Als je alles tegen elkaar gaat afwegen kom je best wel tot verrassende conclusies. Was jij dat ook niet letterlijk aan het doen trouwens?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er hebben zeker 1000 slechtere nummers in de lijst gestaan dan Cheerleader.
De beste van Nick en Simon en de 3JS halen ook bijna de bovenste helft voor mij, dat verbaasde me ook. Al heb ik daar een significant minder grote hekel aan dan een aantal van jullie.
Inderdaad erg engelstaligquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier hadden ook de V-Boys met Koud Hè kunnen staan.
Ik gooi Butterfly kisses er nog maar eens inquote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:58 schreef Tussle266 het volgende:
Dit vraagt natuurlijk om een soort definitieve vaststelling. Zijn er 10 slechtere Engelstalige platen tussen die 4791 andere of niet? Ik zou zelf het poëtische Dance Monkey willen nomineren.
Dance Monkey vind ik best leuk, al snap ik wel dat mensen die bloedirritant vinden. Blurred Lines vind ik zelf nog wel een goede kandidaat.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:58 schreef Tussle266 het volgende:
Dit vraagt natuurlijk om een soort definitieve vaststelling. Zijn er 10 slechtere Engelstalige platen tussen die 4791 andere of niet? Ik zou zelf het poëtische Dance Monkey willen nomineren.
quote:
Goh, zou smaak dan toch iets persoonlijks zijn?quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:57 schreef Tussle266 het volgende:
We komen nu wel bij de nummers die ik zelf niet lager dan Living Doll zou ranken. Onderste 10 zou dus wel kunnen kloppen, wat mij betreft.
Ja maar klagen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:14 schreef tufkac het volgende:
[..]
Goh, zou smaak dan toch iets persoonlijks zijn?
quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:17 schreef Cassa95 het volgende:
Leuke achtergrond-artikelen sindsdien:
https://www.top40.nl/over(...)utanten-in-de-top-40
https://www.top40.nl/overig-nieuws-nile-rodgers-top-40
Prutsersquote:15. Sister Sledge - Frankie (1985)
hoogst bereikte positie: 9
10 weken in de lijst
geproduceerd door David Bowie
Ken ik nietquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gooi nog even een steen in de kikkerpoel: All-4-One - I Swear.
Ik wist niet eens dat die draak ooit de Top 2000 had gehaald
Ik weet nog wel een rotsblok voor de kikkerpoel: Lukas Graham met 7 Years, wie met zijn volle verstand stemt daar nou op.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gooi nog even een steen in de kikkerpoel: All-4-One - I Swear.
Ik wist niet eens dat die draak ooit de Top 2000 had gehaald
Er wordt tegenwoordig voor minder een actie gestart…quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ok, ik was even bezig met een lijstje met nummers waarin Den Helder wordt genoemd.
Kom er net achter dat in het volgende nummer zowel Dave Grohl als Den Helder voorkomen. Het toppunt qua muziek is nu wel bereikt hoor.
Ja, maar zo zijn er nog wel 500 geweest door de jaren heen. Ik ken ze wel erger dan 7 years, persoonlijkquote:Op donderdag 30 mei 2024 10:44 schreef pipster het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een rotsblok voor de kikkerpoel: Lukas Graham met 7 Years, wie met zijn volle verstand stemt daar nou op.
De verkrachter verkrachtquote:
Heeft de Tipparade niet gehaald en in de Single Top 100 alweer dalende. Geen factor van belang dusquote:
Ik zie het anders toch echt in de Tipparade staan.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heeft de Tipparade niet gehaald en in de Single Top 100 alweer dalende. Geen factor van belang dus
Het probleem lijkt me vooral dat het ‘origineel’ hiervan nu dat laatste duwtje naar de bovenste 10 kan krijgen.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heeft de Tipparade niet gehaald en in de Single Top 100 alweer dalende. Geen factor van belang dus
Morad en Shay is ook wel zo'n duo wat ik het zie doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:23 schreef Tussle266 het volgende:
Wout en Frank zijn vandaag bij Veronica gestart hoor ik, middenin een lijstje. Ik bedacht me dat heel de stemweek nu ook wel op de schop zal gaan. Het stemproces op zich zal wel hetzelfde blijven, maar in het huidige team hebben ze niet direct twee figuren die die schoolreisje-fratsen kunnen nabootsen in die bus toch? Vraag me wel af wat we daarvoor terugkrijgen.
Ooh my bad. Deze week binnengekomen op 25 in de Tipparade dusquote:Op zondag 2 juni 2024 14:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zie het anders toch echt in de Tipparade staan.
Op elk dorpsplein zo'n karaokebooth, de hele week. Zou wel wat anders zijn.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Morad en Shay is ook wel zo'n duo wat ik het zie doen.
Morad die t land doorkruist voelt als een stille tocht met die grafdelversstem van mquote:Op zondag 2 juni 2024 17:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Morad en Shay is ook wel zo'n duo wat ik het zie doen.
Tot dusver voor mij qua muziek zeker onvergetelijk, heb eindelijk Cardiacs live mogen aanschouwen in London, was echt fucking vet, en mag ik het zeggen? Ja dat mag ik, on-ver-ge-te-lijkquote:Op zondag 2 juni 2024 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Had ik al gezegd dat we op vijf twaalfde zijn?
Liggen we op schema om het een onvergetelijk jaar te laten worden?
Weet niet, een Antoon heeft het ook nooit gehaaldquote:Op zondag 9 juni 2024 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Roxy dekker kunnen we geloof ik ook al wel intekenen voor dit jaar
Maar zij heeft / doet iets met de Bankzitters, dus dat wordt er gewoon ingestemdquote:Op zondag 9 juni 2024 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Weet niet, een Antoon heeft het ook nooit gehaald
Ahja, zo goed zit ik er niet in, maar dat kan nog dat verschil makenquote:Op zondag 9 juni 2024 12:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar zij heeft / doet iets met de Bankzitters, dus dat wordt er gewoon ingestemd
https://www.ad.nl/show/st(...)ify-record~a30dd1ca/quote:Op zondag 9 juni 2024 12:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ahja, zo goed zit ik er niet in, maar dat kan nog dat verschil maken
Hij ging met 2179 over de vluchtstrook, dus wat scheelde het.quote:Op zondag 9 juni 2024 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Weet niet, een Antoon heeft het ook nooit gehaald
Sugardaddy zal heus binnenkomen in de lijst dit jaar ja. Past wel bij het verkindsen van de Top 2000.quote:Op zondag 9 juni 2024 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Roxy dekker kunnen we geloof ik ook al wel intekenen voor dit jaar
Dat vind ik denk ik nog erger dan de Hermes House Band.quote:Op zondag 9 juni 2024 13:14 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hij ging met 2179 over de vluchtstrook, dus wat scheelde het.
Het was denk ik het meest kinderlijke liedje van de 2500 vorig jaar. Ik was wel alweer vergeten dat Antoon 2 dagen eerder al aan het zuurstof moest omdat ze hallo zei. Dus hij zat er best lekker in, in ‘23. Dan kan 3x Roxy dit jaar ook wel gewoon.quote:Op zondag 9 juni 2024 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik denk ik nog erger dan de Hermes House Band.
K3 deed op 2375 ook nog een deuntje in die categorie.quote:Op zondag 9 juni 2024 15:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het was denk ik het meest kinderlijke liedje van de 2500 vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |