ja toch, maar sowieso voor dit is het werk gericht, hielp beetje dat ze er wel leuk uitzag, moet ik toegeven dan toch wel he. maarjaquote:
Ik had ooit een scharrel die zei ik ben ongesteld geworden, toen grapte ik en? Je heb toch nog een mondje ook? Een maand niet gezienquote:Op woensdag 17 april 2024 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
nee omdat het mss anders praten is als met mannen? ik heb er echt dus geen voor oordeel over namelijk. Maar ok wil ook wel eens de andere kant zien.
Ik snap wel wat je bedoelt. Maar beschouw haar gewoon als nieuwe collega en behandel haar niet anders omdat ze een vrouw is, dan komt het helemaal goed.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
nee omdat het mss anders praten is als met mannen? ik heb er echt dus geen voor oordeel over namelijk. Maar ok wil ook wel eens de andere kant zien.
Jaquote:Op woensdag 17 april 2024 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch, maar sowieso voor dit is het werk gericht, hielp beetje dat ze er wel leuk uitzag, moet ik toegeven dan toch wel he. maarja
zou het daar niet op laten afhangen voor werk ofzo, dus hetzelfde als met de gozer van dezelfde leeftijd die ook met me meeliep
quote:Op woensdag 17 april 2024 23:06 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ik had ooit een scharrel die zei ik ben ongesteld geworden, toen grapte ik en? Je heb toch nog een mondje ook? Een maand niet gezienwas gewoon grapje. Maarrrrr
Dankje hetzelfde voor jouquote:Op woensdag 17 april 2024 23:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Sowieso gun ik je ook alle geluk
dankquote:
zal ik ook altijd doen, en vooral want we werken met dingen die gewoon gevaarlijk zijn. dus het is vertrouw jij mij en andersom. en dat is op werkgebied dus.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt. Maar beschouw haar gewoon als nieuwe collega en behandel haar niet anders omdat ze een vrouw is, dan komt het helemaal goed.
hmmms ik heb dat ook wel eens, hoe komt het bij jou denk je? Ik weet het wel voor mij btw. maar ff vraag aan jou?quote:
Ik heb soms ook wel eens vragen, maar dan weet ik vaak wel waarom. Meestal. Hoe komt het bij jou dat je vragen hebt?quote:Op woensdag 17 april 2024 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ik heb dat ook wel eens, hoe komt het bij jou denk je? Ik weet het wel voor mij btw. maar ff vraag aan jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |