Jij moet toch fan zijn van Maxim van Gils met zijn Nick Carter-kapsel?quote:Op woensdag 17 april 2024 15:38 schreef Mani89 het volgende:
De minst aansprekende winnaar sinds .. Mario Aars?
Sorry maar dit is écht heiligschennis. Maxim van Gils ziet er uit als een kinderlokker.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jij moet toch fan zijn van Maxim van Gils met zijn Nick Carter-kapsel?
Was best een aardige renner als trouwe compagnon van Purito, maar uiteindelijk niet echt een memorabele carrière gehad.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die was in zijn topjaren stiekem wel een fenomeen natuurlijk.
Verschil tussen 2 en 3 lijkt me niet te kloppenquote:Op woensdag 17 april 2024 15:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gat hard opeens met de voorsprong
Een poor mans Rodriguez. Die reed in het Murito-tijdperk van de Vuelta wel steevast top 10 daar.quote:
Mijn eerste associatie is 'schandknaap'quote:Op woensdag 17 april 2024 15:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry maar dit is écht heiligschennis. Maxim van Gils ziet er uit als een kinderlokker.
Denk dat de pjip van SKA wat begint leeg te raken.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gat hard opeens met de voorsprong
As Long As You Love Me zegt Maxim dan vaak tegen de kids.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry maar dit is écht heiligschennis. Maxim van Gils ziet er uit als een kinderlokker.
En onthou kinderen, You say it best, when you say nothing at allquote:Op woensdag 17 april 2024 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
As Long As You Love Me zegt Maxim dan vaak tegen de kids.
waanzinnig zou dat zijn. past dus maar een muziekkeuze bijquote:Op woensdag 17 april 2024 15:32 schreef Chiappucci het volgende:
Ik ben normaal niet van de lange solo's, maar SKA die hier wint na 60 km alleen zou natuurlijk wel legendarisch zijn.
Winnen voor Loes.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:52 schreef Mani89 het volgende:
De enige die wij het vandaag gunnen is TIESJ, een sympathieke mens.
Johannessen denk ikquote:Op woensdag 17 april 2024 15:55 schreef kibo het volgende:
Voor wie rijden die rookworsten eigenlijk?
Tobias Halland Johannessen?quote:Op woensdag 17 april 2024 15:55 schreef kibo het volgende:
Voor wie rijden die rookworsten eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |