Ja preciesquote:Op zondag 14 april 2024 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar wat ik daar van de omgeving zag, daar wordt echt helemaal niemand blij van
Zelfs dat strand was lelijk.
Ik weet zeker dat dit een succes wordt.quote:
ziet er hier wel mooi uitquote:Op zondag 14 april 2024 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom? Het zag er echt niet uit, van wat ze hadden laten zien.
Ja, die bestellen we erbij.quote:Op zondag 14 april 2024 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als er airco is kom ik ook wel even.
Grijze meurende carpaccioquote:Op zondag 14 april 2024 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat dit een succes wordt.
Ja idd.. zo ziet het er idd wel mooi uit, maar wat ik op camera zag vond ik niet zo leukquote:Op zondag 14 april 2024 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ziet er hier wel mooi uit
https://www.google.com/se(...)nwMJVlM&vssid=mosaic
ja ik ben er nooit geweest maar als de thai vakantie hebben of op feestdagen gaan ze hier graag naar toe. Misschien omdat het makkelijk te bereiken is.
chorizokroketjesquote:Op zondag 14 april 2024 12:32 schreef bitterbal het volgende:
lijkt mij wel leuk om ook wat snacks op de kaart hebben voor de borrel. Dat kennen ze daar niet echt
quote:
wat vond je de leukste plek?quote:Op zondag 14 april 2024 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja precies
Misschien een leuke plek om heen te gaan als je drie maanden gaat, maar met beperkte tijd zijn er veel mooiere plekken
Buikgriepje misschienquote:Op zondag 14 april 2024 12:33 schreef Nattekat het volgende:
Die maag mag best even weer normaal gaan doen. M'n lichaam schreeuwt om eten, maar m'n maag moet daar niets van weten. Lui mormel
Om te beginnen ja, maar goeie patatjes maken is blijkbaar nog niet zo simpel?quote:Op zondag 14 april 2024 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je moet gewoon een frituur hebben toch?
ja dat weet ik niet. vind ze daar zaak niet zo lekker. weet niet waar het mis gaatquote:Op zondag 14 april 2024 12:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Om te beginnen ja, maar goeie patatjes maken is blijkbaar nog niet zo simpel?
quote:
Fantastisch aangeprezen weer.quote:Op zondag 14 april 2024 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Come taste my salty bitter balls"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |