Is dat een variant op het nummer Brown Eyed Girl?quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:09 schreef Tussle266 het volgende:
Brown Shirt Girl van Van Morrison had zijn hoogste notering in het opteljaar 2008. Wel lekker dat die keer dat je goed scoorde de keer was dat niemand er wat over te zeggen had.
Nee, enige andere die op de piek tot dan stond in 2008 was Hotel California (2). Dus vier in totaal, waarvan Brown Eyed Girl de enige was met een betere piek in de samenranking.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:33 schreef Tussle266 het volgende:
Even uitgezocht want je kan het maar ergens warm van krijgen. De enige andere twee die dit hebben zijn onze eeuwige nummer 1, die dus ook op 1 stond, en Old & Wise voor de huisvrouwen op 8. Alleen hadden die allebei dus al eens eerder op 1 en 8 gestaan. Kleine kanttekening is dat ik alleen naar de hoogste positie ooit en de positie in 2008 heb gekeken, dus ik weet niet of er iets tussen zit wat na 2008 nog eens beter heeft gescoord dan toen.
Oh ja, goeie. Eagles had ik wel kunnen raden, maar dat is altijd makkelijk achteraf.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:00 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Nee, enige andere die op de piek tot dan stond in 2008 was Hotel California (2). Dus vier in totaal, waarvan Brown Eyed Girl de enige was met een betere piek in de samenranking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Gretzl op 15-02-2024 21:08:52 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:54 schreef Gretzl het volgende:
Fun fact: MEAU (#313, #1543) is de enige Top 2000-artiest die in alle 5 de zalen van TivolIVredenburg heeft gespeeld. Een geleidelijke carričre dus, steeds iets succesvoller
[ afbeelding ]Bij dat programma? Denk wel een procentje of 30-40. The 1975 is best bekend. Best overrated op 3 ook, maar die laatste plaat had wel 2 knallers. Vind The 1975 minder leuk dan het zou moeten zijn als je hun soundinspiratie hoort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:46 schreef Tussle266 het volgende:
Over 1976 gesproken, die Eagles komen ook naar Arnhem dit jaar hč? Vorig jaar was de concert/festivalbonus best wel weer terug. Zou de lijst toppen nog een keertje kunnen?
Ik snap deze!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:44 schreef Tussle266 het volgende:
Eerder vandaag is Viva Las Vegas gedraaid, in de versie van Elvis. Die stond niet op de keuzelijst, dus mocht dit het toegangsbewijs zijn, dan zou ik dit een reële kanshebber voor week 53 noemen. Zeker als er nog een zeker fossiel brandstoffestijn goed afloopt voor de oranjepolonaise later dit jaar.
Yesquote:
Het is helaas denk ik al een vaststaand feit gezien het polonaisegedrag van de radio 2 lui (zelfs Blokhuis deed er enthousiast over) en het zal ongetwijfeld ten koste gaan van JJ Cale of zo.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb heel weinig behoefte aan het liedje van Joost in de lijst. Tenzij we afscheid nemen van een ander overgewaardeerd happy hardcore-nummer.
Wie?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
P.S. Volgend jaar heeft deze waarschijnlijk een andere nummer 1, want die lag in december echt op het randje.
See me, feel mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |