Op een strand met allemaal enge grote giftige beestjes liggen lijkt mij dan weer nietsquote:
Niks open op zondag.quote:Op zondag 14 april 2024 13:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn daar de bouwmarkten op zondag niet open?
ja , japan staat op de planning maar wil ook die taal cursus wel serieus nemen en weet niet hoeveel vrij je daar krijgt. Is 3 dagen per week dacht ik. Dan is mijn nicht nu zwanger dus wil ook nog tussentijds naar NL komen. Na dat jaar en als ik besluit daar te blijven moet ik om de zoveel maanden het land uit dus dan zal ik ook denk ik de andere landen in azie bezoeken.quote:Op zondag 14 april 2024 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je ook reizen als je een jaar in Thailand bent?
Ik bij het lezen al, maar goed..quote:
4E trippelt de 100 meter binnen 3 seconden, stukje zwemmen moet makkelijk lukken.quote:Op zondag 14 april 2024 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je dan ook nog door een geul moet dan is het helemaal hilarisch.
Die vraag krijg ik nooit.quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 13:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op een strand met allemaal enge grote giftige beestjes liggen lijkt mij dan weer niets
Ja, niets voor jou ookquote:
Ohja, ze zijn daar wat conservatieverquote:
Ik zie mezelf nu als een soort plankton zwemmenquote:Op zondag 14 april 2024 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
4E trippelt de 100 meter binnen 3 seconden, stukje zwemmen moet makkelijk lukken.
Tas boven je hoofd houden want die moet droog blijven.quote:Op zondag 14 april 2024 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nu als een soort plankton zwemmen
Spoel je na acht jaar dobberen eens een keer aan op Nova Zembla.quote:Op zondag 14 april 2024 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nu als een soort plankton zwemmen
Tas van je rug, op je hoofd.quote:Op zondag 14 april 2024 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tas boven je hoofd houden want die moet droog blijven.
Heb ik wel 8 jaar niet hoeven werken.quote:Op zondag 14 april 2024 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spoel je na acht jaar dobberen eens een keer aan op Nova Zembla.
quote:Op zondag 14 april 2024 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik wel 8 jaar niet hoeven werken.
Tempting...
Ik ga zo boodschappen doen, moet ik voor je meenemen?quote:Op zondag 14 april 2024 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik zie reclame voor gebak en nu heb ik zin in gebak.
Hopen dan dat het geen tas koffie isquote:Op zondag 14 april 2024 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tas boven je hoofd houden want die moet droog blijven.
De appeltaart is bij de AH in de bonus, en daar heb ik @Budapestenaar ook nog niet over gehoordquote:Op zondag 14 april 2024 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik zie reclame voor gebak en nu heb ik zin in gebak.
Als iemand zegt dat er taart is, en ze dan met appeltaart komen ben ik altijd een beetje teleurgesteldquote:Op zondag 14 april 2024 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De appeltaart is bij de AH in de bonus, en daar heb ik @:Budapestenaar ook nog niet over gehoord
En een kratske bier om in de voortuin met de gehele fam te zittenquote:Op zondag 14 april 2024 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verwenkoffie een een 12-pack bifi's.
Niks mis met appeltaartquote:Op zondag 14 april 2024 13:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat er taart is, en ze dan met appeltaart komen ben ik altijd een beetje teleurgesteld
Heb een heel ander beeld van wat taart is dan dat
quote:
Met slagroommmmmquote:
quote:Op zondag 14 april 2024 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De appeltaart is bij de AH in de bonus, en daar heb ik @:Budapestenaar ook nog niet over gehoord
Gewoon autonoom worden, dan hoef je dat niet meer te doenquote:Op zondag 14 april 2024 13:19 schreef Elvi het volgende:
Belasting ook weer gedaan. Ik snap niet waarom ik dat altijd zo uitstel want ik ben met 5 minuten klaar
quote:Op zondag 14 april 2024 13:20 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag in "u wilt hier parkeren, mag dat?":
[ afbeelding ]
Ja, totaal geen consequentiesquote:Op zondag 14 april 2024 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon autonoom worden, dan hoef je dat niet meer te doen
Vrouw achter het stuur ziet feloranje betonnen blokken niet en rijdt eroverheen.quote:
Oh ja, bedankt voor de uiteenzetting.quote:Op zondag 14 april 2024 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrouw achter het stuur ziet feloranje betonnen blokken niet en rijdt eroverheen.
quote:Op zondag 14 april 2024 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze is wel uit de fabriekquote:
Nou ja, in haar verdediging: op Streetview zijn die blokken er nog niet. Misschien had ze wel een heel parkoers voorbereid op basis van dat.quote:Op zondag 14 april 2024 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, bedankt voor de uiteenzetting.
Had zelf al de aanname gedaan dat het een vrouwelijke bestuurster moest zijn
Hoor je haar de hele autorit zeggen: PARCOURquote:Op zondag 14 april 2024 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, in haar verdediging: op Streetview zijn die blokken er nog niet. Misschien had ze wel een heel parkoers voorbereid op basis van dat.
Misschien omdat je alles uitstelt? Belasting invullen ook al.quote:Op zondag 14 april 2024 13:34 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het echt moeilijk om een vakantie te boekenik snap ook niet waarom ik dat steeds zo uitstel.
Waar gaat de reis (uiteindelijk) heen?quote:Op zondag 14 april 2024 13:34 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het echt moeilijk om een vakantie te boekenik snap ook niet waarom ik dat steeds zo uitstel.
Nou, wat verhelderend dit!quote:Op zondag 14 april 2024 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien omdat je alles uitstelt? Belasting invullen ook al.
@Budapestenaarquote:Op zondag 14 april 2024 13:33 schreef bitterbal het volgende:
ohhh appeltaart en dan zo met slagroom er bij
Ik heb mijn vakantie voor volgend jaar april al klaar staanquote:Op zondag 14 april 2024 13:34 schreef Elvi het volgende:
waarheen?quote:Op zondag 14 april 2024 13:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb mijn vakantie voor volgend jaar april al klaar staan
Heb m nog niet geboekt omdat ik vakantiegeld nodig heb
Behalve lunch en diner.quote:Op zondag 14 april 2024 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien omdat je alles uitstelt? Belasting invullen ook al.
aan?quote:Op zondag 14 april 2024 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wacht ook op vakantiegeld. Alleen heb ik het geld al uitgegeven
Italië, eieren halen voor Pasenquote:
Gaat je reis nu definitief door?quote:Op zondag 14 april 2024 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Oja, over uitstellen gesproken; ik moet een ESTA fiksen.
Jij en de bastaard kinderen?quote:Op zondag 14 april 2024 13:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik/we zijn echt aan vakantie toe.
Veel te lang zonder nu en een lastig geval in de fam. Breekt ons op nu,
De zomervakantiequote:
Beetje goed voor jezelf zorgen, en portie geluk hebben dat zulke dingen je niet overkomen.quote:Op zondag 14 april 2024 13:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Bekende van ons (meer de man van de vriendin van mijn vriendin) heeft een zware hartinfarct gehad. Ook net 50.
Jij weer hier?quote:
Ga je niet in de herfst weg?quote:Op zondag 14 april 2024 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De zomervakantie![]()
En ook aan nieuw kozijn zodat ik niet in de kou hoef te zitten in de winter. Dan is het geld voor dit jaar wel weer op.
Dat was het type, sport jij? Haha daar zweet je van toch ? Vrijwillig hahahaquote:Op zondag 14 april 2024 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje goed voor jezelf zorgen, en portie geluk hebben dat zulke dingen je niet overkomen.
En ik maar denken dat je rijk bent!quote:Op zondag 14 april 2024 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De zomervakantie![]()
En ook aan nieuw kozijn zodat ik niet in de kou hoef te zitten in de winter. Dan is het geld voor dit jaar wel weer op.
quote:Op zondag 14 april 2024 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat je reis nu definitief door?
Je moet je bed trouwens weer eens verschonenquote:
quote:
Hoe weet je dit?quote:Op zondag 14 april 2024 13:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je moet je bed trouwens weer eens verschonen
Ik heb Cali.quote:Op zondag 14 april 2024 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je rijk bent!
Wasmachine is echt letterlijk 1 minuten geleden klaar met het wassen van mijn lakenquote:Op zondag 14 april 2024 13:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je moet je bed trouwens weer eens verschonen
ah nou dat zijn wel goede aankopenquote:Op zondag 14 april 2024 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De zomervakantie![]()
quote:
quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 13:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
gefeliciteerd zwabber.
Dat je nog vele jaren mag rondzwabberen
quote:
quote:
Dankjulliewel!quote:
Zekerquote:Op zondag 14 april 2024 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Leuk!
En wel fijn dat je nu bevestiging hebt.
Ik heb nog maar weinig plannen. Heb tegen het eind van het jaar ook nog een financiele tegenvaller waar ik me al op aan het voorbereiden ben.quote:
Ik dacht dat ik vroeger goed verdiende, samen hadden we iets van 10k bruto, maar das echt weinig nog om echt leuke dingen te kunnen doen. Of fatsoenlijk onderhoud aan je huis en vakantie ed.quote:Op zondag 14 april 2024 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wacht ook op vakantiegeld. Alleen heb ik het geld al uitgegeven
Omdat hij het twee weken geleden heeft gedaan en toen was het al te lang geledenquote:
Oh jammerquote:Op zondag 14 april 2024 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog maar weinig plannen. Heb tegen het eind van het jaar ook nog een financiele tegenvaller waar ik me al op aan het voorbereiden ben.
quote:Op zondag 14 april 2024 13:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik vroeger goed verdiende, samen hadden we iets van 10k bruto, maar das echt weinig nog om echt leuke dingen te kunnen doen. Of fatsoenlijk onder houd aan je huis en vakantie ed.
Iewl.quote:Op zondag 14 april 2024 13:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omdat hij het twee weken geleden heeft gedaan en toen was het al te lang geleden
Het was vorige week woensdag, nog geen 2 weken, dus legaalquote:Op zondag 14 april 2024 13:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omdat hij het twee weken geleden heeft gedaan en toen was het al te lang geleden
Ja precies, hou je op het eind van de maand niets aan over.quote:Op zondag 14 april 2024 13:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik vroeger goed verdiende, samen hadden we iets van 10k bruto, maar das echt weinig nog om echt leuke dingen te kunnen doen. Of fatsoenlijk onderhoud aan je huis en vakantie ed.
We worden in Nederland met een redelijk goede baan gewoon uitgebuit.
Ergens iets tussen de 2 tot 4 duizend euro om nog eens op te hoesten, kijk er nog niet echt naar uitquote:
7 duizend ofzo? Of nog meer? heb eigenlijk geen ideequote:Op zondag 14 april 2024 13:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja bruto daar blijft geen zak van over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |