Dat kan niets anders dan een overwinning voor Dielan opleveren.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:06 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig een keer een totaal open strijd zonder mutanten.
Als ik het goed zie gaan we op de NOS meer zien van de Waalse Pijl dan de Gold Racequote:
De NOS leest hier duidelijk niet mee. Zijn optreden bij De Amstel was niet veelbelovend.quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende: Er schuilt geen commentator in Tom.
R_R vindt hem ook geen goede analist, wat ik wel mee vind vallen, dus ik wil het zelf nog wel horen.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:22 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
De NOS leest hier duidelijk niet mee. Zijn optreden bij De Amstel was niet veelbelovend.
[..]
Zijn optreden bij de Amstel was dan ook als analist, toch een ander vak. Ik ben benieuwd hoe hij als co-commentator uit de verf komt.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:22 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
De NOS leest hier duidelijk niet mee. Zijn optreden bij De Amstel was niet veelbelovend.
[..]
Hij moest ook even snel improviseren van Dioon bij de beelden van de winst van MVP, dat kan niet iedereen meteen al zoals de Mart. Ik luister graag naar hem, al mogen er iets meer deuren dicht blijven.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
R_R vindt hem ook geen goede analist, wat ik wel mee vind vallen, dus ik wil het zelf nog wel horen.
quote:Het weer zit de renners niet mee vandaag. Ondanks een droge start bij 7 graden Celsius, mogen de renners zich opmaken om de laatste twee uur van de wedstrijd in plensbuien te rijden.
Al besprokenquote:
Wie (o.a. ikzelf) gedacht had dat Tom na zijn carrière in de anonimiteit zou verdwijnen komt bedrogen uit.quote:
Met Boogerd en Lamain zal ik dat dit seizoen sowieso vaker gaan doen.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:07 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Goede reden om vandaag naar de NOS te kijken, ondanks Joris.
Natuurlijk voor veel wel een kans om te winnen zonder een topfavoriet erbij, zondag moet je het weer tegen Pogi en Mathieu afleggenquote:Op woensdag 17 april 2024 14:20 schreef Chiappucci het volgende:
Als ik ambities had voor zondag, dan zou ik nu gewoon afstappen. Wat een ellendig weer.
Rijdt Iban Mayo nog?quote:Op woensdag 17 april 2024 14:37 schreef VoMy het volgende:
Joris vd Berg denkt dat Euskaltel het Euskaltel is. @:Rellende_Rotscholier
Het is goed nat ja.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef Steven184 het volgende:
Dit weer gaat ze slecht doen voor zondag
Interview met Benoot ging niet helemaal soepel inderdaad. Nu weer opgelost.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:42 schreef Felagund het volgende:
Horen jullie ook dubbel (op de stream)?
Ik vraag me wel af of zijn stem de laatste keer Muur gaat halen.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:45 schreef VoMy het volgende:
Tom praat zoveel dat VdBerg nog maar amper aan het woord is. Prettig.
Een klassieke afvalrace door het weer.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben er! Heb ik nog iets gemist?
Joris ziet er uit alsof hij lijken in zijn kelder bewaard.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:45 schreef VoMy het volgende:
Tom praat zoveel dat VdBerg nog maar amper aan het woord is. Prettig.
Veel toppers al gelost. Teuns, Hirschi, Skjelmose o.a.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben er! Heb ik nog iets gemist?
Poels, maar die doet eveneens niet mee.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wie is er goed in de regen? Pogacar had hier helemaal de rest gedeclasseerd in deze omstandigheden.
Wellusquote:Op woensdag 17 april 2024 14:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wie is er goed in de regen? Pogacar had hier helemaal de rest gedeclasseerd in deze omstandigheden.
Daarvoor is er te weinig wind denk ikquote:Op woensdag 17 april 2024 14:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou Mollema flashbacks krijgen van Zuidwolde - Groningen in de regen?
Mijn neefje van 12 heeft voor datzelfde traject een elektrische fiets laten aanschaffen, RIP wielercarrièrequote:
Elke dag van Zuidwolde naar Groningen voor school lijkt me wat veel jaquote:
Was hij niet aan het wisselen?quote:Op woensdag 17 april 2024 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oei Tiesj, te laat handschoenen aan
Die heeft ook wel heel lang zonder geredenquote:Op woensdag 17 april 2024 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oei Tiesj, te laat handschoenen aan
Pakweg 10 km minder dan vanaf Zuidhorn. (L)quote:Op woensdag 17 april 2024 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elke dag van Zuidwolde naar Groningen voor school lijkt me wat veel ja
AGU is ook gewoon een B-merkquote:Op woensdag 17 april 2024 15:02 schreef Jason22 het volgende:
Goed gezien van Tom. Visma levert weer broddelwerk qua materiaal.
Prima regenpakken voor grote koersen zoals Station-Werk en Autogarage-Huisquote:
Tsk, terwijl de Bauke Mollema brug ook nog eens weg is.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mijn neefje van 12 heeft voor datzelfde traject een elektrische fiets laten aanschaffen, RIP wielercarrière
Geen geld meer met al dat geld dat ze Tom hebben moeten betalen.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:02 schreef Jason22 het volgende:
Goed gezien van Tom. Visma levert weer broddelwerk qua materiaal.
Denk je?quote:Op woensdag 17 april 2024 15:02 schreef Fretwork het volgende:
We feliciteren Ben Healy met een klinkende overwinning
Doe dat maar bij SBS, denken.quote:
Het is kloteweer, de rest is 50kg, geen organisatie om alles terug te rijden..quote:
Het zal in elk geval niet vanwege Joris zijn.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:10 schreef Hamlapjes het volgende:
Zelfs in de Waalse Pijl koers op meer dan 50 kilometer van de finish
NOS gaat opvallend vaak PiP naar het commentaarhok nu mooiboy Tom daar zit
Mijn grapje wordt niet gewaardeerdquote:Op woensdag 17 april 2024 15:02 schreef Reljem het volgende:
[..]
Pakweg 10 km minder dan vanaf Zuidhorn. (L)
En hoeveel voorsprong hij nodig heeft aan de voet van de laatste keer Huy. Aardig wat denk ik.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er is geen samenwerking in peloton. Benieuwd hoeveel Soren overhoudt na volgende keer Huy
Kilometer 132quote:Op woensdag 17 april 2024 15:17 schreef Fretwork het volgende:
Ik lees Abandon van Skjelmose, Teuns, Bagioli en Pidcock, Hirschi en Vansevenant er ook af.
Gaat lekker met de favorieten
Wel vaak top-10 dacht ik maar geen veelwinnaar iddquote:Op woensdag 17 april 2024 15:19 schreef Szura het volgende:
The last victory for KRAGH ANDERSEN Søren (Alpecin - Deceuninck) was 352 days ago (Eschborn-Frankfurt).
En daarvoor eind 2020. Dacht dat ie wel vaker won.
Nu wel minder dan andere jaren, want het gaat minder een massasprint naar de voet zijn. Maar 1,5 minuut zeker.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En hoeveel voorsprong hij nodig heeft aan de voet van de laatste keer Huy. Aardig wat denk ik.
Ik geef het aan Van Gils.
De klim is maar 3 minuten dus 1,5 minuut voorsprong moet dan altijd genoeg zijn. Boven op de Ereffe 1,5 minuut en dan kan het misschien net.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nu wel minder dan andere jaren, want het gaat minder een massasprint naar de voet zijn. Maar 1,5 minuut zeker.
Gaat hard als je stilstaat op de muur.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
De klim is maar 3 minuten dus 1,5 minuut voorsprong moet dan altijd genoeg zijn. Boven op de Ereffe 1,5 minuut en dan kan het misschien net.
Voor België is dit hoge kwaliteit.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer gaan ze Huy opnieuw asfalteren. Wat een gaten.
Pleur maar wat kasseien in die gaten. Lijkt me wel amusant met dit weer.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer gaan ze Huy opnieuw asfalteren. Wat een gaten.
't is ook mooi weerquote:Op woensdag 17 april 2024 15:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Pretparkje/dierentuin ziet er minder mistroostig uit dan normaal?
Maar dat wisten we bij de start al.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:36 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt een extreem nikszeggende winnaar.
Boeiend. Liever dit dan een standaard editie met Valverde, Alaphilippe of Pogacar als winnaar.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:36 schreef Mani89 het volgende:
Mwoah wel prima groepje toch?quote:Op woensdag 17 april 2024 15:36 schreef Mani89 het volgende:
Je vergeet Dani Morenoquote:Op woensdag 17 april 2024 15:38 schreef Mani89 het volgende:
De minst aansprekende winnaar sinds .. Mario Aars?
Die was in zijn topjaren stiekem wel een fenomeen natuurlijk.quote:
Jij moet toch fan zijn van Maxim van Gils met zijn Nick Carter-kapsel?quote:Op woensdag 17 april 2024 15:38 schreef Mani89 het volgende:
De minst aansprekende winnaar sinds .. Mario Aars?
Sorry maar dit is écht heiligschennis. Maxim van Gils ziet er uit als een kinderlokker.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jij moet toch fan zijn van Maxim van Gils met zijn Nick Carter-kapsel?
Was best een aardige renner als trouwe compagnon van Purito, maar uiteindelijk niet echt een memorabele carrière gehad.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die was in zijn topjaren stiekem wel een fenomeen natuurlijk.
Verschil tussen 2 en 3 lijkt me niet te kloppenquote:Op woensdag 17 april 2024 15:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gat hard opeens met de voorsprong
Een poor mans Rodriguez. Die reed in het Murito-tijdperk van de Vuelta wel steevast top 10 daar.quote:
Mijn eerste associatie is 'schandknaap'quote:Op woensdag 17 april 2024 15:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry maar dit is écht heiligschennis. Maxim van Gils ziet er uit als een kinderlokker.
Denk dat de pjip van SKA wat begint leeg te raken.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gat hard opeens met de voorsprong
As Long As You Love Me zegt Maxim dan vaak tegen de kids.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry maar dit is écht heiligschennis. Maxim van Gils ziet er uit als een kinderlokker.
En onthou kinderen, You say it best, when you say nothing at allquote:Op woensdag 17 april 2024 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
As Long As You Love Me zegt Maxim dan vaak tegen de kids.
waanzinnig zou dat zijn. past dus maar een muziekkeuze bijquote:Op woensdag 17 april 2024 15:32 schreef Chiappucci het volgende:
Ik ben normaal niet van de lange solo's, maar SKA die hier wint na 60 km alleen zou natuurlijk wel legendarisch zijn.
Winnen voor Loes.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:52 schreef Mani89 het volgende:
De enige die wij het vandaag gunnen is TIESJ, een sympathieke mens.
Johannessen denk ikquote:Op woensdag 17 april 2024 15:55 schreef kibo het volgende:
Voor wie rijden die rookworsten eigenlijk?
Tobias Halland Johannessen?quote:Op woensdag 17 april 2024 15:55 schreef kibo het volgende:
Voor wie rijden die rookworsten eigenlijk?
Zou een mooi resultaat voor ze zijn natuurlijkquote:Op woensdag 17 april 2024 15:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die traditiegetrouw dan wel weer 2e 3e of 4e zal endigen.
Podium zou voor hem al boven alle verwachtingen zijn.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die traditiegetrouw dan wel weer 2e 3e of 4e zal endigen.
Ja, ik ook. Maar Dumoulin is ook echt fijn om naar te luisteren.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met Boogerd en Lamain zal ik dat dit seizoen sowieso vaker gaan doen.
zijn nu eindelijk opgewarmd met dit rotweerquote:Op woensdag 17 april 2024 15:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dan toch de jackies uit. Hopelijk hebben ze genoten van al die extra luchtweerstand.
Ze zullen wel balen zeg, hadden grote kans gehad op de overwinning als ze geduldiger waren geweest.
Best een leuk idee. Liever dit dan in processie richting Huy.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:03 schreef Szura het volgende:
UnoX gaat de knakworsten een voor een afschieten
quote:Op woensdag 17 april 2024 16:03 schreef Szura het volgende:
UnoX gaat de knakworsten een voor een afschieten
In de Amstel wel de beste op het steilste klimmetje. En z'n mannen op kop laten rijden, en een kind gekregen.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd wat Benoot over heeft. Vorige klim hield niet over
Diezelfde G. Martinquote:Op woensdag 17 april 2024 16:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wie is überhaupt de filosoof dan, ik ken alleen het niet onaardige boek van G. Martin.
Pispotkapsel Van Gils zou een uitstekende winnaar zijn met dit zeikweer.quote:
Daar zou niets mis mee zijn, zijn cq-ranking volgt een prachtige exponentiële groei. Met winst vandaag komt hij de top 10 van dit jaar binnen.quote:
Verdiend heb je iets in de sport pas als je ook echt gewonnen hebt.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Leuk dat het wel iemand uit dat groepje is, want die hadden het wmb ook verdiend.
Ontploffing op muurquote:Op woensdag 17 april 2024 16:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als een raket gaan ze bij Israel
Historisch gezien trekken ze zich daar niets van aan dus dat heeft weinig zin.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:18 schreef WAvanBuren het volgende:
Tijd voor wat brieven richting Israel.
Korte samenvatting van zijn uitingen?quote:Op woensdag 17 april 2024 16:18 schreef DiegoFuser het volgende:
Karrel overtreft zichzelf hier echt met het geven van waardeloos commentaar. Dit slaat echt helemaal nergens meer op. Trek die idioot weg bij de microfoon.
Google komt met Habsburgse kinnen aanzetten.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:20 schreef Mani89 het volgende:
Als je in het woordenboek zoekt naar “Brits inteelthoofd” kom je bij Williams uit.
Nee dit kan nietquote:Op woensdag 17 april 2024 16:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het wel een mooie vent eigenlijk, die Van Gils.
Je zou het niet verwachten met hagelstenen die uit de lucht vallen!quote:Die hagel voelt net alsof ze met stenen op je schieten
De commentatoren zeiden op TV dat hij 27 jaar is. Ik dacht eerst dat ze zich vergisten, en dat het 37 jaar moet zijn.quote:
Dood of de gladiolen enzoquote:Op woensdag 17 april 2024 17:55 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Die staat straks geparkeerd op de Muur
Nu niet meerquote:
Ja maar 44 finishers in totaal. Mollema 35ste daarvan, Kragh 37ste.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:52 schreef Funzel het volgende:
Ook leuk; hoop teams geen of maar 1 finisher, Uno-X gewoon met de voltallige 7 man over de finish gebuffeld.Viking waardig
Daar zou ie waarschijnlijk ook bij vallen, inclusief meerdere breuken.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wilco mag haar schoenveters nog niet eens vastmaken.
Ik denk dat Boogerd (die vandaag overigens bij ES zat) niet veel meer zal doen dit jaar met het beperkte aanbod dat ze nog hebben dit jaar.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met Boogerd en Lamain zal ik dat dit seizoen sowieso vaker gaan doen.
De Waalse Pijl vind ik de enige koers in het seizoen waar het niet erg is om urenlang uit te kijken naar de laatste kilometer.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan me geen leuke Waalse Pijl heugen, dus dit is feest.
Alleen 1994, maar ja, die beelden ken ik alleen omdat iemand deze heel vrijgevig op Youtube plaatste.
Stevie droeg van zichzelf al dagelijks een helm denk ik, die is toen maar gaan wielrennen.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:20 schreef Mani89 het volgende:
Als je in het woordenboek zoekt naar “Brits inteelthoofd” kom je bij Williams uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |