Ja, denk ik ook. Zwitserland en NL worden 1 en 2 (of 2 en 1).quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:57 schreef nik4ever het volgende:
Mee eens, mijn gut zegt dat NL op dit moment bij the odds wordt onderschat en dat Kroatië en Italië worden overschat. Zwitserland kan ik nog niet helemaal peilen;
Oké oké...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oké oké...JaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter?
Ben hier voor het songfestivalforum.
[..]
Oké oké...Met een molen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Je hebt 3 minuten per land.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:38 schreef ESFfan het volgende:
Offf...Misschien gooit hij net als in Stockholm dat remixje erachteraan. Dan heb je ook boom boom 😂
[..]
Oké oké...dweilorkestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
YES. De molen in de fik.quote:
Gewoon alles in de fikquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
YES. De molen in de fik.
Net als in z'n clip.
Dat zou wel echt veel te spannend worden en niet goed voor mijn hart.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook. Zwitserland en NL worden 1 en 2 (of 2 en 1).
Yes i like boom boom dingen😇🤣🤣quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:21 schreef Zigsky het volgende:
Die gaan Joost weer laatste zetten, want EBU is bang voor zijn boom boom dingen.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:36 schreef Boomboomkoffie het volgende:
[..]
Yes i like boom boom dingen😇🤣🤣
Ja geweldig! Komt denk ik ook omdat het alleen televote is in de halve finale. Zwitserland moet het waarschijnlijk meer van de jurypunten hebben, maar dat zal ze zeker goed af gaan. Het wordt nog retespannend in de finale, niet te doen!quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:00 schreef TLC het volgende:
Ik zie bij de Eurovision odds staan dat Nederland zowaar op 1 staat als winnaar van semi final 2, boven Zwitserland dus ook (47 procent tegenover maar 24 procent voor Zwitserland !!!)
![]()
![]()
![]()
Zie dit ook niet helemaal gebeuren inderdaad..quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:04 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Mooi gemaakt maar ik denk dat het er mijlenver van af zit straks.
Ja, ik krijg hier nou niet bepaald Joost-vibes van.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:04 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Mooi gemaakt maar ik denk dat het er mijlenver van af zit straks.
De twijfel bij de bookmakers zit hem ook meer in de jury's, als het puur televote was zou hij in de finale ook wel wat korter staan in de odds (of misschien wel bovenaan).quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:00 schreef TLC het volgende:
Ik zie bij de Eurovision odds staan dat Nederland zowaar op 1 staat als winnaar van semi final 2, boven Zwitserland dus ook (47 procent tegenover maar 24 procent voor Zwitserland !!!)
![]()
![]()
![]()
Ja! Zal hem ook even herhalen op X! Goeie, dank je!quote:Op woensdag 17 april 2024 08:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit interview op BBC radio 2 is vandaag
Bij mij is het andersom. Er zijn weinig bands die ik meer haat en er zijn weinig artiesten die ik meer waardeer. Voor het eerst op TikTok gekeken door deze link. Het is echt zo kut als ik vermoedde en Radiohead blijft de grootste kutband in de geschiedens. Kut TikTok, kut filmpje kut Radiohead. LEVE JOOST......!quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:21 schreef Momo het volgende:
[ tiktok ]
Joost en Radiohead, misschien wel speciaal voor de user hier die de muziek van Joost kut vond en Radiohead juist fantastisch
Ik klikte. En zie 'Ein bischen friede der musical.' gelijk weggeklikt. Sorry.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:28 schreef Momo het volgende:
Positieve review van een Duitse fansite
[ x ]
Zo, dat is wel heel positief. Bijna allemaal geven ze het 12 punten.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:28 schreef Momo het volgende:
Positieve review van een Duitse fansite
[ x ]
Dat was ik! Joostquote:Op dinsdag 16 april 2024 23:21 schreef Momo het volgende:
[ tiktok ]
Joost en Radiohead, misschien wel speciaal voor de user hier die de muziek van Joost kut vond en Radiohead juist fantastisch
Dat stond nu eenmaal op volgen omdat ik er een keer in gepost had. En ik vind het erg vermakelijk om tijdens de lunchpauze jullie commentaren en verwachtingen te lezen.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel leuk dat je het topic blijft volgen van een artiest die je walgelijk vind
Ik gok op brons.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat stond nu eenmaal op volgen omdat ik er een keer in gepost had. En ik vind het erg vermakelijk om tijdens de lunchpauze jullie commentaren en verwachtingen te lezen.
Ik hoop op winst en ik denk derde plaatsquote:Op woensdag 17 april 2024 12:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat stond nu eenmaal op volgen omdat ik er een keer in gepost had. En ik vind het erg vermakelijk om tijdens de lunchpauze jullie commentaren en verwachtingen te lezen.
Vanuit je ivoren toren meelezen met het plebs.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wij zijn natuurlijk wel erg leuke plebsquote:Op woensdag 17 april 2024 13:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vanuit je ivoren toren meelezen met het plebs.
Pinkpop 2001, mijn eerste keer.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Er zijn weinig bands die ik meer haat en er zijn weinig artiesten die ik meer waardeer. Voor het eerst op TikTok gekeken door deze link. Het is echt zo kut als ik vermoedde en Radiohead blijft de grootste kutband in de geschiedens. Kut TikTok, kut filmpje kut Radiohead. LEVE JOOST......!
Ja! Mensen die plezier met iets hebben, what's not to love. Daar zouden er meer van moeten zijn.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wij zijn natuurlijk wel erg leuke plebs
Eens met dit haha.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik hoop op winst en ik denk derde plaats
Ik ben dus niet de enige. Was dat het jaar dat helden van me, Public Enemy van hun voetstuk vielen ?quote:Op woensdag 17 april 2024 14:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Pinkpop 2001, mijn eerste keer.
Voortijdig weggegaan door Radiohead.
quote:Op woensdag 17 april 2024 11:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Er zijn weinig bands die ik meer haat en er zijn weinig artiesten die ik meer waardeer. Voor het eerst op TikTok gekeken door deze link. Het is echt zo kut als ik vermoedde en Radiohead blijft de grootste kutband in de geschiedens. Kut TikTok, kut filmpje kut Radiohead. LEVE JOOST......!
Een maandje terug was ik nog naar een concert van The Smile, een band waarin enkele Radiohead leden ook spelen. Dat was weer zo mooi en magisch, dat ik weken nagenoten heb.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Pinkpop 2001, mijn eerste keer.
Voortijdig weggegaan door Radiohead.
Dit is precies waarom ik nooit zeg dat ik smaak heb. Dat ik iedereen z'n wansmaak gun. Daarom een eigen smiley heb en zo tolerant als de neten post. Hetgeen me weer intolerantie wordt verweten. Ironie, je weet ?quote:Op woensdag 17 april 2024 14:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Een maandje terug was ik nog naar een concert van The Smile, een band waarin enkele Radiohead leden ook spelen. Dat was weer zo mooi en magisch, dat ik weken nagenoten heb.
Jullie zijn barbaren.
Lang leven BZN, André Rieu, Wolter Kroes, Marco Wolkenkrabberkramer en Modern talking.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:47 schreef Eightyone het volgende:
Als mensen er over het algemeen niet zo voor open staan, kan je iig beter niet te hoog van de toren blazen over datgene wat je als 'goede muziek' beschouwt.
Rotterdam krijgt zijn normale ESFquote:Op woensdag 17 april 2024 15:20 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat het ESF in 2025 weer plaats gaat vinden in Nederland, dussss..
Als we winnen gaat het denk ik niet naar Rotterdam...quote:Op woensdag 17 april 2024 15:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rotterdam krijgt zijn normale ESForganisatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |