Zou een mooi resultaat voor ze zijn natuurlijkquote:Op woensdag 17 april 2024 15:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die traditiegetrouw dan wel weer 2e 3e of 4e zal endigen.
Podium zou voor hem al boven alle verwachtingen zijn.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die traditiegetrouw dan wel weer 2e 3e of 4e zal endigen.
Ja, ik ook. Maar Dumoulin is ook echt fijn om naar te luisteren.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met Boogerd en Lamain zal ik dat dit seizoen sowieso vaker gaan doen.
zijn nu eindelijk opgewarmd met dit rotweerquote:Op woensdag 17 april 2024 15:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dan toch de jackies uit. Hopelijk hebben ze genoten van al die extra luchtweerstand.
Ze zullen wel balen zeg, hadden grote kans gehad op de overwinning als ze geduldiger waren geweest.
Best een leuk idee. Liever dit dan in processie richting Huy.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:03 schreef Szura het volgende:
UnoX gaat de knakworsten een voor een afschieten
quote:Op woensdag 17 april 2024 16:03 schreef Szura het volgende:
UnoX gaat de knakworsten een voor een afschieten
In de Amstel wel de beste op het steilste klimmetje. En z'n mannen op kop laten rijden, en een kind gekregen.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd wat Benoot over heeft. Vorige klim hield niet over
Diezelfde G. Martinquote:Op woensdag 17 april 2024 16:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wie is überhaupt de filosoof dan, ik ken alleen het niet onaardige boek van G. Martin.
Pispotkapsel Van Gils zou een uitstekende winnaar zijn met dit zeikweer.quote:
Daar zou niets mis mee zijn, zijn cq-ranking volgt een prachtige exponentiële groei. Met winst vandaag komt hij de top 10 van dit jaar binnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |