Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door greysbones op 16-04-2024 22:02:31 ]Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat lijkt mij nog altijd beter dan zo'n Thaise waar je een hand in haar broekje steekt en een piemel voelt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee een dame die d'r borsten heeft laten afzetten, en een hormoonkuurtje heeft genomen voor baardgroei en haar op de armen en benen enzo.
Seahorse dad, zoek maar op....Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik had andere TheeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
weg is mooi wegDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mot ik weer opdraven.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jij bent onlief naar mij.quote:
Alweer @maily ?!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:
Niet lief?
Kennelijk nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
![]()
Team -weg-![]()
![]()
Oeh. een FA die een mod modquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:13 schreef SwJ het volgende:
-Gaan we niet doen-
Bericht 100% gewijzigd door murp op 32-14-2026 12:12:34![]()
![]()
![]()
Wtfquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:17 schreef devzero het volgende:
en nu is het genoeg, kliko
Bericht 200% gewijzigd door yvonne op 32-13-2021 22:22:22![]()
![]()
allemaal
quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:17 schreef devzero het volgende:
Bericht 200% gewijzigd door yvonne op 32-13-2021 22:22:22![]()
Briljant!
Sommigen herkennen het niet.quote:
die data erbij
@SwJ heeft de lolbroek aan
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
16 april?quote:![]()
Wat is er met 16 april....Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
De datum die bij de wijziging staatquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
222222 voordat het 222222 is
22:19They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja bedtijd
6 uur de wekker
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Bericht 222% gewijzigd door swj op 22-22-2022 22:22:22Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja - zag het nu ookquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
De datum die bij de wijziging staat
Maar ehm. Er is wél wat met 16 april![]()
![]()
Greys is stiekem verliefd denk ik 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Ben je dan jarigquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - zag het nu ook
Maar ehm. Er is wél wat met 16 april![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Slaapzequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het is bijna 222222Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ow.quote:
Zou het...?
Dat had ik niet achter greys gezocht!![]()
![]()
Maar... leuk leuk!
Sjjjt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
22:21They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow.
Zou het...?
![]()
Maar... leuk leuk!
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nieuw setje der bij. Het houdt niet opquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow.
Zou het...?
![]()
Maar... leuk leuk!
Hiero 😉Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
sowieso 2222
Ja, nog net niet 22:22 uur.... met 22 seconden....?quote:![]()
DAMN! :18 secs
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Hieperdepiep![]()
Gefeli lieve Sally
@:SwJ wil je de TT aanpassen![]()
Gefeli Sally
![]()
Aloa
Welke serie?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die ga ik samen met zoonlief zien
Hij is een gamerquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En we zagen oa The Boys samenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
quote:![]()
Die Greys, je kan haar ook niet los laten lopen![]()
nee inderdaadquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:27 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Die Greys, je kan haar ook niet los laten lopen![]()
![]()
![]()
![]()
maar ze is wel lief hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:28 schreef maily het volgende:
[..]
wow![]()
en ik ben niet eens jarig, dat is @:bitterbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
22:29quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, nog net niet 22:22 uur.... met 22 seconden....?![]()
DAMN! :18 secs
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik had 15 en 25 sec
The boys wel vette serie.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, we kijken vaak series en films samenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Net Invincible uitgezienDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mooie bezigheidquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, we kijken vaak series en films samenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:29 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶
quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:40 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Hieperdepiep![]()
Gefeli lieve Sally
@:SwJ wil je de TT aanpassen![]()
Gefeli Sally
O, W E T E N . W E . D A T . O O K . W E E R . V A N . H A R T E . G E F E L I C I T E E R D . M E T . J E .quote:
Mijn mobiel heeft geen dubbelklikquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wist je dat je met dubbelklik alle spoilers tegelijk kan openen
Ja ook dit jaarquote:
was je chilisaus nog gelukt?quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:45 schreef drakin het volgende:
Mijn eten staat nog een deel van onopgegeten. Ik was echt vol na 1 bapao, een lekkerbekje en een paar happen salade
quote:
Ziet er goed uit!quote:
erg lekkerquote:
Hihi - geniet ervan!quote:
chili en peper en nog wat ingredientenquote:
lekker duidelijkquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
chili en peper en nog wat ingredienten
Die maakte ik dus ookquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Hihi - geniet ervan!
Ben zelf niet van zo heel erg pittig, dan doe ik liever de zoete chilisaus
Ik heb het lijstje niet meer in mijn hoofd, via een website zelf chilisaus makenquote:
Wie? Jou?quote:
Ik bolkte mezelfquote:
Ow - lol!quote:
Trustenquote:Op dinsdag 16 april 2024 23:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Heerlijk rustig hier, een mooi moment om te gaan slapen
Dies lief!quote:
of theequote:Op dinsdag 16 april 2024 23:26 schreef Rob het volgende:
Als je ff niet oplet rijdt die koffie met je scooter weg..
Het zal wel arabica koffie zijn
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 16 april 2024 23:38 schreef devzero het volgende:
trek in thee! Maar eerst zalm, broccoli, en zoete aardappelfrietjes
schattig, maar niet erg handig. Als je je kopje verkeerd houdt, dan vallen de koekjes eruitquote:Op dinsdag 16 april 2024 23:38 schreef drakin het volgende:
Deze is ook leuk, ruimte voor koekies onderin![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:38 schreef drakin het volgende:
Deze is ook leuk, ruimte voor koekies onderin![]()
[ afbeelding ]
Oh, is er iemand jarig?quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:15 schreef HappyCharly het volgende:
@:sally gefeliciteerd
En
Slaap lekker @:MizzezAmy
Jamjamquote:Op dinsdag 16 april 2024 23:38 schreef devzero het volgende:
trek in thee! Maar eerst zalm, broccoli, en zoete aardappelfrietjes
Heb geen warme Melkquote:Op woensdag 17 april 2024 00:00 schreef drakin het volgende:
warme melk hieruit drinken en je slaapt weer heerlijk
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op woensdag 17 april 2024 00:06 schreef drakin het volgende:
warme sojamelk
thee met honing
Ik moet zo ook slapen
Hahaha Nice!quote:
Oooowww - lovely!quote:
Ik hou niet van zo'n smalle opening en mokken met veel versiering.. bang dat ze stuk gaanquote:
Yes plsquote:
Die wel, mokken met zo'n bovenste rand drinken juist het bestequote:Op woensdag 17 april 2024 00:19 schreef HappyCharly het volgende:
Ik denk dan altijd direct.. dat drinkt toch niet fijn..
Ohquote:Op woensdag 17 april 2024 00:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Die wel, mokken met zo'n bovenste rand drinken juist het beste
Kan ookquote:Op woensdag 17 april 2024 00:38 schreef HappyCharly het volgende:
O
[..]
Oh
Doet me denken aan een klein bloemenvaasje
Jaquote:Op woensdag 17 april 2024 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
Hier bolken is echt een goed idee als je niet kan slapen
https://www.socialmusicschool.it/docenti/alessandro-milone/quote:Op woensdag 17 april 2024 00:46 schreef HappyCharly het volgende:
Ik weet niet wat het is
Maar leuk voor je
Ahquote:Op woensdag 17 april 2024 00:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
https://www.socialmusicschool.it/docenti/alessandro-milone/
Dit is de drummer.
Jij knuffelt ook met iedereen. Ik knuffel alleen met bomenquote:Op woensdag 17 april 2024 00:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Nanowar of steel was trouwens super tof weer.
Ik heb de drummer geknuffeld
En de zanger
Niet tijdens het optreden hoop ikquote:Op woensdag 17 april 2024 00:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Nanowar of steel was trouwens super tof weer.
Ik heb de drummer geknuffeld
En de zanger
Ik hou echt van knuffelen jaquote:Op woensdag 17 april 2024 00:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij knuffelt ook met iedereen. Ik knuffel alleen met bomen
quote:Op woensdag 17 april 2024 00:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wil wel een liedje voor je zingen, maar ik ben bang dat de buren dan gaan klagen
stiekem jij ookquote:Op woensdag 17 april 2024 00:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij en kree zullen het vast goed met elkaar vinden
Nee, dat zou echt onhandig zijn.quote:Op woensdag 17 april 2024 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet tijdens het optreden hoop ik
Ja knuffelen is fijnquote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 00:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet ongevraagd in mijn billen gaat knijpen
Die is hier nu nietquote:Op woensdag 17 april 2024 01:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
@:kree wil heel graag een slaapliedje voor je zingen.
Jij belt met iedereenquote:Op woensdag 17 april 2024 01:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik kan je z’n telefoonnummer geven.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-04-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ook met gangbang?quote:Op woensdag 17 april 2024 02:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben wel de gangmaker, gelijk veel posts na mij
Valt best mee, goede olie en een massage van een scharrel doet wonderenquote:Op woensdag 17 april 2024 02:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nu zie je er zeker uit als een rozijn
bofkontquote:Op woensdag 17 april 2024 02:47 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Valt best mee, goede olie en een massage van een scharrel doet wonderen
De Ayam Cemani is’s werelds meest mysterieuze kippenras vanwege het pikzwarte uiterlijk, hoge prijs en zeldzaamheid.quote:
quote:Afhankelijk van de voorouders van de kip, variëren de prijzen tussen ¤100 en een verbluffende ¤2500 per ongesekst kuiken.
Liever dit?quote:Op woensdag 17 april 2024 03:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou die kip wel eens willen proeven, maar ga dat er echt niet voor uitgeven
“Made with white meat” voor de mensen die niet weten wat chicken breast is?quote:
Het stukje kippenvlees met het minste smaakquote:Op woensdag 17 april 2024 03:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
“Made with white meat” voor de mensen die niet weten wat chicken breast is?
Heer Bally.quote:
Het is nog heel rustig.quote:Op woensdag 17 april 2024 06:23 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Goedenmorgen freshfruit.
Nog even rondneuzen op fok
Heer GG.quote:
Lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |