Je moet gezellig naar de volgende meet toe komen.quote:Op zondag 14 april 2024 10:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Jullie liggen er toch na 1-2 jaar weer uit elkaar met die zwakke karakters.
En al die bastaard kinderen.![]()
Verschrikkelijk volk, bah.
quote:Op zondag 14 april 2024 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet gezellig naar de volgende meet toe komen.
Ja precies, ik hoor ook slechts lof en goede dingen en al helemaal niet dat hij op een stugge iele boerse brasem lijkt.quote:Op zondag 14 april 2024 10:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dud0r is een God
Heeft niemand een slecht woord over
Jawel ik.quote:Op zondag 14 april 2024 10:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dud0r is een God
Heeft niemand een slecht woord over
@dud0r je moet echt even gaan uitleggen waar die kinderen zijnquote:Op zondag 14 april 2024 10:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Jullie liggen er toch na 1-2 jaar weer uit elkaar met die zwakke karakters.
En al die bastaard kinderen.![]()
Verschrikkelijk volk, bah.
Liefst een tekening met de situatieschets zodat iedereen het begrijpt.quote:Op zondag 14 april 2024 10:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dud0r je moet echt even gaan uitleggen waar die kinderen zijn
Tevens, we hebben nog 4 maanden Max voor we uit elkaar gaan hoor ik net
ja denk ik welquote:Op zondag 14 april 2024 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je dan ook aan die tafel zitten?
quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
14 april. Jullie zijn allemaal verantwoordelijk te houden nu!
Jij zou eigenlijk best een goede nieuwe burgemeester zijn voor Foqueville, naast Groothertogin van L'Estate Bitterboulette, eigenaresse restaurants de Manke Mummie, de Kromme Krezant en de Zalige Zalm, zonaanbidster, gekke schoenenverzamelaar, ledmot en getinte bibberprinses.quote:Op zondag 14 april 2024 10:49 schreef bitterbal het volgende:
maar laten we het verder een gezellige zondag houden
quote:Op zondag 14 april 2024 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij zou eigenlijk best een goede nieuwe burgemeester zijn voor Foqueville, naast Groothertogin van L'Estate Bitterboulette, eigenaresse restaurants de Manke Mummie, de Kromme Krezant en de Zalige Zalm, zonaanbidster, gekke schoenenverzamelaar, ledmot en getinte bibberprinses.
Ik ben voor, na het aftreden van Budabeertje een nuttige vacante functie.quote:Op zondag 14 april 2024 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij zou eigenlijk best een goede nieuwe burgemeester zijn voor Foqueville, naast Groothertogin van L'Estate Bitterboulette, eigenaresse restaurants de Manke Mummie, de Kromme Krezant en de Zalige Zalm, zonaanbidster, gekke schoenenverzamelaar, ledmot en getinte bibberprinses.
Jij gaat toch altijd werken zodra de zon gaat schijnen.quote:Op zondag 14 april 2024 10:59 schreef bitterbal het volgende:
echt jammer dat het deze week weer zo afkoelt
jaquote:Op zondag 14 april 2024 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij gaat toch altijd werken zodra de zon gaat schijnen.
Gestapelde frustratie spuienquote:Op zondag 14 april 2024 11:00 schreef RockNijntje het volgende:
Los, wat ben je allemaal aan het doen joh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |