Def Leppard godenquote:Op maandag 25 maart 2024 15:22 schreef Tussle266 het volgende:
Het verbaasde me eigenlijk wat er mogelijk is als je 'Def' intypt in de keuzelijst: Def Rhymz, Def P, Def la Desh, Def Leppard, Def Dames Dope en natuurlijk de enige die er toe doet: Mos Def.
Defondanks heeft er nog nooit een Def in de lijst gestaan.
Gewoon weer een Koninklijke 500 neem ik aanquote:Op woensdag 3 april 2024 10:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bump.
Binnenkort stemmen voor de Hollandse week bij R2
Als je die niet hebt, kun je ze ook niet waarmaken (of jezelf teleurstellen). Wel zo makkelijk.quote:Op maandag 1 april 2024 20:43 schreef PippenScottie het volgende:
WE ZIJN OP EEN KWART!!!!
Hoe gaat het met de voornemens?
Het zou kunnen dat dit een K750 of K1000 wordt, als ze net als bij de 80’s een paar uurtjes per dag eraan plakken. Vorig jaar was het van 9.00 tot 20.00 en vrijdag tot 18.00, dus daar kunnen gemakkelijk 20 uurtjes bij als ze daar zin in hebben.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:22 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Gewoon weer een Koninklijke 500 neem ik aan
0 voortgangquote:Op maandag 1 april 2024 20:43 schreef PippenScottie het volgende:
WE ZIJN OP EEN KWART!!!!
Hoe gaat het met de voornemens?
Is dit niet dezelfde Pipo van die Stumblin’ in remix? Misschien kunnen we wat verzoekjes bij hem/haar indienen…quote:
Is er al niet genoeg misdaan aan dit nummer?quote:
En een remix komt vaker voor natuurlijk, maar dit lijkt een hit te zijn / worden in heel Europa.quote:Op maandag 8 april 2024 13:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is er al niet genoeg misdaan aan dit nummer?
Simon en Garfunkel waren al niet blij dat aan hun versie een gitaar en drumstel waren toegevoegd, wat prompt een hit werd.
Dan heb je die Disturbed versie wat niet minder is dan een verkrachting. En dan gaan we dat nog remixen?
![]()
![]()
Europa is een smakeloos land!quote:Op maandag 8 april 2024 13:50 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
En een remix komt vaker voor natuurlijk, maar dit lijkt een hit te zijn / worden in heel Europa.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Broes gaat weer extra stemmen vangen
Bruce Springsteen werkt mee aan film over zijn eigen leven
Bruce Springsteen (74) werkt samen met zijn manager Jon Landau (63) mee aan de film over zijn eigen album ‘Nebraska’. De opnames beginnen pas dit najaar. Dat meldt entertainmentwebsite ‘Variety’.
Duurt nog minstens een jaar. Voor die tijd gaat er vast iemand dood die meer aandacht vraagt.quote:
Er wordt geeneens een berichtje op de site aan besteed, dat zegt ook wel iets over de koers. Voor de stemming van morgen is het wel perfecte timing. 2 jaar geleden stonden er 3 in, vorig jaar alleen ruthless queen. Benieuwd hoe dat nu is.quote:Op donderdag 11 april 2024 11:57 schreef Cassa95 het volgende:
Rain In May zal wel niet terugkeren na dit nieuws, Starlight Dancer verwacht ik ook niet. Als Ruthless Queen maar wat terugstijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |