SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2024 21:39:53 ]![]()
Nou zeg.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ja dat zal best.quote:
Moet je dan heel het weekend daar "last" van hebben?
Niemand die je daarbij kan helpen?![]()
Ik had een andere TT, maar deze is beter.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Echt!quote:
Ik had (tegen de officiële verkeersregels in) Mini-ToT op de terugweg van oma op de passagiersstoel neergezet omdat hij zich op de heenweg helemaal de tering verveelde.
Duidelijk gezegd dat hij nergens aan mocht komen omdat dat gevaarlijk zou zijn.Mormel zat me op een gegeven moment ruim een kwartier lang te bedelven onder de kusjes!
![]()
Tyf op, ik ben aan het rijden, gek!!!![]()
![]()
Het is geen weekendquote:Op woensdag 17 april 2024 21:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat zal best.
Moet je dan heel het weekend daar "last" van hebben?
Niemand die je daarbij kan helpen?![]()
Nee niemand om te helpenTrust nobody![]()
ToTGod, is god gewoon een verbastering van ToT?
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Alle Chuck Norris-grappen zijn @ToT -feitenquote:Op woensdag 17 april 2024 21:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Alle Chuck Norris-grappen zijn eigenlijk op @:tot gebaseerdmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nou balen dan.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is geen weekend![]()
Nee niemand om te helpen
Sterkte.![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
ToTGod, is god gewoon een verbastering van ToT?![]()
![]()
Ik heb een parkiet waar hij mee kan knuffelen.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt!
Ik had (tegen de officiële verkeersregels in) Mini-ToT op de terugweg van oma op de passagiersstoel neergezet omdat hij zich op de heenweg helemaal de tering verveelde.
Duidelijk gezegd dat hij nergens aan mocht komen omdat dat gevaarlijk zou zijn.Mormel zat me op een gegeven moment ruim een kwartier lang te bedelven onder de kusjes!
![]()
Tyf op, ik ben aan het rijden, gek!!!
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Deze man kent de waarheidquote:Op woensdag 17 april 2024 21:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Alle Chuck Norris-grappen zijn @:tot -feiten![]()
Dan ga je ook niet even aan de kant?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt!
![]()
Tyf op, ik ben aan het rijden, gek!!!![]()
![]()
Ik hoop dat-ie titanium botjes heeft?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een parkiet waar hij mee kan knuffelen.![]()
![]()
Haha hij deed het wel voorzichtig, mijn rechter schouder, arm en hand.quote:Maar toen heb ik hem wel gecorrigeerd hoor.
![]()
![]()
Met een vuistslag?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha hij deed het wel voorzichtig, mijn rechter schouder, arm en hand.Maar toen heb ik hem wel gecorrigeerd hoor.
Hoe oud is miniToT?
Het klinkt alsof hij vanavond heel laat naar bed gegaan is voor zn leeftijd
It could have been much worse, but it should have been better 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: