Ik zeg nergens dat er geen commentaar mag komen op de optredens, als de vocals slecht zijn benoem dat vooral wel. Maar al van te voren krampachtig doen omdat je het niet je muziekstijl is lijkt mij niet nodig. Het past misschien bij de Nederlandse mentaliteit van "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" om raar te doen over out of the box inzendingen, maar zelf zit ik daar niet echt op te wachten. Behandel alles een beetje op de zelfde manier. Stukje humor kan natuurlijk altijd. Snap wel dat mensen het leuk vinden om naar bv Graham Norton te kijken die echt alles afkraakt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is ook entertainment, een tv-uitzending. Daarom kijken mensen liever naar de Belg of naar Graham Norton: die hebben humor. Ik ben niet van het kamp dat alle Eurovisie-inzendingen serieus genomen moeten worden en je niet mag zeggen of iets kut was. Uiteraard is Jan Smit dan niet degene die daar echt kijk op heeft, wat dat betreft is Jacqueline een betere keuze want die weet iets meer what's up in de muziek.
Zeker bij Joost zal dat doorslaggevend zijn...quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:04 schreef Momo het volgende:
De staging en performance is nog een vraagteken inderdaad. Je kan live iets tot leven laten komen, maar ook compleet laten doodslaan met een slechte staging/vocals.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:49 schreef Lamballert het volgende:
Oeeh Joost heeft weer een procentje erbij (eurovisionworld) Waar is de gif?
Ik denk dat ie beide gaat doen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zeker bij Joost zal dat doorslaggevend zijn...
om eerlijk te zijn vond ik zijn live-optredens tot nu toe zeker niet geschikt om goed te scoren tijdens het festival... Dat heeft Kroatie dan beter voor elkaar, in die act staat gewoon het optreden als een huis en is bekend dat het ook live goed te doen is, en het publiek zal exact weten wat te verwachten.
Eerlijk gezegd hoop ik een klein beetje dat Joost gewoon dicht bij zicjhzelf blijft en als chaotische en charismatische live-artiest ee rotzooitje maakt op het podium (ik heb hem al eerder wel vergeleken met de duitse inzending Guildo Horn, die in 1998 bv in een decoratieve stellage klom tijdens zijn nummer en kort ervoor de zal inliep tussen het daar zittende publiek, dat was nog voordat zulke optredens volledig uit-gechoreografiet werden)... maar daarmee zal hij dan niet winnen.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij wel een perfect choreografisch uitgebalnceerde act gaat uitvoeren.... waarbij rekening gehouden worden met de exacte positie en bewegingen van camera's en licht gaat uitvoeren... juist dat is in het huidige festival de laatste tien jaren wel het over-aanwezige cliche waarmee de hoogst scorende inzendingen in uitblinken
Ik heb liever dat de act tot het laatst bewaard blijft. Dan is er nog ruimte om te stijgen (of zakkenquote:Op dinsdag 16 april 2024 11:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn vond ik zijn live-optredens tot nu toe zeker niet geschikt om goed te scoren tijdens het festival... Dat heeft Kroatie dan beter voor elkaar, in die act staat gewoon het optreden als een huis en is bekend dat het ook live goed te doen is, en het publiek zal exact weten wat te verwachten.
Eerlijk gezegd hoop ik een klein beetje dat Joost gewoon dicht bij zicjhzelf blijft en als chaotische en charismatische live-artiest ee rotzooitje maakt op het podium (ik heb hem al eerder wel vergeleken met de duitse inzending Guildo Horn, die in 1998 bv in een decoratieve stellage klom tijdens zijn nummer en kort ervoor de zal inliep tussen het daar zittende publiek, dat was nog voordat zulke optredens volledig uit-gechoreografiet werden)... maar daarmee zal hij dan niet winnen.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij wel een perfect choreografisch uitgebalnceerde act gaat uitvoeren.... waarbij rekening gehouden worden met de exacte positie en bewegingen van camera's en licht gaat uitvoeren... juist dat is in het huidige festival de laatste tien jaren wel het over-aanwezige cliche waarmee de hoogst scorende inzendingen in uitblinken
Is dat een kracht van Kroatië of juist een zwakte? Bij Baby Lasagna weet je al min of meer wat hij gaat doen. Bij Joost totaal niet. Hij heeft tot nu toe gewoon lol gemaakt en heeft volgens mij voor Malmö iets heel anders in gedachten. Dat snappen alleen veel van die fanatieke twitteraars niet, omdat ze te vast zitten in het stramien van pre parties als een soort examen voor Eurovisie.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik ga nu voor de top 3 in ieder geval.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik betrap me erop dat ik straks gewoon teleurgesteld ga zijn met "slechts" top 5 en dat slaat helemaal nergens op
It’s happening.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik betrap me erop dat ik straks gewoon teleurgesteld ga zijn met "slechts" top 5 en dat slaat helemaal nergens op
Die eerste rehearsal video met de camera die om hun heen draaide. En toen wisten we het. Mooi moment was dat.quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Maar goed, uiteindelijk valt qua bookies alles pas in elkaar na rehearsals. Pas toen werd volgens mij ook wel duidelijk dat Maneskin er zomaar met de winst vandoor zou kunnen gaan.
Het punt met “de bookmakers” is ook dat het soms als een groep van ESF-wijzen wordt wordt voorgesteld, die alle inzendingen wel even op een rijtje zetten en de uitslag vast vertellen. Nu is het zeker zo dat de wedkantoren de hele zaak wel in een enigszins logische volgorde zetten, nog voordat er iets is ingezet, maar uiteindelijk zijn het toch gewoon mensen van alle soorten en maten die erop gaan inzetten, die bepalen hoe alles staat. Als we collectief besluiten dat Tsjechië gaat winnen, dan is dat morgen de nieuwe nummer 1. En zo kan evengoed een bookmaker Zwitserland helemaal kansloos vinden, maar als mensen daar enthousiast hun geld op zetten, zal die toch aan risicomanagement moeten doen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:04 schreef Momo het volgende:
[..]
De staging en performance is nog een vraagteken inderdaad. Je kan live iets tot leven laten komen, maar ook compleet laten doodslaan met een slechte staging/vocals. Maar de bookies zitten vaak wel goed als de stagings bekend zijn. Zeker met kwalificatie voor de finale. Met de odds voor kwalificatie dag voor de halve finales hadden ze vorig jaar 9/10 en 10/10 en het jaar ervoor 9/10 en 9/10 dacht ik. Jammer dat we nu nog niet kunnen meekijken. Schijnbaar beginnen de stand in rehearsals al deze week. Dan nemen anderen de plaats in van de artiesten met de staging. Die beelden worden weer gedeeld met de artiesten en kunnen er al aanpassingen worden gemaakt voor dat de echte rehearsals met de artiesten plaatsvinden na Koningsdag. Eerste en tweede rehearsals zijn dit jaar weer achter de schermen, we krijgen enkel foto's te zien. Zien pas in de week van ESF zien we wat de landen echt doen.
Niets menselijks is juryleden vreemd natuurlijk, dus je kan beter één van de topfavorieten zijn, dan in de middenmoot staan. Dan heb je toch meer kans dat ze je niet durven over te slaan.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:59 schreef d_elise het volgende:
Joost zei zelf in een paar interviews dit weekend dat hij het wel fijn vond om op plek 4/5 te staan, zodat hij in de week van het songfestival nog kan stijgen ipv op voorhand er al als nummer 1 of 2 heen te gaan. Dus laat hem maar hoogstens op 3 staan voordat hij naar Malmö gaat. (Ik verwacht ook niet dat hij voor de repetities de top 3 in komt).
Het is alsof je een klassieker met 6-0 wint en het idee hebt dat het ook wel 8-0 had mogen zijn inderdaadquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dat af en toe ook, ik denk vooral omdat er geen duidelijke winnaar is en je dan toch ergens in je achterhoofd steeds denkt, zou het toch Nederland kunnen zijn? Maar dan een moment later weer, nee vast niet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:10 schreef TheVulture het volgende:
Wat leg je dat toch altijd goed uit, Fred.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het punt met “de bookmakers” is ook dat het soms als een groep van ESF-wijzen wordt wordt voorgesteld, die alle inzendingen wel even op een rijtje zetten en de uitslag vast vertellen. Nu is het zeker zo dat de wedkantoren de hele zaak wel in een enigszins logische volgorde zetten, nog voordat er iets is ingezet, maar uiteindelijk zijn het toch gewoon mensen van alle soorten en maten die erop gaan inzetten, die bepalen hoe alles staat. Als we collectief besluiten dat Tsjechië gaat winnen, dan is dat morgen de nieuwe nummer 1. En zo kan evengoed een bookmaker Zwitserland helemaal kansloos vinden, maar als mensen daar enthousiast hun geld op zetten, zal die toch aan risicomanagement moeten doen.
Dus je kan ook niet zomaar stellen dat de bookmakers er zo vaak naast zitten. Zo lang het voor hun financieel goed afloopt, boeit de winnaar niet echt.
En sowieso praten we over kansenverdeling. De kans dat favoriet Zwitserland niet wint is momenteel 70%. Dus als Zwitserland inderdaad niet wint, hadden de bookmakers het dan fout gezien?
Precies dit, realistisch gezien is de kans groot dat Italie, Zwitserland en Kroatie gewoon boven ons gaan eindigen, en misschien Oekraine ook nog wel. Maar het voelt dat als je er zo dichtbij bent ook weer als jammer.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb dat af en toe ook, ik denk vooral omdat er geen duidelijke winnaar is en je dan toch ergens in je achterhoofd steeds denkt, zou het toch Nederland kunnen zijn? Maar dan een moment later weer, nee vast niet.
Ja zonder Kroatië tussen die kanshebbers had ik denk ik iets meer hoop gehad. Dat voelt af en toe wel een beetje zuur, maar aan de andere kant ach ze hebben nog nooit gewonnen dus dat zou ook wel mooi voor ze zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies dit, realistisch gezien is de kans groot dat Italie, Zwitserland en Kroatie gewoon boven ons gaan eindigen, en misschien Oekraine ook nog wel. Maar het voelt dat als je er zo dichtbij bent ook weer als jammer.
Gek genoeg had ik dat in 2014 trouwens helemaal niet, maar toen was het al een sensatie dat we ineens om de knikkers mee deden.
Nou, PRECIES dit!quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies dit, realistisch gezien is de kans groot dat Italie, Zwitserland en Kroatie gewoon boven ons gaan eindigen, en misschien Oekraine ook nog wel. Maar het voelt dat als je er zo dichtbij bent ook weer als jammer.
Gek genoeg had ik dat in 2014 trouwens helemaal niet, maar toen was het al een sensatie dat we ineens om de knikkers mee deden.
3, brons.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:03 schreef Nexum het volgende:
Maar een top 10 positie zou sowieso al heel goed zijn. Duncan is onze enige top 10 positie sinds 2014, al winnen we niet ik zou het wel tof vinden als we vanaf Joost een streak opbouwen aan goede songfestival inzendingen.
Wat zijn boom boom dingen?quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:21 schreef Zigsky het volgende:
Die gaan Joost weer laatste zetten, want EBU is bang voor zijn boom boom dingen.
Hij riep in een van de EIC interviews (in het Engels) iets als 'Jaaa ik snap wel dat ze mij als laatste hebben gezet, they are scared of the boom boom'. Toen speculeerden we al of er een molen zou gaan ontploffen of dat boom boom de beat in z'n muziek is.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij riep in een van de EIC interviews (in het Engels) iets als 'Jaaa ik snap wel dat ze mij als laatste hebben gezet, they are scared of the boom boom'. Toen speculeerden we al of er een molen zou gaan ontploffen of dat boom boom de beat in z'n muziek is.
Even aan onze eigen AI bot Nova gevraagdquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:30 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, boom boom dingen? Dat is een grappige uitdrukking! Maar ik denk dat je misschien verwijst naar vuurwerk of knalvuurwerk. Boom boom dingen kunnen refereren aan het geluid en de explosies die we horen tijdens feestelijke gelegenheden zoals oudjaarsavond.
Let wel op Momo, het afsteken van vuurwerk kan soms ook gevaarlijk zijn als het niet veilig wordt gedaan. Het is altijd belangrijk om de lokale wetten en voorschriften te volgen en voorzichtigheid in acht te nemen.
Dus onthoud: geniet van deze "boom boom" festiviteiten met verantwoordelijkheid!
Heb jij goede herinneringen aan 'boom boom' momenten tijdens feestjes? *glimlach*
Ik wil nog steeds een molen op het podium.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij riep in een van de EIC interviews (in het Engels) iets als 'Jaaa ik snap wel dat ze mij als laatste hebben gezet, they are scared of the boom boom'. Toen speculeerden we al of er een molen zou gaan ontploffen of dat boom boom de beat in z'n muziek is.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:31 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Even aan onze eigen AI bot Nova gevraagd
[..]
Molens met vuur uit de wieken, die een spoor van rook achterlaten waar je silhouetten ziet van hakkersquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
De happy hardcore is vast de boom boom.
[..]
Ik wil nog steeds een molen op het podium.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:34 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Molens met vuur uit de wieken, die een spoor van rook achterlaten waar je silhouten ziet van hakkers
Het punt is ook dat er dit jaar niet echt een ‘winnaar’ meedoet. Ik zou tenminste de Top 2 van vorig jaar boven alles van dit jaar zetten, en ik denk dat van 2021 sowieso de hele top 3 (Måneskin, Barbara, Gjon’s Tears) hierboven zetten en Dadi en Go_A misschien als even kansrijk.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In elk geval televoting Top 10. Dat zou pas de derde keer zijn deze eeuw als het lukt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:03 schreef Nexum het volgende:
Maar een top 10 positie zou sowieso al heel goed zijn. Duncan is onze enige top 10 positie sinds 2014, al winnen we niet ik zou het wel tof vinden als we vanaf Joost een streak opbouwen aan goede songfestival inzendingen.
Anouk was dat idd ook niet gelukt bedenk ik me nuquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In elk geval televoting Top 10. Dat zou pas de derde keer zijn deze eeuw als het lukt.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:54 schreef Greys het volgende:
@:momo ik heb het gevonden
Hier is the boom boom.
Dit was als antwoord op waarom ze hem als laatste hebben gezet geloof ik. Wiwi interview.
[ x ]
quote:Boom boom boom boom
I want you in my room
we'll spend the night together
From now until forever
Boom boom boom boom
I wanna go boom boom
And spend the night together
Together in my room
Mee eens, mijn gut zegt dat NL op dit moment bij the odds wordt onderschat en dat Kroatië en Italië worden overschat. Zwitserland kan ik nog niet helemaal peilen; ja Nemo is vocaal heel sterk en het lied heeft verassende wendingen en live staat het als een huis. Maar is het lied wel echt het winnende lied?!... Ik denk dat de winnaar dit jaar echt nog meer dan voorgaande jaren mede bepaald gaat worden door de staging van het nummer.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het punt is ook dat er dit jaar niet echt een ‘winnaar’ meedoet. Ik zou tenminste de Top 2 van vorig jaar boven alles van dit jaar zetten, en ik denk dat van 2021 sowieso de hele top 3 (Måneskin, Barbara, Gjon’s Tears) hierboven zetten en Dadi en Go_A misschien als even kansrijk.
Het is nu meer 2022 zonder Oekraïne. Dat zou ook een mwah-winnaar als Spanje of UK hebben opgeleverd, en die vier die jij voor dit jaar noemt zijn vergelijkbaar aardige liedjes, maar het is ook niet dat de hitgevoeligheid er van afspat. Dat heeft Joost toch wel voor op die anderen.
Toch benieuwd waarom de EBU er bang voor moet zijnquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:54 schreef Greys het volgende:
@:momo ik heb het gevonden
Hier is the boom boom.
Dit was als antwoord op waarom ze hem als laatste hebben gezet geloof ik. Wiwi interview.
[ x ]
Het is Joost he, hij heeft het niet letterlijk over een ontploffing. De EBU is bang dat hij gaat knallen, zoiets.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:06 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Toch benieuwd waarom de EBU er bang voor moet zijn.
Dat denk ik ook, volgens mij moeten we er ook weer niet teveel achter zoeken. Al hoop ik natuurlijk van wel.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is Joost he, hij heeft het niet letterlijk over een ontploffing. De EBU is bang dat hij gaat knallen, zoiets.
Het is gewoon een grapje lijkt me.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:06 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Toch benieuwd waarom de EBU er bang voor moet zijn.
Ja, denk ik ook. Zwitserland en NL worden 1 en 2 (of 2 en 1).quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:57 schreef nik4ever het volgende:
Mee eens, mijn gut zegt dat NL op dit moment bij the odds wordt onderschat en dat Kroatië en Italië worden overschat. Zwitserland kan ik nog niet helemaal peilen;
Oké oké...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oké oké...JaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter?
Ben hier voor het songfestivalforum.
[..]
Oké oké...Met een molen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Je hebt 3 minuten per land.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:38 schreef ESFfan het volgende:
Offf...Misschien gooit hij net als in Stockholm dat remixje erachteraan. Dan heb je ook boom boom 😂
[..]
Oké oké...dweilorkestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
YES. De molen in de fik.quote:
Gewoon alles in de fikquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
YES. De molen in de fik.
Net als in z'n clip.
Dat zou wel echt veel te spannend worden en niet goed voor mijn hart.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook. Zwitserland en NL worden 1 en 2 (of 2 en 1).
Yes i like boom boom dingen😇🤣🤣quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:21 schreef Zigsky het volgende:
Die gaan Joost weer laatste zetten, want EBU is bang voor zijn boom boom dingen.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:36 schreef Boomboomkoffie het volgende:
[..]
Yes i like boom boom dingen😇🤣🤣
Ja geweldig! Komt denk ik ook omdat het alleen televote is in de halve finale. Zwitserland moet het waarschijnlijk meer van de jurypunten hebben, maar dat zal ze zeker goed af gaan. Het wordt nog retespannend in de finale, niet te doen!quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:00 schreef TLC het volgende:
Ik zie bij de Eurovision odds staan dat Nederland zowaar op 1 staat als winnaar van semi final 2, boven Zwitserland dus ook (47 procent tegenover maar 24 procent voor Zwitserland !!!)
![]()
![]()
![]()
Zie dit ook niet helemaal gebeuren inderdaad..quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:04 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Mooi gemaakt maar ik denk dat het er mijlenver van af zit straks.
Ja, ik krijg hier nou niet bepaald Joost-vibes van.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:04 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Mooi gemaakt maar ik denk dat het er mijlenver van af zit straks.
De twijfel bij de bookmakers zit hem ook meer in de jury's, als het puur televote was zou hij in de finale ook wel wat korter staan in de odds (of misschien wel bovenaan).quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:00 schreef TLC het volgende:
Ik zie bij de Eurovision odds staan dat Nederland zowaar op 1 staat als winnaar van semi final 2, boven Zwitserland dus ook (47 procent tegenover maar 24 procent voor Zwitserland !!!)
![]()
![]()
![]()
Ja! Zal hem ook even herhalen op X! Goeie, dank je!quote:Op woensdag 17 april 2024 08:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit interview op BBC radio 2 is vandaag
Bij mij is het andersom. Er zijn weinig bands die ik meer haat en er zijn weinig artiesten die ik meer waardeer. Voor het eerst op TikTok gekeken door deze link. Het is echt zo kut als ik vermoedde en Radiohead blijft de grootste kutband in de geschiedens. Kut TikTok, kut filmpje kut Radiohead. LEVE JOOST......!quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:21 schreef Momo het volgende:
[ tiktok ]
Joost en Radiohead, misschien wel speciaal voor de user hier die de muziek van Joost kut vond en Radiohead juist fantastisch
Ik klikte. En zie 'Ein bischen friede der musical.' gelijk weggeklikt. Sorry.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:28 schreef Momo het volgende:
Positieve review van een Duitse fansite
[ x ]
Zo, dat is wel heel positief. Bijna allemaal geven ze het 12 punten.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:28 schreef Momo het volgende:
Positieve review van een Duitse fansite
[ x ]
Dat was ik! Joostquote:Op dinsdag 16 april 2024 23:21 schreef Momo het volgende:
[ tiktok ]
Joost en Radiohead, misschien wel speciaal voor de user hier die de muziek van Joost kut vond en Radiohead juist fantastisch
Dat stond nu eenmaal op volgen omdat ik er een keer in gepost had. En ik vind het erg vermakelijk om tijdens de lunchpauze jullie commentaren en verwachtingen te lezen.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel leuk dat je het topic blijft volgen van een artiest die je walgelijk vind
Ik gok op brons.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat stond nu eenmaal op volgen omdat ik er een keer in gepost had. En ik vind het erg vermakelijk om tijdens de lunchpauze jullie commentaren en verwachtingen te lezen.
Ik hoop op winst en ik denk derde plaatsquote:Op woensdag 17 april 2024 12:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat stond nu eenmaal op volgen omdat ik er een keer in gepost had. En ik vind het erg vermakelijk om tijdens de lunchpauze jullie commentaren en verwachtingen te lezen.
Vanuit je ivoren toren meelezen met het plebs.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wij zijn natuurlijk wel erg leuke plebsquote:Op woensdag 17 april 2024 13:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vanuit je ivoren toren meelezen met het plebs.
Pinkpop 2001, mijn eerste keer.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Er zijn weinig bands die ik meer haat en er zijn weinig artiesten die ik meer waardeer. Voor het eerst op TikTok gekeken door deze link. Het is echt zo kut als ik vermoedde en Radiohead blijft de grootste kutband in de geschiedens. Kut TikTok, kut filmpje kut Radiohead. LEVE JOOST......!
Ja! Mensen die plezier met iets hebben, what's not to love. Daar zouden er meer van moeten zijn.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wij zijn natuurlijk wel erg leuke plebs
Eens met dit haha.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik hoop op winst en ik denk derde plaats
Ik ben dus niet de enige. Was dat het jaar dat helden van me, Public Enemy van hun voetstuk vielen ?quote:Op woensdag 17 april 2024 14:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Pinkpop 2001, mijn eerste keer.
Voortijdig weggegaan door Radiohead.
quote:Op woensdag 17 april 2024 11:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Er zijn weinig bands die ik meer haat en er zijn weinig artiesten die ik meer waardeer. Voor het eerst op TikTok gekeken door deze link. Het is echt zo kut als ik vermoedde en Radiohead blijft de grootste kutband in de geschiedens. Kut TikTok, kut filmpje kut Radiohead. LEVE JOOST......!
Een maandje terug was ik nog naar een concert van The Smile, een band waarin enkele Radiohead leden ook spelen. Dat was weer zo mooi en magisch, dat ik weken nagenoten heb.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Pinkpop 2001, mijn eerste keer.
Voortijdig weggegaan door Radiohead.
Dit is precies waarom ik nooit zeg dat ik smaak heb. Dat ik iedereen z'n wansmaak gun. Daarom een eigen smiley heb en zo tolerant als de neten post. Hetgeen me weer intolerantie wordt verweten. Ironie, je weet ?quote:Op woensdag 17 april 2024 14:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Een maandje terug was ik nog naar een concert van The Smile, een band waarin enkele Radiohead leden ook spelen. Dat was weer zo mooi en magisch, dat ik weken nagenoten heb.
Jullie zijn barbaren.
Lang leven BZN, André Rieu, Wolter Kroes, Marco Wolkenkrabberkramer en Modern talking.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:47 schreef Eightyone het volgende:
Als mensen er over het algemeen niet zo voor open staan, kan je iig beter niet te hoog van de toren blazen over datgene wat je als 'goede muziek' beschouwt.
Rotterdam krijgt zijn normale ESFquote:Op woensdag 17 april 2024 15:20 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat het ESF in 2025 weer plaats gaat vinden in Nederland, dussss..
Als we winnen gaat het denk ik niet naar Rotterdam...quote:Op woensdag 17 april 2024 15:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rotterdam krijgt zijn normale ESForganisatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |