Heeft een nieuwe vriendin, dan doe je opeens gekke dingen.quote:Op zondag 14 april 2024 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat heeft Tom in hemelsnaam voor een lelijk vestje opgeduikeld bij de kringloop?
Tom is altijd anders geweest.quote:Op zondag 14 april 2024 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat heeft Tom in hemelsnaam voor een lelijk vestje opgeduikeld bij de kringloop?
Dit hansopje kost waarschijnlijk ook nog een paar honderd euro.quote:Op zondag 14 april 2024 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En nooit kleding met rare patroontjes dragen want dat kan de beeldcompressie niet aan.quote:Op zondag 14 april 2024 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kun je nagaan hoe duur het was geweest als hij het spiksplinternieuw had gekocht.quote:Op zondag 14 april 2024 14:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit hansopje kost waarschijnlijk ook nog een paar honderd euro.
grote kans dat het een sponsordeal isquote:Op zondag 14 april 2024 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er zit ook nog de keerderweg in, en verder wat smalle wegenquote:Op zondag 14 april 2024 14:25 schreef VoMy het volgende:
Tussen de Geulhemmerberg (80km vd finish) en de Loorberg (55km vd finish) zit 25km met enkel wat vals plat en de Bemelerberg. Is dat niet wat veel niksigheid als de finalefase net had moeten beginnen?
Dat denk ik ook over veel commentatoren die wel wekelijks in de cabine zittenquote:Op zondag 14 april 2024 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er schuilt geen commentator in Tom.
Lol.quote:Op zondag 14 april 2024 14:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat denk ik ook over veel commentatoren die wel wekelijks in de cabine zitten
Op Vos zit een hardere kop.quote:Op zondag 14 april 2024 14:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Lol.
Wat Tom nu doet, doet-ie goed. Ontspannen, en in nagenoeg foutloos en vloeiend Nederlands.
Ik vond het mooi hoe hij zijn fictieve hoed afnam voor Marianne Vos, omdat Vos doet wat Tom uiteindelijk niet meer kon opbrengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |