Ja preciesquote:Op zondag 14 april 2024 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar wat ik daar van de omgeving zag, daar wordt echt helemaal niemand blij van
Zelfs dat strand was lelijk.
Ik weet zeker dat dit een succes wordt.quote:
ziet er hier wel mooi uitquote:Op zondag 14 april 2024 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom? Het zag er echt niet uit, van wat ze hadden laten zien.
Ja, die bestellen we erbij.quote:Op zondag 14 april 2024 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als er airco is kom ik ook wel even.
Grijze meurende carpaccioquote:Op zondag 14 april 2024 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat dit een succes wordt.
Ja idd.. zo ziet het er idd wel mooi uit, maar wat ik op camera zag vond ik niet zo leukquote:Op zondag 14 april 2024 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ziet er hier wel mooi uit
https://www.google.com/se(...)nwMJVlM&vssid=mosaic
ja ik ben er nooit geweest maar als de thai vakantie hebben of op feestdagen gaan ze hier graag naar toe. Misschien omdat het makkelijk te bereiken is.
chorizokroketjesquote:Op zondag 14 april 2024 12:32 schreef bitterbal het volgende:
lijkt mij wel leuk om ook wat snacks op de kaart hebben voor de borrel. Dat kennen ze daar niet echt
quote:
wat vond je de leukste plek?quote:Op zondag 14 april 2024 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja precies
Misschien een leuke plek om heen te gaan als je drie maanden gaat, maar met beperkte tijd zijn er veel mooiere plekken
Buikgriepje misschienquote:Op zondag 14 april 2024 12:33 schreef Nattekat het volgende:
Die maag mag best even weer normaal gaan doen. M'n lichaam schreeuwt om eten, maar m'n maag moet daar niets van weten. Lui mormel
Om te beginnen ja, maar goeie patatjes maken is blijkbaar nog niet zo simpel?quote:Op zondag 14 april 2024 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je moet gewoon een frituur hebben toch?
ja dat weet ik niet. vind ze daar zaak niet zo lekker. weet niet waar het mis gaatquote:Op zondag 14 april 2024 12:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Om te beginnen ja, maar goeie patatjes maken is blijkbaar nog niet zo simpel?
quote:
Fantastisch aangeprezen weer.quote:Op zondag 14 april 2024 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Come taste my salty bitter balls"
Wat is er, broer?quote:
ze eten daar wel slangquote:Op zondag 14 april 2024 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet. vind ze daar zaak niet zo lekker. weet niet waar het mis gaat
Je hebt niets gemist.quote:
Stukjes uitgebakken chorizo door een pastasaus die 6 uur (ja echt 6 uur en niet minder) opgestaan heeft is heel erg lekker hoor.quote:Op zondag 14 april 2024 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er, broer?
Ik vind dat zelf niet lekker, maar dat vinden andere mensen wel smakelijk.
Rip gasrekeningquote:Op zondag 14 april 2024 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukjes uitgebakken chorizo door een pastasaus die 6 uur (ja echt 6 uur en niet minder) opgestaan heeft is heel erg lekker hoor.
#RudolphvanVeen
Beter dit dan dat je je helemaal leeg kotst en schijt. Geen eetlust is ook kut maar als ik kan kiezen dan kies ik daarvoor.quote:
Een kroket moet gewoon met rundvleessalpicon zijnquote:Op zondag 14 april 2024 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er, broer?
Ik vind dat zelf niet lekker, maar dat vinden andere mensen wel smakelijk.
aardappelkroketjes zijn ook lekkerquote:Op zondag 14 april 2024 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een kroket moet gewoon met rundvleessalpicon zijn
Dan had die al de hele dag op het toilet gezetenquote:
Er moet niets.quote:Op zondag 14 april 2024 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een kroket moet gewoon met rundvleessalpicon zijn
Mwa, eetbaar maar ook weer niet denderendquote:
Welquote:
*Bijt in enkel.quote:
Dat is wel zoquote:Op zondag 14 april 2024 12:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Beter dit dan dat je je helemaal leeg kotst en schijt. Geen eetlust is ook kut maar als ik kan kiezen dan kies ik daarvoor.
quote:
was dat?quote:Op zondag 14 april 2024 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, expeditie Rottumeroog is bijna te boeken![]()
![]()
Geef je mij die dan, zodat ik je enkel los laat?quote:
Expeditie (boot) naar het eiland Rottumeroogquote:
En weinig mensenquote:
Zou wel werken toch?quote:Op zondag 14 april 2024 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geef je mij die dan, zodat ik je enkel los laat?
Nu niet meer, vroeger woonden daar wel mensen, dacht ik?quote:
Ja, dat denk ik welquote:
oh spannendquote:Op zondag 14 april 2024 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Expeditie (boot) naar het eiland Rottumeroog
https://www.staatsbosbehe(...)ht_van_de_boswachter
Wadlopen zal voor jou wel gewoon zwemmen zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Expeditie (boot) naar het eiland Rottumeroog
https://www.staatsbosbehe(...)ht_van_de_boswachter
Net met het blote oog waarneembaar, dus ja.quote:Op zondag 14 april 2024 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wadlopen zal voor jou wel gewoon zwemmen zijn.
Doe mij maar de zeemeeuw.quote:Op zondag 14 april 2024 12:52 schreef Karzai het volgende:
er is geen jumbo dus zelf je eten vangen
[ afbeelding ]
Vanaf het eiland Rottumeroog zagen ze de boulevard van het Duitse eiland Borkum, waar kwekveel Keizerlijke marine was gestationeerd. Op de Eems tussen Rottumeroog en Borkum voeren oorlogsschepen, er spoelden zeemijnen aan op het strand van Rottumeroog en ’s ochtends zagen de soldaten Zeppelins richting Engeland vliegen om ‘s avonds weer terug te keren naar Duitsland. De oorlog was dichterbij dan gedacht.quote:Op zondag 14 april 2024 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu niet meer, vroeger woonden daar wel mensen, dacht ik?
Wel heel leuk om te doen. Ga deze ook even opslaan.quote:Op zondag 14 april 2024 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net met het blote oog waarneembaar, dus ja.
Vind ik heel lastig te zeggen omdat Thailand zo divers is. Chiang Mai en Chiang Rai vonden we allemaal geweldig vanwege de natuur en tempels. Maar toen we een beetje tempelmoe geworden waren was het ook wel heel fijn om naar het relaxte zuiden te gaan, met op z'n eigen manier ook weer prachtige natuurquote:
Dat bij Hoofddorp in de buurt lijkt wel een ongeluk (ja ik weet dat Schiphol daar in de buurt is, laat mij)quote:Op zondag 14 april 2024 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vroeg me al af waarom er zo veel vliegtuigen waren vanochtend, maar deze zeer ongebruikelijke aanvliegroute verklaart een hoop
Ja, andersom is wat lastigerquote:
Zo kun je alles wel platslaan, jij vliegt straks ook naar de andere kant van de wereld voor een paar steentjes en bomenquote:Op zondag 14 april 2024 12:57 schreef Nattekat het volgende:
Expeditie Rottumeroog ziet er echt uit als iets waar ik geen zin in ga hebben ooit in m'n leven
De hele godverdomme dag op weg voor een paar vogels en zand.
Leukquote:Op zondag 14 april 2024 12:56 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ken iemand die tot augustus als vogelwachter op Rottumerplaat mag verblijven.
Mijn zusje is multimiljonair met huizen op verschrikkelijk mooie en leuke plekken op deze aarde maar als ze echt tot rust wil komen ruilt ze haar Prada schoenen in voor kaplaarzen en een verrekijker en gaat ze vogeltjes kijken op de Wadden.quote:Op zondag 14 april 2024 12:57 schreef Nattekat het volgende:
Expeditie Rottumeroog ziet er echt uit als iets waar ik geen zin in ga hebben ooit in m'n leven
Op vogels wachten.quote:Op zondag 14 april 2024 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk![]()
wat doe je als vogelwachter eigenlijk ?
Heeft ze nog een lievelingsvogeltje?quote:Op zondag 14 april 2024 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje is multimiljonair met huizen op verschrikkelijk mooie en leuke plekken op deze aarde maar als ze echt tot rust wil komen ruilt ze haar Prada schoenen in voor kaplaarzen en een verrekijker en gaat ze vogeltjes kijken op de Wadden.
quote:
quote:
Ik doel meer op het de hele godverdomme dag op pad zijn, door de modder lopen en op een krakkemikkig bootje zitten.quote:Op zondag 14 april 2024 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel platslaan, jij vliegt straks ook naar de andere kant van de wereld voor een paar steentjes en bomen
Denk haar broertje. Vreemde vogel.quote:Op zondag 14 april 2024 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft ze nog een lievelingsvogeltje?
Ja de ijsvogel, staat een beeldje van in haar Nederlandse tuin.quote:Op zondag 14 april 2024 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2024 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een trail in een Nationaal Park gelopen zo te horenquote:Op zondag 14 april 2024 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doel meer op het de hele godverdomme dag op pad zijn, door de modder lopen en op een krakkemikkig bootje zitten.
quote:Als het water voldoende gezakt is, ga je bij Rottumeroog van boord en loop je ongeveer 45
minuten naar het eiland. Dit is echt wadlopen en dus het zwaarste stuk van de reis
quote:Op zondag 14 april 2024 13:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een trail in een Nationaal Park gelopen zo te horen
We zijn dadelijk saampjes alleen over, gaan we eens wat leuks van maken en de economie van de wereld aanjagen.quote:Op zondag 14 april 2024 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk haar broertje. Vreemde vogel.
ja dat snap ik wel.quote:Op zondag 14 april 2024 12:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vind ik heel lastig te zeggen omdat Thailand zo divers is. Chiang Mai en Chiang Rai vonden we allemaal geweldig vanwege de natuur en tempels. Maar toen we een beetje tempelmoe geworden waren was het ook wel heel fijn om naar het relaxte zuiden te gaan, met op z'n eigen manier ook weer prachtige natuurEn gewoon de prachtige stranden. En Bangkok was ook weer iets heel bijzonders op zich. Ik vind het zelf dan altijd lastig om een mooiste plek te kiezen, omdat die diversiteit het juist zo leuk en interessant voor me maakt
Ik heb heel deze reactie gemist, lolquote:Op zondag 14 april 2024 12:57 schreef Nattekat het volgende:
lijkt mij ook nietsquote:Op zondag 14 april 2024 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel platslaan, jij vliegt straks ook naar de andere kant van de wereld voor een paar steentjes en bomen
Ga je ook reizen als je een jaar in Thailand bent?quote:Op zondag 14 april 2024 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel.
ja ik vind het geweldig , dat is denk ik ook wel duidelijk. In het noorden ben ik nog niet geweest maar lijkt mij ook tof
vogels zijn ook leuk om te kijken en zeker ook naar te luisterenquote:Op zondag 14 april 2024 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje is multimiljonair met huizen op verschrikkelijk mooie en leuke plekken op deze aarde maar als ze echt tot rust wil komen ruilt ze haar Prada schoenen in voor kaplaarzen en een verrekijker en gaat ze vogeltjes kijken op de Wadden.
Zijn daar de bouwmarkten op zondag niet open?quote:Op zondag 14 april 2024 13:04 schreef kwiwi het volgende:
Nou, alles gedaan in de tuin wat ik kon doen dit weekend. Nu heb ik eerst weer een tuincentrum nodig dat open isDus de rest van de dag lekker buiten genieten van al het werk dat ik weer verzet heb
Ja superleuk, zijn toch een beetje vrolijke fladderende dinootjes.quote:Op zondag 14 april 2024 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vogels zijn ook leuk om te kijken en zeker ook naar te luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |