Op een strand met allemaal enge grote giftige beestjes liggen lijkt mij dan weer nietsquote:
Niks open op zondag.quote:Op zondag 14 april 2024 13:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn daar de bouwmarkten op zondag niet open?
ja , japan staat op de planning maar wil ook die taal cursus wel serieus nemen en weet niet hoeveel vrij je daar krijgt. Is 3 dagen per week dacht ik. Dan is mijn nicht nu zwanger dus wil ook nog tussentijds naar NL komen. Na dat jaar en als ik besluit daar te blijven moet ik om de zoveel maanden het land uit dus dan zal ik ook denk ik de andere landen in azie bezoeken.quote:Op zondag 14 april 2024 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je ook reizen als je een jaar in Thailand bent?
Ik bij het lezen al, maar goed..quote:
4E trippelt de 100 meter binnen 3 seconden, stukje zwemmen moet makkelijk lukken.quote:Op zondag 14 april 2024 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je dan ook nog door een geul moet dan is het helemaal hilarisch.
Die vraag krijg ik nooit.quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 13:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op een strand met allemaal enge grote giftige beestjes liggen lijkt mij dan weer niets
Ja, niets voor jou ookquote:
Ohja, ze zijn daar wat conservatieverquote:
Ik zie mezelf nu als een soort plankton zwemmenquote:Op zondag 14 april 2024 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
4E trippelt de 100 meter binnen 3 seconden, stukje zwemmen moet makkelijk lukken.
Tas boven je hoofd houden want die moet droog blijven.quote:Op zondag 14 april 2024 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nu als een soort plankton zwemmen
Spoel je na acht jaar dobberen eens een keer aan op Nova Zembla.quote:Op zondag 14 april 2024 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nu als een soort plankton zwemmen
Tas van je rug, op je hoofd.quote:Op zondag 14 april 2024 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tas boven je hoofd houden want die moet droog blijven.
Heb ik wel 8 jaar niet hoeven werken.quote:Op zondag 14 april 2024 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spoel je na acht jaar dobberen eens een keer aan op Nova Zembla.
quote:Op zondag 14 april 2024 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik wel 8 jaar niet hoeven werken.
Tempting...
Ik ga zo boodschappen doen, moet ik voor je meenemen?quote:Op zondag 14 april 2024 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik zie reclame voor gebak en nu heb ik zin in gebak.
Hopen dan dat het geen tas koffie isquote:Op zondag 14 april 2024 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tas boven je hoofd houden want die moet droog blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |