De appeltaart is bij de AH in de bonus, en daar heb ik @Budapestenaar ook nog niet over gehoordquote:Op zondag 14 april 2024 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik zie reclame voor gebak en nu heb ik zin in gebak.
Als iemand zegt dat er taart is, en ze dan met appeltaart komen ben ik altijd een beetje teleurgesteldquote:Op zondag 14 april 2024 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De appeltaart is bij de AH in de bonus, en daar heb ik @:Budapestenaar ook nog niet over gehoord
En een kratske bier om in de voortuin met de gehele fam te zittenquote:Op zondag 14 april 2024 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verwenkoffie een een 12-pack bifi's.
Niks mis met appeltaartquote:Op zondag 14 april 2024 13:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat er taart is, en ze dan met appeltaart komen ben ik altijd een beetje teleurgesteld
Heb een heel ander beeld van wat taart is dan dat
quote:
Met slagroommmmmquote:
quote:Op zondag 14 april 2024 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De appeltaart is bij de AH in de bonus, en daar heb ik @:Budapestenaar ook nog niet over gehoord
Gewoon autonoom worden, dan hoef je dat niet meer te doenquote:Op zondag 14 april 2024 13:19 schreef Elvi het volgende:
Belasting ook weer gedaan. Ik snap niet waarom ik dat altijd zo uitstel want ik ben met 5 minuten klaar
quote:Op zondag 14 april 2024 13:20 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag in "u wilt hier parkeren, mag dat?":
[ afbeelding ]
Ja, totaal geen consequentiesquote:Op zondag 14 april 2024 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon autonoom worden, dan hoef je dat niet meer te doen
Vrouw achter het stuur ziet feloranje betonnen blokken niet en rijdt eroverheen.quote:
Oh ja, bedankt voor de uiteenzetting.quote:Op zondag 14 april 2024 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrouw achter het stuur ziet feloranje betonnen blokken niet en rijdt eroverheen.
quote:Op zondag 14 april 2024 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze is wel uit de fabriekquote:
Nou ja, in haar verdediging: op Streetview zijn die blokken er nog niet. Misschien had ze wel een heel parkoers voorbereid op basis van dat.quote:Op zondag 14 april 2024 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, bedankt voor de uiteenzetting.
Had zelf al de aanname gedaan dat het een vrouwelijke bestuurster moest zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |