Na de 1e 20 jaar was de lol er wel een beetje van af.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die staat laag ja. Maar goed, die Top 100 aller tijden was ook niet alles
En toch komen we ieder jaar weer hier.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Na de 1e 20 jaar was de lol er wel een beetje van af.
Net zoals de top 2000 dus eigenlijk
Ja joh, pas vele jaren later komen we tot inzicht dat we best in 2019 hadden kunnen stoppen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toch komen we ieder jaar weer hier.
De lol is toch juist pas begonnen na 20 jaar? Je hoeft nu geeneens meer artiest te zijn om een dodenbonus te krijgen. Sterker nog, je hoeft geeneens meer artiest te zijn om in de lijst te komen. De mogelijkheden zijn eindeloos, het wachten is op Louis Armstrong die Stapelgek zingt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Na de 1e 20 jaar was de lol er wel een beetje van af.
Net zoals de top 2000 dus eigenlijk
Er is ook nergens groener gras te vinden toch, elk lijstje heeft zo zijn eigen ellende.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toch komen we ieder jaar weer hier.
Hazes aan dit rijtje toevoegen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:23 schreef Tussle266 het volgende:
We zijn inmiddels 2 maanden in 2024, dus misschien wel een mooi moment voor een kleine NPO Radio 2 playlist update. In de categorie ‘ze staan al 785 keer op de keuzelijst, dus nummer 786 kan er ook nog wel bij’ zitten in ieder geval: Queen, Prince, Blæf, Brucesteen en Toto.
Edit: en sinds gisteravond Bowie ook, zie ik net.
Wat dat betreft stelt NPO Radio 2 nooit teleur, want die staat op de keuzelijst uitsluitend onder Cockney Rebel (dus zonder Steve Harley). Dus dat gaat ongetwijfeld fout als het stemtijd is.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:58 schreef peaceman het volgende:
Sebastian gaat wel stijgen denk ik.
R.I.P. Steve
De stemmer die zich in november de dood van Steve Harley nog herinnert komt daar wel uit hoorquote:Op zondag 17 maart 2024 14:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wat dat betreft stelt NPO Radio 2 nooit teleur, want die staat op de keuzelijst uitsluitend onder Cockney Rebel (dus zonder Steve Harley). Dus dat gaat ongetwijfeld fout als het stemtijd is.
dat klopt ook, want Sebastian is nog uit de Cockney rebel-zonder-Steve-apart-genoemd-tijdquote:Op zondag 17 maart 2024 14:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wat dat betreft stelt NPO Radio 2 nooit teleur, want die staat op de keuzelijst uitsluitend onder Cockney Rebel (dus zonder Steve Harley). Dus dat gaat ongetwijfeld fout als het stemtijd is.
Dat verklaart ook waarom de andere wel als Steve & staan. Weer wat geleerd.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
dat klopt ook, want Sebastian is nog uit de Cockney rebel-zonder-Steve-apart-genoemd-tijd
Oef. Ja daar ga ik zeker op stemmen dit jaar. Niet vergeten.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:58 schreef peaceman het volgende:
Sebastian gaat wel stijgen denk ik.
R.I.P. Steve
Ik hou best van doekoe, maar er zijn grenzenquote:Op maandag 25 maart 2024 14:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Def Rhymz heeft nooit in de Top 2000 gestaan hè? Zal nu ook wel een stretch zijn. Wel jammer, het zou hem wel gegund zijn.
Tussen een nummer van The Cats en The Beatles zou leuk zijnquote:Op maandag 25 maart 2024 14:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik hou best van doekoe, maar er zijn grenzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |