Hoor je haar de hele autorit zeggen: PARCOURquote:Op zondag 14 april 2024 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, in haar verdediging: op Streetview zijn die blokken er nog niet. Misschien had ze wel een heel parkoers voorbereid op basis van dat.
Misschien omdat je alles uitstelt? Belasting invullen ook al.quote:Op zondag 14 april 2024 13:34 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het echt moeilijk om een vakantie te boekenik snap ook niet waarom ik dat steeds zo uitstel.
Waar gaat de reis (uiteindelijk) heen?quote:Op zondag 14 april 2024 13:34 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het echt moeilijk om een vakantie te boekenik snap ook niet waarom ik dat steeds zo uitstel.
Nou, wat verhelderend dit!quote:Op zondag 14 april 2024 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien omdat je alles uitstelt? Belasting invullen ook al.
@Budapestenaarquote:Op zondag 14 april 2024 13:33 schreef bitterbal het volgende:
ohhh appeltaart en dan zo met slagroom er bij
Ik heb mijn vakantie voor volgend jaar april al klaar staanquote:Op zondag 14 april 2024 13:34 schreef Elvi het volgende:
waarheen?quote:Op zondag 14 april 2024 13:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb mijn vakantie voor volgend jaar april al klaar staan
Heb m nog niet geboekt omdat ik vakantiegeld nodig heb
Behalve lunch en diner.quote:Op zondag 14 april 2024 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien omdat je alles uitstelt? Belasting invullen ook al.
aan?quote:Op zondag 14 april 2024 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wacht ook op vakantiegeld. Alleen heb ik het geld al uitgegeven
Italië, eieren halen voor Pasenquote:
Gaat je reis nu definitief door?quote:Op zondag 14 april 2024 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Oja, over uitstellen gesproken; ik moet een ESTA fiksen.
Jij en de bastaard kinderen?quote:Op zondag 14 april 2024 13:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik/we zijn echt aan vakantie toe.
Veel te lang zonder nu en een lastig geval in de fam. Breekt ons op nu,
De zomervakantiequote:
Beetje goed voor jezelf zorgen, en portie geluk hebben dat zulke dingen je niet overkomen.quote:Op zondag 14 april 2024 13:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Bekende van ons (meer de man van de vriendin van mijn vriendin) heeft een zware hartinfarct gehad. Ook net 50.
Jij weer hier?quote:
Ga je niet in de herfst weg?quote:Op zondag 14 april 2024 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De zomervakantie![]()
En ook aan nieuw kozijn zodat ik niet in de kou hoef te zitten in de winter. Dan is het geld voor dit jaar wel weer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |