Ben je met de ex van Lil Kleine uit eten? Bedoel je trouwens niet Cella ipv Cecca?quote:Op maandag 1 juli 2024 12:44 schreef anndb het volgende:
Oke zou nog even updaten, nog wat moe maar goed vast iets.
Waar: Cecca antwerpen
Wanneer: vorige week
Wat:
Beide geen grote eter dus beide voor twee voorgerechten gegaan. Gezien de dame op dr figuur moest letten geen dessert op.
We begonnen met de king krab, heerlijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen burrata voor tafelgenoot en steak tartare voor mij met wat kaviaar er op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was hier nog nooit geweest, zij al heel vaak terwijl ze pas open zijn maar echt heerlijk. Ook mooi uitzicht op 't eilandje zeker een aanrader.
Cijfer: 9/10
Kosten: geen idee precies maar volgens mij rond de 270 euro?
Haha ik hoop / vermoed van niet al heeft ze wel een Maseratiquote:Op maandag 1 juli 2024 12:48 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ben je met de ex van Lil Kleine uit eten?
Ziet er goed uit (het eten) maar dat mag je ook wel verwachten bij deze prijsquote:Op maandag 1 juli 2024 12:49 schreef anndb het volgende:
[..]
Haha ik hoop / vermoed van niet al heeft ze wel een Maserati
Ze heeft ook veel aandacht voor haar disgenoot en haar eten, zo te zien.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:49 schreef anndb het volgende:
Haha ik hoop / vermoed van niet al heeft ze wel een Maserati
270 Euro voor wat drinken en 4 voorgerechten, wowquote:Op maandag 1 juli 2024 12:44 schreef anndb het volgende:
Oke zou nog even updaten, nog wat moe maar goed vast iets.
Waar: Cecca antwerpen
Wanneer: vorige week
Wat:
Beide geen grote eter dus beide voor twee voorgerechten gegaan. Gezien de dame op dr figuur moest letten geen dessert op.
We begonnen met de king krab, heerlijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen burrata voor tafelgenoot en steak tartare voor mij met wat kaviaar er op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was hier nog nooit geweest, zij al heel vaak terwijl ze pas open zijn maar echt heerlijk. Ook mooi uitzicht op 't eilandje zeker een aanrader.
Cijfer: 9/10
Kosten: geen idee precies maar volgens mij rond de 270 euro?
Vlees ziet er super sappig uit! Mooie prijs voor zo'n bak volquote:Op maandag 1 juli 2024 15:10 schreef Karzai het volgende:
waar, warung sweetie op de ten kate markt amsterdam
tis meer een afhaal restaurant dan om gezellig te gaan eten, maar de kwaliteit van het eten is wel uitstekend
13,90 betaald, geen geld zou ik zeggen
[ afbeelding ]
Wat zijn die gele slierten op het bakje links?quote:Op maandag 1 juli 2024 15:10 schreef Karzai het volgende:
tis meer een afhaal restaurant dan om gezellig te gaan eten, maar de kwaliteit van het eten is wel uitstekend
[ afbeelding ]
iets van groentequote:Op maandag 1 juli 2024 15:52 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wat zijn die gele slierten op het bakje links?
de rijst was wel erg droog en ik vond het vlees ook wat tegenvallen. ik geef een 6,5quote:Op maandag 1 juli 2024 15:10 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt het topic zelf of de OP te lang?quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:32 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen!
Even over het topic met de linkjes: dat wordt te lang. Dat moet dus worden gesplitst in meerdere topics. Wat heeft de voorkeur?
- gewoon A-M en N-Z?
- Binnenland en buitenland en als dat later nodig is alsnog een splitsing in A-M en N-Z?
- Topics maken naar provincies?
- Iets anders, namelijk...
Er is maar één post, dat is het topic. En die wordt te lang. Als ik nog maar één linkje toevoeg, slaat ie het niet meer op.quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wordt het topic zelf of de OP te lang?
Ik stem voor A-M en L-Z
Kan je ook geen eerste post maken in dat topic?quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is maar één post, dat is het topic. En die wordt te lang. Als ik nog maar één linkje toevoeg, slaat ie het niet meer op.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kan je ook geen eerste post maken in dat topic?
Dat je niet de OP bewerkt maar gewoon een post plaatst zoals je hier ook doet. In dat geval kan je een OP maken en bijvoorbeeld voor elke letter van het alfabet een aparte post daaronder maken.quote:
Dat vind ik ook een optie. Ik denk wel dat het met vullen dan lastiger wordt. Dan moet je heel vaak wisselen tussen post als je aan wil vullen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat je niet de OP bewerkt maar gewoon een post plaatst zoals je hier ook doet. In dat geval kan je een OP maken en bijvoorbeeld voor elke letter van het alfabet een aparte post daaronder maken.
Dat kan niet. Of nou ja, het kan wel, maar dan heb je een overlapquote:Op woensdag 3 juli 2024 08:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wordt het topic zelf of de OP te lang?
Ik stem voor A-M en L-Z
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |