SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of ik over 1000 topics nog steeds zo kansloos ben dat ik de hele dag op FOK zitquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een teleurstelling dit.
Volgende keer is het de beurt aan @:ggmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom jij maar door met een TT maat.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:45 schreef Scrummie het volgende:
Dit is toch niet het PSV topic.
Waar slaat dit op.
Eensquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:45 schreef Scrummie het volgende:
Dit is toch niet het PSV topic.
Waar slaat dit op.
Op naar de bekerfinale!quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom jij maar door met een TT maat.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom jij maar door met een TT maat.
quote:
Line-upquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Done
Genoeg over topic 3000 en de TT. Laten we ons nu focussen op zondag
Laatste stukje leven uit de stadionspeakers rammen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Line-up
14:30-14:45 DJ Zig
14:45-15:15 Stanton
15:15-15:30 Wannebiezz
15:30-16:00 Cynthia Spiering
16:00-16:20 Winne
16:20-17:00 Rob vs Panic
[ afbeelding ]
Wat is veel geld? Gaat sowieso een recordbedrag worden voor ons, maar waarschijnlijk geen 60 miljoen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:43 schreef Elan het volgende:
Overigens begint het scoren van Gimenez wel Jorgensen-achtige vormen aan te nemen.
Benieuwd of wie die ooit nog ergens gaan slijten voor veel geld.
Hancko gaat voor meer weg dan Gimenez.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat is veel geld? Gaat sowieso een recordbedrag worden voor ons, maar waarschijnlijk geen 60 miljoen.
Wie wil hem nog hebben dan?quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:43 schreef Elan het volgende:
Overigens begint het scoren van Gimenez wel Jorgensen-achtige vormen aan te nemen.
Wat zou onze totale transferwaarde momenteel zo'n beetje zijn? 200 miljoen?quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hancko gaat voor meer weg dan Gimenez.
https://www.transfermarkt(...)rtanalyse/verein/234quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat zou onze totale transferwaarde momenteel zo'n beetje zijn? 200 miljoen?
*en om kaarten blijft jankenquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:53 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Wie wil hem nog hebben dan?
Een spits die niet meer scoort, geen bal meer kan aannemen, geen bal meer aan zijn voet kan houden, kinderachtig blijft duikelen..
Overdreven gedoe. Hij heeft in 2 seizoenen al bijna evenveel gescoord als Jorgensen in 5. Haaland heeft in de afgelopen 10 wedstrijden 2x gescoord. Als Haaland een dip kan hebben waarom Gimenez dan niet?quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:43 schreef Elan het volgende:
De eredivisie is ook van hetzelfde niveau natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Overdreven gedoe. Hij heeft in 2 seizoenen al bijna evenveel gescoord als Jorgensen in 5. Haaland heeft in de afgelopen 10 wedstrijden 2x gescoord. Als Haaland een dip kan hebben waarom Gimenez dan niet?
Krijgen we de kansloze Jorgensen vergelijking weer. Een Luuk de Jong raakte in ons kampioensjaar van 2017 geen bal en maakte iets van 6 goals ofzo. Elke spits kan een mindere fase hebben. Tegen Ajax speelde Santi trouwens helemaal niet slecht.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:43 schreef Elan het volgende:
Niet maar Haaland is ook niet van hetzelfde niveau als Santi en speelt in een beter team. Feit blijft dat het soms even niet loopt, kan gebeurenquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
De eredivisie is ook van hetzelfde niveau natuurlijk.
Nog altijd 24 goals dit seizoen, en we hebben nog 5 potten.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:51 schreef fetX het volgende:
Tegenwoordig is het ineens vreemd en zorgwekkend als een (relatief) jonge speler een tijdelijke terugval heeft (na een zomer met amper rust).
Het grootste probleem is denk ik dat hij er zelf veel moeite mee heeft, dan komt er zoveel druk op.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:51 schreef fetX het volgende:
Tegenwoordig is het ineens vreemd en zorgwekkend als een (relatief) jonge speler een tijdelijke terugval heeft (na een zomer met amper rust).
Dat is wel wat er nu meespeelt ja. Hij is er teveel mee bezig en teveel opzoek naar, en dat komt zijn spel niet ten goede.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het grootste probleem is denk ik dat hij er zelf veel moeite mee heeft, dan komt er zoveel druk op.
En Gimenez heeft net als Haaland een marktwaarde van 200 miljoen idd. En dit is het dus...voor wie is het nu kwalijker dat die kansen mist. Een Haaland of een Gimenez?quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
De eredivisie is ook van hetzelfde niveau natuurlijk.
Jorgensen scoorde in het seizoen dat we kampioen werden er ook lustig op los, en die had te kampen met fitheidsproblemen en bovendien (vergeleken met Santi) daarna een waardeloos elftal om zich heen lopen en een matige trainer qua tactiek. Een vormdip van een half seizoen is wel heel lang, dat doet toch vermoeden dat er meer aan de hand is.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Overdreven gedoe. Hij heeft in 2 seizoenen al bijna evenveel gescoord als Jorgensen in 5. Haaland heeft in de afgelopen 10 wedstrijden 2x gescoord. Als Haaland een dip kan hebben waarom Gimenez dan niet?
Dus nu gaat het om marktwaarde? ik vind het gewoon een onzinvergelijking.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
En Gimenez heeft net als Haaland een marktwaarde van 200 miljoen idd. En dit is het dus...voor wie is het nu kwalijker dat die kansen mist. Een Haaland of een Gimenez?
52 kools in 53 wedstrijden en dan ook nog alleen in topcompetitiesquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus nu gaat het om marktwaarde? ik vind het gewoon een onzinvergelijking.
Manmanman mensen kunnen echt niet lezen. Het gaat om relativeren. Ben je achterlijk geboren ofzo?quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus nu gaat het om marktwaarde? ik vind het gewoon een onzinvergelijking.
1 woord: vertrouwen. Een spits heeft echt geen therapie nodig, maar goals. Gebrek aan vertrouwen (stress) kost ook energie, dus op dit moment is het even een neerwaartse spiraal. Tijd om die te doorbreken met een welverdiende vakantiequote:Op dinsdag 16 april 2024 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jorgensen scoorde in het seizoen dat we kampioen werden er ook lustig op los, en die had te kampen met fitheidsproblemen en bovendien (vergeleken met Santi) daarna een waardeloos elftal om zich heen lopen en een matige trainer qua tactiek. Een vormdip van een half seizoen is wel heel lang, dat doet toch vermoeden dat er meer aan de hand is.
Na De Klassieker liep hij er ook als enige redelijk verloren bij. Natuurlijk is hij het scoren niet ineens verleerd of een slechte speler maar misschien moet hij eerst in therapie?
We kunnen niet allemaal dat Harvard niveau hebben als jij en klaas.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Manmanman mensen kunnen echt niet lezen. Het gaat om relativeren. Ben je achterlijk geboren ofzo?
Ik geef juist aan dat als een topspits als Haaland een kutperiode heeft een mindere spits dat zeker mag hebben.
Nu pas door dat ik aan discussieren met een neus.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal dat Harvard niveau hebben als jij en klaas.
Neusquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nu pas door dat ik aan discussieren met een neus.
Dit pleziertje gun ik je dit seizoen wel.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nu pas door dat ik aan discussieren met een neus.
Dit pleziertje gun ik je dit seizoen wel.
Dit dus.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:36 schreef Caland het volgende:
Gimenez moet gewoon lekker op vakantie gaan joh en zondag nog even de winnende erin schieten
Komt allemaal wel goed
Kieft had het daarover, die had daar ook bij vlagen wel last van zei die. Maar nooit zolang.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1 woord: vertrouwen. Een spits heeft echt geen therapie nodig, maar goals. Gebrek aan vertrouwen (stress) kost ook energie, dus op dit moment is het even een neerwaartse spiraal. Tijd om die te doorbreken met een welverdiende vakantie
Die man heeft jarenlang gesnovenquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Kieft had het daarover, die had daar ook bij vlagen wel last van zei die. Maar nooit zolang.
Nooit zo lang? Pisa vergeten?quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Kieft had het daarover, die had daar ook bij vlagen wel last van zei die. Maar nooit zolang.
Kan me voorstellen dat de strijd om het topscorerklassement, de blinde adoratie van Het Legioen gecombineerd met het prijskaartje dat aan hem hangt wel zwaar wegen om het te laten zien.
Dat brengt toch een andere dynamiek met zich mee dan dat mensen nog niet zoveel verwachtingen hebben.
Ik vind de ketchupfles vergelijking van Van Nistelrooy eigenlijk wel de beste, punt is dat je dezelfde dingen moet blijven doen als toen het goed ging en jezelf zeker niet gek maken, hoe moeilijk dat ook is als het niet lukt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat de strijd om het topscorerklassement, de blinde adoratie van Het Legioen gecombineerd met het prijskaartje dat aan hem hangt wel zwaar wegen om het te laten zien.
Dat brengt toch een andere dynamiek met zich mee dan dat mensen nog niet zoveel verwachtingen hebben.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:11 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM komt daarmee in een illuster rijtje.
Topic 1000 werd geopend door niemand minder dan @:Siyara (wie?)
En topic 2000, hoe kan het ook anders, werd geopend door @:klaasweetalles
De voetbalwereld is wel zo opportunistisch helaas, ik vond de hype al ietwat overdreven alhoewel hij in september/oktober echt briljant speelde, nu krijg je het terug terwijl de waarheid in het midden ligt. Maar voor zijn transferwaarde is het slecht.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:51 schreef fetX het volgende:
Mooi gesproken.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De voetbalwereld is wel zo opportunistisch helaas, ik vond de hype al ietwat overdreven alhoewel hij in september/oktober echt briljant speelde, nu krijg je het terug terwijl de waarheid in het midden ligt. Maar voor zijn transferwaarde is het slecht.
Dat komt ook wel goed denk ik alhoewel een rechtspoot op rechtsbuiten hem wel zou helpen, Minteh maakt het hem niet makkelijk. Qua drukzetten en als aanspeelpunt vind ik hem nog steeds meestal goed spelen (niet altijd, hij heeft ook dramapotjes). Dat afronden, dat moet nu echt beter. Hij schiet nu vaak blind op de keeper.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind de ketchupfles vergelijking van Van Nistelrooy eigenlijk wel de beste, punt is dat je dezelfde dingen moet blijven doen als toen het goed ging en jezelf zeker niet gek maken, hoe moeilijk dat ook is als het niet lukt.
Mwoah, weet niet of het in het midden ligt. Ik vind het nog steeds een uitstekende spits. Ik denk dat we onderschatten wat een mentaal dipje met je kan doen. Die komt er na een periode van rust wel weer bovenop. Ik hoop heel erg dat hij nog een seizoen blijft. Zou hem in ieder geval niet zo snel verkopen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De voetbalwereld is wel zo opportunistisch helaas, ik vond de hype al ietwat overdreven alhoewel hij in september/oktober echt briljant speelde, nu krijg je het terug terwijl de waarheid in het midden ligt. Maar voor zijn transferwaarde is het slecht.
Dat is dan ook lastig voor te stellen als simpele burger, maar ik denk wel dat zoiets enorm mee kan spelen. Sowieso als het even niet lekker gaat en het niet meer zo vanzelfsprekend gaat als voorheen begin je op meerdere manieren aan jezelf te twijfelen. Ik heb dat wel eens tijdens de seks!quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Nesto Groen (wordt kampioen).quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een dilemma nog wel
Ueda bakte er in al zijn basispotjes geen klote van en in zijn invalbeurten is het ook weinig soeps. En wie anders, Lingr?
Vermoeiende stemmingsmakerij.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:38 schreef DonRaja het volgende:
AD is toch ook echt een kutkrant. Mocht Valentijn ook worden weggeschopt bij de Telegraaf, kan hij altijd nog bij het AD terecht.
Lingr, nog zo'n kandidaat voor de winnende goal.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een dilemma nog wel
Ueda bakte er in al zijn basispotjes geen klote van en in zijn invalbeurten is het ook weinig soeps. En wie anders, Lingr?
Vermoeiende stemmingsmakerij.
Wat een kut excuus. Gimenez staat niet eens in de top van meeste speelminuten in 2023.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:29 schreef Haringkop het volgende:
Tuurlijk gaat Santi spelen zondag. Het is vooral de media en de buitenwereld die er een verhaal van willen maken. Gimenez wordt over twee dagen pas 23 heeft bijna non-stop gespeeld vanaf vorig jaar, niet zo gek dat de scherpte momenteel wat ontbreekt.
Niet alleen in de Eredivisie, Hans.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat een kut excuus. Gimenez staat niet eens in de top van meeste speelminuten in 2023.
Gaat ook over interland, elke keer naar mexico reizen en de aandacht en druk die er opeens kwam. Speelde gewoon prima tot de winterstop. Die drie goals in de Arena kan je je vast nog wel voor de geest halen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat een kut excuus. Gimenez staat niet eens in de top van meeste speelminuten in 2023.
Bejaarde Dusan Tadic speelde meer minuten in officiële wedstrijden Club of nationale U21- of A-teams, tot 04/12/2023.quote:
Dat maakt het nog niet minder waar wat hierboven wordt gesteld. Hij is elke keer met Mexico mee geweest, zowel in de zomer als tijdens de winterstop en heeft dus nauwelijks rust gehad.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bejaarde Dusan Tadic speelde meer minuten in officiële wedstrijden Club of nationale U21- of A-teams, tot 04/12/2023.
Je kan dat gewoon googlen, Hans.
Geen zorgen dat neem de CIES gewoon mee hoor. Bijvoorbeeld Edson Alvarez staat wel in het lijstje, vliegt ook naar Mexico. Speelt ook nog niet onverdienstelijk in de Premier League.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Gaat ook over interland, elke keer naar mexico reizen en de aandacht en druk die er opeens kwam. Speelde gewoon prima tot de winterstop. Die drie goals in de Arena kan je je vast nog wel voor de geest halen.
Hij zit daar voornamelijk op de bank.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet minder waar wat hierboven wordt gesteld. Hij is elke keer met Mexico mee geweest, zowel in de zomer als tijdens de winterstop en heeft dus nauwelijks rust gehad.
Moe werd hij in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, dan had hij wel vakantie inderdaad.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is dan ook lastig voor te stellen als simpele burger, maar ik denk wel dat zoiets enorm mee kan spelen. Sowieso als het even niet lekker gaat en het niet meer zo vanzelfsprekend gaat als voorheen begin je op meerdere manieren aan jezelf te twijfelen. Ik heb dat wel eens tijdens de seks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Ruim anderhalf jaar constant reizen, veel trainen / spelen (hij heeft genoeg wedstrijden met Mexico mee gedaan) en nauwelijks vrijaf nadat je hebt moeten wennen aan een nieuwe omgeving heeft wel zeker invloed op je geestelijke en fysieke gesteldheid. Helemaal voor een jonge speler die daarvoor nauwelijks op hoge intensiteit speelde. Dat in combinatie met een vormdip en zie hier het resultaat de afgelopen weken.quote:
En je eerste club in het buitenland, je grote doorbraak, gigantische media-aandacht en verwachtingspatronen…quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ruim anderhalf jaar constant reizen, veel trainen / spelen (hij heeft genoeg wedstrijden met Mexico mee gedaan) en nauwelijks vrijaf heeft wel zeker invloed op je geestelijke en fysieke gesteldheid. Dat in combinatie met een vormdip en zie hier het resultaat de afgelopen weken.
Dat werd voor de winterstop ook al een beetje als excuus aangedragen al gold dat toen meer voor het hele team.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet minder waar wat hierboven wordt gesteld. Hij is elke keer met Mexico mee geweest, zowel in de zomer als tijdens de winterstop en heeft dus nauwelijks rust gehad.
En een jongen van 23 heeft toch helemaal niet zoveel rust nodig. In de bloei van zijn leven 😅quote:Op woensdag 17 april 2024 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat werd voor de winterstop ook al een beetje als excuus aangedragen al gold dat toen meer voor het hele team.
Zoveel wedstrijden spelen ze momenteel toch ook niet, geloof er niks van dat moeheid echt een rol speelt. Volgens mij heeft hij zelf aangegeven dat het wel degelijk (ook) in zijn hoofd zit. Dat hij zaken teveel overdenkt. Hij heeft in het veld soms wel zijn arrogante maniertjes maar misschien is het in de kern wel een hele gevoelige jongen.
Niet elke speler is hetzelfde. Een ervaren speler kan daar makkelijker mee omgaan. Hancko, Wieffer en Geert hoeven niet de oceaan over te vliegen. Is dr combi van heel veel aandacht en druk in korte tijd, veel wedstrijden, tegenstanders die de speelstijl aanpassen op Feyenoord en buitenspelers die lange tijd niet goed speelden en nu anders.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geen zorgen dat neem de CIES gewoon mee hoor. Bijvoorbeeld Edson Alvarez staat wel in het lijstje, vliegt ook naar Mexico. Speelt ook nog niet onverdienstelijk in de Premier League.
Hancko, Wieffer, Geertruida staan overigens wel in het lijstje.
Ja, een gebrek aan rust is dus de reden dat het in zin hoofd is gaan zitten. Het zal eerder mentale dan fysieke vermoeidheid zijnquote:Op woensdag 17 april 2024 00:14 schreef Elan het volgende:
Zoveel wedstrijden spelen ze momenteel toch ook niet, geloof er niks van dat moeheid echt een rol speelt. Volgens mij heeft hij zelf aangegeven dat het wel degelijk (ook) in zijn hoofd zit.
Heb niet het idee dat mensen die dit niet snappen het ook echt willen begrijpen. Santi is in een anderhalf jaar van een kleine hype naar de grootste Mexicaanse superster naar een speler met een flinke vormdip gegaan. Zonder enige tijd om het allemaal te kunnen verwerken. Waarbij hij ook fysiek gigantische stappen heeft moeten maken om dit allemaal te kunnen volhouden, want toen hij bij ons aankwam was het niet best. Natuurlijk is ie gesloopt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ruim anderhalf jaar constant reizen, veel trainen / spelen (hij heeft genoeg wedstrijden met Mexico mee gedaan) en nauwelijks vrijaf nadat je hebt moeten wennen aan een nieuwe omgeving heeft wel zeker invloed op je geestelijke en fysieke gesteldheid. Helemaal voor een jonge speler die daarvoor nauwelijks op hoge intensiteit speelde. Dat in combinatie met een vormdip en zie hier het resultaat de afgelopen weken.
En het is een jochie. 22, bijna 23, is niks. Iedereen zit ook anders in elkaar. Sommigen zijn van nature een beetje onverstoorbaar ook vanaf jonge leeftijd, anderen hebben wat meer tijd nodig om te leren relativeren of om veel veranderingen te verwerken.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat mensen die dit niet snappen het ook echt willen begrijpen. Santi is in een anderhalf jaar van een kleine hype naar de grootste Mexicaanse superster naar een speler met een flinke vormdip gegaan. Zonder enige tijd om het allemaal te kunnen verwerken. Waarbij hij ook fysiek gigantische stappen heeft moeten maken om dit allemaal te kunnen volhouden, want toen hij bij ons aankwam was het niet best. Natuurlijk is ie gesloopt.
@Pistoleroquote:Op woensdag 17 april 2024 08:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, een gebrek aan rust is dus de reden dat het in zin hoofd is gaan zitten. Het zal eerder mentale dan fysieke vermoeidheid zijn
quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]Jij hebt het ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
Is dat mokergestoorde wijf al terug, kan hij mooi nog even zijn zak legen voor zondag.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Daarnaast, Santi is morgen jarig en wordt 23. Dan ben je dus alweer enorm veel verstandiger dan vandaag.
Zat gister in het vliegtuig. Die wil de finale niet missen.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat mokergestoorde wijf al terug, kan hij mooi nog even zijn zak legen voor zondag.
Hij zal de eerste en de laatste niet zijn die na een (half) seizoen top zijn de belofte niet inlost omdat hij mentaal niet sterk genoeg is, of omdat de tegenstanders zijn beperkte arsenaal aan trucjes door hebben.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Grappig dat er allemaal redenen en excuses worden aangedragen om de mindere vorm van Gimenez te verklaren.
Ik weet het niet.. 30 goals in een kalenderjaar is natuurlijk erg knap, maar misschien is hij uiteindelijk wel minder goed dan we denken en hopen.
Klopt, maar laten we gewoon afwachten hoe het gaat ipv weer de zoveelste kansloze Jörgensen vergelijking te maken. Santi heeft genoeg kwaliteiten, dat komt wel weer bovendrijven.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij zal de eerste en de laatste niet zijn die na een (half) seizoen top zijn de belofte niet inlost omdat hij mentaal niet sterk genoeg is, of omdat de tegenstanders zijn beperkte arsenaal aan trucjes door hebben.
Zo vaak hebben we niet een spits die er zoveel inlegt in een seizoen.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Grappig dat er allemaal redenen en excuses worden aangedragen om de mindere vorm van Gimenez te verklaren.
Ik weet het niet.. 30 goals in een kalenderjaar is natuurlijk erg knap, maar misschien is hij uiteindelijk wel minder goed dan we denken en hopen.
Er zijn zoveel midvoors geweest die het eenmalig op hun heupen kregen. Niet alleen bij Feijenoord. Eric Willaarts bijvoorbeeld. Of Schillaci. Jörgensen en Arnautovitz bij jullie. Er is nu discussie of Haaland wel zo goed is. Heeft immers al 4 wedstrijden niet gescoord. Terwijl ie vanaf de jeugd alle records heeft gebroken. Ik zou zeggen strik erom en geld aannemen.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Vd Gijp, Groot, Kindvall, Kruiver, Schouten, Kuyt, Tomasson, van Hooydonk, Geels, Houtman, Schoenmaker, Peters......quote:Op woensdag 17 april 2024 10:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zo vaak hebben we niet een spits die er zoveel inlegt in een seizoen.
Kut man. M'n welgemeende excuses. Een spelfout.quote:
AZ en Twente IN DE MUDquote:‘In anderhalf jaar van de bank in Onder-21 naar in de belangstelling van Feyenoord, PSV, FC Twente en AZ. Zo snel ging het bij mij. Ik trainde mee met de selectie van PEC, Schreuder en Plat gaven me een kans, ik ben nooit meer uit het elftal gegaan en vervolgens heb je de clubs voor het uitkiezen. Je zou er in de war van kunnen raken. FC Twente en AZ meldden zich eerst. Mooie clubs, allebei en misschien wel een logischer stap na Zwolle. Maar toen PSV kwam en mijn agent Orlando Engelaar me vertelde dat óók Feyenoord interesse toonde, had ik al besloten dat ik naar een van die clubs zou gaan. Via Twente en AZ kom je niet makkelijk terecht in de Nederlandse top en dat was wel waar ik graag wilde spelen. Als je kijkt waar ik vandaan kom, kan ik niet níét naar de top gaan.’
Dat zou pure porno zijn zegquote:Op woensdag 17 april 2024 10:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het maar over hebben hoe Gernot in minuut 83 de winnende in het netje kopt.
Dat zegt helemaal niemand. "Het kan de beste overkomen". Snappen mensen het dan beterquote:Op woensdag 17 april 2024 10:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel midvoors geweest die het eenmalig op hun heupen kregen. Niet alleen bij Feijenoord. Eric Willaarts bijvoorbeeld. Of Schillaci. Jörgensen en Arnautovitz bij jullie. Er is nu discussie of Haaland wel zo goed is. Heeft immers al 4 wedstrijden niet gescoord. Terwijl ie vanaf de jeugd alle records heeft gebroken. Ik zou zeggen strik erom en geld aannemen.
Wie ?quote:Op woensdag 17 april 2024 10:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een voetbalkenner.
Misschien is F1 wel een gezellige plek.
Geen idee met wat je bedoelt.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niemand. "Het kan de beste overkomen". Snappen mensen het dan beter
Dit. Via AZ en Twente kom je juist wel makkelijk in de top.quote:
Neuh, die vragen al dan niet terecht de hoofdprijs voor middelmaat, en bij AZ word je nog net niet gestenigd als je interesse toont in de top 3. Dan kan je die stap beter overslaan.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit. Via AZ en Twente kom je juist wel makkelijk in de top.
Natuurlijk. Ik zou als Feijenoord ook nooit een trainer van die club aanstellen.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh, die vragen al dan niet terecht de hoofdprijs voor middelmaat, en bij AZ word je nog net niet gestenigd als je interesse toont in de top 3. Dan kan je die stap beter overslaan.
Gelukkig durfde Arend Martijn het wel aan om uit die Alkmaarse sekte te stappen.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zou als Feijenoord ook nooit een trainer van die club aanstellen.
Scheer je weg of ik ga. Trieste woordgrap Tong.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig durfde Arend Martijn het wel aan om uit die Alkmaarse sekte te stappen.
Je doet net alsof dat de normaalste zaak van de wereld is en elke jonge speler overkomt een half seizoen vormdip. Genoeg jonge spelers die constant blijven presteren. Dat zijn doorgaans de spelers waar grote clubs diep(er) voor in de buidel tasten.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat mensen die dit niet snappen het ook echt willen begrijpen. Santi is in een anderhalf jaar van een kleine hype naar de grootste Mexicaanse superster naar een speler met een flinke vormdip gegaan. Zonder enige tijd om het allemaal te kunnen verwerken. Waarbij hij ook fysiek gigantische stappen heeft moeten maken om dit allemaal te kunnen volhouden, want toen hij bij ons aankwam was het niet best. Natuurlijk is ie gesloopt.
Weet ik niet, je kan een mooi bandje maken van zijn acties en hij heeft al met al redelijke statistieken en Europese goals gemaakt. Het zal geen Europese top zijn.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Je doet net alsof dat de normaalste zaak van de wereld is en elke jonge speler overkomt een half seizoen vormdip. Genoeg jonge spelers die constant blijven presteren. Dat zijn doorgaans de spelers waar grote clubs diep(er) voor in de buidel tasten.
Daarbij is al die fysieke en mentale druk nogal relatief aangezien hij het tegen de lammen en de blinden momenteel ook niet laat zien, we maar één wedstrijd per week spelen en hij letterlijk de onvoorwaardelijke steun van de supporters geniet..
Natuurlijk hoop ik dat je gelijk hebt maar er zijn ook de Alfonso Alvessen of Jorgensens van deze wereld die een kortstondige hype doormaken als goaltjesdief in de eredivisie en daarna om wat voor reden dan ook nooit meer die vorm hervinden.
Kan me in zijn huidige vorm ook niet voorstellen dat er komende zomer een club concreet voor hem gaat worden en de bedragen neerlegt die de club en wij voor ogen hebben.
Maar wie bedoel je nou? Arnautović speelde niet bij Feyenoord (Twente) en heeft nooit veel goals gemaakt in één seizoen hier dus sowieso al niet zo'n goed voorbeeld.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut man. M'n welgemeende excuses. Een spelfout.
Zeker, lijkt me voor de club en speler ook wel een lastig dilemma als er komende zomer een club komt die 25-30 miljoen wil betalen. Gok je dan dat hij zijn absolute klasse weer gaat etaleren en sla je het af? Of moet je je verlies pakken en hem verkopen.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Weet ik niet, je kan een mooi bandje maken van zijn acties en hij heeft al met al redelijke statistieken en Europese goals gemaakt. Het zal geen Europese top zijn.
quote:Op woensdag 17 april 2024 14:46 schreef zoekeenleven het volgende:
BREAKING: Volgens de zolderkamerautist gaat Sebaoui bijtekenen, of hij vertrekt naar een andere club.
De bevrijdende 3 - 0quote:Op woensdag 17 april 2024 10:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het maar over hebben hoe Gernot in minuut 83 de winnende in het netje kopt.
Nou voor dat bedrag zou ik het gewoon doen, is dikke winst.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, lijkt me voor de club en speler ook wel een lastig dilemma als er komende zomer een club komt die 25-30 miljoen wil betalen. Gok je dan dat hij zijn absolute klasse weer gaat etaleren en sla je het af? Of moet je je verlies pakken en hem verkopen.
Gratis geld van de gemeentequote:Op woensdag 17 april 2024 17:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit is alleen maar goed nieuws voor het veld en feyenoord
Het veld had niet echt te lijden onder dat ene concert in de vijf jaar.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit is alleen maar goed nieuws voor het veld en feyenoord
Het zei mij ook eigenlijk niets dat er de laatste jaren grote concerten in de kuip waren...quote:Op woensdag 17 april 2024 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het veld had niet echt te lijden onder dat ene concert in de vijf jaar.
Waar zou die Prince uithangen? Tijdje niet gehoord van hem.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het zei mij ook eigenlijk niets dat er de laatste jaren grote concerten in de kuip waren...
nederlandstalige shit denk ik
ik ben nog uit de tijd van dat bruce springsteen, rolling stones, u2, prince enzovoorts in de kuip kwamen..dat waren nog is tijden in de kuip
dat soort wereld artiesten heb je tegenwoordig ook niet meer
Mwah, Mojo heeft een flinke vinger in de pap en die kiezen imo terecht voor één van de drie concertgebouwen naast elkaar in Duivendrecht.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het zei mij ook eigenlijk niets dat er de laatste jaren grote concerten in de kuip waren...
ik ben nog uit de tijd van dat bruce springsteen, rolling stones, u2, prince enzovoorts in de kuip kwamen..dat waren nog is tijden in de kuip
Met tweepak, wacko jacko en L. Vis op een eiland.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waar zou die Prince uithangen? Tijdje niet gehoord van hem.
Ik Guns 'n Roses.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:50 schreef Document1 het volgende:
Biggie in de Kuip is het enige concert waar ik bij ben geweest.
Ik kan mij Tatjana nog herinneren in de Kuip, publiek begon massaal 'Hand in Hand' te zingen over haar 'megasingle' heen.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:54 schreef Document1 het volgende:
Oh en noodgedwongen bij dj Paul en verwante kut dj’s die vakkie S oortyfus geven.
Wow. Zeer jaloers.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:50 schreef Document1 het volgende:
Ze waren toen zo ontzettend laat dat deze spelfout ze zal leren!quote:
Ja, die concerten zijn vaak geen succes. Ik kan me nog een keer in Antwerpen herinneren dat Axl er na een half uur vandoor ging nadat hij camera van een journalist had kapot gesmeten.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ze waren toen zo ontzettend laat dat deze spelfout ze zal leren!
Dat klinkt allemaal leuk, maar voor een bankzitter met aflopend contract is ie te duur en we zijn nu juist beleid aan het voeren, niet geld aan het weggooien. Je wil meer salaris kunnen betalen van de zomer voor spelers die aan de bovenkant versterken, dan is het fijn als er een geld vrij komt.quote:
Manchester City? Daar gaan we weer de fout in…quote:
Pink Floyd heb ik er nog gezien. Dat kaliber bestaat niet meer joh...quote:Op woensdag 17 april 2024 17:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
NCRV's Los Vast Kuipspektakel.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Pink Floyd heb ik er nog gezien. Dat kaliber bestaat niet meer joh...
Gimenez in deze vormdip beoordelen is natuurlijk ook niet eerlijk. De Gimenez in vorm had teveel gelukkig vallende ballen nodig om de hype te rechtvaardigen. Daarbij is een niet snelle spits veelal een aanspeelpunt en dat gaat 'm ook niet goed af.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bouwen ze nou de parkeerplaats vol?quote:
Daar is geen woord gelogen aanquote:Op woensdag 17 april 2024 17:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
In de comments gaat het over de BETUTTELING en dat je tegenwoordig ook niks meer mag
En daden ?quote:
Waar zijn de tijden van Truus en Willem gebleven ?quote:
Zou liever Fer een veeg geven.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden van Truus en Willem gebleven ?
[ afbeelding ]
Cadeautje van de veeg piet.quote:
En een rokende Cruijff? Ja, dat waren nog eens echte tijden! Vroeger was alles beter!quote:Op donderdag 18 april 2024 09:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden van Truus en Willem gebleven ?
[ afbeelding ]
Tjsah, er wordt gewoon voorgesorteerd op een sloop van de Kuip.quote:
Word jij soms niet moe? Van jezelf?quote:
Nadeel van al dat getreuzel is alleen dat alle goede plekken straks volgebouwd zijn. We hebben straks hooguit een nieuw stadion op de huidige (alles behalve optimale) plek. Eeuwig zonde.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tjsah, er wordt gewoon voorgesorteerd op een sloop van de Kuip.
Die gaat er wel komen. Het bericht van gisteren komt ook niet echt als een verrassing, er werden toch nog amper concerten gehouden in het stadion en het stadion kan de financiële injectie goed gebruiken.
Gewoon richting Beverwaard ofzo, of misschien is er in Papendrecht nog plek @onlogischquote:Op donderdag 18 april 2024 15:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nadeel van al dat getreuzel is alleen dat alle goede plekken straks volgebouwd zijn. We hebben straks hooguit een nieuw stadion op de huidige (alles behalve optimale) plek. Eeuwig zonde.
Lekker makkelijk voor Q. Die woont er sindskort.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon richting Beverwaard ofzo, of misschien is er in Papendrecht nog plek @:onlogisch
Als je de kuip wilt gaan renoveren is dit wel het moment om dan grond aan te gaan kopen rond het stadion. Over een jaar of 5 ben je veel te laat en dan zal je inderdaad een nieuwe locatie (ver) buiten de stad moeten gaan zoeken... Voor zover ik weet word de locatie van het Feyenoordcity stadion nu ook gevuld met hoogbouw, dus die gaat ook afvallen.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nadeel van al dat getreuzel is alleen dat alle goede plekken straks volgebouwd zijn. We hebben straks hooguit een nieuw stadion op de huidige (alles behalve optimale) plek. Eeuwig zonde.
Weet ik niet, ik denk eerder op een grootscheepse verbouwing ooit. Die concerten heeft gewoon te maken dat Mojo geen grootschalige stadionconcerten in de buitenlucht wilt, en de rest naar de hallen naast de Arena gaat. Als het al buiten is dan is het bij het goffertpark of malieveld. En de laatste keer dat er 6 concerten waren in een jaar (Borsato en Rammstein) is er onder de streep maar 5 ton verdient. En Rammstein kwam op uitdrukkelijk verzoek van de band zelf in de Kuip. Dus financieel nu geen gemis.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tjsah, er wordt gewoon voorgesorteerd op een sloop van de Kuip.
Die gaat er wel komen. Het bericht van gisteren komt ook niet echt als een verrassing, er werden toch nog amper concerten gehouden in het stadion en het stadion kan de financiële injectie goed gebruiken.
Marco Borsato op het kameraadjesfeestquote:Op donderdag 18 april 2024 18:23 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon weer monstertrucks evenementen houden in De Kuip.
quote:Op donderdag 18 april 2024 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Marco Borsato op het kameraadjesfeest
Gewoon
Je vind me vervelend omdat ik geen ongelijk hebquote:Op donderdag 18 april 2024 14:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Word jij soms niet moe? Van jezelf?
Dat 1e is echt een prima plek. Zit een gigantische lap grond naast de p+r waar het allemaal prima past.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon richting Beverwaard ofzo, of misschien is er in Papendrecht nog plek @:onlogisch
Wat dat betreft zag dat Feyenoord City er echt wel goed uit. Was dat nou geklapt vanwege weerstand om de kuip te verlaten of vanwege de centen?quote:Op donderdag 18 april 2024 15:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Beide zou ik zeggen. Er was aardig wat weerstand van mensen die voor renovatie waren, maar dat was niet de enige reden dat het proces zo werd uitgerekt. Uiteindelijk is er gewoon te veel getreuzeld terwijl de staalprijzen bleven stijgen (corona en de oorlog in Oekraïne hielpen niet bepaald mee wat dat betreft) en daardoor waren er niet genoeg centen.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat dat betreft zag dat Feyenoord City er echt wel goed uit. Was dat nou geklapt vanwege weerstand om de kuip te verlaten of vanwege de centen?
Als er rond 2010 geld was geweest was dat plan gewoon doorgezet en hadden we nu al 5-10 jaar in een nieuw stadion gespeeld. Maar de financiële crisis en ons wanbeleid kwam precies op het verkeerde moment.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Beide zou ik zeggen. Er was aardig wat weerstand van mensen die voor renovatie waren, maar dat was niet de enige reden dat het proces zo werd uitgerekt. Uiteindelijk is er gewoon te veel getreuzeld terwijl de staalprijzen bleven stijgen (corona en de oorlog in Oekraïne hielpen niet bepaald mee wat dat betreft) en daardoor waren er niet genoeg centen.
Over twintig jaar doen we weer precies hetzelfde.
Daar was ik ook bij Real Hot R&B eventquote:Op woensdag 17 april 2024 17:50 schreef Document1 het volgende:
Als er zoveel gebouwd gaat worden rondom de Kuip, kan ik mij niet voorstellen dat er nog een plan komt met uitbreiding van de capaciteit op de huidige locatie. Het verkeerd en parkeren zijn nu al een drama rondom de wedstrijden. Dat zal dan alleen maar meer worden en ook op de nodige weerstand van bewoners kunnen rekenen.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik denk eerder op een grootscheepse verbouwing ooit. Die concerten heeft gewoon te maken dat Mojo geen grootschalige stadionconcerten in de buitenlucht wilt, en de rest naar de hallen naast de Arena gaat. Als het al buiten is dan is het bij het goffertpark of malieveld. En de laatste keer dat er 6 concerten waren in een jaar (Borsato en Rammstein) is er onder de streep maar 5 ton verdient. En Rammstein kwam op uitdrukkelijk verzoek van de band zelf in de Kuip. Dus financieel nu geen gemis.
En bij verbouw kan er altijd weer opnieuw gekeken worden naar de vergunning, zeker als er een dak opkomt. Dit is gewoon gratis geld van de gemeente wat mooi voor het onderhoud gebruikt kan worden en ik hoorde ook om van Goldman Sachs af te komen.
Tikkeltje scorebord journalistiek . Denk dat er vooral in de Champions League meer in had gezeten. Relatief eenvoudige poule was dat.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel zonde om te zien hoe Roma betrekkelijk eenvoudig wint van tegenstanders als Brighton en AC Milan. Gezien het gouden pik jaartje van PSV en de zwakte van Ajax en AZ waren we toch altijd wel tweede geworden, maar Europees gezien was er met dit elftal zoveel meer haalbaar.
Hoop dat Leverkusen wint, mooi om te zien wat daar nu allemaal gebeurd.quote:Op vrijdag 19 april 2024 02:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tikkeltje scorebord journalistiek . Denk dat er vooral in de Champions League meer in had gezeten. Relatief eenvoudige poule was dat.
Roma is ook gewoon een vervelende ploeg. Iets gelukkiger loten scheelt ook al de helft maar de Europa league is de laatste jaren sowieso wel op hoog niveau.
Ik denk dat de route Brighton, Milan en nu Leverkusen hoogstwaarschijnlijk ook een te zware dobber geweest voor Feyenoord. Denk dat je dat wat rooskleurig ziet
Ja, daar zat wel meer in inderdaad. Jammer, want het Europese seizoen was maar van redelijk korte duur en vooral vervelend dat we wéér tegen dat kut Roma moesten. In de EL kun je best wel een eindje komen als je niet meteen de lastigste loot.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel zonde om te zien hoe Roma betrekkelijk eenvoudig wint van tegenstanders als Brighton en AC Milan. Gezien het gouden pik jaartje van PSV en de zwakte van Ajax en AZ waren we toch altijd wel tweede geworden, maar Europees gezien was er met dit elftal zoveel meer haalbaar.
Ook in de CL zat er natuurlijk veel meer in. Het is gewoon zonde, want op de buitenspelers na ga je niet gauw zo’n sterke ploeg meer krijgen als dit seizoen het geval was.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, daar zat wel meer in inderdaad. Jammer, want het Europese seizoen was maar van redelijk korte duur en vooral vervelend dat we wéér tegen dat kut Roma moesten. In de EL kun je best wel een eindje komen als je niet meteen de lastigste loot.
hahahahahaquote:Op donderdag 18 april 2024 21:32 schreef De_Pel het volgende:
En anders het sportpark van BVV Barendrecht maar overnemen ofzo.
Die omliggend sportvelden worden binnenkort ook allemaal volgebouwd met woningen, dus die optie is ook al afgevallen.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:16 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou het leuker vinden als het de locatie zo dicht bij de stad zou behouden. Zeker nu Zuid zich zo ontwikkelt.
Het kan toch gewoon op de locatie van Varkenoord en de omliggende sportvelden in de toekomst?
Het probleem is dat je tegenwoordig veel meer ruimte nodig hebt voor 50k capaciteit, laat staan als je wil uitbreiden. Daar is straks geen plek meer voor.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Woningen zijn belangrijker dan stadion infrastructuur op dit moment
Ik denk dat de enige mogelijkheid is de Kuip helemaal afbreken en een nieuw stadion bouwen
of gedeeltes van het stadion afbreken en nieuw bouwen in fases zoals anders clubs dat ook al gedaan hebben
of het word ergens aan de rand van de buitengebieden een nieuw stadion bouwen
Eigenlijk heeft Feyenoord gewoon pech gehad.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:24 schreef Slobeend het volgende:
Interessant artikel in NRC over Slot-ball en het verschil met vorig jaar, vooral de vergelijking Szymanski vs Stengs. Slotsom, er wordt beter gevoetbald, meer kansen, hoger xG, meer balcontacten in de 16, maar dat heeft niet tot meer goals geleid. https://www.nrc.nl/nieuws(...)-doelpunten-a4196485
De beenruimte en de zitplek in het algemeen is dan ook niet meer van deze tijd in de Kuip.1x gehad dat er zo'n dikke walrus "naast" mij zat op t vak, ze zei nog heel hoopvol "als we allemaal een beetje inschikken pas het best". Nee dikke hoer, minder hamburgers vreten mot je.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het probleem is dat je tegenwoordig veel meer ruimte nodig hebt voor 50k capaciteit, laat staan als je wil uitbreiden. Daar is straks geen plek meer voor.
Eens. Jammer dat PSV zo’n gouden pik jaar heeft.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Feyenoord gewoon pech gehad.
Eens inderdaad.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:51 schreef Document1 het volgende:
Eeuwig zonde dat Feyenoord city niet is doorgegaan.
Dit is het Reddekuip "ontwerp" toch?quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:50 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Eens inderdaad.
[ link | afbeelding ]
Prachtig design.
Dat, samen met meer skyboxen, meer ruimte voor horeca, geen overhangende ringen meer. Je moet het verschil eens zien tussen White Heart Lane en het nieuwe Tottenham stadion. Capaciteit x1,5 maar die tribunes nemen meer dan 2x zoveel ruimte in.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
De beenruimte en de zitplek in het algemeen is dan ook niet meer van deze tijd in de Kuip.1x gehad dat er zo'n dikke walrus "naast" mij zat op t vak, ze zei nog heel hoopvol "als we allemaal een beetje inschikken pas het best". Nee dikke hoer, minder hamburgers vreten mot je.
Maar ja wel grotere plekken enzo
Geloof het wel ja maar eigenlijk moeten ze hem zo helemaal opnieuw bouwen en niet de huidige kuip aanpassen, vind ik.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dit is het Reddekuip "ontwerp" toch?
Ga maar gewoon naar RBC.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zou graag een nieuw stadion in omgeving Roosendaal willen omdat ik daar onlangs naar toe ben verhuisd en nu takkelang moet reizen ten opzichte van toen ik nog in Vlaardingen woonde.
Dat heb ik oprecht altijd een hele leuke club gevonden. Al ver voordat ik mijn Roosendaalse vriendin ontmoettequote:
Leuk stukquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:24 schreef Slobeend het volgende:
Interessant artikel in NRC over Slot-ball en het verschil met vorig jaar, vooral de vergelijking Szymanski vs Stengs. Slotsom, er wordt beter gevoetbald, meer kansen, hoger xG, meer balcontacten in de 16, maar dat heeft niet tot meer goals geleid. https://www.nrc.nl/nieuws(...)-doelpunten-a4196485
quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tja, Feyenoord stelt die jonkies toch op? Kennelijk hebben ze niet beter voor hun O13?
Ik heb nooit begrepen waarom mensen zó tegen nieuwbouw waren op sentimentele gronden, maar wel het oude stadion compleet wilden ombouwen tot het vrijwel niets meer met de oude Kuip te maken had.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dit is het Reddekuip "ontwerp" toch?
Psv is dus gewoon weer een beetje triest aan het doen, niks nieuws onder de zonquote:
Normaal wordt er dan even gebeld ofzo, zodat ze de teams op elkaar afstemmen?quote:
Ja dit dus, ik vind die verbouwing van Reddekuip echt verkrachtingen van de Kuip. Je laat niks intact van het oude stadion, en uiteindelijk zit je met een halfbakken oplossing die niet aan de eisen van nu kan voldoen...quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom mensen zó tegen nieuwbouw waren op sentimentele gronden, maar wel het oude stadion compleet wilden ombouwen tot het vrijwel niets meer met de oude Kuip te maken had.
Mja, aan de andere kant denk ik niet dat iemand er mee zit verder, uitslag is wel te verklaren. Alleen grappig dat iemand als PSVCL daar dan mee gaat lopen leuren om te trollen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Normaal wordt er dan even gebeld ofzo, zodat ze de teams op elkaar afstemmen?
Raar gedoe maar. Maar dan inderdaad wel wat flauw dat ze dat zo op social media gooien vanuit PSV. Niet echt netjes naar die kids van Feyenoord.
Tja, wij als PSV-ers schamen ons ook voor PSVCL.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant denk ik niet dat iemand er mee zit verder, uitslag is wel te verklaren. Alleen grappig dat iemand als PSVCL daar dan mee gaat lopen leuren om te trollen.
Mwah, een tijdje geleden postte het social media team van Feyenoord ook allemaal lacherige tweets toen een pupillen elftal van Ajax met 6-0 werd afgedroogd. Terwijl iedereen kon zien dat het niveauverschil vrij oneerlijk was.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Normaal wordt er dan even gebeld ofzo, zodat ze de teams op elkaar afstemmen?
Raar gedoe maar. Maar dan inderdaad wel wat flauw dat ze dat zo op social media gooien vanuit PSV. Niet echt netjes naar die kids van Feyenoord.
Dat was ook echt schandalig ja, vooral dat het publiek toen echt 10 10 10 ging roepen. Komop het zijn kinderen...quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, een tijdje geleden postte het social media team van Feyenoord ook allemaal lacherige tweets toen een pupillen elftal van Ajax met 6-0 werd afgedroogd. Terwijl iedereen kon zien dat het niveauverschil vrij oneerlijk was.
Wat stel je dan voor?quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja dit dus, ik vind die verbouwing van Reddekuip echt verkrachtingen van de Kuip. Je laat niks intact van het oude stadion, en uiteindelijk zit je met een halfbakken oplossing die niet aan de eisen van nu kan voldoen...
Ik was wel een liefhebber van Feyenoordcity, op dit moment zie ik weinig mogelijkhedenquote:
Die grond bij Beverwaard zal wel goedkoop zijn en makkelijk op te bouwen, in tegenstelling tot een stadion dat half in de Maas ligt. Ben benieuwd hoeveel dat scheelt in de kosten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:53 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik was wel een liefhebber van Feyenoordcity, op dit moment zie ik weinig mogelijkheden
Probleem daar is dat er geen metro of trein in de buurt ligt, wat het stadion alleen maar meer onbereikbaar maakt...quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die grond bij Beverwaard zal wel goedkoop zijn en makkelijk op te bouwen, in tegenstelling tot een stadion dat half in de Maas ligt. Ben benieuwd hoeveel dat scheelt in de kosten.
Ik was ook wel voor Feyenoord City, maar op een gegeven moment stond de business case zo onder druk dat ik me afvroeg of het nog wel verstandig was. Een iconische locatie is duur en je hebt er helaas weinig aan.
Er zou een metrolijn erbij komen en van station Stadion upgraden naar een Intercity-station vergelijkbaar met station Bijlmer Arena (op Rotterdam-Zuid stoppen namelijk alleen Sprinters).quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Probleem daar is dat er geen metro of trein in de buurt ligt, wat het stadion alleen maar meer onbereikbaar maakt...
Ja maar die plannen liggen dus nu ergens in een prullenbak.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:11 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Er zou een metrolijn erbij komen en van station Stadion upgraden naar een Intercity-station vergelijkbaar met station Bijlmer Arena (op Rotterdam-Zuid stoppen namelijk alleen Sprinters).
Dat was inclusief het stadion.
Het geheugen van Joep gaat maar 10 maanden terug?quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:20 schreef Caland het volgende:
Joep Schreuder vraagt aan Hancko of hij ooit een prijs heeft gewonnen
Jammer genoeg ademt Joep dus nog steeds
Bij dit soort vragen kan je in ieder geval enigszins uitgaan van een zuurstofgebrek.quote:
Het zorgwekkendste is nog dat Joep zichzelf heel erg serieus neemt.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:20 schreef Caland het volgende:
Niet zo slijmen bij de feyenoord jankballenquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tja, wij als PSV-ers schamen ons ook voor PSVCL.
Sorry.
Nee gaat maar tot de laatste keer dat hij in de spiegel keek.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het geheugen van Joep gaat maar 10 maanden terug?
Joep weet alleen of je een prijs gewonnen hebt als je hem een sleutelhanger geeft.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:20 schreef Caland het volgende:
Nou tijdens EK's en WK's kan ik mij altijd prima vermaken met hem, al wordt ie wel wat oud idd.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het zorgwekkendste is nog dat Joep zichzelf heel erg serieus neemt.
Je bent een soort Pietje Puk van het PSV topicquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet zo slijmen bij de feyenoord jankballen
Nah, Pietje kan nog volzinnen producerenquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Je bent een soort Pietje Puk van het PSV topic
En nee dat is geen compliment
Ben gewoon mezelfquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is meer een klaasweetallesquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat wel, maar ook dat is een hoop strontquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, Pietje kan nog volzinnen produceren
Klaas staat mijlenver boven @PSVCLquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is meer een klaasweetalles
Ik ben tegen pedofilie.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Een hele discussie over een O13-wedstrijd
Dit boeit echt niemand behalve @:PSVCL iets.
Ik neem het je moeder erg kwalijk dat ze geen post-natale abortus heeft laten plegen.quote:
Waar Feyenoord met een onder 12 speelde en 2 spelers van onder 11 en PSV met een onder 13 en 2 spelers van onder 14.quote:
Ik vind dat begrijpelijk als je als club bewijst een onbetrouwbare partner te zijn. Als de club en het stadion ruimte willen houden om op de huidige locatie uit te breiden moeten ze de grond kopen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:56 schreef Alpha0 het volgende:
De conclusie hoort te zijn dat je in de omgeving van de Kuip niet kan ontwikkelen. Toch is dat juist wat de gemeente wel wilt gaan doen. Knettergek natuurlijk.
Als dit niet klopt is ZKA wel echt definitief af.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:56 schreef Caland het volgende:
Jannes-nieuws, dus die start morgen gewoon
Arend was gisteren vrij helder dat iedereen fit was.
Ik snap het niet helemaal; in het artikel staat dat Mats Wieffer deze week geblesseerd is geraakt op de training, maar gisteren zei Arne Slot in de persconferentie dat er op dat vlak geen bijzonderheden waren.quote:
Als Arend zegt dat iedereen fit is ga ik daar blind vanuitquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als dit niet klopt is ZKA wel echt definitief af.
Volgens het verhaaltje van ZKA is hij afgelopen woensdag al geblesseerd geraakt tijdens de training. Maar Arne zei inderdaad gisteren nog dat iedereen fit was(behalve Hartman en Zechiel)quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal; in het artikel staat dat Mats Wieffer deze week geblesseerd is geraakt op de training, maar gisteren zei Arne Slot in de persconferentie dat er op dat vlak geen bijzonderheden waren.
Dus Wieffer is vandaag of gisteren geblesseerd geraakt of het is een lulverhaal.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Arend zegt dat iedereen fit is ga ik daar blind vanuit
Hooguit een gepland binnenprogramma dat clickbaitjannes weer groter maakt dan het is
Ik vind dit wel een geweldig stukje, los van het vergeten woord.quote:Een enkeling spreekt van 'een wekenlange blessure', wat er wellicht in resulteert dat het seizoen is voor de defensieve middenvelder.
Ho ho hij brengt alleen maar nieuws en wij interpreteren zijn woorden verkeerd want ja hij heeft niet gezegd dat Wieffer totaal definitief helemaal 100% vaststaand geblesseerd is.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens het verhaaltje van ZKA is hij afgelopen woensdag al geblesseerd geraakt tijdens de training. Maar Arne zei inderdaad gisteren nog dat iedereen fit was(behalve Hartman en Zechiel)
Hoe dan ook, er gaat hier iemand vreselijk in the mud.
En dan morgen: hij heeft echt een training overgeslagen dus ik had gewoon gelijk!!!1quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Ho ho hij brengt alleen maar nieuws en wij interpreteren zijn woorden verkeerd want ja hij heeft niet gezegd dat Wieffer totaal definitief helemaal 100% vaststaand geblesseerd is.
Dat is natuurlijk onzin. Een belangrijke basisspeler die niet mee kan doen in de bekerfinale is altijd nieuws.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vraag mij überhaupt de relevantie van dit nieuws melden.
Als ie niet fit is zien we het zondag wel en zal Arend vast zijn redenen hebben om het niet te melden op de persconferentie.
Ja dat bedoel ik, als het concreet is logisch nieuws om te melden, maar in het geval van een gerucht - kloppend of niet - zie ik de relevantie er niet echt van.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Een belangrijke basisspeler die niet mee kan doen in de bekerfinale is altijd nieuws.
Het lijkt alleen uit de lucht gegrepen.
Het wordt niet gepresenteerd als een gerucht. Maar misschien moeten we deze bron inderdaad gewoon nooit meer serieus nemenquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, als het concreet is logisch nieuws om te melden, maar in het geval van een gerucht - kloppend of niet - zie ik de relevantie er niet echt van.
Geen idee wat hockeysters verdienen maar dat zal geen vetpot zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zal je lot maar verbinden aan een simpele draver als Pedersen
Wedstrijd is gewoon geëindigd in een gelijkspelquote:
Je eigen carrière opgeven voor je vriendje en dan ook naar een ander land. Lijkt me geen pretje.quote:
Je weet van te voren bij clickbaitjannes dat hij het halve verhaal hoort en de rest naar zijn eigen ‘waarheid’ invult. Dat maakt zijn nieuwtjes lastig, als je het Feyenoord-nieuws wil volgen ben je toch een beetje aan hem overgeleverd ondanks dat hij tegelijkertijd bewust de club beschadigt voor zijn aandachtszoekerij.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het wordt niet gepresenteerd als een gerucht. Maar misschien moeten we deze bron inderdaad gewoon nooit meer serieus nemen
Bij dat vrouwenhockey verdien je blijkbaar hooguit 25K, dat is geen carrière dat is een hobbyquote:Op zaterdag 20 april 2024 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je eigen carrière opgeven voor je vriendje en dan ook naar een ander land. Lijkt me geen pretje.
Wel erg jammer als het daardoor klapt.
Geen idee, maar thuis elke dag als een schoothond wachten lijkt me ronduit kut. Moet je tamelijk simpel voor zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij dat vrouwenhockey verdien je blijkbaar hooguit 25K, dat is geen carrière dat is een hobby
Beetje golddiggen in het Maasgebouw na de wedstrijd, waarschijnlijk op kosten van Marcus de halve wereld overgevlogen, nog even in Italië gewoond en er toen achtergekomen dat het toch wel een saaie Noor is. Kan slechter.quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, maar thuis elke dag als een schoothond wachten lijkt me ronduit kut. Moet je tamelijk simpel voor zijn.
Misschien heeft meisje Taylor nog een schouder om uit te huilen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje golddiggen in het Maasgebouw na de wedstrijd, waarschijnlijk op kosten van Marcus de halve wereld overgevlogen, nog even in Italië gewoond en er toen achtergekomen dat het toch wel een saaie Noor is. Kan slechter.
Die ging toch vreemd met Taylor.quote:
Precies, dit was gewoon een blokje om!quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien stond Mats wel net buiten en is hij daarna naar binnen gegaan voor het binnenprogramma!!!!
heee noor kenneth hierquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien heeft meisje Taylor nog een schouder om uit te huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |