SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of ik over 1000 topics nog steeds zo kansloos ben dat ik de hele dag op FOK zitquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een teleurstelling dit.
Volgende keer is het de beurt aan @:ggmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom jij maar door met een TT maat.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:45 schreef Scrummie het volgende:
Dit is toch niet het PSV topic.
Waar slaat dit op.
Eensquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:45 schreef Scrummie het volgende:
Dit is toch niet het PSV topic.
Waar slaat dit op.
Op naar de bekerfinale!quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom jij maar door met een TT maat.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom jij maar door met een TT maat.
quote:
Line-upquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Done
Genoeg over topic 3000 en de TT. Laten we ons nu focussen op zondag
Laatste stukje leven uit de stadionspeakers rammen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Line-up
14:30-14:45 DJ Zig
14:45-15:15 Stanton
15:15-15:30 Wannebiezz
15:30-16:00 Cynthia Spiering
16:00-16:20 Winne
16:20-17:00 Rob vs Panic
[ afbeelding ]
Wat is veel geld? Gaat sowieso een recordbedrag worden voor ons, maar waarschijnlijk geen 60 miljoen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:43 schreef Elan het volgende:
Overigens begint het scoren van Gimenez wel Jorgensen-achtige vormen aan te nemen.
Benieuwd of wie die ooit nog ergens gaan slijten voor veel geld .
Hancko gaat voor meer weg dan Gimenez.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat is veel geld? Gaat sowieso een recordbedrag worden voor ons, maar waarschijnlijk geen 60 miljoen.
Wie wil hem nog hebben dan?quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:43 schreef Elan het volgende:
Overigens begint het scoren van Gimenez wel Jorgensen-achtige vormen aan te nemen.
Wat zou onze totale transferwaarde momenteel zo'n beetje zijn? 200 miljoen?quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hancko gaat voor meer weg dan Gimenez.
https://www.transfermarkt(...)rtanalyse/verein/234quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat zou onze totale transferwaarde momenteel zo'n beetje zijn? 200 miljoen?
*en om kaarten blijft jankenquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:53 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Wie wil hem nog hebben dan?
Een spits die niet meer scoort, geen bal meer kan aannemen, geen bal meer aan zijn voet kan houden, kinderachtig blijft duikelen..
Overdreven gedoe. Hij heeft in 2 seizoenen al bijna evenveel gescoord als Jorgensen in 5. Haaland heeft in de afgelopen 10 wedstrijden 2x gescoord. Als Haaland een dip kan hebben waarom Gimenez dan niet?quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:43 schreef Elan het volgende:
De eredivisie is ook van hetzelfde niveau natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Overdreven gedoe. Hij heeft in 2 seizoenen al bijna evenveel gescoord als Jorgensen in 5. Haaland heeft in de afgelopen 10 wedstrijden 2x gescoord. Als Haaland een dip kan hebben waarom Gimenez dan niet?
Krijgen we de kansloze Jorgensen vergelijking weer. Een Luuk de Jong raakte in ons kampioensjaar van 2017 geen bal en maakte iets van 6 goals ofzo. Elke spits kan een mindere fase hebben. Tegen Ajax speelde Santi trouwens helemaal niet slecht.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:43 schreef Elan het volgende:
Niet maar Haaland is ook niet van hetzelfde niveau als Santi en speelt in een beter team. Feit blijft dat het soms even niet loopt, kan gebeurenquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
De eredivisie is ook van hetzelfde niveau natuurlijk.
Nog altijd 24 goals dit seizoen, en we hebben nog 5 potten.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:51 schreef fetX het volgende:
Tegenwoordig is het ineens vreemd en zorgwekkend als een (relatief) jonge speler een tijdelijke terugval heeft (na een zomer met amper rust).
Het grootste probleem is denk ik dat hij er zelf veel moeite mee heeft, dan komt er zoveel druk op.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:51 schreef fetX het volgende:
Tegenwoordig is het ineens vreemd en zorgwekkend als een (relatief) jonge speler een tijdelijke terugval heeft (na een zomer met amper rust).
Dat is wel wat er nu meespeelt ja. Hij is er teveel mee bezig en teveel opzoek naar, en dat komt zijn spel niet ten goede.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het grootste probleem is denk ik dat hij er zelf veel moeite mee heeft, dan komt er zoveel druk op.
En Gimenez heeft net als Haaland een marktwaarde van 200 miljoen idd. En dit is het dus...voor wie is het nu kwalijker dat die kansen mist. Een Haaland of een Gimenez?quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
De eredivisie is ook van hetzelfde niveau natuurlijk.
Jorgensen scoorde in het seizoen dat we kampioen werden er ook lustig op los, en die had te kampen met fitheidsproblemen en bovendien (vergeleken met Santi) daarna een waardeloos elftal om zich heen lopen en een matige trainer qua tactiek. Een vormdip van een half seizoen is wel heel lang, dat doet toch vermoeden dat er meer aan de hand is.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Overdreven gedoe. Hij heeft in 2 seizoenen al bijna evenveel gescoord als Jorgensen in 5. Haaland heeft in de afgelopen 10 wedstrijden 2x gescoord. Als Haaland een dip kan hebben waarom Gimenez dan niet?
Dus nu gaat het om marktwaarde? ik vind het gewoon een onzinvergelijking.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
En Gimenez heeft net als Haaland een marktwaarde van 200 miljoen idd. En dit is het dus...voor wie is het nu kwalijker dat die kansen mist. Een Haaland of een Gimenez?
52 kools in 53 wedstrijden en dan ook nog alleen in topcompetitiesquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus nu gaat het om marktwaarde? ik vind het gewoon een onzinvergelijking.
Manmanman mensen kunnen echt niet lezen. Het gaat om relativeren. Ben je achterlijk geboren ofzo?quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus nu gaat het om marktwaarde? ik vind het gewoon een onzinvergelijking.
1 woord: vertrouwen. Een spits heeft echt geen therapie nodig, maar goals. Gebrek aan vertrouwen (stress) kost ook energie, dus op dit moment is het even een neerwaartse spiraal. Tijd om die te doorbreken met een welverdiende vakantiequote:Op dinsdag 16 april 2024 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jorgensen scoorde in het seizoen dat we kampioen werden er ook lustig op los, en die had te kampen met fitheidsproblemen en bovendien (vergeleken met Santi) daarna een waardeloos elftal om zich heen lopen en een matige trainer qua tactiek. Een vormdip van een half seizoen is wel heel lang, dat doet toch vermoeden dat er meer aan de hand is.
Na De Klassieker liep hij er ook als enige redelijk verloren bij. Natuurlijk is hij het scoren niet ineens verleerd of een slechte speler maar misschien moet hij eerst in therapie?
We kunnen niet allemaal dat Harvard niveau hebben als jij en klaas.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Manmanman mensen kunnen echt niet lezen. Het gaat om relativeren. Ben je achterlijk geboren ofzo?
Ik geef juist aan dat als een topspits als Haaland een kutperiode heeft een mindere spits dat zeker mag hebben.
Nu pas door dat ik aan discussieren met een neus.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal dat Harvard niveau hebben als jij en klaas.
Neusquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nu pas door dat ik aan discussieren met een neus.
Dit pleziertje gun ik je dit seizoen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |