Ben je met de ex van Lil Kleine uit eten? Bedoel je trouwens niet Cella ipv Cecca?quote:Op maandag 1 juli 2024 12:44 schreef anndb het volgende:
Oke zou nog even updaten, nog wat moe maar goed vast iets.
Waar: Cecca antwerpen
Wanneer: vorige week
Wat:
Beide geen grote eter dus beide voor twee voorgerechten gegaan. Gezien de dame op dr figuur moest letten geen dessert op.
We begonnen met de king krab, heerlijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen burrata voor tafelgenoot en steak tartare voor mij met wat kaviaar er op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was hier nog nooit geweest, zij al heel vaak terwijl ze pas open zijn maar echt heerlijk. Ook mooi uitzicht op 't eilandje zeker een aanrader.
Cijfer: 9/10
Kosten: geen idee precies maar volgens mij rond de 270 euro?
Haha ik hoop / vermoed van niet al heeft ze wel een Maseratiquote:Op maandag 1 juli 2024 12:48 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ben je met de ex van Lil Kleine uit eten?
Ziet er goed uit (het eten) maar dat mag je ook wel verwachten bij deze prijsquote:Op maandag 1 juli 2024 12:49 schreef anndb het volgende:
[..]
Haha ik hoop / vermoed van niet al heeft ze wel een Maserati
Ze heeft ook veel aandacht voor haar disgenoot en haar eten, zo te zien.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:49 schreef anndb het volgende:
Haha ik hoop / vermoed van niet al heeft ze wel een Maserati
270 Euro voor wat drinken en 4 voorgerechten, wowquote:Op maandag 1 juli 2024 12:44 schreef anndb het volgende:
Oke zou nog even updaten, nog wat moe maar goed vast iets.
Waar: Cecca antwerpen
Wanneer: vorige week
Wat:
Beide geen grote eter dus beide voor twee voorgerechten gegaan. Gezien de dame op dr figuur moest letten geen dessert op.
We begonnen met de king krab, heerlijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen burrata voor tafelgenoot en steak tartare voor mij met wat kaviaar er op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was hier nog nooit geweest, zij al heel vaak terwijl ze pas open zijn maar echt heerlijk. Ook mooi uitzicht op 't eilandje zeker een aanrader.
Cijfer: 9/10
Kosten: geen idee precies maar volgens mij rond de 270 euro?
Vlees ziet er super sappig uit! Mooie prijs voor zo'n bak volquote:Op maandag 1 juli 2024 15:10 schreef Karzai het volgende:
waar, warung sweetie op de ten kate markt amsterdam
tis meer een afhaal restaurant dan om gezellig te gaan eten, maar de kwaliteit van het eten is wel uitstekend
13,90 betaald, geen geld zou ik zeggen
[ afbeelding ]
Wat zijn die gele slierten op het bakje links?quote:Op maandag 1 juli 2024 15:10 schreef Karzai het volgende:
tis meer een afhaal restaurant dan om gezellig te gaan eten, maar de kwaliteit van het eten is wel uitstekend
[ afbeelding ]
iets van groentequote:Op maandag 1 juli 2024 15:52 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wat zijn die gele slierten op het bakje links?
de rijst was wel erg droog en ik vond het vlees ook wat tegenvallen. ik geef een 6,5quote:Op maandag 1 juli 2024 15:10 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt het topic zelf of de OP te lang?quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:32 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen!
Even over het topic met de linkjes: dat wordt te lang. Dat moet dus worden gesplitst in meerdere topics. Wat heeft de voorkeur?
- gewoon A-M en N-Z?
- Binnenland en buitenland en als dat later nodig is alsnog een splitsing in A-M en N-Z?
- Topics maken naar provincies?
- Iets anders, namelijk...
Er is maar één post, dat is het topic. En die wordt te lang. Als ik nog maar één linkje toevoeg, slaat ie het niet meer op.quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wordt het topic zelf of de OP te lang?
Ik stem voor A-M en L-Z
Kan je ook geen eerste post maken in dat topic?quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is maar één post, dat is het topic. En die wordt te lang. Als ik nog maar één linkje toevoeg, slaat ie het niet meer op.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kan je ook geen eerste post maken in dat topic?
Dat je niet de OP bewerkt maar gewoon een post plaatst zoals je hier ook doet. In dat geval kan je een OP maken en bijvoorbeeld voor elke letter van het alfabet een aparte post daaronder maken.quote:
Dat vind ik ook een optie. Ik denk wel dat het met vullen dan lastiger wordt. Dan moet je heel vaak wisselen tussen post als je aan wil vullen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat je niet de OP bewerkt maar gewoon een post plaatst zoals je hier ook doet. In dat geval kan je een OP maken en bijvoorbeeld voor elke letter van het alfabet een aparte post daaronder maken.
Dat kan niet. Of nou ja, het kan wel, maar dan heb je een overlapquote:Op woensdag 3 juli 2024 08:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wordt het topic zelf of de OP te lang?
Ik stem voor A-M en L-Z
Dat is waarquote:Op woensdag 3 juli 2024 08:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een optie. Ik denk wel dat het met vullen dan lastiger wordt. Dan moet je heel vaak wisselen tussen post als je aan wil vullen.
Overigens zou ik in dat kader ook willen verzoeken om het cijfer ook bovenin te vermelden in plaats van onderin. Ik scroll me wezenloos langs alle foto's als ik aan het bijwerken ben.
Een fipo, ipv alleen de OPquote:
Moggequote:Op woensdag 3 juli 2024 08:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kan niet. Of nou ja, het kan wel, maar dan heb je een overlap
Wat voor jou het makkelijkst bewerkbaar is.quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:32 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen!
Even over het topic met de linkjes: dat wordt te lang. Dat moet dus worden gesplitst in meerdere topics. Wat heeft de voorkeur?
- gewoon A-M en N-Z?
- Binnenland en buitenland en als dat later nodig is alsnog een splitsing in A-M en N-Z?
- Topics maken naar provincies?
- Iets anders, namelijk...
Het is na overleg met F(A)'s dat er is besloten over te gaan tot een splitsing. Dus het kan echt niet anders, helaas.quote:Op woensdag 3 juli 2024 12:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat voor jou het makkelijkst bewerkbaar is.
misschien kan een (F-)Admin je wel van advies dienen en heeft die een truc om het toch te kunnen blijven plaatsen?
Jammer, maar helaas.quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:49 schreef miss_sly het volgende:
Het is na overleg met F(A)'s dat er is besloten over te gaan tot een splitsing. Dus het kan echt niet anders, helaas.
Tip:quote:Op woensdag 3 juli 2024 14:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga even kijken of ik vandaag tijd heb om het te splitsen.
Maar dus een vriendelijk verzoek om het cijfer voortaan ook bovenin te zetten, dan gaat de lijst aanvullen een stuk sneller.
quote:Waar?
Wanneer?
Wat at je?
Impressie?
Kosten?
Cijfer?
<optioneel foto's + toelichtingen per foto>
Ik zou het dan aanpassen naar:quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tip:
Pas de OP van deze topicreeks aan naar iets als:
[..]
was je vorige week nog geweest?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:09 schreef anndb het volgende:
Waar: Mosselhuis Oostende
Wanneer: net
Wat:
Ik had zin in mosselen, dus gingen even mosselen eten. Mosselhuis was volgens reviews top, dus daar maar heen.
We waren met drie, we kregen als amuse haring in mosterd saus. Ik en tafelgenoot houden niet van haring, maar onze Russische tafelgenoot vond dat heerlijk dus die heeft die drie op:
[ afbeelding ]
Toen gingen we voor bisque van Noordzee garnalen. Mocht van mij iets sterker van smaak, zaten wel garnalen in en was goed van smaak maar mocht wat meer ingekookt worden.
[ afbeelding ]
Wat betreft drinken ik vroeg een fles Cote de Rhone maar kreeg een duurdere fles, natuurlijk wel betalen maargoed dachten die zijn toch toerist we doen gewoon een duurdere fles:
[ afbeelding ]
Fles was natuurlijk goed maar niet wat ik bestelde.
Toen, waar we voor kwamen, de mosselen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die waren goed! Met lekkere verse handgesneden frieten erbij en mayonaise en mosselsaus. Was perfect. Dus al met al een goede maaltijd. We hadden trouwens ook nog een portie garnaal kroketten erbij die ook top waren! Want onze Russische vriendin die zei steeds scampi scampi hier in Oostende maar onze Noordzee garnaal is natuurlijk geen scampi. Dus die moest even het verschil proeven.
Kosten: 230 euro 3 pers
Cijfer: 7/10
*kuch* ik verslikte me in mijn wijn, maar ik zal wel weer een te dirty mind hebbenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:09 schreef anndb het volgende:
Want onze Russische vriendin die zei steeds scampi scampi hier in Oostende maar onze Noordzee garnaal is natuurlijk geen scampi. Dus die moest even het verschil proeven.
Ik kan hier op antwoorden maar beter van niet denk ikquote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
*kuch* ik verslikte me in mijn wijn, maar ik zal wel weer een te dirty mind hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:25 schreef anndb het volgende:
[..]
Ik kan hier op antwoorden maar beter van niet denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
Ah, die zit achter mijn kantoor. Loop er vaak langs, maar nog nooit binnen geweest om wat te eten. Kennelijk dus wel een aanrader. Goed om te weten.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:04 schreef golfer het volgende:
Waar: Bistro Baret in Amsterdam.
Prijs/kwaliteit: 8/10
Daar is Hiske Versprille van De Volkskrant een paar maanden geleden ook geweest en die was er ook redelijk enthousiast over.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:15 schreef MadMaster het volgende:
Waar? Maak met Smaak/Chef Yamen, Wormer
Cijfer? 8
Wanneer? 26-7-2024
Kosten? ¤125,00 voor het 5 gangen menu voor2 personen, incl. drankjes en fooi
Wat at je?
-knip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |