote:Op woensdag 17 april 2024 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat tegen vallen, helaas.
Klein sociaal netwerk en ehmmmm.....privé omstandigheden....Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wees blij! Genoeg die het niet halen.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!
Ja en ikzelf ga dit jaar Abraham zien!![]()
![]()
Sowieso 100% mee eens!quote:Op woensdag 17 april 2024 21:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Een fijn en liefdevol feest is belangrijker dan groot![]()
![]()
2 mules for sister Sara.![]()
![]()
But @ToT is going to be Abrahamquote:Op woensdag 17 april 2024 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
2 mules for sister Sara.![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker wel.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar maar...
Ik weet niet of ik dit kan waarderen
En dan word ik morgen wel gebeld voor hetgene wat voor die dag prioriteit heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja voorlopig kan ik niet meer schijten door alle veren die me hier in de reet gestoken zijn!![]()
Maar ik moet echt gaan maffen omdat ik die kleine ADHD'er morgen weer naar school moet brengen.![]()
![]()
quote:
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 22:02 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daar moet iemand anders piemel inquote:Op woensdag 17 april 2024 21:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vervelende is dat ik nu al weet dat t niet gaat passen![]()
Dan gewoon klein met je naastenquote:Op woensdag 17 april 2024 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat tegen vallen, helaas.
Klein sociaal netwerk en ehmmmm.....privé omstandigheden....
Ik weet niet of ik zo'n groot feest echt zo leuk zou vinden. Gelukkig heb ik nog 10 jaar om hierover na te denken
Mafze kerel, ik hoop dat je goed slaapt.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:02 schreef ToT het volgende:
Ja voorlopig kan ik niet meer schijten door alle veren die me hier in de reet gestoken zijn!![]()
Maar ik moet echt gaan maffen omdat ik die kleine ADHD'er morgen weer naar school moet brengen.
Ik ga m'n best doen!quote:Op woensdag 17 april 2024 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mafze kerel, ik hoop dat je goed slaapt.
Hee trusten luitjes, en het is zeer gewaardeerd!![]()
![]()
Know you are lovedquote:Op woensdag 17 april 2024 22:02 schreef ToT het volgende:
Maar ik moet echt gaan maffen omdat ik die kleine ADHD'er morgen weer naar school moet brengen.![]()
https://www.womanandhome.(...)-you-are-loved-mean/![]()
Wat niet rekt dat scheurt wel.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op woensdag 17 april 2024 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
Know you are loved![]()
https://www.womanandhome.(...)-you-are-loved-mean/![]()
![]()
![]()
Jij wordt ook zeer gewaardeerdquote:Op woensdag 17 april 2024 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen!
Hee trusten luitjes, en het is zeer gewaardeerd!
Slaap lekker!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat niet rekt dat scheurt wel.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 22:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij wordt ook zeer gewaardeerd
Slaap lekker!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 22:02 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zeker wel.
En dan word ik morgen wel gebeld voor hetgene wat voor die dag prioriteit heeftIk ga ervanuit dat ik elke dag prioriteit hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Trusten!quote:Op woensdag 17 april 2024 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen!
Hee trusten luitjes, en het is zeer gewaardeerd!Trust nobody![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat niet rekt dat scheurt wel.
Trust nobody![]()
Trusten ToTquote:Op woensdag 17 april 2024 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen!
Hee trusten luitjes, en het is zeer gewaardeerd!
Jij wil ook alleen de voordelen hequote:Op woensdag 17 april 2024 22:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat ik elke dag prioriteit heb
Post ik ff niet actief mee, zit je aan badeend te knabbelen. Maar dat jij wel maar prioriteit hebt
Moet je maar betere kleding aanschaffenquote:Op woensdag 17 april 2024 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat niet rekt dat scheurt wel.
Wees niet bedroefd ik mot haar niet.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Jij wil ook alleen de voordelen he
Post ik ff niet actief mee, zit je aan badeend te knabbelen. Maar dat jij wel maar prioriteit hebt
GREAT Britainquote:Op woensdag 17 april 2024 22:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet je maar betere kleding aanschaffen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Waarom zou ik de nadelen willen?quote:Op woensdag 17 april 2024 22:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Jij wil ook alleen de voordelen he
Post ik ff niet actief mee, zit je aan badeend te knabbelen. Maar dat jij wel maar prioriteit hebtWil jij die wel dan?
Haha maar ja het klopt, ik wil wel prioriteit hebben, als jij alleen maar dingen doet die prioriteit hebben
![]()
Een spiegel?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wees niet bedroefd ik mot haar niet.![]()
Maar dacht dat dat wel algemeen was, alleen @Speklap3000 weet dat weer niet zeker.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
![]()
Het is een excuus om onder mijn vleugeltje te kunnen.quote:
![]()
quote:
motten @Lovely en @greysbones en wie nog meer pleite zeker? pffffquote:Op woensdag 17 april 2024 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een excuus om onder mijn vleugeltje te kunnen.![]()
![]()
Lovely is de enige die dat mag.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
motten @:Lovely en @:greysbones en wie nog meer pleite zeker? pffffActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
JajaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ZEGquote:Op woensdag 17 april 2024 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wees niet bedroefd ik mot haar niet.
Ik ga slapen. En morgen chillen in een hot tub
Ik kom niet aan andermans vrouwen.quote:
garpigDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Chillen in n bubbelbadquote:Op woensdag 17 april 2024 22:21 schreef Speklap3000 het volgende:
Trust nobody![]()
![]()
![]()
Met een badeendje.quote:
morgenmiddagquote:
Zo, ik heb gedouchedOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Als ik er nu af kan blijven
Slaap lekker!quote:Op woensdag 17 april 2024 22:21 schreef Speklap3000 het volgende:
Zo te zien heb je al veel zin om te chillen in de hot tub
![]()
Rustig aan ik moet morgen nog werken.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat is altijd lastig als je lekker warm zit en moe bent, dan valt het niet mee om op te staan om naar bed te gaan.quote:![]()
Appelsap dan?quote:Op woensdag 17 april 2024 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rustig aan ik moet morgen nog werken.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nooit last van want mijn bed is ook heerlijk.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is altijd lastig als je lekker warm zit en moe bent, dan valt het niet mee om op te staan om naar bed te gaan.
![]()
Met mayo of mosterd?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
ja dat zei je net alDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mensen kunnen ook doordraven met titels. Voor de charter van een nieuw "sustainable" team ben ik ineens de "Chief Advisory Officer (CAO)"
Ik kan daar maar 1 reactie op geven_____!
Tijd om naar huis te gaan![]()
![]()
Ik kijk liever een leuke seriequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
lekker vreten danquote:Op woensdag 17 april 2024 22:38 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Zo ineens trek in. Vriezer vol met die zooiUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Waar blijft je avatar?quote:Op woensdag 17 april 2024 22:38 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Zo ineens trek in. Vriezer vol met die zooiActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik heb 0 in de vriezer, maar kan wel pozza met ananas makenquote:Op woensdag 17 april 2024 22:38 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Zo ineens trek in. Vriezer vol met die zooiDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
pozzadeeg in huis
En ook flamkuchendeeg
Ik kan ook flamkuchen met ananas maken
zowel verse ananas als uit een klein bakje
Ook lekker hoorquote:Op woensdag 17 april 2024 22:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb 0 in de vriezer, maar kan wel pozza met ananas maken![]()
![]()
Lijkt zo net alsof ik heel veel heb, maar dat valt verder mee
het lijkt net alsof wij allemaal bij jou voor de deur staan te kwijlen voor pozza maar dat valt verder ook wel mee hoorquote:Op woensdag 17 april 2024 22:44 schreef drakin het volgende:
Lijkt zo net alsof ik heel veel heb, maar dat valt verder mee![]()
![]()
Als het net genoeg is is dat toch primaquote:Op woensdag 17 april 2024 22:44 schreef drakin het volgende:
Lijkt zo net alsof ik heel veel heb, maar dat valt verder mee![]()
Iedereen een vierkante cmquote:Op woensdag 17 april 2024 22:44 schreef maily het volgende:
[..]
het lijkt net alsof wij allemaal bij jou voor de deur staan te kwijlen voor pozza maar dat valt verder ook wel mee hoor
Ik nietquote:Op woensdag 17 april 2024 22:41 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Adrenaline kick van krijg je als je dat doetTrust nobody![]()
Heb je ook bier?quote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 22:43 schreef drakin het volgende:
pozzadeeg in huis
En ook flamkuchendeeg
Ik kan ook flamkuchen met ananas maken
Trust nobody![]()
Je bent meer in staat dan jezelf denkt in zo een situatiequote:Op woensdag 17 april 2024 22:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik niet
Ik zou huilen en bevriezen en doodgaan![]()
![]()
Lang geleden dat ik aan de tap heb gestaan.quote:
Ik heb een paar bijzondere biertjes staan.quote:
Maar die krijg je niet, die koop je
Neehoorquote:Op woensdag 17 april 2024 22:49 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Je bent meer in staat dan jezelf denkt in zo een situatie
Ik zou ook voor geen goud zo'n berg beklimmenTrust nobody![]()
Kreng nu heb ik een liedje in mijn hoofd.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Afgelopen zondag nog hier achterquote:Op woensdag 17 april 2024 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik aan de tap heb gestaan.was er nog één in de prutsloot gedonderd dronken.
Prut zat in zijn oren en al![]()
![]()
![]()
O? Welk liedje?quote:Op woensdag 17 april 2024 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kreng nu heb ik een liedje in mijn hoofd.![]()
Carolientje wil een man.quote:
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 22:51 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Afgelopen zondag nog hier achterwas er nog één in de prutsloot gedonderd dronken.
Prut zat in zijn oren en al![]()
Lijkt mijn wel gaaf.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neehoor
Ik zou ook voor geen goud zo'n berg beklimmen![]()
Zo een klein slootje zit hier.quote:
Gaan ze in pissen bezopen en deze pleurde erin![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
Caroline van der Plas of Annelies van der Pies?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Expeditie gooris is wel grappigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
hoop zo dat m'n nieuwe collega aangenomen word. hmmms verademing zou het zijn. Hoop dat ze met mij mee mag lopenDo what you love, love what you do!![]()
DrietnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 22:57 schreef kree het volgende:
hoop zo dat m'n nieuwe collega aangenomen word. hmmms verademing zou het zijn. Hoop dat ze met mij mee mag lopen![]()
![]()
tis echt waar he? want ik doe dit werk nu meer als 20 jaar en ben die mannen praat nu ook beetje zat aan het worden. LOLquote:Do what you love, love what you do!![]()
Omdat ze een vrouw is?quote:Op woensdag 17 april 2024 22:57 schreef kree het volgende:
hoop zo dat m'n nieuwe collega aangenomen word. hmmms verademing zou het zijn. Hoop dat ze met mij mee mag lopen![]()
sterker nog ben heel benieuwd hoe een vrouw dan is enzo onder werktijd.....
voor jullie mss normaal en toch keer gedaan, in mijn werk, nou het is aardig zeldzaam. maar vooral dat dus.Do what you love, love what you do!![]()
Reken maar op overwerk als ze ongesteld is.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:00 schreef kree het volgende:
voor jullie mss normaal en toch keer gedaan, in mijn werk, nou het is aardig zeldzaam. maar vooral dat dus.![]()
![]()
nee omdat het mss anders praten is als met mannen? ik heb er echt dus geen voor oordeel over namelijk. Maar ok wil ook wel eens de andere kant zien.quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
Concentreer je gewoon op je werk en hou dat lekker vol.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:00 schreef kree het volgende:
voor jullie mss normaal en toch keer gedaan, in mijn werk, nou het is aardig zeldzaam. maar vooral dat dus.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op woensdag 17 april 2024 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
Reken maar op overwerk als ze ongesteld is.![]()
![]()
Straks durft hij niet eens tegen een vrouw te praten irl
details details, dat bedoel ik niet., maar bedoel meer qua praten enzo???quote:Op woensdag 17 april 2024 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
Reken maar op overwerk als ze ongesteld is.
kijk als het al zover komt hoor en dat ze mee moet lopen met mij, ik zal niet anders doen als ieder ander man of vrouw. Maar ben eigenlijk benieuwd. dat is geen vooroordeel over werk kunnen trouwens. maar meer over hoe dat gaat. Serieus ik heb geen idee hoe dat zou gaan. maar weet zeker dat het goed komt want zo onwijze klootzak ben ik niet.Do what you love, love what you do!![]()
Misschien zit ze al in de overgang.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
Reken maar op overwerk als ze ongesteld is.
mijn werk is het begeleiden en leren van mensen onder andere he, dus net zo goed haar als elke die nieuw isquote:Op woensdag 17 april 2024 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Concentreer je gewoon op je werk en hou dat lekker vol.
Do what you love, love what you do!![]()
Kan gewoon alle kanten op.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
details details, dat bedoel ik niet., maar bedoel meer qua praten enzo???
kijk als het al zover komt hoor en dat ze mee moet lopen met mij, ik zal niet anders doen als ieder ander man of vrouw. Maar ben eigenlijk benieuwd. dat is geen vooroordeel over werk kunnen trouwens. maar meer over hoe dat gaat. Serieus ik heb geen idee hoe dat zou gaan. maar weet zeker dat het goed komt want zo onwijze klootzak ben ik niet.![]()
![]()
ja toch, maar sowieso voor dit is het werk gericht, hielp beetje dat ze er wel leuk uitzag, moet ik toegeven dan toch wel he. maarjaquote:
zou het daar niet op laten afhangen voor werk ofzo, dus hetzelfde als met de gozer van dezelfde leeftijd die ook met me meeliepDo what you love, love what you do!![]()
Ik had ooit een scharrel die zei ik ben ongesteld geworden, toen grapte ik en? Je heb toch nog een mondje ook? Een maand niet gezienquote:Op woensdag 17 april 2024 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
nee omdat het mss anders praten is als met mannen? ik heb er echt dus geen voor oordeel over namelijk. Maar ok wil ook wel eens de andere kant zien.was gewoon grapje. Maarrrrr
![]()
![]()
Ik snap wel wat je bedoelt. Maar beschouw haar gewoon als nieuwe collega en behandel haar niet anders omdat ze een vrouw is, dan komt het helemaal goed.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
nee omdat het mss anders praten is als met mannen? ik heb er echt dus geen voor oordeel over namelijk. Maar ok wil ook wel eens de andere kant zien.![]()
Jaquote:Op woensdag 17 april 2024 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch, maar sowieso voor dit is het werk gericht, hielp beetje dat ze er wel leuk uitzag, moet ik toegeven dan toch wel he. maarja
zou het daar niet op laten afhangen voor werk ofzo, dus hetzelfde als met de gozer van dezelfde leeftijd die ook met me meeliep![]()
volDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 23:06 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ik had ooit een scharrel die zei ik ben ongesteld geworden, toen grapte ik en? Je heb toch nog een mondje ook? Een maand niet gezienwas gewoon grapje. Maarrrrr
![]()
![]()
Dankje hetzelfde voor jouquote:Op woensdag 17 april 2024 23:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Sowieso gun ik je ook alle geluk![]()
![]()
![]()
dankquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
zal ik ook altijd doen, en vooral want we werken met dingen die gewoon gevaarlijk zijn. dus het is vertrouw jij mij en andersom. en dat is op werkgebied dus.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt. Maar beschouw haar gewoon als nieuwe collega en behandel haar niet anders omdat ze een vrouw is, dan komt het helemaal goed.
Trouwens nooit vertrouwen en nameten alles, maar ik neem het aardig serieus wel. Dus goed dat ze beetje leuk uitzag is meegenomen, maar dat zal nooit mijn oordeel zijn over werk ofzo. maaaaaaaar
wat ik wil zeggen tis leuk dat er ook vrouwen solliciteren. moet maar eens klaar zijn met dat het alleen mannen zijn.
Het komt net hoor nu, maar ook nog net aan, biijft beetje 1 van de eerste denkDo what you love, love what you do!![]()
verder denk ik trouwens in ons team, dat als eenmaal meewerkt er niet zo veel flauwe grappen over gemaakt worden hoor,.
want over het algemeen neemt iedereen elkaar wel serieus. maargoed natuurlijk zijn er geintjes tussendoor, maarja dat houdt t zeg maar leuk. denk ook iedereen moet er maar tegen kunnen, ik krijg ze nl net zo goed net als ieder ander.Do what you love, love what you do!![]()
Proost!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hmmms ik heb dat ook wel eens, hoe komt het bij jou denk je? Ik weet het wel voor mij btw. maar ff vraag aan jou?quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Straks maar weer hopen dat de nieuwe buren een beetje rustig zijn deze keer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GoeieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Southpark the movie is ook goeieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben moeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
Koe koeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb soms ook wel eens vragen, maar dan weet ik vaak wel waarom. Meestal. Hoe komt het bij jou dat je vragen hebt?quote:Op woensdag 17 april 2024 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ik heb dat ook wel eens, hoe komt het bij jou denk je? Ik weet het wel voor mij btw. maar ff vraag aan jou?![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn naam betekend is met god.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zou kunnenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dusquote:Mickey is een Engelse naam voor jongens en meisjes.
De betekenis is `Die als God is`
De naam Mickey wordt het vaakst gegeven aan Nederlandse jongens.
In Schotland en Engeland en Wales wordt het (vrijwel) alleen aan jongens gegeven.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: